Trailer:quote:In this modern-day take on the story "The Legend of Sleepy Hollow" by John Irving, Ichabod Crane (Tom Mison) is reborn in the 21st century, tracking the Headless Horseman. However, the Horseman is actually one of the Four Horsemen of the Apocalypse, whose coming foretells the end times. Ichabod, unfamiliar with his new time, teams up with Lieutenant Abbie Mills (Nicole Beharie) to track down the Horseman, who has been resurrected by a cult of evil witches... and they have summoned other evils as well to unleash the Apocalypse. Ichabod is guided in his quest by his wife Katrina (Katia Winter), a member of a cult of good witches. Katrina is trapped in limbo by a demon who is orchestrating everything that happens in the town of Sleepy Hollow.
Ik ook! Ik moet wel zeggen dat ik het soms echt spannend vind. Maar ja, ik ben dan ook een watjequote:Op donderdag 26 september 2013 14:13 schreef Spockjuh_ het volgende:
gisteravond deel twee gekeken, voorlopig een serie die ik zeker blijf volgen
Ik vind het zelf ook wel spannend dat is juist leukquote:Op donderdag 26 september 2013 23:35 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Ik ook! Ik moet wel zeggen dat ik het soms echt spannend vind. Maar ja, ik ben dan ook een watje
Ik hoop dat ze wat verder ingaan op die witch cults.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:49 schreef SteveBudin het volgende:
De promo's hebben me overgehaald om het te gaan kijken en het kijkt lekker weg. Hopelijk is het niet al te voorspelbaar als in elke week een bovennatuurlijk figuur verslaan.
De film heeft hier helemaal niets mee te maken. De Sleepy Hollow legende bestond al ver voor die ene film en er zijn veel meer verhalen over gemaakt. Het originele verhaalt stamt uit 1820quote:Op maandag 30 september 2013 23:18 schreef Prego het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd nog niet zo goed wat ik van deze serie vind, misschien dat ik te veel vasthoud aan de filmIk geef het zeker een kans in ieder geval.
Die scene met die asiaat en z'n nek![]()
nee, de titel en de man zonder hoofd is natuurlijk toevalquote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De film heeft hier helemaal niets mee te maken.
"behalve dat", ik vind dat je jezelf tegenspreekt: er is geen verband maar eigenlijk is er wel één.quote:Op maandag 30 september 2013 23:55 schreef Tim86 het volgende:
Als ik nu een serie over Hans en Grietje zou maken dan zou hij toch ook niets te maken hebben met Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013) - IMDb, behalve dat ze allebei gebaseerd zijn op hetzelfde oorspronkelijke verhaal. Iedereen geeft er gewoon een eigen draai aan, maar het heeft verder totaal geen connectie met elkaar.
Laat ik het anders verwoorden dan, al leek het me wel duidelijk: Er is geen relatie tussen film en serie. Zo is die discussie er namelijk wel vaker (zo ook bij Hannibal bijv.).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:22 schreef Prego het volgende:
[..]
"behalve dat", ik vind dat je jezelf tegenspreekt: er is geen verband maar eigenlijk is er wel één.
En trouwens je post staat los van de mijne. Misschien dat ik onduidelijk ben geweest maar ik zeg dat ik de film "gewend" ben en daardoor wat moeite met de serie heb. Niet meer, niet minder.
OT nu? /insert smiley zonder hoofd ()
Gaat wel lastig worden bij iets dat alleen uit hoofd bestaatquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat wel lastig worden bij iets dat alleen uit hoofd bestaat
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:32 schreef Franktastic1984 het volgende:
'Sleepy Hollow' Renewed for Season 2 by Fox
http://tvbythenumbers.zap(...)son-2-by-fox/206774/
geef het een kans zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dezen? Ga ik dit als Supernatural/Fringe/Buffy/Angel/X-Files fan waarderen?
Ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dezen? Ga ik dit als Supernatural/Fringe/Buffy/Angel/X-Files fan waarderen?
Ik vind het echt een Buffy / Supernatural crossover met een vleugje Once upon a Time. Geen enorme hoogvlieger maar wel erg leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de 1080p web-dls van de eerste afleveringen binnen, asap checken!quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind het echt een Buffy / Supernatural crossover met een vleugje Once upon a Time. Geen enorme hoogvlieger maar wel erg leuk om te kijken.
En reeds renewed voor een tweede seizoenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voorlopig de betere van de nieuwkomers.
Ja dat denk ik wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:55 schreef casper019 het volgende:
als fan van supernaturel/heroes/vampire diares/lost/prison break
ga ik dit leuk vinden??
Verkeerd gespeld. Supernaturel lijkt een beetje op supernormaal in plaats van bovennatuurlijk. (ik had het ook niet door hoor)quote:
Een humoristisch spelfoutje, meer nietquote:
Viel mij ook al op inderdaad. Series groeien eindelijk mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeer vermakelijk serie en ik moet zeggen dat de CGI echt uitstekend is voor een TV serie
Af en toe zie je het een beetje vaag. Maar als je dit soort series eng vind kan je het beter niet kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef SLP_ het volgende:
Heb de pilot gezien, maar vond de aflevering best wel engKomt dat wezen dat in de spiegel te zien was nog vaak voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kijk 't later wel af maar dit was hopelijk het dieptepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook begin ik een beetje moe te worden vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik 't nog twee afleveringen aankijk en dan een beslissing neem.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Dit vond ik wel een van de beste afleveringen tot nu toe. Veel spanning en meer achtergrondverhaal van Crane. Daardoor en door de toevoeging van de vrijmetselaars krijgt het verhaal toch weer wat meer diepgang.
Lag het trouwens aan mij, of leek die Arthur Bernard wel heel erg op die baas van Abby?.
![]()
John Noble![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind het een goede serie hoor. Ze lijken nu ook de mythe van de week, die er in het begin wel was, een beetje los te laten en nu een groot verhaal te vertellen. De laatste afleveringen vind ik er ook zeker een stijgende lijn in zittenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Is dit een aanrader? Ik hoor goede geruchten.![]()
.
![]()
Typisch Fox, mythe van de week. Dat deden ze ook bij Fringe en nu met Almost Human. Maar ik ga hem eens proberen, vooral als er een doorlopende lijn in zit.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het een goede serie hoor. Ze lijken nu ook de mythe van de week, die er in het begin wel was, een beetje los te laten en nu een groot verhaal te vertellen. De laatste afleveringen vind ik er ook zeker een stijgende lijn in zitten![]()
.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Die mythe van de week zat er vooral in het begin in, al zat er toen ook al een doorlopende lijn in. Die wordt de laatste afleveringen meer uitgediept en dat doet het verhaal wel goedquote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Typisch Fox, mythe van de week. Dat deden ze ook bij Fringe en nu met Almost Human. Maar ik ga hem eens proberen, vooral als er een doorlopende lijn in zit..
![]()
Redelijk vermakelijke episodes weer. Ik blijf met verbazen over de geweldige CGI, kostuums etc. De serie doet niet onder voor een big budget hollywood film![]()
![]()
Ik was ermee gekapt anderhalve maand terug maar misschien dat ik 't nog een kans geef als ik de verhalen hier zo hoor. Vooral "mythe van de week" stoorde me nogal dus het zou top zijn als ze nu meer voor rode draad gaan.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De laatste 3/4 afleveringen gingen eigenlijk allemaal over het grote verhaal.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Wat een geweldig einde van het eerste seizoen.
Die wending met de Sin Eater zag ik dus echt niet aankomen. Nu helaas tot september wachten op het vervolg op deze cliffhanger.
![]()
Zeer vermakelijke serie, binnen een week even alle afleveringen weggekeken. Nu maar wachten op het volgende seizoen. Jammer dat het maar 13 afleveringen zijn, ipv de standaard 22,23,24 die je vaak ziet bij een -+42 minuten serie. Nu heeft het meer weg van een bijv. HBO serie waar de afleveringen meestal onderveer een uur zijn.![]()
ik ga deze serie toch een 2e kans geven, na 5 afleveringen afgehaakt omdat die Engelse kerel me de keel uit begon te hangen en ik niet zo'n zin had in heksen enzo.![]()
John Noble wordt regular
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:17 schreef DoomCow het volgende:
John Noble wordt regular
Yeah, goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yupvanavond gelijk kijken!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Het tempo zat er flink in deze aflevering. Af en toe vond ik het daardoor wel een beetje afgeraffeld overkomen eigenlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: