onteregge klagt want je kunt tegenwoordig kinderen invriezenquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor het geval dat je ze ooit nog wil.. Dat je van gedachten verandert en die bioklok ineens erg hard gaat tikken..
Klacht: ik wil meer tijd..
Ja, en en ook op je 86e kinderen baren..quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
onteregge klagt want je kunt tegenwoordig kinderen invriezen
Owh, het wordt persoonlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:57 schreef viezerik_ het volgende:
Lijkt me beter dat jij daar niet aan begint.
86e? hoelang wil je wel niet gaan wachtenquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en en ook op je 86e kinderen baren..
Vooralsnog wil ik geen kinderen, maar de grens waarbij je ze (al dan niet met wat hulp) kunt krijgen begint dichterbij te komen..quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
86e? hoelang wil je wel niet gaan wachten
Lief van jequote:Op dinsdag 24 september 2013 01:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil me wel opofferen om die 85-jarige te bezwangeren.
Of mongooltjes krijgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:59 schreef trovey het volgende:
En dan op je veertigste alsnog kinderen willen hebben en er dan achterkomen dat het niet lukt.
Daar zit ik niet zo heel ver vandaan.. Ik wil ze nog steeds niet, maar dat er een (natuurlijke) grens aan zit schuurt..quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:59 schreef trovey het volgende:
En dan op je veertigste alsnog kinderen willen hebben en er dan achterkomen dat het niet lukt.
Dat zijn ook mensen, al wil elke ouder liever liefst een gezond kind..quote:
En die grens komt sneller dan je denkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar zit ik niet zo heel ver vandaan.. Ik wil ze nog steeds niet, maar dat er een (natuurlijke) grens aan zit schuurt..
Of in het "Hulp met kinderen krijgen" circuit terechtkomen.quote:
Weet ik... Daarom juist.. Als ik ze over 10 jaar ineens wel harstochtelijk wil? Omdat ik er dan niet alleen pas aan toe ben, maar ook omdat de omstandigheden dan pas "juist" zijn?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
En die grens komt sneller dan je denkt.
[..]
Of in het "Hulp met kinderen krijgen" circuit terechtkomen.
Daar zit ook een leeftijdsgrens aan....en het kost jaren dus je moet ook niet te laat beginnen.quote:
als je wat ouder bent krijg je alleen maar oudere kinderen of gehandicapten kinderen toegewezen. Daarnaast kost adopteren een kapitaal.quote:
Is niet hetzelfde en zit ook een leeftijdsgrens aanquote:
De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik... Daarom juist.. Als ik ze over 10 jaar ineens wel harstochtelijk wil? Omdat ik er dan niet alleen pas aan toe ben, maar ook omdat de omstandigheden dan pas "juist" zijn?
Leuk toch, koop je een oude mongool.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
als je wat ouder bent krijg je alleen maar oudere kinderen of gehandicapten kinderen toegewezen. Daarnaast kost adopteren een kapitaal.
Nee, dan ben ik 48 en moet ik naar Italié ofzo.. Als die dokter dan nog leeft that is..quote:
Mwoah, volgens mij las ik ergens dat je al 3 jaar geen sex had gehad.quote:
Dank.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
whiskers is cool, ik remember haar van het boston bombing topic
Al zou dat waar zijn (wat niet zo is), wat heeft het met dit topic te maken? Ik wil NU géén kind..quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:07 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, volgens mij las ik ergens dat je al 3 jaar geen sex had gehad.
Als je 48 bent moet je alzo niet meer aan je eerste kind beginnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik 48 en moet ik naar Italié ofzo.. Als die dokter dan nog leeft that is..
Bevruchting?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Al zou dat waar zijn (wat niet zo is), wat heeft het met dit topic te maken?
Geen probleem toch als ze nu geen kind wil.quote:
Mjah, weer een probleem opgelostquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:11 schreef trovey het volgende:
[..]
Geen probleem toch als ze nu geen kind wil.
DANquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:09 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je 48 bent moet je alzo niet meer aan je eerste kind beginnen.Doe dat het kind gewoon niet aan.
Ik wil NU helemaal niet bevrucht worden. Misschien wel nooit zelfs..quote:
Als moeder zou je al eerste aan het kind wat geboren wordt moeten denken i.p.v. jezelf maar dat is inderdaad een andere discussie.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAN![]()
En dit topic gaat ff niet over de ethische aspecten, maar over het gevoel van de (potentiële) moeder.
Al neem ik je allerminst kwalijk dat je dit aspect aansnijdt.
Maar wel besprongen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil NU helemaal niet bevrucht worden. Misschien wel nooit zelfs..
True, maar we worden al decennia ouder.. En normaliter sterven je ouders sowieso eens..quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Als moeder zou je al eerste aan het kind wat geboren wordt moeten denken i.p.v. jezelf maar dat is inderdaad een andere discussie.
Ach, dat is niet verbodenquote:Op dinsdag 24 september 2013 02:16 schreef Puntenjager het volgende:
[..]![]()
Wat ben je toch een donders vervelend wijf![]()
Nah, je zelfkennis en eerlijkheid siert je in ieder gevalquote:
We worden wel ouder maar niet gezonder oud en je moet gewoon niet op het schoolplein staan terwijl de andere ouders ook je kinderen zouden kunnen zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True, maar we worden al decennia ouder.. En normaliter sterven je ouders sowieso eens..![]()
En in de praktijk ook als ze jong zijn en jij nog veel jonger..
Jammer dan.. Ik laat me niet bij voorbaat een kind afnemen omdat "het niet hoort dat ik nog een kind krijg".quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:19 schreef trovey het volgende:
[..]
We worden wel ouder maar niet gezonder oud en je moet gewoon niet op het schoolplein staan terwijl de andere ouders ook je kinderen zouden kunnen zijn.Buiten het feit dan dat gewoon het risico op problemen krijgen voor kind en moeder groter is op oudere leeftijd.
Zou een kind jou willen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dan.. Ik laat me niet bij voorbaat een kind afnemen omdat "het niet hoort dat ik nog een kind krijg".
Dikke kans dat ik sowieso nooit een kind zal willen overigens..
Vertel dat mijn moeder..quote:
Het is niet omdat het niet hoort, het is omdat je lichaam gewoon vindt dat je te oud gaat worden, daarom ook de toegenomen kans op problemen voor moeder en kind.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jammer dan.. Ik laat me niet bij voorbaat een kind afnemen omdat "het niet hoort dat ik nog een kind krijg".
Dikke kans dat ik sowieso nooit een kind zal willen overigens..
Als je tegen de veertig tikt ben je geen jonge moeder.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel dat mijn moeder..
En "oud wijf"???
Nou, die kans is er inderdaad..quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Het is niet omdat het niet hoort, het is omdat je lichaam gewoon vindt dat je te oud gaat worden, daarom ook de toegenomen kans op problemen voor moeder en kind.Wil je kinderen begin er dan een beetje op tijd mee en niet zoals een kennis van me nog op haar 39ste en zonder vent omdat ze ineens merkt dat het haar laatste kans is.
Maar als je nu niet wilt is de kans zeker aanwezig dat je gewoon het geheel overslaat, ook niets mis mee trouwens, is niet verplicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |