Dit was ook nog de beste die ik kon vinden, gets wat een enge kop, en vroeger vond ik em leukquote:
Ik vond het een glibber, desondanks sta ik toch met 'm op de foto.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:38 schreef alors het volgende:
[..]
Dit was ook nog de beste die ik kon vinden, gets wat een enge kop, en vroeger vond ik em leuk!!!
Hahah hoe tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het een glibber, desondanks sta ik toch met 'm op de foto.
Een keer in Londen toen we 'm tegen kwamen.quote:
Johan Derksen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef alors het volgende:
Elke keer als ik hun nummers hoor, denk ik wat eeuwig zonde dat ze zijn gestopt en wat veel te weinig waardering hebben zij gekregen. Als ik iemand vertel over Johan weet echt bijna niemand waar ik het over heb
Oh wat grappigquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Een keer in Londen toen we 'm tegen kwamen.
En nog een keer toen ie in Nederland was bij een of ander go-karting keet.![]()
Inclusief Bubbla Ranx.
Ik zag ze een keer op een festival in m'n dorp, vond ze erg leuk. Ik weet nog dat ik twijfelde om een cd van ze te kopen na afloop maar ik durfde niet naar voren te lopen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef alors het volgende:
Elke keer als ik hun nummers hoor, denk ik wat eeuwig zonde dat ze zijn gestopt en wat veel te weinig waardering hebben zij gekregen. Als ik iemand vertel over Johan weet echt bijna niemand waar ik het over heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen lachen.![]()
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik zong dit liedje een keer hardop mee tijdens m'n werk en had de tekst per ongeluk verkeerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen lachen.
know'm sayin?
word? word.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
Ik zong dit liedje een keer hardop mee tijdens m'n werk en had de tekst per ongeluk verkeerd.GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen lachen..
Pijnlijk herkenbaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef alors het volgende:
Leuk, je wordt nog beroemd.quote:
Ik had die van mij bij moeten houden, volgens mij is de helft ondertussen gedraaid.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef MarijeH het volgende:
Jaaaa One more time.Vierde plaat van mijn 90request playlist die vandaag wordt gedraaid.
Ja dat las ik vandaag al, tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Leuk, je wordt nog beroemd.
Vanmorgen noemde hij mijn naam nog bij lied van Five. Ging om Keep on Movin.
Normaal gesproken word ik gebeld of genoemd (volgens mij sta ik bij die lui op een anti-zwarte lijst of zo). De laatste keer dat dat gebeurde was bij Coen en Sander en ging dat, zacht gezegd, op z'n Coen en Sanders.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Leuk, je wordt nog beroemd.
Vanmorgen noemde hij mijn naam nog bij lied van Five. Ging om Keep on Movin.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Normaal gesproken word ik gebeld of genoemd (volgens mij sta ik bij die lui op een anti-zwarte lijst of zo). De laatste keer dat dat gebeurde was bij Coen en Sander en ging dat, zacht gezegd, op z'n Coen en Sanders.
En over een paar uurtjes weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:40 schreef alors het volgende:
De pillen die Michiel heeft, ik wil ze ook. Zo fakking vroeg op en dan om deze tijd nog constant staan te springen
De '90s, toen clips nog op MTV te zien waren en melkpakjes je emotioneel maakten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef alors het volgende:
die clipMoest er vroeger bijna van huilen
Werchterquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Blur![]()
één van de hoogtepunten van het festival seizoen
![]()
quote:
Hoeveel Blur is er dan gedraaid door Michiel?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Sneu voor Roos dat ze nu niet te veel Blur meer kan draaien na deze overdosis.
Nou ja, niet veel hele nummers, maar een special die ca. 20 minuten duurde, met fragmenten en zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoeveel Blur is er dan gedraaid door Michiel?
Wel met Beetlebum voor mij?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, niet veel hele nummers, maar een special die ca. 20 minuten duurde, met fragmenten en zo.
Zonder The Universal voor mij of Coffee and TV voor alorske.
Natuurlijk, maar slechts een fragment.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel met Beetlebum voor mij?
Nouja, liever dat Roos m helemaal draaitquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar slechts een fragment.
Ik ga als troost het clipje kijken nu.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nou ja, niet veel hele nummers, maar een special die ca. 20 minuten duurde, met fragmenten en zo.
Zonder The Universal voor mij of Coffee and TV voor alorske.
Goed idee, ik zwengel The Universal ook even aan, lekker Kubrikiaanse shizzle enzulks!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga als troost het clipje kijken nu.
Wat een domme kut ja die Liesbethquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef Zaktabak het volgende:
Wat een lol vanavond weer in de #DACVN topics.
Watte?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:07 schreef ddx het volgende:
Zometeen bij Michiel en dan had ze gisteren was te zeggen over vanavond zeggen iets na 12'en....
Eens. Heb deze ook in m'n lijstje staan, pracht plaat!quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAAAAA THIS MORTAL COIL
Kim Deal en Tanya Donelly
deze man is een HELD.
Oh zo ja. Neu duurt nog wel even.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:10 schreef ddx het volgende:
Ze had het over zometeen bij Michiel in de ochtendshow.
Kan ik nou niet echt zometeen noemen.
Gathering is wel heerlijk donker hoor. Oude WT was ook wel goed, uit 1997. Enter briljante plaat.quote:
Ik heb ze 1 keer live gezien. Het was niet echt druk en we stonden vooraan. Tijdens dit nummer had ik oogcontact met haarquote:
ENterquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gathering is wel heerlijk donker hoor. Oude WT was ook wel goed, uit 1997. Enter briljante plaat.
Ik weet nu niet of je het nu wel of niet meentquote:
Waarom zou ik liegen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet nu niet of je het nu wel of niet meent
Omdat er hier een sport wordt gemaakt van zeggen dat je het nummer nog nooit gehoord hebt, terwijl je het al duizend keren hebt gehoordquote:
Wat vind je van deze en het vorige nummer? Dit is nu echt fantastisch wat mij betreft?quote:
Gathering afgelopen juni live gezien, helaas zonder Anneke maar was nog steeds erg tofquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gathering is wel heerlijk donker hoor. Oude WT was ook wel goed, uit 1997. Enter briljante plaat.
Ja maar die nummers hoor je ook 24688422x langskomen. Dit echt niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Omdat er hier een sport wordt gemaakt van zeggen dat je het nummer nog nooit gehoord hebt, terwijl je het al duizend keren hebt gehoord
Dat is weer waar jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar die nummers hoor je ook 24688422x langskomen. Dit echt niet.
Geen idee, dan is 1x luisteren te weinig om te oordelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van deze en het vorige nummer? Dit is nu echt fantastisch wat mij betreft?
Sowieso 4AD en Mortal Coil project, met alle grote namen uit de 80's en 90's noise pop en shoegaze.
Vaker luisteren, vooral You and Your Sister.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen idee, dan is 1x luisteren te weinig om te oordelen.
Jouw lijst.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:32 schreef Sersjee het volgende:
Hé, deze komt ook van m'n lijst. Ergens moet ik de cd-single nog hebben.
hoor je nooit ditquote:
Heb jij soms mijn lijst rechtstreeks geport?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:45 schreef Sersjee het volgende:
Oe! Hebben ze gewoon mijn lijst op shuffle staan ofzo?!
willen we dit weten???twitter:Domien twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 23:38:24Hele avond gerommeld met @coen3fm, maar nu toch niet helemaal bevredigd slapen. reageer retweet
Man man man.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
willen we dit weten???twitter:Domien twitterde op dinsdag 24-09-2013 om 23:38:24Hele avond gerommeld met @coen3fm, maar nu toch niet helemaal bevredigd slapen. reageer retweet
er zit nog een brom in denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
nog maar 11minuutjes.....quote:
tot morgenquote:
Nichtje.quote:Op woensdag 25 september 2013 00:05 schreef Zaktabak het volgende:
Haha goud, achternichtje van Fred Siebelink bij Roos
Nee achternichtje. Neef van haar vaderquote:
Fred was toch een (gelijkwaardige, zelfde generatie) neef van haar vader?quote:
http://www.hoovenweb.nl/generaties.htmlquote:Op woensdag 25 september 2013 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee achternichtje. Neef van haar vader
Nooit gewetenquote:Op woensdag 25 september 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.hoovenweb.nl/generaties.html
In de tweede of derde graad
Een neef/nicht in de tweede of derde graad is een neef/nicht in een andere generatie. Een volle neef/nicht van uw vader is dus ook uw volle neef/nicht, maar dan in de tweede graad, omdat hij/zij van een andere generatie is.
sms het naar 3333 danquote:Op woensdag 25 september 2013 00:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roos faalt, Human Behaviour staat op Debut, Army of Me op Post.
even via de twittor vermeldquote:
wat enorm new age van jouquote:Op woensdag 25 september 2013 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
even via de twittor vermeld
watsjouw twutterquote:Op woensdag 25 september 2013 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
even via de twittor vermeld
Ik schakel m dan juist weg. Die muziek en werken gaat niet echt samen.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:43 schreef Qunix het volgende:
Vandaag hakkûhdag en ik ga luisteren!
True... Maar dat doe ik wel vakerquote:Op woensdag 25 september 2013 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schakel m dan juist weg. Die muziek en werken gaat niet echt samen.
Dan werk je nu harder en kan je dan hakkuh!quote:Op woensdag 25 september 2013 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik schakel m dan juist weg. Die muziek en werken gaat niet echt samen.
quote:Op woensdag 25 september 2013 08:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
True... Maar dat doe ik wel vaker
Ik zit niet in m'n eentje op een kamerquote:Op woensdag 25 september 2013 08:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan werk je nu harder en kan je dan hakkuh!
Ik word inderdaad moe van het gepromoot.quote:
Ach de Oostervaarderseplassen als wildernis verkopenquote:Op woensdag 25 september 2013 08:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word inderdaad moe van het gepromoot.
Ik ook niet. Maar ze weten dat ik dit leuk vindquote:Op woensdag 25 september 2013 08:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik zit niet in m'n eentje op een kamer
Jaquote:Op woensdag 25 september 2013 08:43 schreef Qunix het volgende:
Vandaag hakkûhdag en ik ga luisteren!
Oostvaaardersplassen*quote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach de Oostervaarderseplassen als wildernis verkopen![]()
De voice-over maakt constant fouten mbt wat de dieren doen en waarom.
En er zijn veel mooiere plekjes in NL.
De grap van de Oostvaardersplassen is dat het ooit bestemd was als industrieterrein, maar ze hadden last van water problemen. Voordat ze het op konden lossen hadden er al vogels gevestigd. En dan komt wetgeving om de hoek kijken en toen was het dag industrieterrein en hallo 'natuur'. Toen kreeg Staatsbosbeheer de grond en werd het gebied speelterrein van de onuitstaanbare bioloog Frans Vera (quote:Op woensdag 25 september 2013 08:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oostvaaardersplassen*
Verder kun je sowieso geen plekje Nederland als wildernis verkopen. Dat is niet mogelijk.
En ik vind de Oostvaardersplassen ook weinig bijzondere waarde hebben, alleen is uitbreiding van Almere-Lelystad A. nutteloos en B. leven er toch wel wat beschermde diersoorten. Enige 'natuur' die ik in Nederland wel mooi vind zijn enkele stukjes Brabantse hei, enkele stukjes Veluwe en de Wadden/Friese meren. Qua landschap verder Zuid-Limburg en de veendorpen, maar da's geen gereguleerde natuur natuurlijk.
Ik ken alleen het verhaal dat er bouwplannen stonden om Almere en Lelijkstad te verbinden door een gemeenschappelijke grootschalige industrie en dat dat A. overbodig B. niet haalbaar in de tijd en C. sowieso pas laat geplannend was. Toen er ook nog wat diertjes kwamen voor een broedgebied ed krijg je weer allerhande gezeik. En nu is het een idioot speeltje.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De grap van de Oostvaardersplassen is dat het ooit bestemd was als industrieterrein, maar ze hadden last van water problemen. Voordat ze het op konden lossen hadden er al vogels gevestigd. En dan komt wetgeving om de hoek kijken en toen was het dag industrieterrein en hallo 'natuur'. Toen kreeg Staatsbosbeheer de grond en werd het gebied speelterrein van de onuitstaanbare bioloog Frans Vera (manmanman wat een man) en die vond dat er grazers nodig waren in het gebied en importeerde paarden en koeien uit Polen, want die zijn genetisch het meeste verwant aan het oerpaard en oerrund (
). Toen moest er natuurlijk een hek omheen anders liepen de beesten weg.
Ach ik vind het gewoon een uit de kluiten gewassen hertenkamp, meer is het niet.
Uh, oké.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ach de Oostervaarderseplassen als wildernis verkopen![]()
De voice-over maakt constant fouten mbt wat de dieren doen en waarom.
En er zijn veel mooiere plekjes in NL.
Ze heeft wel gewoon gelijk hoor. Het is wel het mooiste stukje Flevoland trouwens.quote:
Frans Vera heeft een theorie ontwikkelt waarin hij beweert dat de oernatuur van Nederland niet een groot bos is maar een graslandschap met kleinschalige bosjes, dus meer een savanne landschap. Grote grazers zouden verantwoordelijk zijn voor dit landschap. Dus is zijn theorie dat de echte oernatuur/wildernis gecreëerd kan worden door het inzetten van grote grazers. Deze man is gewoon een beetje blijven hangen in de ijstijd en vindt dat mensen niets in de natuur te zoeken hebben (behalve hij natuurlijk, want hij is een fancy bioloog)quote:Op woensdag 25 september 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken alleen het verhaal dat er bouwplannen stonden om Almere en Lelijkstad te verbinden door een gemeenschappelijke grootschalige industrie en dat dat A. overbodig B. niet haalbaar in de tijd en C. sowieso pas laat geplannend was. Toen er ook nog wat diertjes kwamen voor een broedgebied ed krijg je weer allerhande gezeik. En nu is het een idioot speeltje.
Frans Vera ken ik verder niet
Wat een malle kloot. Die drie stukjes natuur waar geen bos te vinden is zijn deze man echt niet waard.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Frans Vera heeft een theorie ontwikkelt waarin hij beweert dat de oernatuur van Nederland niet een groot bos is maar een graslandschap met kleinschalige bosjes, dus meer een savanne landschap. Grote grazers zouden verantwoordelijk zijn voor dit landschap. Dus is zijn theorie dat de echte oernatuur/wildernis gecreëerd kan worden door het inzetten van grote grazers. Deze man is gewoon een beetje blijven hangen in de ijstijd en vindt dat mensen niets in de natuur te zoeken hebben (behalve hij natuurlijk, want hij is een fancy bioloog)
Nu heb je in Engeland het New Forest waar al eeuwen lang paarden, koeien en wild loslopen, maar waar de mens nog steeds moet ingrijpen, omdat het anders een groot bos wordt. Het is nu een schakeling van weide, bos, heide venen ed. Frans Vera theorie dus compleet de grond ingeboord. Hebben hem ooit daarmee geconfronteerd, maar hij wilde er niet naar luisteren.
Daar zijn genoeg andere topics voor.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft wel gewoon gelijk hoor. Het is wel het mooiste stukje Flevoland trouwens.
Voetbalfans.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / Fans Den Bosch plaatsen doodskist bij Galgenwaard
Leuk man, bijna niet zo leuk als Cambuurfans die fluitjes uitdelen om zondag door het Friese volkslied te fluiten.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
VBL / Fans Den Bosch plaatsen doodskist bij Galgenwaard
In-en-in-triest ja.quote:
Zeer goed vergelijkbaar ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:19 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk man, bijna niet zo leuk als Cambuurfans die fluitjes uitdelen om zondag door het Friese volkslied te fluiten.
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:19 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk man, bijna niet zo leuk als Cambuurfans die fluitjes uitdelen om zondag door het Friese volkslied te fluiten.
quote:
De film werd anders even kort besproken op de radio, dus niet geheel off topic.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg andere topics voor.
En ik zeg nergens dat ze ongelijk heeft.
Pino zeikt graag. Stel je voor als het even ergens over gaat waarover Pino niet kan mee praten. Rampzalig!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De film werd anders even kort besproken op de radio, dus niet geheel off topic.
Sowieso is dit officieël een slowchatreeks dus dan is niets offtopic.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De film werd anders even kort besproken op de radio, dus niet geheel off topic.
Je bloedt uit je doos, dus beter reageer je gewoon niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pino zeikt graag. Stel je voor als het even ergens over gaat waarover Pino niet kan mee praten. Rampzalig!
Officieel ja?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso is dit officieël een slowchatreeks dus dan is niets offtopic.
'3FM Slowchat Reeks' heet de topicreeks.quote:
Van die beller? Staat wel op YT ergens ja.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino, heb je dat ene gare filmpje van Ingrid Perez nog?
Ach gut. Heb je het zwaar?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je bloedt uit je doos, dus beter reageer je gewoon niet.
Dat 'Daar zijn genoeg andere topics voor' komt uit de bingo maar ik zit mobiel.
[..]
Officieel ja?
Ik bespeur Ambro-esque trekjes.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Officieel ja?
Ah, oke. Duidelijkquote:Op woensdag 25 september 2013 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'3FM Slowchat Reeks' heet de topicreeks.
Maar ik ken die bingo helemaal nietquote:Op woensdag 25 september 2013 09:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Officieel ja?
Dat klopt. Komt binnenkort.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik ken die bingo helemaal niet
Dan moet je eens op Facebook kijken.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar ik ken die bingo helemaal niet
Was dat een beller?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van die beller? Staat wel op YT ergens ja.
Die ja.quote:
Lekkere meeblèrplaat.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:43 schreef alors het volgende:
Sjonge eerst Lenny en nu dit, wat een matige lijst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Wat een zaadmuziek.quote:
Gisteren al gepost.quote:
Ik ben meteen fan. Hier moet ik alles van hebben, posters, cd's, hitkrant uitknipsels, alles.quote:
Gelukkig direct hierna Mambo No. 5quote:
Anuszooi.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig direct hierna Mambo No. 5
Flopshow.
74-75 is in hetzelfde genre nog een grotere schijtplaat. Nog niet gedraaidquote:
Is het antwoord:quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het antwoord:
A. Valverde
B. Mollema
C. Froome
?
#fwp #strugglesquote:Op woensdag 25 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet naar de WC maar de plaatjes zijn te goed om van m'n plek af te gaan
Harde struggles voor deze boi.
Geen flesje in de buurt? Of betreft het nummer 2?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet naar de WC maar de plaatjes zijn te goed om van m'n plek af te gaan
Harde struggles voor deze boi.
Collega zit tegenover. Toch wat chanant.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:34 schreef alors het volgende:
[..]
Geen flesje in de buurt? Of betreft het nummer 2?
Soms moet je je grenzen verleggen. #yoloquote:Op woensdag 25 september 2013 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Collega zit tegenover. Toch wat chanant.
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |