Jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:28 schreef Metalfrost het volgende:
iddèr 'n reden voor om die ouwe koaning redbad half nakend oppe vrachtwagen te sette
Staat er niet bij waarom hij half naakt op de vrachtwagen staat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jahier staat text, uitleg en foto's
Ik ben alleen maar blij dat het die koning is en niet Wim-Lex die met ontblote torso met zijn zwaard in de aanslag staat!quote:Op woensdag 25 september 2013 05:06 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Staat er niet bij waarom hij half naakt op de vrachtwagen staat.
Leuke reclame. en niet alleen voor dat boek, ook voor jouw website
vind ik leukquote:Op woensdag 25 september 2013 10:01 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar blij dat het die koning is en niet Wim-Lex die met ontblote torso met zijn zwaard in de aanslag staat!
Maxima daarentegen zou geen bezwaar zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 10:01 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar blij dat het die koning is en niet Wim-Lex die met ontblote torso met zijn zwaard in de aanslag staat!
vind ik niet leukquote:Op woensdag 25 september 2013 17:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maxima daarentegen zou geen bezwaar zijn
Bebaarde vrouwen topless op een truck willen zienquote:Op woensdag 25 september 2013 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
maxima is bejaard ondertussen man
liever een bebaard iemand topless op een truck dan een bejaard iemand.
Grijp je kans!quote:Op woensdag 25 september 2013 18:38 schreef Alexxxxx het volgende:
maxima is bejaard ondertussen man
liever een bebaard iemand topless op een truck dan een bejaard iemand.
fotoshoot met de truck in kwestie is al geplanned in overleg met de adverteerder en schrijver.quote:
nja, woon nu al in het centrum, omg Gouveneursplein. ik wil eigenlijk vooral weten of het niet een Tokkiewijk isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:58 schreef drakin het volgende:
Tegen het centrum aan, Jumbo tegenover je, La Venetia om de hoek, ja leuke omgeving lijkt me.
Ik had je KLB-topic gelezen ja. Waarom wil je daar in 's hemelsnaam wonenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:08 schreef TwisterNederland het volgende:
Klagen dat je niet in uienlucht wilt slapen.
Ik zoek wat in 020 waar je blij mag zijn als je überhaupt iets vind waar je in kan.
Ik ga afstuderen en laat ik iets leuks in amsterdam hebben gevonden.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:24 schreef NoBody122 het volgende:
Dat had ook wel in Liwwadden gekund of, als het echt niet anders kan, Groningen
Zo ben ik dus in Utrecht terechtgekomenquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:28 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik ga afstuderen en laat ik iets leuks in amsterdam hebben gevonden.
Dus ja, waarom niet. Het is flink de boel omgooien maar ik kom er vast wel.
Ja, jammer dat ik qua kamer zoeken wel in het verkeerde seizoen zit...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:29 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo ben ik dus in Utrecht terechtgekomen
Niet zo'n beetje ook hè..quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:31 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik qua kamer zoeken wel in het verkeerde seizoen zit...
Ja... Hoogseizoen van het hoogseizoen (amsterdam heeft een ernstig kamertekort)quote:
Dat is zeker een optie. Haarlem is best een leuke stadquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:04 schreef drakin het volgende:
En je kan niet in een plaats vlakbij eerst terecht en dan reizen?
Vanaf Leeuwarden is reizen naar Amsterdam zelfs te doen
Zit je toch al snel in de duurdere woningen. En zoveel heb ik niet xDquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:10 schreef Opdekop het volgende:
randstadwonen.nl TwisterNL, zo zat ik binnen 1 maand in Haarlem.
Daar word je geen rijke tata vanquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je geen advertentie-inkomsten uit je site?
Verrassend positief artikel uit de krant van facistisch Nederland.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:32 schreef Cultuur058 het volgende:
Het zal wel druk worden in Leeuwarden!
Stukje uit de Telegraaf van maandag
Het artikel zal ook wel betaald worden als Advertorial ofzo.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:50 schreef CoExist het volgende:
[..]
Verrassend positief artikel uit de krant van facistisch Nederland.
http://www.frieschdagblad.nl/ heeft wel een zoekfunctie, maar dat had je zelf denk ik al wel gevonden?quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:08 schreef drakin het volgende:
Ik zou ergens in de afgelopen 2 weken ook in het Fries dagblad komen, maar krijg die krant zelf niet.
Iemand een idee hoe je dat terug kan zien?
Goed dat je het zegt, dan veranker ik de boel even voordat de Metropool gaat verhuizen, waar gaan we naartoe?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:50 schreef shoarmapizza het volgende:
Hallo, ik verhuis volgende week de metropool van Friesland
Whoops, ik verhuis naar, niet de!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:55 schreef drakin het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, dan veranker ik de boel even voordat de Metropool gaat verhuizen, waar gaan we naartoe?
Zet alles weer op z'n plekquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:01 schreef shoarmapizza het volgende:
[..]
Whoops, ik verhuis naar, niet de!
Even contact opnemen met de journalist of hij een krant voor je kan regelen (al dan niet digitaal). Bij de LC/DvhN gebeurt dat regelmatig.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:08 schreef drakin het volgende:
Ik zou ergens in de afgelopen 2 weken ook in het Fries dagblad komen, maar krijg die krant zelf niet.
Iemand een idee hoe je dat terug kan zien?
Ik zou zweren dat het met een t wordt geschreven, maar je hebt gelijk, het is een d. Ik ben blij dat er een AH en Aldi zitten, makkelijk met boodschappen doenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:06 schreef drakin het volgende:
Daar hebben ze een actief wijkcentrum, eigen byb en winkelcentrum en lekker vlakbij natuurgebiedachtig iets. Mooi plekje dus alleen wel een stukje lopen naar de binnenstad.
Ik kom zelf bijna nooit in Bilgaard
Geen idee wie dat is, maar ik kan het artikel of iig een foto ook vinden bij de vereniging waar ook een verslag gemaakt is. Dus zonder FD red ik het ook wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Even contact opnemen met de journalist of hij een krant voor je kan regelen (al dan niet digitaal). Bij de LC/DvhN gebeurt dat regelmatig.
Je moet natuurlijk wel de goede dingen leren hier he?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:14 schreef shoarmapizza het volgende:
[..]
Ik zou zweren dat het met een t wordt geschreven, maar je hebt gelijk, het is een d. Ik ben blij dat er een AH en Aldi zitten, makkelijk met boodschappen doen
Ik ben bekend met het langste concert, een bekende van me organiseert hetquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel de goede dingen leren hier he?
En mooi van die winkels want er is hier zo ongelooflijk veel te doen dat je het nog druk gaat krijgen.
Van 6 tot 21 december langste concert ooit bijvoorbeeld, Leeuwarden probeert daarmee in het Guinness book of Records te komen. Opbrengst is dacht ik voor Serieuze Rekwesten
Denk dat ik ga kijken of ik vrijwilliger kan worden bij Romein, muziek is altijd leuk.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:46 schreef drakin het volgende:
Gewoon lid worden van een leuke vereniging. Via Gemeentegids of vrijwilligerspunt of google vind je genoeg.
Romein doet aan leeftijdsdiscriminatie, ouder dan 25 willen ze geen vrijwilligers, of 27 was het, maar iets in die richting.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:48 schreef shoarmapizza het volgende:
[..]
Denk dat ik ga kijken of ik vrijwilliger kan worden bij Romein, muziek is altijd leuk.
Ik begrijp hun policy niet, wat heeft leeftijd hier mee te maken? Ik ken genoeg ouwe lui die werken in Vera, een poppodium in Groningen. Podium Asteriks zegt me niks, ik zal eens zoeken. Bedankt voor de tip!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Romein doet aan leeftijdsdiscriminatie, ouder dan 25 willen ze geen vrijwilligers, of 27 was het, maar iets in die richting.
Blokhuispoort heeft podium Asteriks.
De Bres zoekt nog een barvrijwilliger(maar niet veel muziek daar, maar voor cabaret en politieke avonden)
Asteriks is 1 van de organisaties die achter het langste concert zitquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:57 schreef shoarmapizza het volgende:
[..]
Ik begrijp hun policy niet, wat heeft leeftijd hier mee te maken? Ik ken genoeg ouwe lui die werken in Vera, een poppodium in Groningen. Podium Asteriks zegt me niks, ik zal eens zoeken. Bedankt voor de tip!
De Bres kende ik nog niet. ben niet geïnteresseerd als vrijwilliger, maar wil wel een keer gaan kijken bij Open Podium en wie weet ooit nog wel een soort van een droom najagenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Romein doet aan leeftijdsdiscriminatie, ouder dan 25 willen ze geen vrijwilligers, of 27 was het, maar iets in die richting.
Blokhuispoort heeft podium Asteriks.
De Bres zoekt nog een barvrijwilliger(maar niet veel muziek daar, maar voor cabaret en politieke avonden)
Ik wil wel mee, lijkt me te gek!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 09:53 schreef drakin het volgende:
Jij ook bedankt, ik wist niet dat er weer open podium aankwam, vorig jaar ging het steeds niet door voor me, dus wie weet dit keer wel.
Ik wil sowieso naar de cabaretavonden, alleen nog iemand vinden die meewil.
Meh sport. Meh..quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Shoarma, je kan ook gewoon gaan sporten.
Ja, ik heb dat wel eens gezien. Die mensen waren allemaal aan het zweten.. zo goor!quote:
my god echt he. Bende!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 22:16 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat wel eens gezien. Die mensen waren allemaal aan het zweten.. zo goor!
Teamsport gaan doen.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 20:42 schreef drakin het volgende:
Mag hij toch zelf weten, maar bij een vereniging doe je meestal sneller contacten op dan bij een sport waar de meesten met zichzelf bezig zijn.
Nice mooi wonen daar. Had bijna een huisje op de grotekerkstraat maar ging helaas niet door.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
woehoe! tijdje terug vroeg ik in dit topic naar ervaringen met de Hoeksterpoort-buurt. dat bleek onnodig want ik heb een ander appartement aangeboden gekregen. als alles doorgaat verhuis ik binnenkort vanuit hartje centrum richting de omgeving van de Bonifatiuskerk
Leuk, dat is een mooi plekjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 00:01 schreef 3rdRock het volgende:
woehoe! tijdje terug vroeg ik in dit topic naar ervaringen met de Hoeksterpoort-buurt. dat bleek onnodig want ik heb een ander appartement aangeboden gekregen. als alles doorgaat verhuis ik binnenkort vanuit hartje centrum richting de omgeving van de Bonifatiuskerk
De Freestyle op De Kelders staat in de hens.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
de brandweerwagen van Stiens reed zo te horen net richting Liwwadden?
Ah dat is net buiten mijn gehoorsbereik, maar zag net op fb een foto en ik ben er niet blij mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
de brandweerwagen van Stiens reed zo te horen net richting Liwwadden?
niet zo mooi ...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:17 schreef Cultuur058 het volgende:
Ondertussen zou het al om 5 panden gaan..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:36 schreef Peterselieman het volgende:
ook het geboortehuis van Mata Hari is in rook opgegaan
theo faber en de politie zijn druk bezig autos weg te drukken zodat de crashtender (breder dan normale trucks) er bij kanquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
Een groot deel van de Friese korpsen helpt nu mee en ook een crashtender van de vliegbasis zou nu ter plaatse zijn ...
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Crashtenderquote:
Ah dankje, nu herken ik het van vliegtuigcrashes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Crashtender
Een brandweerwagen maar dan specifiek voor vliegvelden.
Nee, de hema zit daar niet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die blaast er dwars doorheen zo naar de HEMA
Bij wijze van spreken....als ie hard genoeg doorblaast komt ie er wel.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:53 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Nee, de hema zit daar niet.
eerder naar de Lachende Koe...
Dat snapte ik natuurlijk (gelukkig)quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:04 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken....als ie hard genoeg doorblaast komt ie er wel.
twitter:Suksawat058 twitterde op zaterdag 19-10-2013 om 20:33:01Hele gebied Poststraat, Minnemastraat, Hoogstraat wordt bedreigd door de brand. Kijk zelf. #brand #leeuwarden http://t.co/SU3ndVRCop reageer retweet
ga er maar niet vanuit. Eerst maar eens afwachten wat de schade isquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:28 schreef Cultuur058 het volgende:
Ik hoop dat ze deze brandschade sneller fixen als dat pand op de schrans..
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:32 schreef drakin het volgende:
Ik heb nu vanaf 3 plekken de blog van Alex kunnen lezen
Naar idee dat daar iemand boven woonde die niet naar buiten is gekomenquote:
er is nu wat onduidelijkheid over ontstaan. In ieder geval iemand die vermist was blijkt in het buitenland te zitten, maar ik weet niet of er nog iemand vermist wordtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:57 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Naar idee dat daar iemand boven woonde die niet naar buiten is gekomen
Als het ook maar een beetje lijkt op bijvoorbeeld Humphrey's daar, dan snap ik volledig dat de brandweer het er moeilijk mee heeft.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:18 schreef drakin het volgende:
Schijnt een doolhof te zijn daarbinnen
Uhuh. Waarschijnlijk veel houten vloeren en enkelsteens muren. Dan is de kans aanwezig dat het overslaat naar een volgend pand. Verder zit je ook met allerlei kelders, waardoor het zich ook daar kan verspreiden.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:23 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Als het ook maar een beetje lijkt op bijvoorbeeld Humphrey's daar, dan snap ik volledig dat de brandweer het er moeilijk mee heeft.
nee, dat team komt niet helpen. Je hebt aan dat team alleen iets als je ook een binnenaanval kunt doen en dat kan hier niet.quote:Maar krijg ook al berichten over een team uit Amsterdam dat komt helpen... knap klote dat het nodig is.
zonet ook via lc.nl en nu.nlquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:46 schreef Paladijn het volgende:
dvhn.nl
Verder maar afwachten hoe de boel erbij staat zodra (hopelijk zeer spoedig...) het brand meester is. Als je de panden van boven ziet op google maps staat het allemaal compleet volgebouwd op dat stuk
zo'n 1000 views per dag gemiddeld, ik klaag nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:44 schreef OxygeneFRL het volgende:
Voor de rest wordt je blog wel gelezen alex?
wat houdt dat COBRA team in?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:23 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Als het ook maar een beetje lijkt op bijvoorbeeld Humphrey's daar, dan snap ik volledig dat de brandweer het er moeilijk mee heeft.
Maar krijg ook al berichten over een team uit Amsterdam dat komt helpen... knap klote dat het nodig is.
quote:Update 22.30: Later op de avond heeft de politie gemeld dat bij de grote brand één persoon wordt vermist. De politie noemt de kans “zeer reëel” dat deze zich nog in een van de brandende panden bevindt. De gemeente heeft alle bewoners van het getroffen gebied geregistreerd.
Bron: NRC
waren er twee vermist. 1 is gevonden in het buitenland. De ander is helaas nog niet gevonden en men vreest dat deze nog binnen was... en is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:42 schreef NoBody122 het volgende:
Er lijkt wel degelijk iemand te zijn vermist:
[..]
quote:
FEBOquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:35 schreef CoExist het volgende:
Tragisch zeg, een van mijn favoriete stukjes Leeuwarden in rook opgegaan.
Leeuwarden heeft nogal een rijke geschiedenis met grote branden.
Vorig jaar nog die brand op de Schrans. En ik kan mij nog de Wibra fik begin jaren '90 op de Nieuwestad herinneren. Bob van Daalen op Het Vliet in '91 geloof ik. Oh en Kwantum op de Snekertrekweg in '94. De hele stad lag toen onder een deken van rook van die goedkope vloerbedekking. En natuurlijk het FEC eind '96.
28/04/1990. Beste fik was dat inderdaad. Stond er als 10-jarig jochie bij met m'n ouwe heer.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
kan mij die brand bij de Wibra nog wel herinneren. Het (na)blussen ervan duurde dagen en ook de halve Bentex was toen weggeslagen.
Klotezooi..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
ze hebben een lichaam gevonden in een van de panden ...
Christus...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:57 schreef Peterselieman het volgende:
ze hebben een lichaam gevonden in een van de panden ...
Ook erg, heel Nederland weet ondertussen dat deze jongeman overleden is.. maar de ouders kunnen ze nog niet bereikenquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 00:27 schreef Kotsdrol het volgende:
10 minuten geleden, brand slaat de andere kant op..
[ afbeelding ]
Ik vrees inderdaad dat er een aantal brandweermannen een poosje slecht slapen. Ik heb met ze te doen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:53 schreef Peterselieman het volgende:
heb er geen woorden voor ...
Het lijkt me ook het meest frustrerende voor de hulpverleners. Weten dat er nog iemand in een van de panden zit, maar hem niet kunnen redden ...
Dit dus..quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:53 schreef Peterselieman het volgende:
heb er geen woorden voor ...
Het lijkt me ook het meest frustrerende voor de hulpverleners. Weten dat er nog iemand in een van de panden zit, maar hem niet kunnen redden ...
Ik ben gisteravond geweest bij de finale, vorige week is het me totaal ontschoten.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 17:31 schreef shoarmapizza het volgende:
[..]
Ik wil wel mee, lijkt me te gek!
Niks van gemerkt, de leuke mensen waren natuurlijk in de Bres.quote:Op zondag 27 oktober 2013 09:39 schreef CoExist het volgende:
Suvere Nuvere figuren vannacht inne binnestad juh! Allemaal opgeschoten boertjes die met teveel adrenaline in de billig stoer rond liepen omdat Cambuur had wonnen.
En veel fugly wijven met bouwmarkt fietsen incl. Hema babyzitjes op het stuur die met hun 2kt gouden juwelen, Trekpleister make-up, Kijkshop parfum en tijgerprints kleren van de vrijdagmarkt hun kinderbijslag komen verzuipen.
Soms snap ik niets meer van disse stad.
Tof, ik moet vanavond werken maar ik houd het in de gatenquote:Op zondag 27 oktober 2013 09:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond geweest bij de finale, vorige week is het me totaal ontschoten.
Maar vanavond komt Bob Slayer, gister al een voorproefje na de finale van hem gehad.
En echt geweldig!!! Ik ga dus vanavond weer naar de Bres. En het leuke is dat je achteraf mag betalen wat je zijn show waard vond.
Hier zijn cover van een Slayer nummer:
wtf did I just watch.quote:
Er was gisteravond geen straatverlichting in westeinde en het valeriuskwartier.quote:Op vrijdag 8 november 2013 21:44 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dat hoort 'n bitsje bij it tiidstip fanne dag nou..
In het kader van bezuinigingen?quote:Op zaterdag 9 november 2013 12:06 schreef Ssytse het volgende:
[..]
Er was gisteravond geen straatverlichting in westeinde en het valeriuskwartier.
Misschien leren die fietsers het op die manier eens af...quote:Op zaterdag 9 november 2013 17:07 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
In het kader van bezuinigingen?
Niet zo best voor de verkeersveiligheid.. een fietser MET verlichting is een bijzonderheid.
klopt. in een wasserette daar was brand ontstaan in een droger. niets ernstig, maar de schrik zat er bij omwonenden behoorlijk in las ik.quote:Op woensdag 27 november 2013 19:58 schreef shoarmapizza het volgende:
Stond er nou afgelopen weekend iets in de fik? De Grote Hoogstraat als ik het goed heb?
Voor de paal staan geen fietsen en het station stond ws al vol.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
"Hier geen fietsen plaatsen"
was voor serious request bezigquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Voor de paal staan geen fietsen en het station stond ws al vol.
En je was vlak bij me weer.
Als?quote:
journalistquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Als?
Ik ben daar zelf vanaf maandag voor bezig.
Ow gewoon je hobby dus weerquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
journalisten ik heb wat vrachtwagens geregeld voor DJs op het water in Dokkum
![]()
SR is toch vrijwillig?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, alleen krijg ik er tegenwoordig voor betaald en dan heet het ineens werk![]()
ja, en het voelt helemaal niet als werk omdat ik doe wat ik toch al deedquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:08 schreef drakin het volgende:
Ik vind het iig heel leuk voor je, al jarenlang heb je die hobby en nu ook wat ermee verdienen top!
Krijg je ook wat waardering op een andere manier
Ik zou er nog heen om naar Damaged Justice te kijken, maar die kon ik in de afspeellijst niet terugvindenquote:Op zondag 15 december 2013 13:19 schreef drakin het volgende:
is er hier trouwens al ieman bij serious record geweest?
www.seriousrecord.nl
Niet voor iOS 7 ?quote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef Paladijn het volgende:
En voor de mensen met een Android telefoon/tablet, er is tussen nu en een uurtje eindelijk weer een Leeuwarder bioscopen app beschikbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te downloaden via https://play.google.com/s(...).leeuwarderbioscopen of op je mobiel in de play store zoeken op "Leeuwarder Bioscopen" of "leeuwarden bioscoop" - het is de app met het Leeuwarder wapen in een filmrol-logo.
We hebben geen iDevice of windows phone, dus dat zie ik de komende tijd niet gebeurenquote:
Goede zaak, een GSM-applicatie die -niet- alleen maar voor die gare Apple-producten is gemaaktquote:Op woensdag 18 december 2013 00:22 schreef Paladijn het volgende:
En voor de mensen met een Android telefoon/tablet, er is tussen nu en een uurtje eindelijk weer een Leeuwarder bioscopen app beschikbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te downloaden via https://play.google.com/s(...).leeuwarderbioscopen of op je mobiel in de play store zoeken op "Leeuwarder Bioscopen" of "leeuwarden bioscoop" - het is de app met het Leeuwarder wapen in een filmrol-logo.
Ik was er dan ook druk voor aan het vrijwilligenquote:Op donderdag 26 december 2013 01:10 schreef NoBody122 het volgende:
Opmerkelijk, dat dit topic gedurende het gehele serieuze-aanvraag gebeuren geen één keer is bepost [ afbeelding ]
[..]
Goede zaak, een GSM-applicatie die -niet- alleen maar voor die gare Apple-producten is gemaakt
Veel over gehoord, vooral het lange concert natuurlijk, maar ook over die cabaretavonden. Goed bezig, hoorquote:Op donderdag 26 december 2013 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was er dan ook druk voor aan het vrijwilligen
Of eigenlijk hier: http://www.suksawat.nl/se(...)h&action_object_map={%22689809707717589%22%3A253749411448666}&action_type_map={%22689809707717589%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[]
En dan 1,5 week voordat Serious Request zelf kwam al druk bezig.
En nog bij cabaretavonden in de Bres ook voor SR gewerkt.
morgen is de opruimdag, alle 45 units worden dan ook in 1 keer opgehaaldquote:Op donderdag 26 december 2013 01:04 schreef drakin het volgende:
Geinig, maar blijft die rotzooi die gemaakt is nou nog lang liggen?
En worden de ondergezeken straten in de omgeving dan ook schoongemaakt? En alles wat in het water terechtgekomen is wordt dat er ook weer uitgehaald?quote:Op donderdag 26 december 2013 10:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen is de opruimdag, alle 45 units worden dan ook in 1 keer opgehaald
Gehoord, maar niet eens geweest? Je hebt wat moois gemist dan, vooral de laatste 3 avonden waren fantastisch in de Bres.quote:Op donderdag 26 december 2013 01:22 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Veel over gehoord, vooral het lange concert natuurlijk, maar ook over die cabaretavonden. Goed bezig, hoor
Tsja, als je voor 363 uur bezetting moet regelen, loop je dat risico natuurlijk..quote:Op donderdag 26 december 2013 12:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Gehoord, maar niet eens geweest? Je hebt wat moois gemist dan, vooral de laatste 3 avonden waren fantastisch in de Bres.
Het concert was bijna 363 uur lang geweldig, ik heb een paar valszingende bands/singer/songwriters gehoord, dus dan was het even flink doorbijten en de oordoppen goed in.
Ik ben het allemaal zó zat dat ik noodgedwongen geëvacueerd ben uit de mooie stad. Sinds vrijdagavond vertoef ik elders in Friesland waar het wél rustig is om woensdag in de loop van de dag weer terug te keren. Alles om mijn gehoor te beschermen dan wel in tact te houden.quote:Op zondag 29 december 2013 21:29 schreef CoExist het volgende:
Ik hoor hier af en toe snoerharde knallen in Aldlân-Oost. Vuurwerk
Zal ook blij wezen als alle feest ellende voorbij is.
Da's wel erg drastisch Socios. Maar ik snap je wel. Ik liep vorige week tijdens Serious Request 2013 als een toerist in mijn eigen stad. Overal boertjes, snolletjes en randstedelingen.quote:Op zondag 29 december 2013 21:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik ben het allemaal zó zat dat ik noodgedwongen geëvacueerd ben uit de mooie stad. Sinds vrijdagavond vertoef ik elders in Friesland waar het wél rustig is om woensdag in de loop van de dag weer terug te keren. Alles om mijn gehoor te beschermen dan wel in tact te houden.
Wel een Subway (Prins Hendrikstraat) die rond 0:30 nog open was (en druk)quote:Op zondag 29 december 2013 21:54 schreef CoExist het volgende:
[..]
Da's wel erg drastisch Socios. Maar ik snap je wel. Ik liep vorige week tijdens Serious Request 2013 als een toerist in mijn eigen stad. Overal boertjes, snolletjes en randstedelingen.
Nu oud & nieuw nog ff en daarna is alles weer heerlijk normaal!
De Subway!? Concept "restaurants"quote:Op maandag 30 december 2013 02:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Wel een Subway (Prins Hendrikstraat) die rond 0:30 nog open was (en druk)
Subway is geen echt restaurant, net als de McDonalds geen restaurant is (al vinden ze zelf van wel). Los daarvan gaat er maar weinig boven een broodje van de Subwayquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef CoExist het volgende:
[..]
De Subway!? Concept "restaurants"
Eckte Liwwadders gaan naar Vittorio!
Vittorio moet je echt eens een bezoekje brengen. Al zit er tegenwoordig wel een nieuwe eigenaar in.quote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Subway is geen echt restaurant, net als de McDonalds geen restaurant is (al vinden ze zelf van wel). Los daarvan gaat er maar weinig boven een broodje van de Subway
Vittorio ken ik eerlijk gezegd nog niet (kom ook niet vaak op de Voorstreek), dus die moet ik dan nog maar eens proberen.
Via de gewone weg werd dat ook al gisteravond gezegd, http://www.112fryslan.nl/news/9659quote:Op maandag 20 januari 2014 12:18 schreef Cultuur058 het volgende:
Via het roddelcircuit vernomen dat de bestuurder van de bus niet in het bezit was van een rijbewijs.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Opdekop het volgende:
Was even vergeten jullie op de hoogte te stellen van ons nieuwe stadsicoon.
KOESE DOENST MAR IN DE KROEG
DE NUL ACHTENVIEFTIG ALTIED WEL WAT
SKEEF LANGS DE GRACHTEN SMOOR
EN NOG GEKKER GAAN DAN DE NACHT ERVOOR
DIT IS MIEN MOOIE STAD ALLE WIEVEN NAT
quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Opdekop het volgende:
Haha ik LOL-de!quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Opdekop het volgende:
Wat is dit? Ik denk nu komt er een grappig filmpje van een andere stad, maar nee gewoon party animals liedjes.quote:Op donderdag 6 februari 2014 14:45 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Echt..mag voor daar iets geweldigs zijn. Is volgens mij gewoon een goede imitatie van.
ik vind het gaafquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef drakin het volgende:
Ik heb dat eerste filmpje met die belachelijke maskerman niet aangeklikt, ben ik nu toch een keer verstandig geweest?
Jij bent ook gewoon raar en niet verstandigquote:
QFTquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij bent ook gewoon raar en niet verstandig
Nee, die zit overalquote:Op zondag 9 februari 2014 15:48 schreef Paladijn het volgende:
Waus boefke is zo zomer 2013. Hij heeft de clips (ja, er zijn meerdere...) hier zelfs gepost
En Lexxx, volgt Iwanius ons?
Wat een homo is het ook, wat is zijn nickname hier?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:48 schreef Paladijn het volgende:
Waus boefke is zo zomer 2013. Hij heeft de clips (ja, er zijn meerdere...) hier zelfs gepost
En Lexxx, volgt Iwanius ons?
jawel. Er gebeurt genoeg. Het treinverkeer richting Grou, Mantgum en Deinum lag vanochtend stil. Verder vordert het werk aan de Haak behoorlijk en zijn ze ook rond de Drachtsterbrug van start gegaan.quote:
Zou een brand zijn in de trein(sirenes maakten me vanochtend wakker bij het station), maar bij het kijken was er niks. Alleen 1 arriva trein die niet vertrok. Dus een ochtendwandelingetje gemaakt waar verder helemaal niks gebeurde.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jawel. Er gebeurt genoeg. Het treinverkeer richting Grou, Mantgum en Deinum lag vanochtend stil. Verder vordert het werk aan de Haak behoorlijk en zijn ze ook rond de Drachtsterbrug van start gegaan.
ik zat een halfuur in Mantgum te wachtenquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jawel. Er gebeurt genoeg. Het treinverkeer richting Grou, Mantgum en Deinum lag vanochtend stil. Verder vordert het werk aan de Haak behoorlijk en zijn ze ook rond de Drachtsterbrug van start gegaan.
Dat zijn ze al geruime tijd, vooral het ontbreken van de bomen valt al een maandje opquote:Op dinsdag 25 maart 2014 10:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Helemaal in lijn met de huidige situatie bij de werpster hoek. Je zou ervan verdwalen in je eigen stad.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
De fietsers liggen straks flink in de prijzen, want degenen die over de Drachtsterbrug willen en uit zuidelijke richting komen moeten straks langs de voetbalvelden in Goutum, daarna richting kanaal en uiteindelijk via een slinger een hellingbaan op waarna eindelijk de brug op gefietst kan worden.
Kan ie dat niet in een zweefvliegtuig doen? Of ergens waar geen mensen wonen? Had me voorgenomen nooit over de vliegbasis te klagen, maar hij maakt het wel erg bont...twitter:VlbLeeuwarden twitterde op maandag 12-05-2014 om 14:39:12Straks gaat demovlieger „Slick" zijn training weer uitvoeren boven @VlbLeeuwarden #F16 http://t.co/wGFy2jEr2T reageer retweet
Nee, natuurlijk niet. Sterker nog, wat een verschrikkelijk 'evenement' zeg... Weken lang vrijwel iedere avond dat 'gezang' en al die mensen door de straten. Laat het ophouden.quote:Op donderdag 22 mei 2014 21:41 schreef drakin het volgende:
Iemand al naar de Iisfoarstin geweest van Tryater?
Gauw deze volspammen dan en een nieuwe openen!quote:
Neuh, heb even een TR gedaan, meteen goede gelegenheid onze mod te feliciteren.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Gauw deze volspammen dan en een nieuwe openen!
Klopt! Het is weer één grote ellende...quote:Op vrijdag 23 mei 2014 13:16 schreef drakin het volgende:
Mensen naast Socios dan? Want die heeft uiteraard dit weekend ook de oordopjes in en gordijnen potdicht vanwege het straatfestival
's Nachts kun je soms ook heel mooi Utrecht CS diagonaal oversteken zonder dat je iemand anders ziet.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 20:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt! Het is weer één grote ellende...
De binnenstad moet van de inwoners zijn niet van hipsters en ander gespuis. Op de momenten dat ik 't Zaailand diagonaal kan oversteken zonder dat ik iemand anders zie, is de stad op haar mooist.
En in welke wijk?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:12 schreef Opdekop het volgende:
Heb net de sleutels van m'n nieuwe woning! Wat een feest. Allemaal draadjes uit het plafond waar lampen aan moeten maar ik weet niet hoe die stoppenkast werkt. Blijf wel in het donker zitten. Godverrrdomme.
Als het goed is moet er een schakelswitch bij de stoppen zitten. Due draai je om en de stroom is er af.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:12 schreef Opdekop het volgende:
Heb net de sleutels van m'n nieuwe woning! Wat een feest. Allemaal draadjes uit het plafond waar lampen aan moeten maar ik weet niet hoe die stoppenkast werkt. Blijf wel in het donker zitten. Godverrrdomme.
Jazeker, achter t gouverneursplein.quote:
In mijn badkamer zit geen raam, dus het is daar vrij donker, ook in deze tijd van het jaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:01 schreef Socios het volgende:
[..]
En in welke wijk?
Sowieso, het is nauwelijks donker in deze tijd van het jaar.
Ik weet niet eens wat een schakelswitch is, zelfs de plaatjes op google zien er anders uit dan bij mij in de kast. Ik heb een man nodig die dit soort dingen voor me doet, ik ben niet van die feministische zelfdoen shit.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:03 schreef CoExist het volgende:
[..]
Als het goed is moet er een schakelswitch bij de stoppen zitten. Due draai je om en de stroom is er af.
Eckte bazen sluiten gewoon een lamp aan met de stroom erop natuurlijk.
Waar woanst ainlijks?quote:Op donderdag 5 juni 2014 16:32 schreef Opdekop het volgende:
Nee joh ik woon er nog niet, komt wel. Was ook geen vraag voor de mensen hier, gewoon een uiting van ontevredenheid dat die shit er niet kant en klaar in zit.
wat precies weet ik niet, maar het is aan het ruiterskwartier ergens links vd Febo. ik lees op LC dat het de vroegere Doozo is, maar hoor ook andere verhalen over bv Shooters.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:42 schreef drakin het volgende:
Het stinkt hier, wat staat er nou weer af te fikken?
Ow jammer dat het de Febo dan niet isquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat precies weet ik niet, maar het is aan het ruiterskwartier ergens links vd Febo. ik lees op LC dat het de vroegere Doozo is, maar hoor ook andere verhalen over bv Shooters.
Jaquote:
Zie je welquote:
Gebeurd er zo weinig hier?quote:
Ik!quote:Op maandag 1 september 2014 12:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Ricky heeft de status op facebook met de link naar mijn uitmakrt-item geliket![]()
![]()
wie wil me aanraken?
must hier komme anders sik bie die komme!quote:Op zondag 21 september 2014 19:51 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben tegenwoordig ook een liwwadder.
nee, de oefeningen zijn gestart een paar dagen na de crash van MH17, en duren tot eind oktober. in de periode worden niet 2-3 dagdelen per week gevlogen, zoals normaal, maar 15 dagdelen per week... Wapensystemen oefenen in een internationale samenwerking.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn de F16's aan het doen?
Een Rus inhalen moet het lawaai wel wat korter duren zou je zeggen... en oefeningen waren er alleen vorige week toch?
Liep net ook met mijn oren dicht op straat; wat een nutteloos kabaal.quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:48 schreef Paladijn het volgende:
Wat zijn de F16's aan het doen?
Een Rus inhalen moet het lawaai wel wat korter duren zou je zeggen... en oefeningen waren er alleen vorige week toch?
Met ICE?quote:Op dinsdag 23 september 2014 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de oefeningen zijn gestart een paar dagen na de crash van MH17, en duren tot eind oktober. in de periode worden niet 2-3 dagdelen per week gevlogen, zoals normaal, maar 15 dagdelen per week... Wapensystemen oefenen in een internationale samenwerking.
Ik zit nu in een hotel in de binnenstad van Hannover, heerlijk rustig vergeleken met thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |