Welke zinloze vrijetijdsbestedingen ga jij allemaal doen om de dag door te komen?quote:
Kleren wassen en zometeen ga ik een aflevering van Jericho kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke zinloze vrijetijdsbestedingen ga jij allemaal doen om de dag door te komen?
Zou mezelf van kant maken...quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Kleren wassen en zometeen ga ik een aflevering van Jericho kijken.
Interessant he
Nutteloze dagbesteding. Ik zou gek worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij wast je kleren nooit, bah.
En stel je niet aan man.
Ik doe al jaren nuttige dingen, een paar weken nutteloos zijn is wel lekker. En je wordt niet zo snel gek hoor, zeker niet van een paar weken niksen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nutteloze dagbesteding. Ik zou gek worden.
Je kunt naast zinvolle dingen doen nog vaak zat je kleding wassen meid.
Amazing.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe al jaren nuttige dingen, een paar weken nutteloos zijn is wel lekker. En je wordt niet zo snel gek hoor, zeker niet van een paar weken niksen.
Ik ben een paar weken geleden ontslagen, vandaar nu even aan het niksen. Mijn vakantie is wat langer geworden dan gepland.quote:
Luie donder. Ik zou een dag later alweer werk hebben. Belmiep om iets geks te noemen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben een paar weken geleden ontslagen, vandaar nu even aan het niksen. Mijn vakantie is wat langer geworden dan gepland.
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Luie donder. Ik zou een dag later alweer werk hebben. Belmiep om iets geks te noemen.
Hahahahaha...
Neuh. Mijn positie nu bevalt me prima.quote:
Ik heb wel elk jaar vrij genomen, maar ik ben al jaren niet meer weggeweest in de vakantie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Neuh. Mijn positie nu bevalt me prima.
Al 6 jaar geen echte vakantie gehad. Geef er ook niks om.
3 weken met je reet op een wit strand liggen vind ik sowieso niks.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb wel elk jaar vrij genomen, maar ik ben al jaren niet meer weggeweest in de vakantie.
Dat deed ik vroeger wel (toen ik nog jong was), zou ik nu ook geen zin meer in hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
3 weken met je reet op een wit strand liggen vind ik sowieso niks.
Ik ga liever 4x p/j een weekendje weg naar een leuke hoofdstad.
Heb je nu ook zon mooi verrimpeld lederen tasje huid?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger wel (toen ik nog jong was), zou ik nu ook geen zin meer in hebben.
Nee, van 2 weken per jaar in de zon krijg je dat niet he?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Heb je nu ook zon mooi verrimpeld lederen tasje huid?
Je gaat me niet vertellen dat je thuis aangekomen in de kelder duikt tot de winter begint.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, van 2 weken per jaar in de zon krijg je dat niet he?
Nee maar als ik thuis kwam ging ik niet weer hele dagen in de zon liggen, maar werkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:15 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je thuis aangekomen in de kelder duikt tot de winter begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |