Ik heb ze wel. Draag ze alleen in huiselijke kring en verhandel ze niet. Overigens gewoon in een winkel gekocht.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je het recht hebt om een shirt met afdruk van een figuur dat typisch een moslim afbeeldt en daar een pistool op het hoofd te richten te dragen of in bezit te hebben
"kan niet".quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Het zal mij een rotzorg zijn of je tegen zionisme bent of dat dat op je t shirt staat.. Maar een pistool gericht op een gelovige jood kan niet. Zeker het handelen erin niet
Foutje, staat Arabs op het shirt en geen moslims.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Draag ze alleen in huiselijke kring en verhandel ze niet. Overigens gewoon in een winkel gekocht.
Jammer dat je zoiets koopt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Ik heb ze wel. Draag ze alleen in huiselijke kring en verhandel ze niet. Overigens gewoon in een winkel gekocht.
Dus jij hebt geen eigen mening, maar gebruikt een uitspraak van een rechtbank als moreel ijkpunt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:54 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Zelfde redenen als het gerechtshof den haag aanhaalt
Mijn mening komt overeen met de uitspraak van de betreffende rechtbank.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus jij hebt geen eigen mening, maar gebruikt een uitspraak van een rechtbank als moreel ijkpunt?
Jammer dat je niet kan lezen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:09 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waarom jammer? Zionisme is evil..
Het is pure Apartheid.quote:
Meerdere mensen hier hebben je duidelijk proberen te maken dat hij niet veroordeeld werd om de tekst an sich.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is pure Apartheid.
Wedden dat je in 1992 níet opgepakt werd voor een T-shirt met het opschrift "Destroy Apartheid"?
De hypocrisie is stuitend. En extra ernstig omdat de Wet het voorschrijft.
Jawel. Er waren 2 T-shirts waar hij voor veroordeeld is; 1 met een pistool en een orthodoxe jood ernaast. 1 met de tekst/opdruk "Destroy Zionism".quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:13 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Meerdere mensen hier hebben je duidelijk proberen te maken dat hij niet veroordeeld werd om de tekst an sich.
Ow? Waar lees je dat?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawel. Er waren 2 T-shirts waar hij voor veroordeeld is; 1 met een pistool en een orthodoxe jood ernaast. 1 met de tekst/opdruk "Destroy Zionism".
De verdachte heeft zich samen met zijn mededader door het ter verspreiding in voorraad hebben van T-shirts met daarop de tekst “Destroy Zionism” en een afbeelding van een man die een vuurwapen gericht houdt op een figuur met een joodse hoed en pijpenkrullen,quote:
nee die mogen ook niet; die groep die dat deed is nu verboden dacht ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De verdachte heeft zich samen met zijn mededader door het ter verspreiding in voorraad hebben van T-shirts met daarop de tekst “Destroy Zionism” en een afbeelding van een man die een vuurwapen gericht houdt op een figuur met een joodse hoed en pijpenkrullen,
Ik las dat hier, maar ik denk dat je gelijk hebt, dat het om 1 T-shirt ging. Dan nog, vind ik dat de overheid er niets mee te maken heeft, welke mening je uitdraagt.
Borden met "Islam is going to rule the world" (effectief: destroying all others) mogen ook gewoon. En terecht.
Als we het eens zijn dat het waarschijnlijk om 1 shirt gaat dan slaat deze vergelijking tot nergens op?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De verdachte heeft zich samen met zijn mededader door het ter verspreiding in voorraad hebben van T-shirts met daarop de tekst “Destroy Zionism” en een afbeelding van een man die een vuurwapen gericht houdt op een figuur met een joodse hoed en pijpenkrullen,
Ik las dat hier, maar ik denk dat je gelijk hebt, dat het om 1 T-shirt ging. Dan nog, vind ik dat de overheid er niets mee te maken heeft, welke mening je uitdraagt.
Borden met "Islam is going to rule the world" (effectief: destroying all others) mogen ook gewoon. En terecht.
Die bedoelde ik. Maar ja, ook 1 T-shirt vind ik onzin om te verbieden. Ueberhaupt geld besteden aan het juridische traject (in dit geval ligt het wat genuanceerder vanwege zijn mishandeling) vind ik volslagen achterlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Als we het eens zijn dat het waarschijnlijk om 1 shirt gaat dan slaat deze vergelijking tot nergens op?
Bodoel je deze;
[ afbeelding ]
?
Waar houdt vrijheid van meningsuiting dan op, volgens jou, als dit soort afbeeldingen gewoon mogen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die bedoelde ik. Maar ja, ook 1 T-shirt vind ik onzin om te verbieden. Ueberhaupt geld besteden aan het juridische traject (in dit geval ligt het wat genuanceerder vanwege zijn mishandeling) vind ik volslagen achterlijk.
- Opzettelijke smaad en laster - een ander, stoffelijk, persoon van iets smerigs betichten, opzettelijk leugens verspreiden, etc.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:39 schreef kibhaon het volgende:
[..]
Waar houdt vrijheid van meningsuiting dan op, volgens jou, als dit soort afbeeldingen gewoon mogen?
En dat vertel je frank en vrij in dit topic? Laat zwaaien het maar niet lezen, want dan begint hij er een nieuw topic over.quote:Op dinsdag 24 september 2013 21:51 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |