Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar wat is hummus eigenlijk?
Nee ik krijg zo koffiequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende: Oh hai! Ik heb een cracker met hummus. Iemand popcorn te ruil?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel even met de huisartenpost dan...
Het is hartstikkequote:
mn vriendin lust ze anders prima hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef MadMaster het volgende: [..] Bel even met de huisartenpost dan...
Kan je ook nu doen, dan is HIMYM binnen als je er weer uit komtquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zo in bad liggen, als HIMYM eindelijk binnen is
Ik ben geen fan van tahin (hoewel dat wel een klassieker is), mik er wel behoorlijk wat citroensap bij. Hummus an sich betekent geloof ik niet meer dan kikkererwt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.
Is dat die van de Pabo of Christine le Duc?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zo in bad liggen, als HIMYM eindelijk binnen is
Ik wil in bad kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je ook nu doen, dan is HIMYM binnen als je er weer uit komt
Oja, citroensapquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van tahin (hoewel dat wel een klassieker is), mik er wel behoorlijk wat citroensap bij. Hummus an sich betekent geloof ik niet meer dan kikkererwt.
dan is het wel te eten denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.
How I met Your Motherquote:
Oooooh ja. Tegenwoordig een stuk minder gevaarlijk dan vroegerquote:
Dit alles heeft al mijn concentratie weggehaaldquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup, Dexter kijken jij, anders is alles helemaal voor niks geweest...
Ik dacht dat we dit niet in het topic gingen doen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Overigens vind ik wel dat Lotus een punt heeft.
*zoekt dekking*
disclaimer: dit is mijn persoonlijke mening en die heb ik om redenen en niet omdat ik iemand wil kwetsen in one way or another.
nee dat klopt, maar nu is die modder in huis is ben ik er doorheen gelopen en laat ik ook een spoor achter. Daarom wil ik het ook niet hier, nu heb ik een meningquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dit niet in het topic gingen doen?
Het hebben van een mening is eigenlijk gewoon een zware lastquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar nu is die modder in huis is ben ik er doorheen gelopen en laat ik ook een spoor achter. Daarom wil ik het ook niet hier, nu heb ik een mening
Er is vast wel een praatgroep voorquote:
ice beer?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ophelia:
[ afbeelding ]
I love it
scherpquote:
Die visual is wel tof (er is sprake van kaplaarzenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar nu is die modder in huis is ben ik er doorheen gelopen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ophelia:
[ afbeelding ]
I love it
Ik draag graag regenlaarzen, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die visual is wel tof (er is sprake van kaplaarzen) Vind hem ook wel bij je passen eigenlijk, al kan ik niet concreet maken waarom.
[..]
In Amsterdam op de Bloemgracht...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik draag graag regenlaarzen, dat zal het zijn.
Ja blijf maar uit de modderquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Zo hey even van fok geweest en meteen een rel gemistik ga er mijn mening niet over geven maar laten we alsjeblieft netjes blijven. Dat iemand 'op moet flikkeren' draagt niet echt bij aan acceptatie hier
Dingetjequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam op de Bloemgracht...
Ha, Beun de Haas bestaat dus nog!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Zo hey even van fok geweest en meteen een rel gemistik ga er mijn mening niet over geven maar laten we alsjeblieft netjes blijven. Dat iemand 'op moet flikkeren' draagt niet echt bij aan acceptatie hier
Ik heb vandaag een baaldag. De auto was dus naar de garage omdat het roetfilter gereinigd moest worden. Echter bleef de melding dat het ESP defect is. Wat blijkt nu? Roetfilter was niks mis mee maar de sensor blijkt kapotde reparatie aan het roetfilter mogen we desondanks nog gewoon betalen plus het vervangen van de sensor. Zal wel weer lekker in de honderden euro's gaan lopen
![]()
Now for something completely else: IOS7 op de iPhone is wel erg gaaf
Ik lees ook alleen maar slechte dingen over IOS7.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, Beun de Haas bestaat dus nog!![]()
En Majo, je bent de eerste met een iPhone die ik ken die enthousiast is over IOS7. De meesten noemen het nu een kindertelefoon. Vind het zelf ook niet echt fraai. Weinig subtiel meer...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag een baaldag. De auto was dus naar de garage omdat het roetfilter gereinigd moest worden. Echter bleef de melding dat het ESP defect is. Wat blijkt nu? Roetfilter was niks mis mee maar de sensor blijkt kapotde reparatie aan het roetfilter mogen we desondanks nog gewoon betalen plus het vervangen van de sensor. Zal wel weer lekker in de honderden euro's gaan lopen
![]()
Ik mag, en wil me er niet mee bemoeien, jouw zoontje was het ook zat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit alles heeft al mijn concentratie weggehaald![]()
Overigens is dat de reden dat ik een marathon hou en niet elke week 1 aflevering kijk. Nu blijf ik tenminste in het verhaal, bij wekelijks kijken lukt dat me niet.
Ze kunnen er niet veel aan doen want ze geloofden die melding. Maar achteraf wel balenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, Beun de Haas bestaat dus nog!![]()
ja vind het wel cool! Misschien ook omdat het weer helemaal wat anders is. Vind het juist moderner ogen dan de oude versie. Maar goed, smaken verschillenquote:En Majo, je bent de eerste met een iPhone die ik ken die enthousiast is over IOS7. De meesten noemen het nu een kindertelefoon. Vind het zelf ook niet echt fraai. Weinig subtiel meer...
Er was al besloten om het niet in het topic te doen!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag, en wil me er niet mee bemoeien, jouw zoontje was het ook zat.
Is het echt heel anders?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet veel aan doen want ze geloofden die melding. Maar achteraf wel balen
[..]
ja vind het wel cool! Misschien ook omdat het weer helemaal wat anders is. Vind het juist moderner ogen dan de oude versie. Maar goed, smaken verschillen
Dan moet jij gvd die deur niet dichtgooien. Dank je, we zullen je nog eens helpen! (financieel)quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was al besloten om het niet in het topic te doen!!
ik hoop het ook ja! Anders kan het flink in de papieren gaan lopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
Hopen dat daarmee de kous dan wel af is.
Niet in het topic!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet jij gvd die deur niet dichtgooien. Dank je, we zullen je nog eens helpen! (financieel)
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
En HP, due deur dichrtgooien omdat ij per sé Dexter marathin wilde kijken betuigd wan werkelijke vriendschap, of niet soms?
Wij komen morgen die vriezer ophalen.!!
quote:
Tuurlijk geloofden ze die melding, levert ze geld op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet veel aan doen want ze geloofden die melding. Maar achteraf wel balen
[..]
Ohhh nee? waarom niet? Mag men jouw ware aard niet kennen?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh nee? waarom niet? Mag men jouw ware aard niet kennen?
quote:
ja compleet anders! Totaal nieuwe layout, maar verder werkt het wel hetzelfdequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het echt heel anders?
* Huppelmuts weet niks van IOS hoor!
Mjah, wat MM al zei. ik zie verder alleen maar slechte berichten erover dus ook ik was nogal verrast dat iemand positief isquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
ja compleet anders! Totaal nieuwe layout, maar verder werkt het wel hetzelfde
En ER ik snap je frustratie maar laat het even buiten dit topic
mn vriendin moet binnen nu en een jaar een andere auto, dus ik denk dat wij de wintersport ook maar ff in de ijskast zetten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
ik hoop het ook ja! Anders kan het flink in de papieren gaan lopenG zei al dat we volgend jaar 5 weken naar België gaan in plaats van de VS waar we voor sparen, ik mag toch hopen van niet
Naar mijn mening is het van Lego naar Duplo gegaan, om het even in beeldspraak te houden...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het echt heel anders?
* Huppelmuts weet niks van IOS hoor!
je bent lekker op dreef vandaagquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mn vriendin moet binnen nu en een jaar een andere auto, dus ik denk dat wij de wintersport ook maar ff in de ijskast zetten.
Haha leuke woordgrap
Daar heb je over nagedacht of nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mn vriendin moet binnen nu en een jaar een andere auto, dus ik denk dat wij de wintersport ook maar ff in de ijskast zetten.
Haha leuke woordgrap
Dat idee kreeg ik ook van de berichten die ik van mensen voorbij zag komenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het van Lego naar Duplo gegaan, om het even in beeldspraak te houden...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Haha leuke woordgrap
Duploblokken zitten aanmerkelijk minder stevig op elkaar dan Legostenen hebben we hier laatst opgemerkt. Verder weet ik niets van iOs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het van Lego naar Duplo gegaan, om het even in beeldspraak te houden...
Doen ook minder pijn als je erop gaat staanquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Duploblokken zitten aanmerkelijk minder stevig op elkaar dan Legostenen hebben we hier laatst opgemerkt. Verder weet ik niets van iOs.
dat is wel mooi omschreven ja, ik vind het allemaal wat minimalistischer, vond met het vorige niks mis en snap de veranderingen niet zo.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
vrijdag hebben ze niks gedaan he? Toen hebben ze alleen de electronica ingelezen en daar bleek dus uit dat het roetfilter gereinigd moest worden. Dat hebben ze vandaag gedaan en de melding bleef bestaan. Ze zijn toen naar een Citroën garage gereden om het met die apparatuur in te lezen en toen kwamen ze erachter dat er dus een kapotte sensor was. Gewoon een kwestie van dikke pech voor ons.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuurlijk geloofden ze die melding, levert ze geld op.
Wat ben jij er mee opgeschoten? Niks. Had al zo'n idee toen je na vrijdag nog die melding kreeg...
Lucky you...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iOs7 wil maar niet installeren op mijn iPod
ik schud ze zo uit m'n mouwquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb je over nagedacht of niet
maar...maar...maarquote:
Ah, dacht dat ze vrijdag al wat gedaan hadden...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
vrijdag hebben ze niks gedaan he? Toen hebben ze alleen de electronica ingelezen en daar bleek dus uit dat het roetfilter gereinigd moest worden. Dat hebben ze vandaag gedaan en de melding bleef bestaan. Ze zijn toen naar een Citroën garage gereden om het met die apparatuur in te lezen en toen kwamen ze erachter dat er dus een kapotte sensor was. Gewoon een kwestie van dikke pech voor ons.
Ik hou niet op, HP is een egoistisch kreng dat zelfs haar zoontje nog niet kan verzorgen. Sorry dat ik het zo zeg.quote:
You lucky bastardquote:
Was je dan direct bij een Citroëngarage niet beter af geweest?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
vrijdag hebben ze niks gedaan he? Toen hebben ze alleen de electronica ingelezen en daar bleek dus uit dat het roetfilter gereinigd moest worden. Dat hebben ze vandaag gedaan en de melding bleef bestaan. Ze zijn toen naar een Citroën garage gereden om het met die apparatuur in te lezen en toen kwamen ze erachter dat er dus een kapotte sensor was. Gewoon een kwestie van dikke pech voor ons.
ER klaar nu!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou niet op, HP is een egoistisch kreng dat zelfs haar zoontje nog niet kan verzorgen. Sorry dat ik het zo zeg.
Dexter zijnt belangrijker te zijn, een zoonlief heb ik vadaag nog gesproken.
ER, we hebben er niets mee te maken en dat lijkt me ook het beste.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik hou niet op, HP is een egoistisch kreng dat zelfs haar zoontje nog niet kan verzorgen. Sorry dat ik het zo zeg.
oké, als jij niet volwassen kunt zijn..quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NIET HIER!!quote:
ach kom op nou, niet zo hypocriet. Het is lekker makkelijk om nu de bigger person spelen. We kiezen geen kant omdat we vinden dat het niet hoort, maar je moet het ook niet erger maken.quote:
Hij mag razen. ik wilde het gewoon uit het topic houden omdat de sfeer niet voor iedereen verziekt hoeft te worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ach kom op nou, niet zo hypocriet. Het is lekker makkelijk om nu de bigger person spelen. We kiezen geen kant omdat we vinden dat het niet hoort, maar je moet het ook niet erger maken.
Laat hem lekker razen en we posten er wel omheen. Maar jij bent hier ook al weken niet meer geweest, en volgens mij was dat nadat je Etc had beledigd. Dus laten we het leuk houden, maar ook eerlijk.
nee daar gaat het dus niet om, en nu is het klaar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag razen. ik wilde het gewoon uit het topic houden omdat de sfeer niet voor iedereen verziekt hoeft te worden.
Daarnaast ben ik van mening dat het nu te vers is. Er moet door ALLE partijen gekalmeerd worden en steken onder water zijn niet nodig.
Als het daarom gaat kan ik nog wel een aantal uitdelen aan ER.
Goed verpakt in een bak water leggen? Dan ontdooit het vrij snel volgens mij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh shit, over vriezers gesproken, ik ben vergeten het lamsgehakt uit de vriezer te halen. Weer niet voor avondeten vanavond
Met die laatste zin steek je zelf ook. Laat die weg en wees echt de bigger person voor nuquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag razen. ik wilde het gewoon uit het topic houden omdat de sfeer niet voor iedereen verziekt hoeft te worden.
Daarnaast ben ik van mening dat het nu te vers is. Er moet door ALLE partijen gekalmeerd worden en steken onder water zijn niet nodig.
Als het daarom gaat kan ik nog wel een aantal uitdelen aan ER.
misschien wel jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was je dan direct bij een Citroëngarage niet beter af geweest?
dat werkt erg goed ja. Vooral met lauw water (niet warm). Dan wel dezelfde avond gebruikenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Goed verpakt in een bak water leggen? Dan ontdooit het vrij snel volgens mij.
Als ik laat thuis ben (en dat ben ik gewoonlijk) heb ik daar het geduld niet voorquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Of simpelweg even in de microwave en indien nog bevroren van binnen, de buitenkant er af pellen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond al hierover.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Met die laatste zin steek je zelf ook. Laat die weg en wees echt de bigger person voor nu
en wat als ik maar de helft wil gebruiken? Of ik kan het natuurlijk ook allemaal maken en morgen een kick ass lunch hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:00 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat werkt erg goed ja. Vooral met lauw water (niet warm). Dan wel dezelfde avond gebruiken
mooi, dan zetten we deze verhitte discussie hier even in de ijskast.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond al hierover.
Ik heb al eerder gezegd. Lotusss kan mij via pm/dm, fb-chat, whatsapp enz bereiken.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mooi, dan zetten we deze verhitte discussie hier even in de ijskast.
Jouw mouwen zitten te vol!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En de deur dichtsmijten ben je erg goed in, terwijl er een mooi cadeau voor je klaar ligt, nog steeds. Nou,. bedankt, jij hebt Lotussss echt veel verdriet aangedaan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hou mijn mond al hierover.
Ik heb al eerder gezegd. Lotusss kan mij via pm/dm, fb-chat, whatsapp enz bereiken.
Als je toch naar de ijskast loopt, breng dan gelijk wat te drinken mee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en wat als ik maar de helft wil gebruiken? Of ik kan het natuurlijk ook allemaal maken en morgen een kick ass lunch hebben
nog een ijsbeertje, graag.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als je toch naar de ijskast loopt, breng dan gelijk wat te drinken mee.
goed puntquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voortaan kleinere porties invriezen, ontdooit ook sneller.
Nu zie ik PS voor me die gehakt in van die ijsblokzakjes staat te proppen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Voortaan kleinere porties invriezen, ontdooit ook sneller.
ijskoud de deur dichtsmijten voor de vriezerquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de deur dichtsmijten ben je erg goed in, terwijl er een mooi cadeau voor je klaar ligt, nog steeds. Nou,. bedankt, jij hebt Lotussss echt veel verdriet aangedaan.
ik ga het doen, ook. Ik hou je op de hoogtequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu zie ik PS voor me die gehakt in van die ijsblokzakjes staat te proppen.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ijskoud de deur dichtsmijten voor de vriezer
Handig voor in de soep...quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nu zie ik PS voor me die gehakt in van die ijsblokzakjes staat te proppen.
nou is het mooi geweest, ik lig te rollen over vloer van mijn kast.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ijskoud de deur dichtsmijten voor de vriezer
Toon dat je ballen hebt en spreek mij er persoonlijk op aan niet in het topic!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:02 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de deur dichtsmijten ben je erg goed in, terwijl er een mooi cadeau voor je klaar ligt, nog steeds. Nou,. bedankt, jij hebt Lotussss echt veel verdriet aangedaan.
Wil je mij er niet weer bij halen? Heb hier bewust niet meer gepost en ER gevraagd om zich er ook buiten te houden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Als huppel/Lotus/ER deze discussie zonder ons en niet hier voortzetten, lijkt me voor iedereen het beste. Dank u
ik zie mezelf ook wel dan het met plastic en al in de pan gooienquote:
Kan wel, maar dan moet je er wel heel veel maggi bij gooien na het opdienen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik zie mezelf ook wel dan het met plastic en al in de pan gooien
Dat ging niet want jij gooide de deur dicht, Dexter was schijnbaar belankrijker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toon dat je ballen hebt en spreek mij er persoonlijk op aan niet in het topic!!
goed voor de weerstandquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan wel, maar dan moet je er wel heel veel maggi bij gooien na het opdienen...
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wil je mij er niet weer bij halen? Heb hier bewust niet meer gepost en ER gevraagd om zich er ook buiten te houden.
Bij voorbaat dank.
Zo waarlijk helpe mij God almachtig. Ik neem mijn maatregelen welquote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
we hebben die smiley nodig die rondjes rent met de handjes wapperend. iemand?
quote:
Wat wil zeggen dat je nog net het laatste stukje van de GBBO kunt kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah, ik bedenk me net dat het pas dinsdag is
ach, morgen alleen de ochtend werken en dan is het weekend alweer in zichtquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bah, ik bedenk me net dat het pas dinsdag is
Als het goed is niet, want ik heb mijn tv-abonnement opgezegd. Nu neem ik genoegen met Suitsquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat wil zeggen dat je nog net het laatste stukje van de GBBO kunt kijken.
Je kan BBC live op je pc kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het goed is niet, want ik heb mijn tv-abonnement opgezegd. Nu neem ik genoegen met Suits
In dat geval is het over een paar uur te downloaden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het goed is niet, want ik heb mijn tv-abonnement opgezegd. Nu neem ik genoegen met Suits
Je moet eerst een add-on in chrome/firefox installeren genaamd Media Hint (omdat je niet in de UK bent, hiermee omzeil je die beperking, werkt ook voor veel andere sites met landbeperking.)quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oh?
(Ik sowieso want tv-kaartje, maar toch "oh?" ... )
Ah, dat concept ken ik ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef ß het volgende:
[..]
Je moet eerst een add-on in chrome/firefox installeren genaamd Media Hint (omdat je niet in de UK bent, hiermee omzeil je die beperking, werkt ook voor veel andere sites met landbeperking.)
Dan ga je naar:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/tv/bbc_one_london/watchlive
Ohja! Dat had ik ook bedachtquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef Soempie het volgende:
B. ik wilde nog zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat die jurk je super staat.
Ik maak dit weekend wel een foto, dan gooi ik die op de appquote:
Oeh dank voor de tip. Kijk veel BBC programma's (want Britse moeder)... Erg handig ivm iPlayer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:53 schreef ß het volgende:
[..]
Je moet eerst een add-on in chrome/firefox installeren genaamd Media Hint (omdat je niet in de UK bent, hiermee omzeil je die beperking, werkt ook voor veel andere sites met landbeperking.)
Dan ga je naar:
http://www.bbc.co.uk/iplayer/tv/bbc_one_london/watchlive
BBC is overigens ook heel goed te downloaden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh dank voor de tip. Kijk veel BBC programma's (want Britse moeder)... Erg handig ivm iPlayer.
https://mediahint.com/install_chrome.htmlquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:00 schreef B.ertha het volgende:
Hmm, ik zie die Media Hint niet in de chrome web store....
Nog even en ik ga het overwegen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:57 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik maak dit weekend wel een foto, dan gooi ik die op de app![]()
Soempie, moet je toch een smartphone nemen
Jij hebt ook nog steeds een dumbphone?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nog even en ik ga het overwegen.
Dankquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:04 schreef ß het volgende:
[..]
https://mediahint.com/install_chrome.html
alstu.
nokia c5. Het wordt wel een smartphone genoemd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog steeds een dumbphone?
Wordt of werd?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
nokia c5. Het wordt wel een smartphone genoemd.
Die ken ik niet eensquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
nokia c5. Het wordt wel een smartphone genoemd.
Maar ik gebruik hem eigenlijk nooit. Heb hem alleen voor noodgevallen bij me.
waarschijnlijk nog zo'n enorme koelkastquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt ook nog steeds een dumbphone?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog zo'n enorme koelkast
Werd.quote:
Die opmerking had ik trouwens al weer snel weggehaald, omdat het slechts en gok van mij was. Maar toch wel een goede kennelijk...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:15 schreef MaJo het volgende:
Media hint kan ook lastig zijn. Zo werd ik doorverwezen naar de Amerikaanse Netflix toen ik me aan wilde melden voor de Nederlandse. Snapte er niks van, pas toen MM er iets over zei viel het kwartje
Kappen nou!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
waarschijnlijk nog zo'n enorme koelkast
Ik heb theeeeeeeee!!quote:
Ik ga door met The Naked Gunquote:
Welk deel?quote:
thanksquote:
hoezo had je het weggehaald, zo'n gekke opmerking is het toch ook weer nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die opmerking had ik trouwens al weer snel weggehaald, omdat het slechts en gok van mij was. Maar toch wel een goede kennelijk...
Nee, maar ik wilde niet de betweter uithangen...quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoezo had je het weggehaald, zo'n gekke opmerking is het toch ook weer niet![]()
The Who?quote:
Truste.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef iamredleader het volgende:
Godver, dit is geen slowchat maar een snelchatzo kan ik dat niet bijhouden
Ik ga slapen![]()
alle pret gemistquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:55 schreef iamredleader het volgende:
Godver, dit is geen slowchat maar een snelchatzo kan ik dat niet bijhouden
Ik ga slapen![]()
1. 2 1/2 en 33 1/3 komen waarschijnlijk binnen niet al te lange tijd ook weer langs. Die films zijn vrij kort, dus er kan er makkelijk een tussendoorquote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 25 september 2013 01:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben weer een stukje zeilen (het wordt echt baggerweer dus stuiteren...). Later
Etc gefeliciteerd met E!quote:Op woensdag 25 september 2013 06:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank u!
Ik heb weer een horloge
En etc. gefeliciteerd met E!
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 25 september 2013 06:41 schreef TradeMarkie het volgende:
Dank u!
Ik heb weer een horloge
En etc. gefeliciteerd met E!
Hopelijk kan je er iets mee!quote:Op woensdag 25 september 2013 08:58 schreef MaJo het volgende:
Ik ga zo naar de huisarts om mijn hoofdpijn te laten checken. Toch maar even naar laten kijken
Youp van 't Hek, de show Wigwam. Was leukquote:Op woensdag 25 september 2013 09:27 schreef LadyBlack het volgende:
Wat heb je gezien in het theater Etc?
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TM, dit is weer ernstig: ik had bedacht om E. een horloge voor zíjn verjaardag te geven(dat is niet doorgegaan, hij kon niet kiezen
)
Ik was al zo ver dat ik E. wat sites had gestuurd van 'hey dit is misschien leuk' maar het had geen succesquote:Op woensdag 25 september 2013 09:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]ik heb aangegeven wat ik wel en niet leuk vind en heb voor me laten kiezen, met succes
Daar helpt volgens mij zo'n pijnstillers-cocktail van mij ook niet tegen nee. Sterktequote:Op woensdag 25 september 2013 10:04 schreef MaJo het volgende:
Ik heb waarschijnlijk een bijholteontsteking. Ben ook al weken af en aan verkouden dus dat zou wel wat verklaren. Heb nu een kuur gekregen en als het goed is moet dat helpen, anders moet ik weer terugkomen
Ja hequote:Etc en TM
Thanksquote:Op woensdag 25 september 2013 10:49 schreef Soempie het volgende:
TM, gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
![]()
En Etcie ook met de verjaardag van E.
mooi hequote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:07 schreef LadyBlack het volgende:
Goeie zet PS!
Ik twijfel tussen die keer dat er een enorm dikke spin over mijn muur liep toen ik alleen thuis was en het moment dat E's hartslag dipte en niet snel genoeg weer steeg tijdens de bevalling...
Grapjezonder twijfel die tweede dus, dat was echt ff heel naar
bij je moeder weggehaald?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:14 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Oef, die tweede...![]()
En voor mij: het moment dat ik bij m'n moeder werd weggehaald. Of eigenlijk het moment ervoor, dat ze me van school kwamen halen en ik de sleutels af moest geven, enz.
Rel was toch leuker.
Toen ik op de Noordzee met windkracht 5 a 6 zonder valbeveiliging hier naar boven moest klimmen in de touwen om een zeil los te gooien:quote:Op woensdag 25 september 2013 16:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wanneer was je het aller bangst ever
Bij jou moest ik gelijk aan die engerd denken, die bij jullie in de buurt rondliep? Viel die onder het kopje 'insluipers'.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bij je moeder weggehaald?
Ik moet er ook even over nadenken... Ik heb wat enge vlieg ervaringen gehad, of toen er een huis naast het onze in de fik stond, insluipers (ingebeeld of niet)...
Bij mij denk ik toen mijn moeder opeens om 3 uur 's nachts in mijn slaapkamer op de grond lag te creperen en me om hulp smeekte. Ew, dat nooit meer. Of toen ik dacht dat ik doodging nadat mijn borst operatie hayward ging.
Waar kwam je terecht?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij jou moest ik gelijk aan die engerd denken, die bij jullie in de buurt rondliep? Viel die onder het kopje 'insluipers'.
Toen ik 11 jaar was is m'n moeder opgenomen. Heb 3 jaar alleen gewoond met m'n moeder en in die tijd ging het met haar steeds slechter (psychoses, vervuiling, sociaal isolement (schizofrenie)), vandaar. In het begin wel hulp gezocht, maar er werd niet naar mij geluisterd. Uiteindelijk was het zo uit de hand gelopen, dat ik niemand meer om hulp vroeg, omdat ik bang was dat we dan uit elkaar zouden worden gehaald. Wat dus ook gebeurde.
Bij een maatschappelijk werkster (kinderbescherming/ jeugdzorg deed ondertussen onderzoek) en daarna heb ik tot en met m'n 17e bij m'n halfzus gewoond.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
Oh, die post komt wel heel ongelukkig net na die van jou PS
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoelde dus niet Bart. Ik weet niet meer precies wat het was. In elk geval zat je alleen in een best groot huis?
Heftigquote:Op woensdag 25 september 2013 16:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij een maatschappelijk werkster (kinderbescherming/ jeugdzorg deed ondertussen onderzoek) en daarna heb ik tot m'n 17e bij m'n halfzus gewoond.
Ik denk dat het heel veel over een mens zegt, wat zij als het allerengst beschouwen....quote:Op woensdag 25 september 2013 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]inderdaad!
Zitten nare verhalen tussen
Er liep/speelde iemand op de rotsten waardoor die los begonnen te raken. Ik zat onderaan de wand en had het niet door..quote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wat veroorzaakte de rotslawine, ringel S? (jaja stomme Amerikaanse toetsenborden)
quote:Op woensdag 25 september 2013 16:47 schreef ß het volgende:
[..]
Er liep/speelde iemand op de rotsten waardoor die los begonnen te raken. Ik zat onderaan de wand en had het niet door..
komt goed!quote:
Het voordeel is dat deze standaard ook lossless formaten (FLAC, SHN, APE e.d.) aan kan, maar dat kon een geroote (www.rockbox.org) i-River of iPod van een aantal jaren ook al. Prijs is idioot voor 128Gb, een Apple iPod kost nog niet de helft en heeft 160Gb...quote:Op woensdag 25 september 2013 17:05 schreef ß het volgende:
Madmaster, jij had het toch laatst over nieuwe mp3-spelers? Is dit wat? Wel een stuk duurder dan een iPod.
http://tweakers.net/nieuw(...)-op-audiofielen.html
Wat moet je met een iPod touch? Speelgoed...quote:Op woensdag 25 september 2013 18:11 schreef ß het volgende:
Apple durft ook 400 euro te vragen voor de 64GB iPod Touch. Het is natuurlijk niet alleen die lossless formaten ondersteuning, maar ook de grotere condensator en versterker. Dit is een apparaat voor de mensen die de absolute top willen in geluidskwaliteit. Ik weet dat je een enorme muziekliefhebber bent, maar of je ook een grote audiofiel bent weet ik eigenlijk niet. Ik wou hem je gewoon even laten zien.
Rustig aan, neem even tijd voor jezelf...quote:Op woensdag 25 september 2013 19:27 schreef Lotusss het volgende:
Avond. Zwaar benauwd, koorts en AB-kuurtje maar ben blij dat zaken eindelijk afgesloten worden en dat ik nu ondanks alle crises de afgelopen maanden eindelijk rust kan vinden.
Dat kan nu eindelijk. Wellicht morgen al opname.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rustig aan, neem even tijd voor jezelf...
Fuck dat is erg: iemand machteloos zien zijn en zelf ook niet kunnen helpen...quote:Op woensdag 25 september 2013 19:32 schreef MaJo het volgende:
Mijn vader op bed huilend omdat hij een herseninfarct had gehad en niet meer kon praten en bewegen was ook erg scary
ER, neem ik aan?quote:Op woensdag 25 september 2013 19:30 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat kan nu eindelijk. Wellicht morgen al opname.
Nee, ER. Werd geadviseerd om alvast een gevulde koffer mee te nemen naar afspraak daar.quote:Op woensdag 25 juli september 2013 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ER, neem ik aan?
Jij niet toch?
Tja, iemand moest het doenquote:Op woensdag 25 september 2013 16:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En waarom moest jij de mast op Bart, of all people?
Ik hoop dat dat soelaas biedt...quote:Op woensdag 25 september 2013 19:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ER. Werd geadviseerd om alvast een gevulde koffer mee te nemen naar afspraak daar.
quote:
He, wat?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:39 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoelde dus niet Bart. Ik weet niet meer precies wat het was. In elk geval zat je alleen in een best groot huis?
daar is ie helemaal bovenop gekomen gelukkigquote:Op woensdag 25 september 2013 19:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Fuck dat is erg: iemand machteloos zien zijn en zelf ook niet kunnen helpen...
Hoop dat het nu beter met hem is?
Hoopte het ook. Lange weg te gaan daarna, maar een betere nieuwe start dan dat krijg je niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat soelaas biedt...
die boer die ik van de week liet was echt fenomenaalquote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
Beterschap Lotusss!
En MaJo, dat is ook weer een naar verhaalDoet me beseffen hoe ontzettend veel geluk ik heb dat mijn moeder helemaal gezond is, en haar vriend ook!
Ik heb trouwens ook een vraag; waar ben je het meest trots op? Iets dat je hebt gedaan bedoel ik dan.
Vrouwen die boerenquote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die boer die ik van de week liet was echt fenomenaal
Alleen als ik bier op hebquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
die boer die ik van de week liet was echt fenomenaal
Ik ja!quote:Op woensdag 25 september 2013 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ER, neem ik aan?
Jij niet toch?
Vooral vroeger, de turn lessen tijdens gym op de middelbare school. Nog steeds trauma's.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Lotus, jij nog enge momenten te delen?
Mag ook ***** wel na 4,5 maand gekut tot een eerste afspraak.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Koffer mee, dat zou wel heel snel zijn Lotus.
[..]![]()
Soemp, je zei toch iets over een gat in de muur van de babykamer?
dit soort dingen zet je wel even met de voeten op de vloer jaquote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
Beterschap Lotusss!
En MaJo, dat is ook weer een naar verhaalDoet me beseffen hoe ontzettend veel geluk ik heb dat mijn moeder helemaal gezond is, en haar vriend ook!
Ik heb trouwens ook een vraag; waar ben je het meest trots op? Iets dat je hebt gedaan bedoel ik dan.
Ik heb mijn relatie verbroken.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:49 schreef LadyBlack het volgende:
Goed nieuws!quote:
Vandaag idd oude zaken afgesloten. Vanaf morgen hopelijk een nieuwe stap in mijn/ons leven.quote:
Dat is ook iets om trots op te zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 20:08 schreef Lotusss het volgende:
En waar ik het meest trots op ben? Dat ik mezelf van muurbloempje naar assertief persoon heb gebracht.
En dat ik authentiek ben gebleven.
En helaas is men vaker gewend aan beleefdheden en een fake smile dan authenticiteit en (diplomatieke) eerlijkheid. Niet iedereen vindt mij dan even ook even geweldig. Maar dat is ook weer geen ramp.quote:Op woensdag 25 september 2013 20:10 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat is ook iets om trots op te zijnBen daar ook druk mee bezig
Paar dagen geleden liet Wiebel een boer. M. lachen natuurlijk. Vervolgens liet ik expres een boer en toen werd M. bozig: 'mama, nee, nee, nee!'quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:13 schreef Etcetera het volgende:
Het meest trots op dit moment: ik heb week 1 van Start to Run met Evy afgerond zojuist![]()
Maar even serieus: de persoon die ik ben geworden, daar ben ik wel trots op. Wat ik bereikt heb, waar ik nu sta in het leven. Ik had niet gelukkiger kunnen zijn denk ik
Die heb je nooit genoeg, want afkraken doen anderen wel, dus je moet jezelf een beetje de hemel in pratenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:15 schreef MadMaster het volgende:
Zo, genoeg veren in de eigen bips nu...
Hoewel ik je niet eens zo goed ken, is dat inderdaad wel iets om trots op te zijn. Zelfde geldt voor LB...quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef Soempie het volgende:
Ik ben er trots op dat ik ondanks alle shit er toch goed ben uitgekomen.Die veerkracht, daar ben ik ergens wel trots op. En uiteraard dat we een blije, tevreden Wiebelsoempie hebben.
Ook mooiquote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef Soempie het volgende:
Ik ben er trots op dat ik ondanks alle shit er toch goed ben uitgekomen.Die veerkracht, daar ben ik ergens wel trots op. En uiteraard dat we een blije, tevreden Wiebelsoempie hebben.
Ikke...quote:Op woensdag 25 september 2013 21:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ook mooien een nieuw Minimonster onderweg
Wie haalde het laatst ook alweer aan, dat ik een paar jaar geleden nog nauwelijks durfde te bellen![]()
Hilarisch toch in hindsightquote:
Over veren gesproken, jij bent zeker wel uit je ei gekropen...quote:Op woensdag 25 september 2013 21:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hilarisch toch in hindsightsloeg nergens op
Niet eng dromen...quote:Op woensdag 25 september 2013 21:20 schreef iamredleader het volgende:
Ik taai af, truste en tot morgen
En terecht.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:14 schreef Soempie het volgende:
Waar een beetje gezond verstand en wat schijt aan de wereld wel niet toe leiden he.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Over veren gesproken, jij bent zeker wel uit je ei gekropen...
Daar ben ik stiekem wel jaloers op, weet je dat?quote:Op woensdag 25 september 2013 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben natuurlijk best trots op mijn avontuur in Amerika, en het feit dat ik er nog woon/nu werk
Precies, en als je niet zelfverzekerd bent kan je nog altijd doen alsof.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar een beetje gezond verstand en wat schijt aan de wereld wel niet toe leiden he.
Dat is wel een beetje m'n instelling geweestquote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, en als je niet zelfverzekerd bent kan je nog altijd doen alsof.
Misschien ook wel iets voor PS...
Je zou een prima afstudeeronderwerp zijn...quote:Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje m'n instelling geweest'fake it 'till you make it', dat laatste is wel gelukt
ohh maar in het echie kan ik heel goed doen alsof hoorquote:Op woensdag 25 september 2013 21:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, en als je niet zelfverzekerd bent kan je nog altijd doen alsof.
Misschien ook wel iets voor PS...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |