quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Logisch ook!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@faxie: doodsbang voor naalden!
Waarom? Je lijkt me niet het type dat bang is om in d'r vlees geprikt te wordenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dan heb je nog wel piercingsquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
digitaal of papier?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, gooi ik op mn werk een map weg die niet weg moest. Kan ik overnieuw beginnen
Al gekeken, was nog geen back up van gemaaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
backup terug laten zetten? ff automatisering bellen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al gekeken, was nog geen back up van gemaakt.
Vin kennende komt ie er op dit moment achter dat windows een prullenbak heeft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou dan vragen of ie niet gewoon nog in de prullenbak zitmaar das vast niet goed.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou dan vragen of ie niet gewoon nog in de prullenbak zitmaar das vast niet goed.
Nope, alle zooi staat op de server en die doet een paar keer per dag een back up maken, maar dat was nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vin kennende komt ie er op dit moment achter dat windows een prullenbak heeft.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vin kennende komt ie er op dit moment achter dat windows een prullenbak heeft.
als ik wist waarom had ik er wat aan kunnen doen hequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom? Je lijkt me niet het type dat bang is om in d'r vlees geprikt te worden
waarvoor ik ook doodsangsten heb uitgestaanquote:
taalnazi: het is opnieuw of iets over doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, gooi ik op mn werk een map weg die niet weg moest. Kan ik overnieuw beginnen
/carequote:Op dinsdag 24 september 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
taalnazi: het is opnieuw of iets over doen![]()
Maar verder vind ik het klote voor je.. Ik ken het gevoel
och, dat valt nog reuze meequote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/care
Mja gelukkig is het 'maar' 2 uur werk
ooow echt en het toch doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarvoor ik ook doodsangsten heb uitgestaan
Scheelt dat dit een redelijk simpel model is en ik onderdelen door kan kopieren en dan alleen nog lichtelijk hoef aan te passen. Echter is het wel weer 2 uur vertragingquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, dat valt nog reuze mee
Beetje pijn boeie. Je bent toch een stoere meid?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik wist waarom had ik er wat aan kunnen doen he![]()
Prikken doet pijn, op een niet fijne manier.. Misschien is dat het
quote:
He vinsel . Hoe is het afgelopen met de map die je hebt weggegooid? Heb geen zin om terug te lezenquote:
Dat moet ik morgen overnieuw makenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
He vinsel . Hoe is het afgelopen met de map die je hebt weggegooid? Heb geen zin om terug te lezen
Heel goed, Ik kreeg een dmquote:
Ja beetje te druk, Weinig tijd voor fokquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet ik morgen overnieuw maken
Hoe is het met jou?
Een aanbod?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heel goed, Ik kreeg een dmen toen kwam ik ineens hier terecht
Ach wees blijquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja beetje te druk, Weinig tijd voor fok
Ze heeft dat aanbod helaas afgeslagen.quote:
Aanbod? Neen gewoon een wanhopige fokker die weer is fapt op mijn fotosquote:
Luxeprobleempjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Aanbod? Neen gewoon een wanhopige fokker die weer is fapt op mijn fotos
Preciesquote:
Oh dat is wel leukquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:54 schreef zeefje het volgende:
Vanavond lekker onder een kleedje jochem myer kijken
Ik ben helemaal niet wanhopigquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Aanbod? Neen gewoon een wanhopige fokker die weer is fapt op mijn fotos
Ja leukquote:
Wel op tijd ja, nu eerst ff mams gezelschap houden, pa is een weekje weg.. Straks naar huis en direct m'n bed inquote:
Weet je al of het gehandicapte bejaarden zijn of alleen bejaarden?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel op tijd ja, nu eerst ff mams gezelschap houden, pa is een weekje weg.. Straks naar huis en direct m'n bed in
Morgen is alleen lang en niet zo zwaar, de hele dag in 't Dolfinarium rondhobbelen
Hehe have funquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel op tijd ja, nu eerst ff mams gezelschap houden, pa is een weekje weg.. Straks naar huis en direct m'n bed in
Morgen is alleen lang en niet zo zwaar, de hele dag in 't Dolfinarium rondhobbelen
Aangezien er rollators mee gaan gok ik op bejaardenquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Weet je al of het gehandicapte bejaarden zijn of alleen bejaarden?
Whaha, ja volgensmij kan het ook in Duinrell en Walibi etc..quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe have fun
Een collega kwam er vandaag achter dat je via Google Streetview in Dolfinarium kunt lopenEn ook in de Efteling
Gezelligquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aangezien er rollators mee gaan gok ik op bejaarden
Dat heb ik nog niet geprobeerd en geen zin in ookquote:Op dinsdag 24 september 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whaha, ja volgensmij kan het ook in Duinrell en Walibi etc..
Ophalen, uitladen en de rest van de dag zie ik ze maar zelden denk ikquote:
Wat ga jij doen dan? Ook in het dolfinarium?quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ophalen, uitladen en de rest van de dag zie ik ze maar zelden denk ik
quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat ga jij doen dan? Ook in het dolfinarium?
Doodquote:
Mijn hoofdletters waren op.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zonder hoofdletter, wat is deze?
Da's niet want die smiley is met een hoofdletter Wquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dood
[..]
Mijn hoofdletters waren op.
Oja, kutquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet want die smiley is met een hoofdletter W
Niet als je de knopjes beneden gebruiktquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet want die smiley is met een hoofdletter W
Jij kakt FOK!kend? Of FOK! jij kakkend?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
Is het raar als er een vliegje het toilet uitrent op het moment dat je een kakje aan het doen bent?
Scherpquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet als je de knopjes beneden gebruikt
Nee, ik ben allang klaar, ik wilde dit episch avontuur even delen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij kakt FOK!kend? Of FOK! jij kakkend?
Ok.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik ben allang klaar, ik wilde dit episch avontuur even delen.
Hij is toch geen emoquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je jezelf niet snijdt.
Da's wel erg ver vooruit geplandquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, volgend jaar september een reisje Noord-Oost Engeland doen
Krijg gewoon een invite in m'n schoot geworpen door een leuke deerne die daar woont
Nee.quote:
Nee, ik had aan de metaalsplinter van vanmiddag wel weer genoeg bloed gezien..quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je jezelf niet snijdt.
Vervelende rot krengen zijn datquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ik had aan de metaalsplinter van vanmiddag wel weer genoeg bloed gezien..
2cm lang, zo hop recht m'n duim inquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vervelende rot krengen zijn dat
Oh ik heb altijd van die kleintjes, die je er nauwelijks uit krijgtquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
2cm lang, zo hop recht m'n duim in
Jah, ik zei gewoon dat ik weer naar de UK wil volgend jaar, en dat ik bepaalde delen al had gezien.. Zij heel droog "Dan moet je hierheen komen, gaan we lekker de pubs leegzuipen"quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Da's wel erg ver vooruit gepland
Maar wel tof
[..]
Nee.
Als dat geen neuken wordtquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, ik zei gewoon dat ik weer naar de UK wil volgend jaar, en dat ik bepaalde delen al had gezien.. Zij heel droog "Dan moet je hierheen komen, gaan we lekker de pubsleegzuipen"![]()
Deze brak bij het uithalen af op het puntje, die heb ik maar met een mesje een sneetje gemaakt om het eruit te krijgenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik heb altijd van die kleintjes, die je er nauwelijks uit krijgt
Gheghehgequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jah, ik zei gewoon dat ik weer naar de UK wil volgend jaar, en dat ik bepaalde delen al had gezien.. Zij heel droog "Dan moet je hierheen komen, gaan we lekker de pubsleegzuipen"![]()
Alsof zuipen gelijk tot neuken leidtquote:
Tenzij hij kleine Joofjes wil.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Joof moet maar condooms meenemen.
Lekker danquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Deze brak bij het uithalen af op het puntje, die heb ik maar met een mesje een sneetje gemaakt om het eruit te krijgen
quote:
Who knows, ze wil me al langer zien/ontmoetenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inderdaad. Joof moet maar condooms meenemen.
*kuch* soa *kuch*quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Who knows, ze wil me al langer zien/ontmoeten
En ze gaat maar aan de pil/morning after
Whehehehe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tenzij hij kleine Joofjes wil.
Is ze geefbaar?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Who knows, ze wil me al langer zien/ontmoeten
En ze gaat maar aan de pil/morning after
Daar ga je tegenwoordig niet meer dood aan in de meeste gevallenquote:
In mijn boekje welquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
[..]
Is ze geefbaar?
Ja pics pleasequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
[..]
Is ze geefbaar?
Klopt, maar je kan er wel de rest van je leven aan vast zittenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar ga je tegenwoordig niet meer dood aan in de meeste gevallen
Andere vrouwen besmetten die daardoor onvruchtbaar worden maar hey, wie geeft een neuk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan er wel de rest van je leven aan vast zitten
Kinderen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heh wut?quote:
De vrouw in kwestiequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Andere vrouwen besmetten die daardoor onvruchtbaar worden maar hey, wie geeft een neuk.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Honger, jongens?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Andere vrouwen besmetten die daardoor onvruchtbaar worden maar hey, wie geeft een neuk.
Een van de ergste soa'squote:
Ze heeft verder weinig recente foto's waar ze helemaal op staatquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Op die 2de foto is ze wel geefbaar.
Leuk vrouwtje welquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kaneel en Tijn:
De eerste 2 zijn al wat ouder.. een jaar of 2 inmiddels?
Laatste is recent..
Oh, nu vat ik 'm pasquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de ergste soa's
Leuk meisje Joof
Straks is ze heel dik gewordenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze heeft verder weinig recente foto's waar ze helemaal op staat
Dat betwijfel ik, dat zie je wel aan d'r gezichtquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks is ze heel dik geworden
Oh nee, dat valt mee hoor, sportief typetje welquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Straks is ze heel dik geworden
Bij engelse welquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gheghehge
[..]
Alsof zuipen gelijk tot neuken leidt
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
In dat geval moet ik naar de UK.
We gaan naar Engeland en noemen dit forum Fuck!quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meeste Engelsen zijn zo lelijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooie locatie voor een meetquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar voel je niets van en als je genoeg op hebt zie je dat ook niet meerquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meeste Engelsen zijn zo lelijk.
Valt best mee hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar voel je niets van en als je genoeg op hebt zie je dat ook niet meer
Ik hoorde van een collega dat hij op fuckbook zat. Nu weet ik niet of dat bestaat en of ik dat wel moet gelovenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
We gaan naar Engeland en noemen dit forum Fuck!
Dat valt best meequote:Op dinsdag 24 september 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie gaat dat regelen dan?quote:
Zelfs ik ben knap na 1 krat bier voor de meeste vrouwen of 2 flessen wijnquote:
Ja dat bestaat echt volgens mijquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega dat hij op fuckbook zat. Nu weet ik niet of dat bestaat en of ik dat wel moet geloven
Joof heeft de connectiesquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoorde van een collega dat hij op fuckbook zat. Nu weet ik niet of dat bestaat en of ik dat wel moet geloven
[..]
Dat valt best mee
[..]
Wie gaat dat regelen dan?
Ik weet niet hoe jij alcohol drinkt, maar vrouwen worden echt niet mooier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zelfs ik ben knap na 1 krat bier voor de meeste vrouwen of 2 flessen wijn
Wij huren een bus. Jij de chauffeur. Roy verzorgt te catering.quote:
OMGquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat bestaat echt volgens mij
"Hoi ik ben Joof"....... *FOK!kers stormen het huis binnen*quote:
Door mij neus. Moet je ook eens doen echt een aanrader.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij alcohol drinkt, maar vrouwen worden echt niet mooier.
Waar zorg jij voor?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wij huren een bus. Jij de chauffeur. Roy verzorgt te catering.
Entertainment?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Door mij neus. Moet je ook eens doen echt een aanrader.
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wij huren een bus. Jij de chauffeur. Roy verzorgt te catering.
Dan moet muhaha maar sturenquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga niet op een vrije dag in een bus rijden, fuck it![]()
Als het bij zo veel blijft kan het ook in een minibusjequote:
Ok, dat kan wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het bij zo veel blijft kan het ook in een minibusje
Jij rijdt ons naar de Fuck!meet in Engelandquote:
quote:
Ik kan niet rijden, gevaar op de weg enzulks.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij rijdt ons naar de Fuck!meet in Engeland
Met de banjo, en Mien met de banjolien.quote:
Lol, whut?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet rijden, gevaar op de weg enzulks.
[..]
Met de banjo, en Mien met de banjolien.
Ga je ook mee naar de Fok! Fuckmeet in engeland?quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Feralicious![]()
Tevens, prutsers
[ afbeelding ]
De wat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga je ook mee naar de Fok! Fuckmeet in engeland?
WTFquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Feralicious![]()
Tevens, prutsers
[ afbeelding ]
Damn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Feralicious![]()
Tevens, prutsers
[ afbeelding ]
Zuipen en neuken in Engelandquote:
Duplo voor big boysquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Feralicious![]()
Tevens, prutsers
[ afbeelding ]
Niet echt mijn muziek.quote:
Zuipen is duur in Engeland volgens mij. En wie zou ik moeten neuken?quote:
Neem Gitaar mee, problem solved.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zuipen is duur in Engeland volgens mij. En wie zou ik moeten neuken?
Voorspelbaarmodus: mijquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zuipen is duur in Engeland volgens mij. En wie zou ik moeten neuken?
Ohaiquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
Kaneel en Tijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste 2 zijn al wat ouder.. een jaar of 2 inmiddels?
Laatste is recent..
Dat we het nog moeten zeggen he.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem Gitaar mee, problem solved.
Waarom dan naar Engeland gaan? Kan thuis ook. Overal eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neem Gitaar mee, problem solved.
Ook gij Tijn?quote:
Heb liever niet dat je het bij mij doet. No offence.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Waarom dan naar Engeland gaan? Kan thuis ook. Overal eigenlijk.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Is hier in Rotterdam geweest, al een tijdje geledenquote:
Dan kom je nog eens ergensquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Voorspelbaar hequote:
Het kan overal. Betekent niet dat ik het ook doe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb liever niet dat je het bij mij doet. No offence.
[..]Ik ben achtergrondvulling
Ja, zo moeilijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat we het nog moeten zeggen he.
Daarom.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet dat, maar dat bijna iedereen van die verschrikkelijk slechte seksgerelateerde grappen maakt.quote:
Ik ben al in Engeland geweest. Twee keer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kom je nog eens ergens
Nieuwe culturen leren kennen dit dat
Het zou je auto maar zijnquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is hier in Rotterdam geweest, al een tijdje geleden
De man/jongen die ze moest opstapelen zat niet op te letten..
Ik vind die van mij altijd best een hoog niveau hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet dat, maar dat bijna iedereen van die verschrikkelijk slechte seksgerelateerde grappen maakt.
3 keer is scheepsrechtquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ben al in Engeland geweest. Twee keer.
Z'n eigen auto stond in dat rijtje ging het verhaal geloof ikquote:
Dat zit zo krap tenzij je mini bentquote:
Je hebt recht op je mening.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind die van mij altijd best een hoog niveau hebben
Het is nu een lig-auto.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zit zo krap tenzij je mini bent
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Z'n eigen auto stond in dat rijtje ging het verhaal geloof ik
Als ik nog eens met de boot ga, dan wel.quote:
Ik durf eigenlijk geen FOK!kers uit te nodigen omdat ik bang ben dat ze seks gaan hebben in mijn huisquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan overal. Betekent niet dat ik het ook doe.
Handigquote:
Ik zal mijn kuisheidsgordel meenemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk geen FOK!kers uit te nodigen omdat ik bang ben dat ze seks gaan hebben in mijn huis
Terechte angstquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik durf eigenlijk geen FOK!kers uit te nodigen omdat ik bang ben dat ze seks gaan hebben in mijn huis
Ook als het met jou is?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik vind die van mij altijd best een hoog niveau hebben
Sorry maar de meeste zijn niet om over naar huis te faxenquote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal mijn kuisheidsgordel meenemen.
Ik heb mijn les geleerd.quote:
Die zijn er niet.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar de meeste zijn niet om over naar huis te faxen
Wie hadden er seks in jouw huis dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is het goed.
[..]
Ik heb mijn les geleerd.
[..]
Die zijn er niet.
Hell noquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neem d'r maar mee terug okeStel d'r voor op de volgende meet
Over wie gaat het?quote:
Dat is wel duidelijk jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Is hier in Rotterdam geweest, al een tijdje geleden
De man/jongen die ze moest opstapelen zat niet op te letten..
Niemand. Maar heb geleerd van Roy.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie hadden er seks in jouw huis dan?
Mijn seksgrappen zijn keileukquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sorry maar de meeste zijn niet om over naar huis te faxen
Leuk haar heeft ze.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Engels meisje, staan foto's stukje terug..
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niemand. Maar heb geleerd van Roy.
Ik dacht dat Duitsers geen humor hadden maar nu blijkt Belgen ookquote:
Maar je kent FOK!kers, die bespringen elkaar. Dus ik moet alleen heteroseksuele vrouwen uitnodigen.quote:
Zodat ze jou massaal bespringen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je kent FOK!kers, die bespringen elkaar. Dus ik moet alleen heteroseksuele vrouwen uitnodigen.
Ik ben geen Belgquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat Duitsers geen humor hadden maar nu blijkt Belgen ook
Ik bespring helemaal geen FOK!kersquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je kent FOK!kers, die bespringen elkaar. Dus ik moet alleen heteroseksuele vrouwen uitnodigen.
Reserve belgquote:
Alsof heteroseksuele vrouwen elkaar niet kunnen bespringen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zit ik daar met m'n gordel.quote:
Ik vind dat niet erg.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof heteroseksuele vrouwen elkaar niet kunnen bespringen.
Aan kijken heb je niksquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg.
Ik weet wel een stelletje dat ik samen zou willen zien.
Ik zal mijn muziek meenemen met een hele goede koptelefoon.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij mag/doet dat toch niet, ook zonder gordel
Daarom is porno ook zo'n grote flop.quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal mijn muziek meenemen met een hele goede koptelefoon.
Ik neem Rokje gewoon mee in mijn shopper.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben best slim.
[..]
Nee?
Ja, je kan er niet eens aan mee doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Daarom is porno ook zo'n grote flop.
Zie hierbovenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben best slim.
[..]
Nee?
MI MI MIquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem Rokje gewoon mee in mijn shopper.
Als de bank en tafel zijn bezorgd.quote:
Shopper?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:28 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik neem Rokje gewoon mee in mijn shopper.
Zo'n grote tas waar je boodschappen in doet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de bank en tafel zijn bezorgd.
[..]
Shopper?
Ik had eigenlijk plannen voor Rokje, maar we kunnen haar wel delen.
Die hebben we toch helemaal niet nodig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als de bank en tafel zijn bezorgd.
[..]
Shopper?
Ik had eigenlijk plannen voor Rokje, maar we kunnen haar wel delen.
Kaneel wil dat al zijn meubels seksueel ingewijd worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben we toch helemaal niet nodig.
Ik zal mijn pener aan zijn gordijn afvegen na het urineren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Kaneel wil dat al zijn meubels seksueel ingewijd worden.
Kijken hoe stevig zijn tafel isquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft liever sperma, dat licht mooi op met UV.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal mijn pener aan zijn gordijn afvegen na het urineren.
Mja staat zo raar he om dat in een volle huiskamer te doen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft liever sperma, dat licht mooi op met UV.
Dan doe je het achteraf, als alle chicks in zijn bed zijn gekropen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja staat zo raar he om dat in een volle huiskamer te doen.
Past ze daar in dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n grote tas waar je boodschappen in doet.
Hoe dan?
Ja wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die hebben we toch helemaal niet nodig.
Komt wel.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zal mijn pener aan zijn gordijn afvegen na het urineren.
Neequote:
Neequote:Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij heeft liever sperma, dat licht mooi op met UV.
Ik maak wel een eigen kaneelstokje voor 'm met speciale ingredienten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan doe je het achteraf, als alle chicks in zijn bed zijn gekropen.
Bij volle maan verandert ze in een cavia. Maar zodra ze blootgesteld wordt aan kunstmatig licht, verandert ze weer terug. Alleen zonder kleding.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Past ze daar in dan?
Aangezien het veelal heteroseksuele vrouwen zijn, hebben we een ervaren vrouwenliefhebster nodig die kan zeggen hoe het moet.
[..]
Ja wel.
[..]
Komt wel.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee
[..]
Nee
Whehehe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik maak wel een eigen kaneelstokje voor 'm met speciale ingredienten.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik maak wel een eigen kaneelstokje voor 'm met speciale ingredienten.
Hmmm, dan maar een dag uitzoeken met volle maan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij volle maan verandert ze in een cavia. Maar zodra ze blootgesteld wordt aan kunstmatig licht, verandert ze weer terug. Alleen zonder kleding.
M'n pa en broertje, die vonden hem heel tof.quote:
Geen idee wie dat is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Hmmm, dan maar een dag uitzoeken met volle maan.
Ik dacht dat 4ebebebe de cavia was.
Dan ga ik die zo maar kijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:40 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n pa en broertje, die vonden hem heel tof.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
4everblackeyed. Zusje van rkje.
Goed. Gisteren pilates en krachttraining, vandaag tennis en morgen krachttraing en een half uur cardio.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je sporten?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
Zo. Hondjes uitlaten en lekker slapen. Morgen m'n moeder naar het vliegveld brengen, ze gaat naar Hongarije.
Weltrusten schatjons.
Wens d'r veel plezier van je FOK!-vriendjes.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
Zo. Hondjes uitlaten en lekker slapen. Morgen m'n moeder naar het vliegveld brengen, ze gaat naar Hongarije.
Weltrusten schatjons.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:48 schreef Fera het volgende:
Weltrusten schatjons.
Niks kusjekroelquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
Yo yo yo kijk ze haten en daarna gauw kusjekroel he
Hatelijk yoquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:14 schreef muhahaha het volgende:
Yo yo yo kijk ze haten en daarna gauw kusjekroel he
Diep diep geraaktquote:
Je hoeft je niet in te houden hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:50 schreef muhahaha het volgende:
Nee, ik ga faxie niet weer pesten. Dit is moeilijk, zo moeilijk
jawel, lijkt wel alsof ik altijd jou moet hebbenquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hoeft je niet in te houden hoor
Hommoquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
jawel, lijkt wel alsof ik altijd jou moet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |