quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Logisch ook!quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@faxie: doodsbang voor naalden!
Waarom? Je lijkt me niet het type dat bang is om in d'r vlees geprikt te wordenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en dan heb je nog wel piercingsquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
digitaal of papier?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, gooi ik op mn werk een map weg die niet weg moest. Kan ik overnieuw beginnen
Al gekeken, was nog geen back up van gemaaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
backup terug laten zetten? ff automatisering bellen?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Al gekeken, was nog geen back up van gemaakt.
Vin kennende komt ie er op dit moment achter dat windows een prullenbak heeft.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou dan vragen of ie niet gewoon nog in de prullenbak zitmaar das vast niet goed.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik zou dan vragen of ie niet gewoon nog in de prullenbak zitmaar das vast niet goed.
Nope, alle zooi staat op de server en die doet een paar keer per dag een back up maken, maar dat was nog niet gebeurd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vin kennende komt ie er op dit moment achter dat windows een prullenbak heeft.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vin kennende komt ie er op dit moment achter dat windows een prullenbak heeft.
als ik wist waarom had ik er wat aan kunnen doen hequote:Op dinsdag 24 september 2013 16:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom? Je lijkt me niet het type dat bang is om in d'r vlees geprikt te worden
waarvoor ik ook doodsangsten heb uitgestaanquote:
taalnazi: het is opnieuw of iets over doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:18 schreef Vinniiee het volgende:
Verdomme, gooi ik op mn werk een map weg die niet weg moest. Kan ik overnieuw beginnen
/carequote:Op dinsdag 24 september 2013 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
taalnazi: het is opnieuw of iets over doen![]()
Maar verder vind ik het klote voor je.. Ik ken het gevoel
och, dat valt nog reuze meequote:Op dinsdag 24 september 2013 17:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
/care
Mja gelukkig is het 'maar' 2 uur werk
ooow echt en het toch doenquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarvoor ik ook doodsangsten heb uitgestaan
Scheelt dat dit een redelijk simpel model is en ik onderdelen door kan kopieren en dan alleen nog lichtelijk hoef aan te passen. Echter is het wel weer 2 uur vertragingquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och, dat valt nog reuze mee
Beetje pijn boeie. Je bent toch een stoere meid?quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als ik wist waarom had ik er wat aan kunnen doen he![]()
Prikken doet pijn, op een niet fijne manier.. Misschien is dat het
quote:
He vinsel . Hoe is het afgelopen met de map die je hebt weggegooid? Heb geen zin om terug te lezenquote:
Dat moet ik morgen overnieuw makenquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:49 schreef zeefje het volgende:
[..]
He vinsel . Hoe is het afgelopen met de map die je hebt weggegooid? Heb geen zin om terug te lezen
Heel goed, Ik kreeg een dmquote:
Ja beetje te druk, Weinig tijd voor fokquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat moet ik morgen overnieuw maken
Hoe is het met jou?
Een aanbod?quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:50 schreef zeefje het volgende:
[..]
Heel goed, Ik kreeg een dmen toen kwam ik ineens hier terecht
Ach wees blijquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:51 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ja beetje te druk, Weinig tijd voor fok
Ze heeft dat aanbod helaas afgeslagen.quote:
Aanbod? Neen gewoon een wanhopige fokker die weer is fapt op mijn fotosquote:
Luxeprobleempjesquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Aanbod? Neen gewoon een wanhopige fokker die weer is fapt op mijn fotos
Preciesquote:
Oh dat is wel leukquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:54 schreef zeefje het volgende:
Vanavond lekker onder een kleedje jochem myer kijken
Ik ben helemaal niet wanhopigquote:Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef zeefje het volgende:
[..]
Aanbod? Neen gewoon een wanhopige fokker die weer is fapt op mijn fotos
Ja leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |