abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134897742
Lectuurhal _O_ _O_

En Christine le Duc heeft ook leuk spul, maar sinds ik de Erdbeermund van Mayen ken is die niet meer zo heel boeiend :P
pi_135609104
Auke "De Sloper" Visser is overleden.
"RIP voor de nabestaanden"

http://m.lc.nl/friesland/(...)-Sloper%29-overleden
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 19 januari 2014 @ 13:51:50 #203
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_135673774
Leeuwarden weer positief in het nieuws...

Leeuwarden - Een 19-jarige jongeman uit Leeuwarden raakte zaterdagavond rond 18.00 uur zwaar gewond bij een aanrijding op het Zuiderplein in Leeuwarden. Het slachtoffer reed op een brommer en kwam op het Zuiderplein in aanrijding met een witte bestelbus. De bestuurder van het busje reed door zonder eerste hulp te verlenen aan de 19-jarige. De politie zoekt getuigen van het ongeval.

De politie is volop bezig met het onderzoek naar de toedracht van het ongeval. Vlak na de aanrijding heeft de politie met meerdere getuigen gesproken. Vanwege uiteenlopende verklaringen kan nog geen helderheid gegeven worden over de toedracht van het incident. De politie zoekt daarom nog getuigen van het ongeval. Het gaat hier uiteraard om getuigen waar de politie nog niet mee heeft gesproken. Vooral mensen die de aanrijding hebben zien gebeuren en meer weten over de identiteit van de bestuurder van het busje, worden gevraagd contact op te nemen met de politie in Leeuwarden. Dat kan via het landelijke telefoonnummer 0900-8844.

Na de aanrijding vloog de bromfiets in brand. Het brandende voertuig werd door de brandweer geblust. Een 25-jarige man uit Leeuwarden verleende als eerste hulp aan de zwaargewonde bromfietser. Hij legde daarom zijn fiets, een zilverkleurige Giant, op zijn kant op de kruising. Tijdens de hulpverlening werd de fiets van de Leeuwarder gestolen. Van hem wordt binnenkort een aangifte van de diefstal opgenomen. Het slachtoffer raakte zwaar gewond. Hij werd in een zorgwekkende toestand met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht.

De politie onderzoekt of er op diverse plekken camerabeelden van het ongeval en/of plekken waar het doorgereden witte busje langs kan zijn gekomen in Leeuwarden. Het busje is uit de richting van het station gekomen. De bestuurder wilde op de kruising vermoedelijk rechtdoor naar de Oostergoweg of rechtsaf slaan in de richting van de Schrans.

Na de aanrijding werd de plek van het ongeval afgezet. Een onbekende wond zich hier mogelijk over op door om zich heen te schreeuwen. Op een gegeven moment bedreigde de man een medewerker van een lokaal mediabedrijf met een mes. De politie wil met behulp van de camerabeelden, gemaakt door de betrokken medewerker, de verdachte opsporen.

De politie hoopt met behulp van getuigen en de analyse van medewerkers van Verkeersongevallenanalyse meer helderheid te verschaffen over de toedracht. Het doorgereden busje heeft vermoedelijk schade aan de voorzijde van het voertuig. Het onderzoek is gericht op het opsporen van de bestuurder van het busje, de dief van de fiets van de getuige en de bedreiging door de onbekende man.

Bron.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_135674318
en de brommer reed nog door rood ook, om het asotokkie-imago nog even wat hoger te maken
  zondag 19 januari 2014 @ 14:15:27 #205
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_135674642
Dat doen Nederlanders op de brommer en fiets standaard :') Regels zijn er alleen voor auto's en voetgangers...

Maar los van schuld ben je wel verplicht te stoppen en hulp te verlenen. Ik kan me voorstellen dat je de schrik in de benen hebt op zo'n moment, maar het minste wat je kunt doen is stoppen en 112 bellen zoals in dit geval nodig was.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  zondag 19 januari 2014 @ 16:28:16 #206
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_135681064
Bus en eigenaar zijn blijkbaar gevonden... het ding heeft booskijkstickers en een spoiler :')
pi_135713539
Via het roddelcircuit vernomen dat de bestuurder van de bus niet in het bezit was van een rijbewijs.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  maandag 20 januari 2014 @ 17:07:39 #208
370431 drakin
vurig typje
pi_135724792
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 12:18 schreef Cultuur058 het volgende:
Via het roddelcircuit vernomen dat de bestuurder van de bus niet in het bezit was van een rijbewijs.
Via de gewone weg werd dat ook al gisteravond gezegd, http://www.112fryslan.nl/news/9659
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_135725732
112topgrafischenaam.nl-sites reken ik wel tot roddelcircuit hoor :@
  maandag 20 januari 2014 @ 19:12:56 #210
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_135729584
Volgens deze gewone weg ook:
LEEUWARDEN - Een 30-jarige man uit Leeuwarden heeft bekend betrokken te zijn geweest bij de aanrijding zaterdagavond op het Zuiderplein in zijn woonplaats.

Hij bestuurde de witte bestelbus en botste op een brommer, bestuurd door een 19-jarige man uit Leeuwarden. De bromfietser raakte ernstig gewond aan zijn hoofd. De politie noemt zijn situatie 'zorgwekkend'.

De bestuurder van de bus reed door. ,,De verdachte is volgens eigen zeggen doorgereden, omdat hij geen rijbewijs heeft en geschrokken was'', laat de politie weten.

Ook komt de schade aan de bestelauto overeen met gevonden sporen op het Zuiderplein. De man mocht na het verhoor naar huis.

Zal nog leuk worden qua verzekering dan...

De gestolen fiets van de hulpverlener is ondertussen ook terecht, meegenomen door een vrouw die'm achter haar huis aan de Bleeklaan had geplaatst :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:30:02 #211
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_136123241
voor de liefhebbers is er op de zaterdag voor Into The Grave (dat metalfestival) een rockfestival voor een wat breder publiek. namen zijn nog niet bekend. kaartverkoop start zaterdag:

http://www.cityrockleeuwarden.nl/

ik wacht de namen ff af, misschien is het wel wat :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  Spellchecker donderdag 30 januari 2014 @ 03:03:41 #212
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_136124634
Komend weekend een personeelsuitje (van mijn huidige werk hier in provincie Utrecht), uitgerekend naar Liwwadden. Dat belooft wat :P
Tevens -purist.
pi_136371822
Was even vergeten jullie op de hoogte te stellen van ons nieuwe stadsicoon.

KOESE DOENST MAR IN DE KROEG
DE NUL ACHTENVIEFTIG ALTIED WEL WAT
SKEEF LANGS DE GRACHTEN SMOOR
EN NOG GEKKER GAAN DAN DE NACHT ERVOOR

DIT IS MIEN MOOIE STAD ALLE WIEVEN NAT
Omgekeerd ondersteboven binnenstebuiten achterstevoren.
pi_136373115
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:59 schreef Opdekop het volgende:

_O_ _O_ _O_
pi_136402007
quote:

:') :|W Echt..mag voor daar iets geweldigs zijn. Is volgens mij gewoon een goede imitatie van.

pi_136403947
quote:

Haha ik LOL-de! :D
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_136441172
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 14:45 schreef Iwanius het volgende:

[..]

:') :|W Echt..mag voor daar iets geweldigs zijn. Is volgens mij gewoon een goede imitatie van.

Wat is dit? Ik denk nu komt er een grappig filmpje van een andere stad, maar nee gewoon party animals liedjes.
Dat is dus het mooie van Liwwadders, die piepen niet, maar gaan gewoon even los op die oldschool deuntjes.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 16:34:25 #219
370431 drakin
vurig typje
pi_136441758
Ik heb dat eerste filmpje met die belachelijke maskerman niet aangeklikt, ben ik nu toch een keer verstandig geweest?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_136445244
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 16:34 schreef drakin het volgende:
Ik heb dat eerste filmpje met die belachelijke maskerman niet aangeklikt, ben ik nu toch een keer verstandig geweest?
ik vind het gaaf :@
  vrijdag 7 februari 2014 @ 18:53:49 #221
370431 drakin
vurig typje
pi_136446776
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

ik vind het gaaf :@
Jij bent ook gewoon raar en niet verstandig >:)
Freaks like me drink tea
pi_136446991
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 18:53 schreef drakin het volgende:

[..]

Jij bent ook gewoon raar en niet verstandig >:)
QFT
  zondag 9 februari 2014 @ 15:48:37 #223
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_136507718
Waus boefke is zo zomer 2013. Hij heeft de clips (ja, er zijn meerdere...) hier zelfs gepost ;)

En Lexxx, volgt Iwanius ons? :@
pi_136508793
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:48 schreef Paladijn het volgende:
Waus boefke is zo zomer 2013. Hij heeft de clips (ja, er zijn meerdere...) hier zelfs gepost ;)

Nee, die zit overal :P
pi_136899891
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:48 schreef Paladijn het volgende:

Wat een homo is het ook, wat is zijn nickname hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')