geef het een kans zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dezen? Ga ik dit als Supernatural/Fringe/Buffy/Angel/X-Files fan waarderen?
Ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Wat is dezen? Ga ik dit als Supernatural/Fringe/Buffy/Angel/X-Files fan waarderen?
Ik vind het echt een Buffy / Supernatural crossover met een vleugje Once upon a Time. Geen enorme hoogvlieger maar wel erg leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:18 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb de 1080p web-dls van de eerste afleveringen binnen, asap checken!quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:06 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik vind het echt een Buffy / Supernatural crossover met een vleugje Once upon a Time. Geen enorme hoogvlieger maar wel erg leuk om te kijken.
En reeds renewed voor een tweede seizoenquote:Op zondag 6 oktober 2013 13:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Voorlopig de betere van de nieuwkomers.
Ja dat denk ik wel.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:55 schreef casper019 het volgende:
als fan van supernaturel/heroes/vampire diares/lost/prison break
ga ik dit leuk vinden??
Verkeerd gespeld. Supernaturel lijkt een beetje op supernormaal in plaats van bovennatuurlijk. (ik had het ook niet door hoor)quote:
Een humoristisch spelfoutje, meer nietquote:
Viel mij ook al op inderdaad. Series groeien eindelijk mee.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zeer vermakelijk serie en ik moet zeggen dat de CGI echt uitstekend is voor een TV serie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |