Yay:) Een eerlijk man die niet allemaal hypocriete smoesjes verzint !quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit ja, het is een normale neiging om dit vies te vinden. Maar omdat je tegenwoordig als tokkie wordt afgeschilderd als je dat gewoon ronduit zegt, krijg je van die halfslachtige verdedigingspogingen, bijvoorbeeld dat homo's aandacht zouden willen. Care of ze aandacht willen, ik vind het gewoon nasty simple as that.
ik vind het sowieso smerig als mensen zich op straat ordinair gaan lopen aflebberen, hetero of niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef RichardDawkins het volgende:
Waarom benoem je in je klacht specifiek homosexuelen terwijl je duidelijk aangeeft dit door te trekken naar hetero relaties?
Heb je niet simpelweg last van het brein ter grote van een halve balzak syndroom waardoor je een hekel krijgt aan dingen die jij niet kunt begrijpen?
Weet je wat mijn reactie is als ik zoiets zie? Ik glimlach van plezier omdat ik het prachtig vind als homosexuelen zich zo op hun gemak voelen dat ze dat in het openbaar durven te doen, tegenwoordig, in dit land.
Fuck you TS.
Nou en of.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef Confetti het volgende:
Zeer terechte klacht.
Die nichten moeten inzien dat ze onzedelijk bezig zijn en dat we het niet accepteren maar hooguit gedogen. Hou dat soort narigheid lekker thuis.
Stel ik was dat of ik was een open homosexueel? Wat dan nog?quote:
Nou dan neem ik aan dat je er ook niet lang naar kijkt. Opgelost.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik vind het sowieso smerig als mensen zich op straat ordinair gaan lopen aflebberen, hetero of niet.
jeetje een hoop stels..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Stel ik was dat of ik was een open homosexueel? Wat dan nog?
En stel ik ben het niet? Wat is de relevantie hiervan?
Waaromquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:56 schreef Mascha2205 het volgende:
[..]
ik vind het sowieso smerig als mensen zich op straat ordinair gaan lopen aflebberen, hetero of niet.
Haha scheld maar rustig verder (althans jij zult het als scheldwoorden beschouwen), wat je niet als iets slechts ziet kan je ook niet raken he. Have fun!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jeetje een hoop stels..
rustig maar flikkertje
helemaal mee eens, als ik dat zie denk ik 'aaaaaaaaah'. maar als mensen elkaar random gaan aflebberen vind ik dat smerig. Er is ook een verschil tussen een mooie zoen en een ordinaire aflebber partij..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:21 schreef Grouch het volgende:
[..]
Waarom? Prille liefde is toch mooi
Ditquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef RichardDawkins het volgende:
Waarom benoem je in je klacht specifiek homosexuelen terwijl je duidelijk aangeeft dit door te trekken naar hetero relaties?
Heb je niet simpelweg last van het brein ter grote van een halve balzak syndroom waardoor je een hekel krijgt aan dingen die jij niet kunt begrijpen?
Weet je wat mijn reactie is als ik zoiets zie? Ik glimlach van plezier omdat ik het prachtig vind als homosexuelen zich zo op hun gemak voelen dat ze dat in het openbaar durven te doen, tegenwoordig, in dit land.
Fuck you TS.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |