Ben jij ooit met een man naar bed geweest?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:22 schreef RichardDawkins het volgende:
Waarom benoem je in je klacht specifiek homosexuelen terwijl je duidelijk aangeeft dit door te trekken naar hetero relaties?
Heb je niet simpelweg last van het brein ter grote van een halve balzak syndroom waardoor je een hekel krijgt aan dingen die jij niet kunt begrijpen?
Weet je wat mijn reactie is als ik zoiets zie? Ik glimlach van plezier omdat ik het prachtig vind als homosexuelen zich zo op hun gemak voelen dat ze dat in het openbaar durven te doen, tegenwoordig, in dit land.
Fuck you TS.
Ah, onze huishomo is weer gearriveerd. Welkomquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:23 schreef Rezania het volgende:
Mensen die zoenen in het openbaar.
TS die alleen homo's benoemt.
TS is homofoob.
Haha nou ben ik benieuwd naar de reden achter deze vraag. Wat zou het kunnen zijn? Vertel het eens aan ome Richard.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:25 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ben jij ooit met een man naar bed geweest?
Homo's willen vaak ook alleen maar aandacht en gaan dus expres in het openbaar zoenen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Welkom in Nederland waar je als homostel niet eens meer hand in hand over straat kan zonder dat mensen als TS gaan haten
Onze? Ken ik jou dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:25 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Ah, onze huishomo is weer gearriveerd. Welkom
Geef nou maar gewoon antwoordquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:25 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Haha nou ben ik benieuwd naar de reden achter deze vraag. Wat zou het kunnen zijn? Vertel het eens aan ome Richard.
Elkaar in het openbaar zoenen IS toch heterogedrag gekkiequote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Homo's willen vaak ook alleen maar aandacht en gaan dus expres in het openbaar zoenen bijvoorbeeld.
Logisch dat mensen daar over struikelen. Als ze zich als hetero's zouden gedragen zou het geen probleem zijn. Natuurlijk zijn dit uitzonderingen, toch kan je begrijpen dat niet iedereen daar van gediend is.
Wie ben jij dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:27 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
altijd fuckin' arrogant die hommo's
Ten eerste weet jij nooit met zekerheid of iemand iets expres doet, behalve als ze het je vertellen natuurlijk wat ik niet zo 1 2 3 zie gebeuren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:26 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Homo's willen vaak ook alleen maar aandacht en gaan dus expres in het openbaar zoenen bijvoorbeeld.
Logisch dat mensen daar over struikelen. Als ze zich als hetero's zouden gedragen zou het geen probleem zijn. Natuurlijk zijn dit uitzonderingen, toch kan je begrijpen dat niet iedereen daar van gediend is.
Inb4 Randstad < Boerengehucht shitstormquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
Ach wat schattigTS voelt zich ongemakkelijk bij homo's. Was het ver op de traktor, vanuit je boeren gehucht helemaal naar de grote stad?
Say pretty please aso homofoob.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:27 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon antwoord
Hoezo? Ben je een agressieveling zonder hersenen of zo?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:29 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
In het echte leven een kerel die je zo zou klappen
Zoenen is bijna per definitie expres. Als een hetero dat doet zijn er ook mensen die dat storend vinden. Dat jij alles maar prima vindt betekent natuurlijk niet dat iedereen zo denkt. Snap sowieso niet waarom (vooral) Nederlanders altijd maar zo tolerant mogelijk over willen komen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:29 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Ten eerste weet jij nooit met zekerheid of iemand iets expres doet, behalve als ze het je vertellen natuurlijk wat ik niet zo 1 2 3 zie gebeuren.
Enne, logisch ja? Waarom dat? Wat gaat het iemand anders aan?
En nou niet gaan zeveren dat mensen het wel eens niet prettig of vies zouden kunnen vinden. Ik zie zoveel dingen in het dagelijkse leven wat niet mijn smaak is, so? Ik ben geen klein meisje van 4 dus ik zie geen reden daar ook maar wat dan ook van te vinden.
Degenen die er "niet van gediend zijn" zijn juist het probleem. Na zoveel jaren in dit leven hebben dat soort mensen het simpelweg nog steeds niet begrepen.
En waarom dan wel? Raakt het jou fysiek? Is het op jou gericht? Wtf is je probleem er mee?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:30 schreef JaqenHghar het volgende:
Mensen die elkaar aflebberen als twee palingen in een emmer wd40 in het openbaar
zijn sowieso smerig.
Hetero of homo's.
Ah, dus je geeft toe dat ook heteros in het openbaar zoenen ?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Zoenen is bijna per definitie expres. Als een hetero dat doet zijn er ook mensen die dat storend vinden.
Zegt wel genoeg als je het normaal vindt dat iemand op straat gaat schijten. Sommige mensen zijn nog beschaafd, helaas worden dat er steeds mensen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Raakt het jou fysiek? Is het op jou gericht? Wtf is je probleem er mee?
Kom jij eigenlijk nog wel ooit buiten? Er is zoveel te zien overal wat subjectief smerig genoemd zou kunnen worden door wie dan ook, so what? Als je er niet direct last van hebt dan so what?
Al gaat iemand midden op straat zitten schijten, mij best zolang het maar niet op mijn bord is en ik er gewoon omheen kan lopen. Who fucking cares, grow up.
Je begrijpt m'n punt niet of leest er overheen, whatever.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:33 schreef Grouch het volgende:
[..]
Ah, dus je geeft toe dat ook heteros in het openbaar zoenen ?
We gaan vooruit
Is dit omgekeerd evenredig ofzo?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je een agressieveling zonder hersenen of zo?
Shit dude. Het ging toch over het feit dat het in het openbaar was, niet het zoenen ansich. Korte termijn geheugen kaput of expres focussen op iets naast het punt vanwege onkunde om met het echte punt om te gaan? You tell me.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Zoenen is bijna per definitie expres. Als een hetero dat doet zijn er ook mensen die dat storend vinden. Dat jij alles maar prima vindt betekent natuurlijk niet dat iedereen zo denkt. Snap sowieso niet waarom (vooral) Nederlanders altijd maar zo tolerant mogelijk over willen komen.
Totdat een homo je eens in je kont knijpt, dan hoor je dat soort mensen het hardste schreeuwen.
Hahahahahahaha gast zit er zand in je vagina?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
En waarom dan wel? Raakt het jou fysiek? Is het op jou gericht? Wtf is je probleem er mee?
Kom jij eigenlijk nog wel ooit buiten? Er is zoveel te zien overal wat subjectief smerig genoemd zou kunnen worden door wie dan ook, so what? Als je er niet direct last van hebt dan so what?
Al gaat iemand midden op straat zitten schijten, mij best zolang het maar niet op mijn bord is en ik er gewoon omheen kan lopen. Who fucking cares, grow up.
Ja, hoe agressiever, hoe minder hersenen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Is dit omgekeerd evenredig ofzo?
quote:
Jouw claim was in eerste instantie dat homos zich wat minder homo moesten gedragen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Je begrijpt m'n punt niet of leest er overheen, whatever.
Jezus dude ga eens aub focussen op de punten van de posts ipv te gaan lullen over dingen die je zelf uit je duim zuigt. Ik heb nergens vermeld dat ik het normaal zou vinden, ik heb wel vermeld dat het me niet zou boeien zolang ik er niet direct last van heb. 2 verschillende dingen dus leer lezen zodat ik je dat niet heel de tijd hoef te melden. Scheelt mij weer moeite.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:34 schreef ArmandvanHelden het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg als je het normaal vindt dat iemand op straat gaat schijten. Sommige mensen zijn nog beschaafd, helaas worden dat er steeds mensen.
Het betere onderuit halen met argumenten...quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:35 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hahahahahahaha gast zit er zand in je vagina?
que?quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:29 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Inb4 Randstad < Boerengehucht shitstorm
Boerengehucht -> Shitstorm -> Gieren
Het is maar net wat je argumenten noemt maat. Ga alstjeblieft lekker verder met trollen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:37 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Het betere onderuit halen met argumenten...
Precies en waarom zou je ook iets schelen he.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:38 schreef dustbrain het volgende:
Ik zie haast nooit homo's zoenen, en als ik het zie kan het me eigenlijk geen kanker schelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |