Ben jij ooit met een man naar bed geweest?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef RichardDawkins het volgende:
Waarom benoem je in je klacht specifiek homosexuelen terwijl je duidelijk aangeeft dit door te trekken naar hetero relaties?
Heb je niet simpelweg last van het brein ter grote van een halve balzak syndroom waardoor je een hekel krijgt aan dingen die jij niet kunt begrijpen?
Weet je wat mijn reactie is als ik zoiets zie? Ik glimlach van plezier omdat ik het prachtig vind als homosexuelen zich zo op hun gemak voelen dat ze dat in het openbaar durven te doen, tegenwoordig, in dit land.
Fuck you TS.
Ah, onze huishomo is weer gearriveerd. Welkomquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zoenen in het openbaar.
TS die alleen homo's benoemt.
TS is homofoob.
Haha nou ben ik benieuwd naar de reden achter deze vraag. Wat zou het kunnen zijn? Vertel het eens aan ome Richard.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:25 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ben jij ooit met een man naar bed geweest?
Homo's willen vaak ook alleen maar aandacht en gaan dus expres in het openbaar zoenen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welkom in Nederland waar je als homostel niet eens meer hand in hand over straat kan zonder dat mensen als TS gaan haten
Onze? Ken ik jou dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:25 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Ah, onze huishomo is weer gearriveerd. Welkom
Geef nou maar gewoon antwoordquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:25 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Haha nou ben ik benieuwd naar de reden achter deze vraag. Wat zou het kunnen zijn? Vertel het eens aan ome Richard.
Elkaar in het openbaar zoenen IS toch heterogedrag gekkiequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Homo's willen vaak ook alleen maar aandacht en gaan dus expres in het openbaar zoenen bijvoorbeeld.
Logisch dat mensen daar over struikelen. Als ze zich als hetero's zouden gedragen zou het geen probleem zijn. Natuurlijk zijn dit uitzonderingen, toch kan je begrijpen dat niet iedereen daar van gediend is.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
altijd fuckin' arrogant die hommo's
Ten eerste weet jij nooit met zekerheid of iemand iets expres doet, behalve als ze het je vertellen natuurlijk wat ik niet zo 1 2 3 zie gebeuren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Homo's willen vaak ook alleen maar aandacht en gaan dus expres in het openbaar zoenen bijvoorbeeld.
Logisch dat mensen daar over struikelen. Als ze zich als hetero's zouden gedragen zou het geen probleem zijn. Natuurlijk zijn dit uitzonderingen, toch kan je begrijpen dat niet iedereen daar van gediend is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |