SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door VMSDKR op 24-09-2013 20:55:11 ]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij heeft Levo ook een hoge muscle density
Ik dacht dat dat niet de bedoeling was, volgende OP weer gezeik etc. Ik zet ze wel ff terug.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Waar zijn de bonus chicks gebleven? Die onderste was nice.
Wie niet? Would gf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef Montelly het volgende:
Wie zou doen?..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou hier nog geen pot augurken op kapot gooien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:54 schreef Montelly het volgende:
Wie zou doen?..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Nee is juist baas, hij laat al die hipsters wel even zien hoe het moet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zie ik wel gebeuren indd, en dan boasten over hoe froning wel natty isquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee is juist baas, hij laat al die hipsters wel even zien hoe het moet.
En inb4 hij gediskwalificeerd wordt vanwege steroid gebruik omdat crossfit geen gezichtsverlies wil lijden.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Winterjas kopen. Wat een drama, alles te strak rondom mijn armen/schouders.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:08 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Anders even bij de mannenjassen kijken.
Nickelsonquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:10 schreef seto het volgende:
ja fanta gwn even zo'n nickelson halen
[ afbeelding ]
Waar moet je zijn?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
Ik moet vrijdag in Amsterdam zijn, maar geen zin om me compleet scheel te betalen aan een treinkaartje. Iemand nog tips voor cheap parkeerplek en vanaf daar door met tram/metro/trein?
Ben ooit naar een opname van Dit was het nieuws geweest, dat was op een industrieterrein, gratis parkeren en je bent ook in no-time in de binnenstad met de bus of met een pontquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
Ik moet vrijdag in Amsterdam zijn, maar geen zin om me compleet scheel te betalen aan een treinkaartje. Iemand nog tips voor cheap parkeerplek en vanaf daar door met tram/metro/trein?
In de buurt van de transvaalkadequote:
Zat je niet bij def?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
[..]
In de buurt van de transvaalkade
Thanks for the offer brah, maar nog geen idee hoelaat k die kant op ga. Eerst Sochtends werken en nog geen idee hoelaat k klaar ben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Moet vrijdag ook in Amsterdam zijn... Kan je wel oppikken met me rio vrnd!
Nee al een tijdje weg. En ken daar ook niemand meer die me ff kan matsenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Zat je niet bij def?
Pleur je auto op marinekazerne neer. Hartje centrum.
Je hebt gewoon een te hoge muscle density om met een vreemde mee te rijden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Thanks for the offer brah, maar nog geen idee hoelaat k die kant op ga. Eerst Sochtends werken en nog geen idee hoelaat k klaar ben.
hogevecht Bijlmer. En dan station Bijlmer arene of de metro pakkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef fathank het volgende:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een te hoge muscle density om met een vreemde mee te rijden.
Tijdje terug parkeerden mensen vaak gratis in Amstelveen en pakten daar de metro. Geen idee of die mogelijkheid er nog is, omdat bewoners er gestoord van werden. Je kan vanaf Wibaut wel makkelijk lopen die kant op. Ik weet niet hoe lang je bezoek is en ik moet zeggen dat ik al zeker 4 maanden de metro daar niet meer heb gepakt (ivm de werkzaamheden die daar waren). Vanuit Amstelveen Metro 51 en dan overstappen op Spaklerweg richting CS.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:25 schreef fathank het volgende:
[..]
In de buurt van de transvaalkade
Daar was nogal wat gedoe om toentertijd, dreigbriefjes onder ruitenwissers etc.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Tijdje terug parkeerden mensen vaak gratis in Amstelveen en pakten daar de metro. Geen idee of die mogelijkheid er nog is, omdat bewoners er gestoord van werden. Je kan vanaf Wibaut wel makkelijk lopen die kant op. Ik weet niet hoe lang je bezoek is en ik moet zeggen dat ik al zeker 4 maanden de metro daar niet meer heb gepakt (ivm de werkzaamheden die daar waren). Vanuit Amstelveen Metro 51 en dan overstappen op Spaklerweg richting CS.
Moete ze bij mij flikke zon briefje als ik er achterkomwieme dat flikt dan maak ik hem dood! Ongeacht tekst op het briefjequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar was nogal wat gedoe om toentertijd, dreigbriefjes onder ruitenwissers etc.
http://www.at5.nl/artikel(...)op-auto-s-amstelveen
Geenstijl had er ook een video over, maar die kan ik zo gauw niet vinden.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar was nogal wat gedoe om toentertijd, dreigbriefjes onder ruitenwissers etc.
http://www.at5.nl/artikel(...)op-auto-s-amstelveen
Geenstijl had er ook een video over, maar die kan ik zo gauw niet vinden.
"Mooie Rio, gr. Dio"quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:40 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Moete ze bij mij flikke zon briefje als ik er achterkomwieme dat flikt dan maak ik hem dood! Ongeacht tekst op het briefje
Waar rij je in? Je begrijpt natuurlijk wel dat ik daar erg nieuwschierig naar ben na al je haatdragende opmerkingen jegens mijn automobiel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Klopt. Afgelopen twee jaar moest ik veel in Amstelveen zijn, zelfs als ik niet in de buurt van een metrostation parkeerde keken mensen me al verwijtend aan
Das algauw beter dan 26 Euro voor een retourtje met de trein terwijl k gratis met de auto rijquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:42 schreef Ethanolic het volgende:
Desnoods kan je trouwens bij Gein parkeren, naast sportschool Hennie Pleizier in Zuid-Oost (ja, daar kwam ik wel eens). Alleen dan ben je aardig lang met de metro onderweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |