quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ik had daarna ook behoeften aan meeten, nieuwe mensen zien. Ook omdat ik zoveel thuis was.quote:Op maandag 23 september 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar had ik wel even moeite mee, nu deert het me niet meer.
Dat was ook wel 1 van de redenen waarom ik ben gaan meeten, daar hoefde ik eerst niks van te weten.
[..]
Zou willen dat ik je kon helpen.
Misschien is het wel te confronterend oidquote:Op maandag 23 september 2013 23:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Alleen jammer dat hij gemeende hulp zo gemakkelijk wegwuift en dat is al ruim een jaar gaande.
Mja.quote:
Het komt wel goed. Ooit.quote:Op maandag 23 september 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zou willen dat ik je kon helpen.
Ik snap het wel, been there etc. Het stoot me meer tegen het hoofd dat hij alles weg lijft wuiven.quote:Op maandag 23 september 2013 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik kan het me eerlijk gezegd goed voorstellen hoe het voor Faxie is
Ik had ook zoiets van, ach waarom niet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik had daarna ook behoeften aan meeten, nieuwe mensen zien. Ook omdat ik zoveel thuis was.
Denk het.quote:Op maandag 23 september 2013 23:42 schreef Raene het volgende:
[..]
Misschien is het wel te confronterend oid
Daarom gaf ik ook aan dat ik het wel interessant vond, daar ik min of meer in dezelfde situatie zit als Fax (naja, eigenlijk in een nog grotere kutpositie magoedquote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap het wel, been there etc. Het stoot me meer tegen het hoofd dat hij alles weg lijft wuiven.
Als je een hondje was, dan woonde je nu bij mij hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja.
[ afbeelding ]
[..]
Het komt wel goed. Ooit.
Ach, het klinkt simpel. Het is echt de state of mind. Ja, Don Juans hoeven minder te doen. Betekent niet dat het nooit zal lukken en ik meen me te herinneren dat jij een vriendin hebt gehad.quote:Op maandag 23 september 2013 23:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daarom gaf ik ook aan dat ik het wel interessant vond, daar ik min of meer in dezelfde situatie zit als Fax (naja, eigenlijk in een nog grotere kutpositie magoed![]()
).
Doe je GTA V weg?quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Raene het volgende:
Ik ga morgen maar eens een hoop spullen op v&a plempen.. Dus wil je me meeten... koop mijn shit vanaf morgen!
En het was leuk. Ik vond het wel een beetje eng toen in Leiden, maar iedereen was tof.quote:Op maandag 23 september 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap het wel, been there etc. Het stoot me meer tegen het hoofd dat hij alles weg lijft wuiven.
[..]
Ik had ook zoiets van, ach waarom niet.
[..]
Denk het.
Dat was niet mijn eerste meet.quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef Fera het volgende:
[..]
En het was leuk. Ik vond het wel een beetje eng toen in Leiden, maar iedereen was tof.
Ik ben benieuwd. Ik kan nog wel wat stuff gebruiken.quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Raene het volgende:
Ik ga morgen maar eens een hoop spullen op v&a plempen.. Dus wil je me meeten... koop mijn shit vanaf morgen!
Wat voor shit?quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Raene het volgende:
Hhehehe. Leven als hond lijkt me nog best chill.quote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Als je een hondje was, dan woonde je nu bij mij hoor.Dan zou ik de hele dag je buikje kroelen.
Ja, heb er wel een paar gehad ja, maar was niet van lange duur. Bovendien sta ik alweer een hele tijd droogquote:Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach, het klinkt simpel. Het is echt de state of mind. Ja, Don Juans hoeven minder te doen. Betekent niet dat het nooit zal lukken en ik meen me te herinneren dat jij een vriendin hebt gehad.
Maar wel de mijne. Eerste grote FOK!meet dan. Ik had Kaneel en KT wel eerder gezien.quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was niet mijn eerste meet.
Die was bij Royco.
Dan ben je al verder dan faxie maat.quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb er wel een paar gehad ja, maar was niet van lange duur. Bovendien sta ik alweer een hele tijd droog
(en nee, ik heb ook nooit een scharrel gehad!)
Ow en dan zomaar bij een vreemde in de auto stappen?quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel de mijne. Eerste grote FOK!meet dan. Ik had Kaneel en KT wel eerder gezien.
Dan gaat J mij doodmakenquote:
Of motten en spinnen en die kalfuitgekauwd op je bed dumpenquote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
Een kat lijkt me chiller, lekker de hele dag luieren, in de tuin van de buren kakken en vogeltjes doden.
Mij ook. Vooral in een huis met veel buitenruimte. Lekker rondrennen, rollen in het gras en dutten in de zon. Achter konijntjes en vogeltjes aanzitten. Spelen met je roedelmaatjes.quote:Op maandag 23 september 2013 23:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor shit?
[..]
Hhehehe. Leven als hond lijkt me nog best chill.
Heb ik geen last van.quote:
Bahquote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of motten en spinnen en die kalfuitgekauwd op je bed dumpen
Heb je pech als je de tuin niet uit mag.quote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij ook. Vooral in een huis met veel buitenruimte. Lekker rondrennen, rollen in het gras en dutten in de zon. Achter konijntjes en vogeltjes aanzitten. Spelen met je roedelmaatjes.
Staat Faxie dan ook al 6 jaar droog dan???quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan faxie maat.
Dat was het punt niet?quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Staat Faxie dan ook al 6 jaar droog dan???
Dat was ook wel spannend, maar als ik het niet had vertrouwd, had ik het niet gedaan. Maar ja, anderen kenden jou al, dus ik nam het risico.quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan ben je al verder dan faxie maat.
[..]
Ow en dan zomaar bij een vreemde in de auto stappen?![]()
Eten en drinken wordt voor je neergezetquote:Op maandag 23 september 2013 23:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Mij ook. Vooral in een huis met veel buitenruimte. Lekker rondrennen, rollen in het gras en dutten in de zon. Achter konijntjes en vogeltjes aanzitten. Spelen met je roedelmaatjes.
Mijn eerste was in Leiden. Zelf georganiseerd.quote:Op maandag 23 september 2013 23:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar wel de mijne. Eerste grote FOK!meet dan. Ik had Kaneel en KT wel eerder gezien.
Das best langquote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Staat Faxie dan ook al 6 jaar droog dan???
Hm dat kloptquote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was ook wel spannend, maar als ik het niet had vertrouwd, had ik het niet gedaan. Maar ja, anderen kenden jou al, dus ik nam het risico.
Op een boerderij bijvoorbeeld kom je op eigen terrein ook zat wilde diertjes tegen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je pech als je de tuin niet uit mag.
Moet je wel dat geluk hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef Fera het volgende:
[..]
Op een boerderij bijvoorbeeld kom je op eigen terrein ook zat wilde diertjes tegen.
Nou leuk is datquote:
Laat ik het zo zeggen. Ik ben al 6 jaar (begin de tel serieus al kwijt te raken) niet intiem geweest met een vrouw. Wat dat betreft doet Faxie het zelfs beter toch, of heb ik iets fout begrepen misschien???quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was het punt niet?
Of draait alles alleen om sex.
Af en toe krijg je van het baasje een plakje worst of kaas, omdat je zo lief kan kijken.quote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eten en drinken wordt voor je neergezet
Mensen willen met je spelen de hele tijd.
[..]
Mijn eerste was in Leiden. Zelf georganiseerd.
Ik dacht dat we het over relaties hadden. Ja, dat wat je zegt klopt. Is dat wat je zoekt? Een scharrel?quote:Op maandag 23 september 2013 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik ben al 6 jaar (begin de tel serieus al kwijt te raken) niet intiem geweest met een vrouw. Wat dat betreft doet Faxie het zelfs beter toch, of heb ik iets fout begrepen misschien???
Ik kreeg namelijk de indruk dat hij laatst wat rondgescharreld had op fok maar misschien vergis ik me gewoon.
In welk subforum ben je nu denk jequote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was het punt niet?
Of draait alles alleen om sex.
Ik moest even achter mijn oren krabben ja.quote:Op maandag 23 september 2013 23:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
In welk subforum ben je nu denk je
Met twintig anderen zit je elkaar al gauw op de lip.quote:Op maandag 23 september 2013 23:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Moet je wel dat geluk hebben.
Dan heb je het als kat gemakkelijker, zoland je niet bij een crazy cat lady komt.
Mijn 1e meet was of gelijk de 1e roycomeet (of eigenlijk de minimeet dezelfde dag nog met Loka en Newb), of de minimeet met formerjellybean. Ik weet niet meer welke eerst kwamquote:Op maandag 23 september 2013 23:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn eerste was in Leiden. Zelf georganiseerd.
Ja en lekker tegen de muren omhoog pissen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Met twintig anderen zit je elkaar al gauw op de lip.En je gaat uit paniek maar overal schijten omdat de kattenbakken zo overvol zitten.
Ik zoek iets, dat is in elk geval beter dan niets -_-quote:Op maandag 23 september 2013 23:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over relaties hadden. Ja, dat wat je zegt klopt. Is dat wat je zoekt? Een scharrel?
Ja kan ook. Dan doet ie het wel beter alhoewel ik meen dat dat inmiddels is afgelopen.quote:Op maandag 23 september 2013 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zoek iets, dat is in elk geval beter dan niets -_-
Ja, ik miste een meet toen ik net kwam kijken (legendarische meet met hoop drama) en daarna een tijd geen meet geweest. Was een hoop drama toen in de SC.quote:Op maandag 23 september 2013 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Af en toe krijg je van het baasje een plakje worst of kaas, omdat je zo lief kan kijken.
Zelf georganiseerd ook?Dat zou ik voor de eerste keer niet durven.
Ah, de Royco meet. Leuk was die.quote:Op maandag 23 september 2013 23:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn 1e meet was of gelijk de 1e roycomeet (of eigenlijk de minimeet dezelfde dag nog met Loka en Newb), of de minimeet met formerjellybean. Ik weet niet meer welke eerst kwam
Ik weet welk drama je bedoelt. Stiekem had ik daar wel bij willen zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik miste een meet toen ik net kwam kijken (legendarische meet met hoop drama) en daarna een tijd geen meet geweest. Was een hoop drama toen in de SC.
Daarna een meet gehad met een aantal forever alones en Myra
Kutkloon, Palawan, Myra, C_M, Benzin, MLIG en KT geloof ik.
[..]
Ah, de Royco meet. Leuk was die.
Ow jammer, wist ik nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja kan ook. Dan doet ie het wel beter alhoewel ik meen dat dat inmiddels is afgelopen.
Hoe was die meet?quote:Op maandag 23 september 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Tjah ik weet er het fijne niet van.quote:Op maandag 23 september 2013 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow jammer, wist ik niet
Dat was van korte duur dan
Ik was zo super zenuwachtig op die meet!quote:Op maandag 23 september 2013 23:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik miste een meet toen ik net kwam kijken (legendarische meet met hoop drama) en daarna een tijd geen meet geweest. Was een hoop drama toen in de SC.
[..]
Ah, de Royco meet. Leuk was die.
Uhm, iets van een dronken iemand die andere fokkers lastig begon te vallen en toen achter gelaten is in het park, bedoelde je die???quote:
Wait, whut?quote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja en een Kijkduin meet met coke, pillen, sex en orgieswat eigenlijk een normale meet moest zijn
Hoe weet je dat dan?quote:Op maandag 23 september 2013 23:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet welk drama je bedoelt. Stiekem had ik daar wel bij willen zijn.
Matigquote:
Ja, was ook wel een eind reiden. En jou, loka, newb, twi en fax meeten.quote:Op maandag 23 september 2013 23:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik was zo super zenuwachtig op die meet!
Gelukkig herkende ik de meesten nog van tc, dat scheelde weer!
Van jou, vergeetachtige.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dan?
[..]
Matig
Bijna ieder zijn eerste meet. Veel stille mensen.
Maarja, toch nog contact met Myr en C_M. Dus wel geslaagd voor mij.
[..]
Ja, was ook wel een eind reiden. En jou, loka, newb, twi en fax meeten.
Wehehe ik ben stiekem ook stil bij nieuwe mensen. Drank maakt me lawaaiig.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Matig
Bijna ieder zijn eerste meet. Veel stille mensen.
Maarja, toch nog contact met Myr en C_M. Dus wel geslaagd voor mij.
En erg misselijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wehehe ik ben stiekem ook stil bij nieuwe mensen. Drank maakt me lawaaiig.
Was uiteindelijk wel geslaagd. Op het eind (ik wist van tevoren niet wanneer iedereen weg moest zijn) is mlig zo vriendelijk geweest mij (samen met newb en loka weer) naar mijn huis te rijdenquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, was ook wel een eind reiden. En jou, loka, newb, twi en fax meeten.
Ja.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Wat heb ik je daarover verteld dan?
R told me.quote:
Ik ook al een tijd niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was uiteindelijk wel geslaagd. Op het eind (ik wist van tevoren niet wanneer iedereen weg moest zijn) is mlig zo vriendelijk geweest mij (samen met newb en loka weer) naar mijn huis te rijden
Over mlig gesproken, ik zie hem de laatste tijd niet meer, heb hem niet meer gesproken sinds ik hem voor het laatst gemeet heb.
Ja, maar wat?quote:
Wat is WA?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook al een tijd niet.
Had een tijd geleden dat hij probeerde me toe te voegen op WA.
Van dat gekke wijf.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook al een tijd niet.
[..]
Ja, maar wat?
As long as you had fun.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja uuuh beetje uit de hand gelopen
Whats App.quote:
Wie waren er allemaal dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja uuuh beetje uit de hand gelopen
Dat is een andere meet.quote:
Ik dacht dat je dat bedoelde met drama.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whats App.
[..]
Wie waren er allemaal dan?
[..]
Dat is een andere meet.
Heb geen idee hoe het met hem is, maar als het goed is, werkt ie nu aan zichzelf (tenminste, dat hoop ik).quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook al een tijd niet.
Slaapsequote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef muhahaha het volgende:
Oke ik ga maar slapen, probeer al een uur uit te loggen.
Trusten
Nee, maar had te maken met vreemdgangers, sociaal onhandigen die verdwenen, mensen die in elkaars relaties zaten te kutten, mails van elkaar lazen, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat bedoelde met drama.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef muhahaha het volgende:
Oke ik ga maar slapen, probeer al een uur uit te loggen.
Trusten
Interessant wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar had te maken met vreemdgangers, sociaal onhandigen die verdwenen, mensen die in elkaars relaties zaten te kutten, mails van elkaar lazen, dat soort dingen.
Ik zat een beetje te flirten met een nieuwe user, nummer gehosseld enzo. Lukte niet zo, want ik.quote:
Dafuq.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat een beetje te flirten met een nieuwe user, nummer gehosseld enzo. Lukte niet zo, want ik.
Had ik geholpen haar een date te regelen met een meisje. Leuke gesprekken toen met die 2.
Totdat een kerel een foto van zijn leuter naar haar stuurde terwijl we op tc zaten en ze toen even ging soppen en dat terug sturen.
Vriendin van die kerel kwam er achter. Allemaal drama.
Zelfde kerel die een dag ofzo daarna ineens iets had met een 15-jarige.quote:
Holy shat!quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zat een beetje te flirten met een nieuwe user, nummer gehosseld enzo. Lukte niet zo, want ik.
Had ik geholpen haar een date te regelen met een meisje. Leuke gesprekken toen met die 2.
Totdat een kerel een foto van zijn leuter naar haar stuurde terwijl we op tc zaten en ze toen even ging soppen en dat terug sturen.
Euh, whut? Omdat z'n vriendin hem dumpte?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zelfde kerel die een dag ofzo daarna ineens iets had met een 15-jarige.
Een echte FOK!meet dusquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt er op alsof hij al even bezig was haar te hosselen afgaande op haar reacties.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh, whut? Omdat z'n vriendin hem dumpte?
Wat een lul. Maar dat meisje waar jij mee flirtte ging soppen op zijn leuter, of het meisje waarmee ze een date had?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, het lijkt er op alsof hij al even bezig was haar te hosselen afgaande op haar reacties.
Nee, het meisje waar ik mee flirtte. Haar date was lesbisch. En cute.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een lul. Maar dat meisje waar jij mee flirtte ging soppen op zijn leuter, of het meisje waarmee ze een date had?
En zij was bi?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, het meisje waar ik mee flirtte. Haar date was lesbisch. En cute.
Begin je weer?quote:
Ja.quote:
Hmmm.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
En ze vond me erg knap. Ik weet alleen niet meer waarom het niks werd.
Hoeraquote:
* Fera knuffeltquote:
goeiemorgenquote:
alles goed?quote:
jawel kalm aan het werkquote:
Mooierdquote:
Laatste week vakantiequote:Op dinsdag 24 september 2013 13:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ben je niet op je werk dan?
Tja heb niks te doen, en ook nergens echt zin inquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, dan wil je graag van je vrije tijd genieten en niet verkwanselen met nietsdoen, toch?
Ik probeerde je juist een beetje op te vrolijkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:23 schreef Faxie het volgende:
Wel een kuttest gericht op de zakelijke markt zeg...
'16. Als mijn partner er een tijdje niet is...'quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik probeerde je juist een beetje op te vrolijken
Je piemel in steken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
'16. Als mijn partner er een tijdje niet is...'
Wat moet ik daar nou weer mee?
Gewoon muntje opgooien, je bent al op de helftquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
'16. Als mijn partner er een tijdje niet is...'
Wat moet ik daar nou weer mee?
Nou ik ben een INTJ'er, als ik een kantoorpik zou zijn. Helaas ben ik een productieloonslaaf dus dingen als 'nieuwe projecten' en 'vergadering' komen nooit voor. Dus de helft van die vragen kan je al zo wegstrepen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon muntje opgooien, je bent al op de helft
Hier kan ik me altijd zo weinig bij voorstellenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja heb niks te doen, en ook nergens echt zin in![]()
Zal die test eens doen...
Er zijn wat 'klusjes' die ik kan doen, maar daar heb ik totaal geen zin in. Verder is er niks te beleven hier.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
Hier kan ik me altijd zo weinig bij voorstellen
Ga een stuk fietsen door de natuur.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn wat 'klusjes' die ik kan doen, maar daar heb ik totaal geen zin in. Verder is er niks te beleven hier.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik ben een INTJ'er, als ik een kantoorpik zou zijn. Helaas ben ik een productieloonslaaf dus dingen als 'nieuwe projecten' en 'vergadering' komen nooit voor. Dus de helft van die vragen kan je al zo wegstrepen.
Kuttest
Of je auto wassen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er zijn wat 'klusjes' die ik kan doen, maar daar heb ik totaal geen zin in. Verder is er niks te beleven hier.
Dan zou ik eerst m'n fiets bij de fietsenmaker langs moeten brengen, en dat is dus een van die klusjes waar ik geen zin in hebquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga een stuk fietsen door de natuur.
Wandelen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:36 schreef Faxie het volgende:
Ik ga maar wat doelloos fokken ofzo...
Koffie.quote:
quote:
Ik verveel mij nooit op vrije dagen/weekend/vakantie.... Ook al is er in mijn stad ook weinig te beleven.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga tegen een muur in het centrum hangen en dan sissen naar alle vrouwen die langslopen.
En als ze dan niet op je af stappen, roep je na dat ze hoeren zijn.
Het centrum van Putte? Daar komen alleen oude wijvenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ga tegen een muur in het centrum hangen en dan sissen naar alle vrouwen die langslopen.
En als ze dan niet op je af stappen, roep je na dat ze hoeren zijn.
Marktplaats of kringloop?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek nog een leuke lamp voor in de huiskamer.
Kan niet echt iets vinden dat ik mooi vind.
Dit sowieso!quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:42 schreef Fera het volgende:
Juist nu die klusjes doen kan zorgen voor een tevreden gevoel als je eenmaal klaar bent.
Een grote stalamp?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek nog een leuke lamp voor in de huiskamer.
Kan niet echt iets vinden dat ik mooi vind.
Nee, die heb ik al.quote:
Kringloop hebben ze echt 3 keer niks.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Marktplaats of kringloop?
Ah, een plafonnière. Waar houd je van? Klassiek niet zo te zien. Liever strak en modern?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, die heb ik al.
Een voor aan het plafond.
[..]
Kringloop hebben ze echt 3 keer niks.Echt alleen shit uit 1700
Marktplaats is een onoverzichtelijke kutsite. Kan er echt niks vinden.
Niks mis met klassiek, maar dat past hier gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, een plafonnière. Waar houd je van? Klassiek niet zo te zien. Liever strak en modern?
Dus zo'n cirkelvormige, platte ... Niet zo'n ding dat er 30 cm onder hangt, zeg maar.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks mis met klassiek, maar dat past hier gewoon niet.
Klassiek is leuk in een groot huis.
Iets straks, dat niet te veel opvalt.
Dat denk ik. Mijn plafond is hier wat lager dan in het vorige huis, geloof ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus zo'n cirkelvormige, platte ... Niet zo'n ding dat er 30 cm onder hangt, zeg maar.
maar jij hebt vast niet net moeten strippen voor een mooie blondinequote:
jij ook al?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar jij hebt vast niet net moeten strippen voor een mooie blondine
zo'n cirkelvormige platte vanaf 5 euro bij de meeste bouwmarktenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik. Mijn plafond is hier wat lager dan in het vorige huis, geloof ik.
Details graagquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en ze betastte mijn hele lichaam!quote:
op dat wat onder mijn boxershort zat naquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en ze betastte mijn hele lichaam!
nee, dat zou het beeld in je hoofd alleen maar verpestenquote:
Nee kloptquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Geloof me, de beelden in m'n hoofd zijn allang verpestquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dat zou het beeld in je hoofd alleen maar verpesten
Mja, die zijn niet echt mooi.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
zo'n cirkelvormige platte vanaf 5 euro bij de meeste bouwmarkten
En, vond ze wat ze zocht?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, en ze betastte mijn hele lichaam!
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
op dat wat onder mijn boxershort zat na
Owja dat kwartje... hier valt ie ook...quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ah kwartje valt. Heeft ze nog wat gevonden?
geen idee, over 12 minuten de internist zelfquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ah kwartje valt. Heeft ze nog wat gevonden?
Mooie zijn er ook wel hoor... voor 60 of 80 euroquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, die zijn niet echt mooi.
quote:
oh. Je hebt ellende?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, over 12 minuten de internist zelf
gamma!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel wat hebben.
nee, ik ben ellendequote:
niet altijd.. Sommigen bakken er niks vanquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hallo, daar betast worden voelt toch altijd extra fijn
Vind het wat saai.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind 'm wel wat hebben.
Ik ben gewoon moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Mooie zijn er ook wel hoor... voor 60 of 80 euro
mooi die!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef Fera het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou ik zelf wel willen.
true that! Kom ze gelukkig niet vaak tegenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet altijd.. Sommigen bakken er niks van
Hoe flamboyant mag het zijn dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wat saai.
[..]
Ik ben gewoon moeilijk denk ik.
Ja.quote:
Uhm, nee.. Dat ik lekker Ben is ook al oud nieuwsquote:
bewijs dat eensquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Uhm, nee.. Dat ik lekker Ben is ook al oud nieuws
Ik had de mijne volgens mij bij lampenlicht.nl besteld. Als je de aanbiedingen daar goed in de gaten houdt kan je wel wat leuks op de kop tikken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wat saai.
[..]
Ik ben gewoon moeilijk denk ik.
Ahquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen idee, over 12 minuten de internist zelf
Ja. Dat ziet iedereen. Bewijs heb ik nooit nodigquote:
te strakquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:26 schreef rival het volgende:
vind deze wel tof.... 269 euro
[ afbeelding ]
Lijkt wel alsof die me op gaat eten. Tering wat een ding.quote:
ohja krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat ziet iedereen. Bewijs heb ik nooit nodig
maar famboyant ofniequote:Op dinsdag 24 september 2013 14:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof die me op gaat eten. Tering wat een ding.
Leugens.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat ziet iedereen. Bewijs heb ik nooit nodig
Ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had de mijne volgens mij bij lampenlicht.nl besteld. Als je de aanbiedingen daar goed in de gaten houdt kan je wel wat leuks op de kop tikken.
Ik had mijn eettafellamp van 400,- voor 180,- bv.
Weet niet wat je budget is?
quote:
ja ik zei toch al oud nieuwsquote:
bij mij alleen lichamelijkquote:
Dit is 'm, ik zweer jonguh.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
[..]
Ik ga even kijken.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
ik lieg zelden!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leugens.
[..]
Ik ga even kijken.
[..]
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit is 'm, ik zweer jonguh.
[ afbeelding ]Mijn hart, wat doe je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hihi.quote:
bel mn ex-fuckbuddies maarquote:
Dan zit ik gelijk door mijn geld heen.quote:
Niet lelijk, maar.... te vierkant? Ik weet het niet. Het oogt Grieks.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Hihi.
[ afbeelding ]
Deze misschien?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zit ik gelijk door mijn geld heen.
Mja, maar dat is het niet. Maar liever een ronde dus?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Niet lelijk, maar.... te vierkant? Ik weet het niet. Het oogt Grieks.
ja ik kan er ook niks aan doen dat je geen geld hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Niet lelijk, maar.... te vierkant? Ik weet het niet. Het oogt Grieks.
mooi!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:34 schreef Fera het volgende:
Godver, ik wil een huis. Kijk wat een prachtding.
[ afbeelding ]
nooitquote:
beter dan feyenoord in ieder gevalquote:
Ghegheghe.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
beter dan feyenoord in ieder geval
Denk het wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, maar dat is het niet. Maar liever een ronde dus?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja ik kan er ook niks aan doen dat je geen geld hebt
Te.... ik weet het niet.quote:
nooit praatjes iddquote:
mijn zusje zou die lamp wel waarderen aangezien zij een huge ass feyenoord fan isquote:
Omdat er ook 90 miljard verschillende smaken zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk het wel.
[..]
[..]
Te.... ik weet het niet.
Waarom zijn er 90 miljard verschillende lampen?Zo moeilijk.
Feyenoord.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:39 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn zusje zou die lamp wel waarderen aangezien zij een huge ass feyenoord fan is
voetbalquote:
18de staanquote:
Keuzes maken is te moeilijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat er ook 90 miljard verschillende smaken zijn.
+1quote:
NEC.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
18de staan
[..]
Keuzes maken is te moeilijk.
quote:
Komt wel goed bij Nec, 2 Lauwse aan het roer nu, 1 waarmee ik nog gevoetbald heb zelfs.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:42 schreef Fera het volgende:
[..]
NEC.Wat een teleurstelling.
Gelukkig kan ik ook juichen voor de nummer één.
![]()
[ afbeelding ]
Deze is wel tof. Past goed bij die andere die ik zo mooi vond.
nee sorry,dan krijg je dat gingerverhaal weerquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
Laat nou maar gewoon eens zien met die grote mond van je
Ze hebben nog niet één keer gewonnen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Komt wel goed bij Nec, 2 Lauwse aan het roer nu, 1 waarmee ik nog gevoetbald heb zelfs.
Je watersport vakantie die in het water valt door geen wind.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fan zijn voor wat voor club dan ook
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je watersport vakantie die in het water valt door geen wind.
Als ze zondag winnen is het seizoen weer goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben nog niet één keer gewonnen.Wel leuk idd, iemand uit de regio.
Snap niet wat dat te maken heeft met jouw niet durvenquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee sorry,dan krijg je dat gingerverhaal weer
Zondag dé wedstrijd.quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ze zondag winnen is het seizoen weer goed.
Edo woont hier een paar straten verder.
Regelmatig dronken mee geworden in de kantine
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je watersport vakantie die in het water valt door geen wind.
Krijg je er van als je mij en mijn broertje op de hak neemt.quote:
Waar, wie?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Krijg je er van als je mij en mijn broertje op de hak neemt.
quote:
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fan zijn voor wat voor club dan ook
wat ga je eten dan?quote:
Kipfiletbites, gemaakt door m'n broertje en gebakken aardappeltjes. Met erwtjes.quote:
lekkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Kipfiletbites, gemaakt door m'n broertje en gebakken aardappeltjes. Met erwtjes.
Maar ik mag over een kwartier eerst een tussendoortje.
Ja. Zelf gepaneerd enz. Mijn broertje kan wat dat betreft prima koken.quote:
dat is wel handig danquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. Zelf gepaneerd enz. Mijn broertje kan wat dat betreft prima koken.
We leven met z'n alleen in huis, dus ik heb de luxe van afwisseling.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is wel handig danik eet toch het liefst bij mijn moeke
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Kipfiletbites, gemaakt door m'n broertje en gebakken aardappeltjes. Met erwtjes.
Lekkerquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
oow dat scheelt welquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:17 schreef Fera het volgende:
[..]
We leven met z'n alleen in huis, dus ik heb de luxe van afwisseling.
Hmmmm, lekker. Ik had laatst in Arnhem pasta met pesto, kip en parmezaanse kaas. Daar werd ook rucola bij geserveerd. Yummy.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Ik wilde een simpele pasta met rucola maken. Even kijken of ik daar de energie voor heb straks.
Ik hou alleen niet van die typische tomatensaus pasta's. Teveel gegeten, denk ik. Liefst ene wat lichtere pasta, zonder teveel saus maar met genoeg smaak. Lasagne is dan weer een uitzondering.quote:
Simpel, maar lekker. Iedereen kan het maken.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Hmmmm, lekker. Ik had laatst in Arnhem pasta met pesto, kip en parmezaanse kaas. Daar werd ook rucola bij geserveerd. Yummy.
lasagne is lekker mits goed gemaaktquote:Op dinsdag 24 september 2013 15:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hou alleen niet van die typische tomatensaus pasta's. Teveel gegeten, denk ik. Liefst ene wat lichtere pasta, zonder teveel saus maar met genoeg smaak. Lasagne is dan weer een uitzondering.
Ik hou van simpel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Simpel, maar lekker. Iedereen kan het maken.
Ik lust bijna alles. Maar zelf koken doe ik het liefst met rijst.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
lasagne is lekker mits goed gemaakt
voor de rest ben ik vrij saai en meer into hollandse kost
Brrrr, paprika.quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:28 schreef Faxie het volgende:
Als ik echt kook (dus geen uitsmijter of vissticks) is het meestal iets van kip of gehakt in de wok samen met paprika's, bosui, tomaat, knoflook, pepers, kruiden en dat soort spul. En dan met rijst of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |