Klopt. En wat dan nog?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:34 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Als je tegen de veertig tikt ben je geen jonge moeder.

We merken het vanzelf wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, die kans is er inderdaad..
Sterker nog: een totaal verknipte nicht van me heeft nog een kind gekregen op haar 42e/43e... Met een lieve man die ze naar de klote aan het helpen is..
En ik sluit het niet uit..

Ik acht de kans klein hoorquote:

Bij mij is er ook nooit de behoefte geweest om koters op de wereld te zetten dus ik ken het.quote:

Ja, dat kan ik sowieso.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:36 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Misschien kan je nog op de valreep een zaaddonor scoren.

Thanks. Ken je ook het gevoel iets tegen de biologische grens (voor vrouwen) te hebben? Gewoon het idee "dat het niet meer kan" al heb je nooit rammelende eierstokken gehad?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij mij is er ook nooit de behoefte geweest om koters op de wereld te zetten dus ik ken het.

Nee, ik leef nog.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
Was jij niet al over de houdbaarheidsdatum heen?

Je bent in de war met de uiterste verkoopdatum.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:39 schreef Hugh_Myron het volgende:
Was jij niet al over de houdbaarheidsdatum heen?

Nee, niet echt...eerlijk gezegd zou er ook een biologische grens voor mannen moeten bestaan, dat je ze kunt maken op je 80ste wil nog niet zeggen dat het een goed idee is.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks. Ken je ook het gevoel iets tegen de biologische grens (voor vrouwen) te hebben? Gewoon het idee "dat het niet meer kan" al heb je nooit rammelende eierstokken gehad?

Dan moeten die vrouwen maar eens een keer NEE durven zeggen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, niet echt...eerlijk gezegd zou er ook een biologische grens voor mannen moeten bestaan, dat je ze kunt maken op je 80ste wil nog niet zeggen dat het een goed idee is.

Dat laatste beaam ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, niet echt...eerlijk gezegd zou er ook een biologische grens voor mannen moeten bestaan, dat je ze kunt maken op je 80ste wil nog niet zeggen dat het een goed idee is.

Ze moeten wat doen voor die erfenis hè?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:43 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dan moeten die vrouwen maar eens een keer NEE durven zeggen.

Mannen na hun 50ste gewoon stoppen met kinderen maken, niets geen tweede of derde leg....ik ben voor.quote:

Dus jij bent in principe bereid om een kind van een 80-jarige te baren voor een paar miljoen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze moeten wat doen voor die erfenis hè?

Nee, ik baar helemaal niets.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dus jij bent in principe bereid om een kind van een 80-jarige te baren voor een paar miljoen?
 Theoretisch zou het nog kunnen maar praktisch lijkt me het een heel slecht idee.
 Theoretisch zou het nog kunnen maar praktisch lijkt me het een heel slecht idee.  

Nee. Idioot. Ze wou geen kinderen en is nu (bijna?) te oud..quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:46 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Dus jij bent in principe bereid om een kind van een 80-jarige te baren voor een paar miljoen?

Idioot?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Idioot. Ze wou geen kinderen en is nu (bijna?) te oud..

Mooi moment om er mee te stoppen....mocht je morgen toch besluiten dat je binnen nu en 10 maanden een kind wilt hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu iets anders: ik rook mijn laatste aanwezigesigaret en moet er meer

Een heel goede reden om niet eens over reproductie na te denken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu iets anders: ik rook mijn laatste aanwezigesigaret en moet er meer

Lijkt me niet..quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Mooi moment om er mee te stoppen....mocht je morgen toch besluiten dat je binnen nu en 10 maanden een kind wilt hebben.

Ik wil dan ook vooralsnog geen kinderen..quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:51 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Een heel goede reden om niet eens over reproductie na te denken.

Ik ben zeer geneigd om het met je eens te zijn. Doe het maar niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil dan ook vooralsnog geen kinderen..
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |