Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar wat is hummus eigenlijk?
Nee ik krijg zo koffiequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:54 schreef _Ophelia_ het volgende: Oh hai! Ik heb een cracker met hummus. Iemand popcorn te ruil?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bel even met de huisartenpost dan...
Het is hartstikkequote:
mn vriendin lust ze anders prima hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:57 schreef MadMaster het volgende: [..] Bel even met de huisartenpost dan...
Kan je ook nu doen, dan is HIMYM binnen als je er weer uit komtquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zo in bad liggen, als HIMYM eindelijk binnen is
Ik ben geen fan van tahin (hoewel dat wel een klassieker is), mik er wel behoorlijk wat citroensap bij. Hummus an sich betekent geloof ik niet meer dan kikkererwt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.
Is dat die van de Pabo of Christine le Duc?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Ik ga zo in bad liggen, als HIMYM eindelijk binnen is
Ik wil in bad kijken natuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Kan je ook nu doen, dan is HIMYM binnen als je er weer uit komt
Oja, citroensapquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van tahin (hoewel dat wel een klassieker is), mik er wel behoorlijk wat citroensap bij. Hummus an sich betekent geloof ik niet meer dan kikkererwt.
dan is het wel te eten denk ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Gekookte kikkererwten, tahin (pindakaas maar dan van sesam) en olie zijn de belangrijkste ingrediënten. Alles gepureerd.
How I met Your Motherquote:
Oooooh ja. Tegenwoordig een stuk minder gevaarlijk dan vroegerquote:
Dit alles heeft al mijn concentratie weggehaaldquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hup, Dexter kijken jij, anders is alles helemaal voor niks geweest...
Ik dacht dat we dit niet in het topic gingen doen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Overigens vind ik wel dat Lotus een punt heeft.
*zoekt dekking*
disclaimer: dit is mijn persoonlijke mening en die heb ik om redenen en niet omdat ik iemand wil kwetsen in one way or another.
nee dat klopt, maar nu is die modder in huis is ben ik er doorheen gelopen en laat ik ook een spoor achter. Daarom wil ik het ook niet hier, nu heb ik een meningquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dit niet in het topic gingen doen?
Het hebben van een mening is eigenlijk gewoon een zware lastquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar nu is die modder in huis is ben ik er doorheen gelopen en laat ik ook een spoor achter. Daarom wil ik het ook niet hier, nu heb ik een mening
Er is vast wel een praatgroep voorquote:
ice beer?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ophelia:
[ afbeelding ]
I love it
scherpquote:
Die visual is wel tof (er is sprake van kaplaarzenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee dat klopt, maar nu is die modder in huis is ben ik er doorheen gelopen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ophelia:
[ afbeelding ]
I love it
Ik draag graag regenlaarzen, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die visual is wel tof (er is sprake van kaplaarzen) Vind hem ook wel bij je passen eigenlijk, al kan ik niet concreet maken waarom.
[..]
In Amsterdam op de Bloemgracht...quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik draag graag regenlaarzen, dat zal het zijn.
Ja blijf maar uit de modderquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Zo hey even van fok geweest en meteen een rel gemistik ga er mijn mening niet over geven maar laten we alsjeblieft netjes blijven. Dat iemand 'op moet flikkeren' draagt niet echt bij aan acceptatie hier
Dingetjequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam op de Bloemgracht...
Ha, Beun de Haas bestaat dus nog!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Zo hey even van fok geweest en meteen een rel gemistik ga er mijn mening niet over geven maar laten we alsjeblieft netjes blijven. Dat iemand 'op moet flikkeren' draagt niet echt bij aan acceptatie hier
Ik heb vandaag een baaldag. De auto was dus naar de garage omdat het roetfilter gereinigd moest worden. Echter bleef de melding dat het ESP defect is. Wat blijkt nu? Roetfilter was niks mis mee maar de sensor blijkt kapotde reparatie aan het roetfilter mogen we desondanks nog gewoon betalen plus het vervangen van de sensor. Zal wel weer lekker in de honderden euro's gaan lopen
![]()
Now for something completely else: IOS7 op de iPhone is wel erg gaaf
Ik lees ook alleen maar slechte dingen over IOS7.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, Beun de Haas bestaat dus nog!![]()
En Majo, je bent de eerste met een iPhone die ik ken die enthousiast is over IOS7. De meesten noemen het nu een kindertelefoon. Vind het zelf ook niet echt fraai. Weinig subtiel meer...
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:34 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag een baaldag. De auto was dus naar de garage omdat het roetfilter gereinigd moest worden. Echter bleef de melding dat het ESP defect is. Wat blijkt nu? Roetfilter was niks mis mee maar de sensor blijkt kapotde reparatie aan het roetfilter mogen we desondanks nog gewoon betalen plus het vervangen van de sensor. Zal wel weer lekker in de honderden euro's gaan lopen
![]()
Ik mag, en wil me er niet mee bemoeien, jouw zoontje was het ook zat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit alles heeft al mijn concentratie weggehaald![]()
Overigens is dat de reden dat ik een marathon hou en niet elke week 1 aflevering kijk. Nu blijf ik tenminste in het verhaal, bij wekelijks kijken lukt dat me niet.
Ze kunnen er niet veel aan doen want ze geloofden die melding. Maar achteraf wel balenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ha, Beun de Haas bestaat dus nog!![]()
ja vind het wel cool! Misschien ook omdat het weer helemaal wat anders is. Vind het juist moderner ogen dan de oude versie. Maar goed, smaken verschillenquote:En Majo, je bent de eerste met een iPhone die ik ken die enthousiast is over IOS7. De meesten noemen het nu een kindertelefoon. Vind het zelf ook niet echt fraai. Weinig subtiel meer...
Er was al besloten om het niet in het topic te doen!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik mag, en wil me er niet mee bemoeien, jouw zoontje was het ook zat.
Is het echt heel anders?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet veel aan doen want ze geloofden die melding. Maar achteraf wel balen
[..]
ja vind het wel cool! Misschien ook omdat het weer helemaal wat anders is. Vind het juist moderner ogen dan de oude versie. Maar goed, smaken verschillen
Dan moet jij gvd die deur niet dichtgooien. Dank je, we zullen je nog eens helpen! (financieel)quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er was al besloten om het niet in het topic te doen!!
ik hoop het ook ja! Anders kan het flink in de papieren gaan lopenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]![]()
Hopen dat daarmee de kous dan wel af is.
Niet in het topic!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moet jij gvd die deur niet dichtgooien. Dank je, we zullen je nog eens helpen! (financieel)
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:46 schreef ErwinRommel het volgende:
En HP, due deur dichrtgooien omdat ij per sé Dexter marathin wilde kijken betuigd wan werkelijke vriendschap, of niet soms?
Wij komen morgen die vriezer ophalen.!!
quote:
Tuurlijk geloofden ze die melding, levert ze geld op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet veel aan doen want ze geloofden die melding. Maar achteraf wel balen
[..]
Ohhh nee? waarom niet? Mag men jouw ware aard niet kennen?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh nee? waarom niet? Mag men jouw ware aard niet kennen?
quote:
ja compleet anders! Totaal nieuwe layout, maar verder werkt het wel hetzelfdequote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het echt heel anders?
* Huppelmuts weet niks van IOS hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |