Gewoon even fiksen dat je op de Amerikaanse kan met je accountquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:53 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Dat ze maar meer content eropknallen ipv dit.
Nee, ik wil NL ondertitels voor mijn luiheid, ook al klopt er vaker niks vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:54 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Gewoon even fiksen dat je op de Amerikaanse kan met je account
Ook op andere apparaten kun je prima naar het VS aanbod kijken. Ik heb het ook werkend gekregen op m'n PS3. Het verlies van NL ondertiteling is een zeer klein offer in ruil voor het enorm veel grotere aanbod.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:56 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Nee, ik wil NL ondertitels voor mijn luiheid, ook al klopt er vaker niks van, en ik kijk via mijn tv, niet pc.
Ik deel mijn abbo met iemand, die niet echt engels kanquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:00 schreef Ori het volgende:
[..]
Ook op andere apparaten kun je prima naar het VS aanbod kijken. Ik heb het ook werkend gekregen op m'n PS3. Het verlies van NL ondertiteling is een zeer klein offer in ruil voor het enorm veel grotere aanbod.
Zelfs ik kan dat met mijn 3mbitquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:30 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Oh dan is den technologie toch beter dan ik verwacht haddan kan zelfs mn oma met dr 8 mbit/s hd kijken
720p dan? of zelfs 1080?quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:10 schreef Volksrepubliek- het volgende:
[..]
Zelfs ik kan dat met mijn 3mbit
Haha, kom maar langsquote:
Het is echt supersimpel.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:38 schreef Schunckelstar het volgende:
OT: zal vanavond eens proberen om die amerikaanse catalogus werkend te krijgen op mijn ps3. Ik ben niet zo technisch met dat soort zaken dus ik ben benieuwd
Je kan het merken aan of je je ergert aan de kwaliteit, zo niet dan is het goed genoegquote:Op woensdag 25 september 2013 10:21 schreef RoW_0 het volgende:
Hoe kan ik echt natrekken wat hij afspeelt bij Netflix? Ik kan op mijn TV echt niet zien of het uiteindelijk 720 of 1080 is hoor. Ik stream vanaf mijn PC.
Dat hoeft toch niet persé de resolutie te zijn, maar ook gewoon de bitrate of compressie?quote:Op woensdag 25 september 2013 10:22 schreef eleusis het volgende:
[..]
Je kan het merken aan of je je ergert aan de kwaliteit, zo niet dan is het goed genoeg
twitter:NetflixNL twitterde op woensdag 25-09-2013 om 10:24:37Vragen tweeten aan de cast van @OITNB? Dat kan! Vanavond. Stay tuned voor meer info! reageer retweet
Als dit de snelheid is van materiaal eropgooien, en dan ook welk materiaal, is Netflix NL een kort leven beschorenquote:Op woensdag 25 september 2013 09:45 schreef Aether het volgende:
Nieuwe film Nova Zembla
http://movies.netflix.com(...)0286459?locale=nl-nl
Of je zeurt gewoon niet de hele tijd. Redelijk vermoeiend.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:00 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Als dit de snelheid is van materiaal eropgooien, en dan ook welk materiaal, is Netflix NL een kort leven beschoren
Of je bent PSV fanquote:Op woensdag 25 september 2013 11:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Of je zeurt gewoon niet de hele tijd. Redelijk vermoeiend.
Nee het is gewoon irritant aan het worden. Gebruik het, gebruik desnoods de us versie of gebruik het niet en ga door met je leven.quote:
Homeland vind ik echt zwaar overrated.quote:Op woensdag 25 september 2013 14:19 schreef Kremers het volgende:
Gewoon kijken zou ik zeggenIk vind het best een aardige serie, maar niet te vergelijken met Homeland of Breaking Bad. Die zijn van een hele andere kwaliteits-orde.
Leuke seriequote:Op woensdag 25 september 2013 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn er mensen die Whitecollar kijken ?? Is het wat want het staat ook in mijn aanraders en ben er eigenlijk best nieuwsgierig naar
Prima serie! Helaas al uitgekeken.quote:Op woensdag 25 september 2013 13:56 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn er mensen die Whitecollar kijken ?? Is het wat want het staat ook in mijn aanraders en ben er eigenlijk best nieuwsgierig naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |