Die tunnel had dan al 15 keer platgelegen door 'brand'...quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
http://nos.nl/artikel/554(...)-te-dure-tunnel.html
Als dit op het spoor was geweest dan had men moord en brand geschreeuwd ...
Nou dat lijkt me nogal voorbarig. Er wordt hier toch ook nogal genuanceerd gediscussieerd over bijvoorbeeld het handhaven van de contracten tussen NS en AB? Dat is destijds gewoon zo afgesproken en overeengekomen. Dat dat voor 1 van beide partijen gunstig blijkt uit te vallen verandert daar niks aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:58 schreef Peterselieman het volgende:
http://nos.nl/artikel/554(...)-te-dure-tunnel.html
Als dit op het spoor was geweest dan had men moord en brand geschreeuwd ...
mja, bij het spoor zou er waarschijnlijk wel geprobeerd worden er aan te rommelenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat lijkt me nogal voorbarig. Er wordt hier toch ook nogal genuanceerd gediscussieerd over bijvoorbeeld het handhaven van de contracten tussen NS en AB? Dat is destijds gewoon zo afgesproken en overeengekomen. Dat dat voor 1 van beide partijen gunstig blijkt uit te vallen verandert daar niks aan natuurlijk.
Ja, maar dat gebeurt nu ook. Anders was er geen discussie over in de Kamer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mja, bij het spoor zou er waarschijnlijk wel geprobeerd worden er aan te rommelen
uhuh, maar bij asfalt is het tekenen bij het kruisje en that's it. Daar wordt niet op een euro meer of minder gekeken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebeurt nu ook. Anders was er geen discussie over in de Kamer.
Tsja, maar eerlijk is eerlijk: over asfalt worden per jaar ook ongeveer 20 keer zoveel reizigerskilometers gemaakt als over spoor. Bovendien zijn automobilisten voor de staat een veel belangrijkere melkkoe dan OV-paupers. Eigenlijk moeten die allemaal de auto inquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
uhuh, maar bij asfalt is het tekenen bij het kruisje en that's it. Daar wordt niet op een euro meer of minder gekeken.
5! schrijven zequote:Op dinsdag 24 september 2013 13:04 schreef b2py het volgende:
Daar gaan wel 1 of 2 werkdagen overheen hoor..
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
"Als de lente komt dan stuur ik jou
Badslippers door Eindhoven...."
Uit het mapje "Om Fles mee te klieren als de gelegenheid zich voordoet"quote:
ok, ik wacht afquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:56 schreef b2py het volgende:
[..]
Uiterlijk vijf, ik heb altijd binnen twee dagen antwoord gehad.
Ze stellen slechts een feit vast. Blijkbaar ziet de NS het niet als hun taak om ook een oplossing te bieden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:21 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. Welgemikte trap in het kruis van de "ja, na de zomer is het altijd wel drukker" NS:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Reizigers vervoeren is helaas niet meer de hoofdtaak omdat met andere activiteiten meer geld voor de schatkist te verdienen valt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:21 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. Welgemikte trap in het kruis van de "ja, na de zomer is het altijd wel drukker" NS:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
Trouwens wel merkwaardig. "In de vakantieperiode reizien minder mensen met de trein". Daardoor rijden minder en kortere treinen. Dus de ene kant op werkt het wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:21 schreef DriekOplopers het volgende:
Zo. Welgemikte trap in het kruis van de "ja, na de zomer is het altijd wel drukker" NS:
http://www.voorbeterov.nl/page9.php
T wisselt soms. Had laatst slechts 2xICM tussen utrecht en den haag, maar diezelfde trein word ook wel eens met 1 of 2 treinstellen extra gereden. Het is dus compleet random daar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:32 schreef ReisT het volgende:
Het merkwaardige is vooral dat het blijkbaar per traject verschilt. Op mijn vaste traject zijn de treinen weer netjes op lengte in de spits
Theoretisch zouden er 4 of 6 bakken afgetrapt of aangekoppeld moeten worden in Roosendaal, want naar Vlissingen kunnen max. 6 bakken. Maar dat gaat vaak mis of gebeurt niet (meer).quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:51 schreef _serial_ het volgende:
In alle jaren dat ik met de trein pendel tussen Dordrecht en Den Haag HS moet ik inderdaad bijna elk jaar constateren dat de maand september en oktober een stuk minder zijn kwa inzet van materieel.
De vlissingen express (zo noem ik hem maar even) is eigenlijk al sinds deze overal stopt in het zweeuwse te kort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |