onteregge klagt want je kunt tegenwoordig kinderen invriezenquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor het geval dat je ze ooit nog wil.. Dat je van gedachten verandert en die bioklok ineens erg hard gaat tikken..
Klacht: ik wil meer tijd..
Ja, en en ook op je 86e kinderen baren..quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:56 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
onteregge klagt want je kunt tegenwoordig kinderen invriezen
Owh, het wordt persoonlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:57 schreef viezerik_ het volgende:
Lijkt me beter dat jij daar niet aan begint.
86e? hoelang wil je wel niet gaan wachtenquote:Op dinsdag 24 september 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en en ook op je 86e kinderen baren..
Vooralsnog wil ik geen kinderen, maar de grens waarbij je ze (al dan niet met wat hulp) kunt krijgen begint dichterbij te komen..quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:57 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
86e? hoelang wil je wel niet gaan wachten
Lief van jequote:Op dinsdag 24 september 2013 01:59 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil me wel opofferen om die 85-jarige te bezwangeren.
Of mongooltjes krijgen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:59 schreef trovey het volgende:
En dan op je veertigste alsnog kinderen willen hebben en er dan achterkomen dat het niet lukt.
Daar zit ik niet zo heel ver vandaan.. Ik wil ze nog steeds niet, maar dat er een (natuurlijke) grens aan zit schuurt..quote:Op dinsdag 24 september 2013 01:59 schreef trovey het volgende:
En dan op je veertigste alsnog kinderen willen hebben en er dan achterkomen dat het niet lukt.
Dat zijn ook mensen, al wil elke ouder liever liefst een gezond kind..quote:
En die grens komt sneller dan je denkt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar zit ik niet zo heel ver vandaan.. Ik wil ze nog steeds niet, maar dat er een (natuurlijke) grens aan zit schuurt..
Of in het "Hulp met kinderen krijgen" circuit terechtkomen.quote:
Weet ik... Daarom juist.. Als ik ze over 10 jaar ineens wel harstochtelijk wil? Omdat ik er dan niet alleen pas aan toe ben, maar ook omdat de omstandigheden dan pas "juist" zijn?quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:02 schreef trovey het volgende:
[..]
En die grens komt sneller dan je denkt.
[..]
Of in het "Hulp met kinderen krijgen" circuit terechtkomen.
Daar zit ook een leeftijdsgrens aan....en het kost jaren dus je moet ook niet te laat beginnen.quote:
als je wat ouder bent krijg je alleen maar oudere kinderen of gehandicapten kinderen toegewezen. Daarnaast kost adopteren een kapitaal.quote:
Is niet hetzelfde en zit ook een leeftijdsgrens aanquote:
De tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet ik... Daarom juist.. Als ik ze over 10 jaar ineens wel harstochtelijk wil? Omdat ik er dan niet alleen pas aan toe ben, maar ook omdat de omstandigheden dan pas "juist" zijn?
Leuk toch, koop je een oude mongool.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
als je wat ouder bent krijg je alleen maar oudere kinderen of gehandicapten kinderen toegewezen. Daarnaast kost adopteren een kapitaal.
Nee, dan ben ik 48 en moet ik naar Italié ofzo.. Als die dokter dan nog leeft that is..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |