Af en toe zie je het een beetje vaag. Maar als je dit soort series eng vind kan je het beter niet kijkenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef SLP_ het volgende:
Heb de pilot gezien, maar vond de aflevering best wel engKomt dat wezen dat in de spiegel te zien was nog vaak voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Kijk 't later wel af maar dit was hopelijk het dieptepunt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook begin ik een beetje moe te worden vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat ik 't nog twee afleveringen aankijk en dan een beslissing neem.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Dit vond ik wel een van de beste afleveringen tot nu toe. Veel spanning en meer achtergrondverhaal van Crane. Daardoor en door de toevoeging van de vrijmetselaars krijgt het verhaal toch weer wat meer diepgang.
Lag het trouwens aan mij, of leek die Arthur Bernard wel heel erg op die baas van Abby?.
![]()
John Noble![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik vind het een goede serie hoor. Ze lijken nu ook de mythe van de week, die er in het begin wel was, een beetje los te laten en nu een groot verhaal te vertellen. De laatste afleveringen vind ik er ook zeker een stijgende lijn in zittenquote:Op woensdag 20 november 2013 22:39 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Is dit een aanrader? Ik hoor goede geruchten.![]()
.
![]()
Typisch Fox, mythe van de week. Dat deden ze ook bij Fringe en nu met Almost Human. Maar ik ga hem eens proberen, vooral als er een doorlopende lijn in zit.quote:Op woensdag 20 november 2013 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het een goede serie hoor. Ze lijken nu ook de mythe van de week, die er in het begin wel was, een beetje los te laten en nu een groot verhaal te vertellen. De laatste afleveringen vind ik er ook zeker een stijgende lijn in zitten![]()
.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Die mythe van de week zat er vooral in het begin in, al zat er toen ook al een doorlopende lijn in. Die wordt de laatste afleveringen meer uitgediept en dat doet het verhaal wel goedquote:Op woensdag 20 november 2013 22:46 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Typisch Fox, mythe van de week. Dat deden ze ook bij Fringe en nu met Almost Human. Maar ik ga hem eens proberen, vooral als er een doorlopende lijn in zit..
![]()
Redelijk vermakelijke episodes weer. Ik blijf met verbazen over de geweldige CGI, kostuums etc. De serie doet niet onder voor een big budget hollywood film![]()
![]()
Ik was ermee gekapt anderhalve maand terug maar misschien dat ik 't nog een kans geef als ik de verhalen hier zo hoor. Vooral "mythe van de week" stoorde me nogal dus het zou top zijn als ze nu meer voor rode draad gaan.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De laatste 3/4 afleveringen gingen eigenlijk allemaal over het grote verhaal.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Wat een geweldig einde van het eerste seizoen.
Die wending met de Sin Eater zag ik dus echt niet aankomen. Nu helaas tot september wachten op het vervolg op deze cliffhanger.
![]()
Zeer vermakelijke serie, binnen een week even alle afleveringen weggekeken. Nu maar wachten op het volgende seizoen. Jammer dat het maar 13 afleveringen zijn, ipv de standaard 22,23,24 die je vaak ziet bij een -+42 minuten serie. Nu heeft het meer weg van een bijv. HBO serie waar de afleveringen meestal onderveer een uur zijn.![]()
ik ga deze serie toch een 2e kans geven, na 5 afleveringen afgehaakt omdat die Engelse kerel me de keel uit begon te hangen en ik niet zo'n zin had in heksen enzo.![]()
John Noble wordt regular
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!![]()
quote:Op woensdag 29 januari 2014 16:17 schreef DoomCow het volgende:
John Noble wordt regular
Yeah, goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Yupvanavond gelijk kijken!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje![]()
Het tempo zat er flink in deze aflevering. Af en toe vond ik het daardoor wel een beetje afgeraffeld overkomen eigenlijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: