quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Dat is spot on man!quote:Op maandag 23 september 2013 21:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,62 en 60 kilo ofzo.
Denk ik.
Volgens Kaneel z'n richtlijnen wel.quote:Op maandag 23 september 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
Waarom stop jij je vingers er dan in?
En 1,62 / 60 kilo is toch niet chubby man?
Hij heeft ze graag jong en ondervoedquote:Op maandag 23 september 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
Ja, ik vrees daarvoor.quote:Op maandag 23 september 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens Kaneel z'n richtlijnen wel.
Kan hij ze voeden.quote:Op maandag 23 september 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij heeft ze graag jong en ondervoed
Feraliciousquote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Fera het volgende:
Ze heeft in ieder geval geen scherpe knieën.
Je bent al snel iets steviger dan jij, Joof.quote:Op maandag 23 september 2013 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat is spot on man!
Hm. second thought, iets steviger dan mij wel.. Maar das niet erg![]()
Kaneelstokjes.quote:
Omdat het wel leuk is.quote:Op maandag 23 september 2013 21:18 schreef muhahaha het volgende:
Mijn wil is wet.quote:Op maandag 23 september 2013 21:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens Kaneel z'n richtlijnen wel.
Niet jonger dan 20 graag.quote:Op maandag 23 september 2013 21:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Hij heeft ze graag jong en ondervoed
Whehehehe.quote:Op maandag 23 september 2013 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zou alles doen tussen 1 en 2 meter en van 40 tot 200 kilo.
Niet als je dus ook nog eens kleiner zou zijn dan mij.quote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent al snel iets steviger dan jij, Joof.
[..]
Kaneelstokjes.
[..]
Omdat het wel leuk is.
[..]
Mijn wil is wet.
[..]
Niet jonger dan 20 graag.
[..]
Whehehehe.
Hellow.quote:
Faxie kijkt miss wel naar het innerlijk ofzoquote:Op maandag 23 september 2013 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nietesquote:Op maandag 23 september 2013 21:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als men toch eens naar m'n innerlijk zou kijken ... Dan was ik forever alone.quote:Op maandag 23 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie kijkt miss wel naar het innerlijk ofzo
Als ik m'n kop erin kan douwen is het me iets te wijd hoorquote:Op maandag 23 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Hoiquote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Fera het volgende:
quote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Fera het volgende:
Uhu innerlijk ja hihaho.quote:Op maandag 23 september 2013 21:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Tuurlijkquote:
Klopt.quote:Op maandag 23 september 2013 21:23 schreef Fera het volgende:
quote:
quote:
Hoi liefjons.quote:
Ik scoor op beide vlakken laag en ik heb een vriendquote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Als men toch eens naar m'n innerlijk zou kijken ... Dan was ik forever alone.
Niettusquote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar euh, jij bent dat meisje aan het playen?quote:
Ik vind jou fucking geil hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik scoor op beide vlakken laag en ik heb een vriend..
quote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet je verhuizen?quote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
Ik sta gemiddeld 89393848484e voor een woning....
Jajaquote:
Dat kan ik niet eens zienquote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
Is dat relatief hoog, of relatief laag?quote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
Ik zou jou anders toch niet als sportbuddy willen. Raene in een strakke sportlegging.quote:
Nee, ze weet wat ik denk.quote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef muhahaha het volgende:
Mja ze vindt jouw leuk kaneel. Dan is dat toch niet leuk om haar het idee te geven dat je haar ook leuk vindt?
Als men naar mijn innerlijk zou kijken, zou ik nooit meer alleen zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee, ik play niet.quote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar euh, jij bent dat meisje aan het playen?
Ik heb niks, wat maakt mij dat?quote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Dan is het goed.quote:Op maandag 23 september 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, ze weet wat ik denk.
Maar ze probeert me een beetje over te halen.
[..]
Als men naar mijn innerlijk zou kijken, zou ik nooit meer alleen zijn.
[..]
Nee, ik play niet.
Leeftijd? Gewicht? IQ?quote:
Mja dan gaat ze zichzelf branden.quote:Op maandag 23 september 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nee, ze weet wat ik denk.
Maar ze probeert me een beetje over te halen.
Ik wil verhuizenquote:
Gek, volgens mijn lijstje sta je nummer 1quote:Op maandag 23 september 2013 21:27 schreef Raene het volgende:
Waarom verhuizen dan? Meer ruimte?quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik wil verhuizen!
En aangezien mijn vriend een slappe zak is, moet ik in mijn eentje zoeken met mijn minimale inkomen.
Iq en leeftijd denk ikquote:
Minder ruimte en minder kosten. En minder KUT burenquote:
Dus jij wilt een demente bejaarde vrouw van 80quote:Op maandag 23 september 2013 21:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Owja dat is wel zo relevant natuurlijk
Zolang ik L. leuk vind, gaat het sowieso niks worden.quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan is het goed.
Maar het gaat dus niks worden? Of alleen seks?
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja dan gaat ze zichzelf branden.
Ik snap niet waarom mensen dat doen hoor, dat 'overhalen'. Ik zou serieus denken dat ze me dan zo zou dumpen voor iets beters.
Owee als ze 81 weegtquote:
Buren.quote:Op maandag 23 september 2013 21:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Minder ruimte en minder kosten. En minder KUT buren!!!
Mja hoe is dat gegaan?quote:Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap het ook niet.
AL heb ik mijn ex wel moeten overhalen, zeg maar.
Whut. Nog steeds L.? Was zij niet gekoppeld?quote:Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang ik L. leuk vind, gaat het sowieso niks worden.
Mja, alleen seks denk ik.
[..]
Ik snap het ook niet.
AL heb ik mijn ex wel moeten overhalen, zeg maar.
KUT.quote:
Dealbrekerquote:
Tsssk.quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan moet ze wel heel gezellig zijn
O.aquote:Op maandag 23 september 2013 21:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Buren.Daarom wil ik later een boerderij.
Maar dat waren toch die tokkies die dingen naar je kat gooide enz?
Maar ik weeg wel 84.quote:
Het einde nog niet, ik zit nog steeds inde souvenir shopquote:
quote:
Ik kom net binnen rollen. Maar buren kunnen altijd een hoop verneuken.quote:Op maandag 23 september 2013 21:34 schreef Raene het volgende:
[..]
O.a.. ik heb net al behoorlijk over ze staan zeiken in het topic
..
5 jaar samen geweest.quote:
Mja.quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut. Nog steeds L.? Was zij niet gekoppeld?
Jij welquote:Op maandag 23 september 2013 21:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Onoes, she's gone from suck to blooow
Eerste meet met jou was het 88. Dus er is al wat vanaf.quote:
Lieve schat, je moet dat echt loslaten. Serieus.quote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
5 jaar samen geweest.
[..]
Mja.![]()
Kan er niks aan doen dat ze een qt 3.14 is. Zou liefhebben/10.
Nee.
Gevaarlijke opmerkingen om naar een vrouw te makenquote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Netjes, toen ik met jou in Nijmegen was woog je een stuk meer toch?
Nog 4 kilo en dan bespring ik jequote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste meet met jou was het 88. Dus er is al wat vanaf.
I'll take it like a man.quote:Op maandag 23 september 2013 21:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Gevaarlijke opmerkingen om naar een vrouw te maken..
D bespringt me nu al.quote:
Hoezo, dat is al weer enige tijd geleden.. Vorig jaar ergens.. Tis juist netjes dat ze zo vooruit gegaan is.. En Fera snapt hoe ik 't bedoelquote:Op maandag 23 september 2013 21:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Gevaarlijke opmerkingen om naar een vrouw te maken..
Waarom die grens van 80?quote:
Sir, looks like they jammed our radar. Tastes like strawberry sir.quote:Op maandag 23 september 2013 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
We're looking at now now. What happened to then? We've past then. When? Just nowetcetc
Beter dan dat je vraagt of ik aangekomen ben.quote:Op maandag 23 september 2013 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, dat is al weer enige tijd geleden.. Vorig jaar ergens.. Tis juist netjes dat ze zo vooruit gegaan is.. En Fera snapt hoe ik 't bedoel
NO! Lightspeed is too slow! Go to ludicrous speed!quote:Op maandag 23 september 2013 21:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sir, looks like they jammed our radar. Tastes like strawberry sir.
LOOOONNNNEEE SSSTTAAAARRRRR
Jij snapt hetquote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Magische grens. Net zoals die van 14 jaar.
Hm verder weet ik weinig quotes.quote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
NO! Lightspeed is too slow! Go to ludicrous speed!![]()
Omdat het om het geheel gaat, het totale plaatje. Dat hoeft niet beeldvullend te zijn, maar soms kun je gewoon niet zien hoeveel iemand weegt. Besides, als ze heel lang is ... Dan weegt ze al snel 80 zonder meteen chubby te zijn.quote:
Wheh.. Dat zou desastreus zijn jaquote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Beter dan dat je vraagt of ik aangekomen ben.
Dat strafbaarquote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Magische grens. Net zoals die van 14 jaar.
Ik ben er ook wel ver doorheen hoorquote:Op maandag 23 september 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm verder weet ik weinig quotes.
Kun je wel zien hoor tenzij ze verhullende kleding draagt en ook dan weet je al genoeg.quote:Op maandag 23 september 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het om het geheel gaat, het totale plaatje. Dat hoeft niet beeldvullend te zijn, maar soms kun je gewoon niet zien hoeveel iemand weegt. Besides, als ze heel lang is ... Dan weegt ze al snel 80 zonder meteen chubby te zijn.
Jep. Moest gewoon laten weten dat ik het wilde. Ofzo.quote:
Ik probeer het. Ik ben alleen niet goed in loslaten.quote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Lieve schat, je moet dat echt loslaten. Serieus.
Lijkt me lastig typen.quote:
Die alien scene, ik kwam er pas achter toen ik alien had gezien wat dat nou betekende.quote:Op maandag 23 september 2013 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel ver doorheen hoor
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 23 september 2013 21:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat het om het geheel gaat, het totale plaatje. Dat hoeft niet beeldvullend te zijn, maar soms kun je gewoon niet zien hoeveel iemand weegt. Besides, als ze heel lang is ... Dan weegt ze al snel 80 zonder meteen chubby te zijn.
Boeien, kwestie van smaak hoor...quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen![]()
Maar oke, afgezien van gewicht hoeft iets boven de 180 eigenlijk ook niet zo van me hoor
Nee joh, dat kan jou best lukkenquote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef Raene het volgende:
Ik heb zojuist besloten dat ik de zwaarste persoon op aarde ga worden..
Paar honderd kilo aankomen is volgens mij makkelijker dan 10 kilo kwijt..
Dan pas je niet meer door m'n deurquote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef Raene het volgende:
I remember.quote:Op maandag 23 september 2013 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wheh.. Dat zou desastreus zijn ja
Maar het is dat ik onthouden heb dat we het toen toevallig over gewicht spraken.. (jouwe, en een scharrel die ik had, en een andere niet nader te benoemen fokster..)
HOAX.quote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef Raene het volgende:
En op je pooltafelquote:Op maandag 23 september 2013 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan pas je niet meer door m'n deur
Ja uitzonderingen zijn er altijd, maar ik hoef geen vrouw van 1.90m en 120 kilo, ongeacht hoe leuk ze verder isquote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boeien, kwestie van smaak hoor...
Nou ja, als ze 1.90 kan ze gerust 80 kilo wegen zonder dik te zijn. Is het dan ook een no go?quote:Op maandag 23 september 2013 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je wel zien hoor tenzij ze verhullende kleding draagt en ook dan weet je al genoeg.
Voor mij welquote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, als ze 1.90 kan ze gerust 80 kilo wegen zonder dik te zijn. Is het dan ook een no go?
Als ze 1,90 is en pumps aan heeft dan is ze al snel richting de 2m+. Dat hoeft voor mij ook niet hoorquote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja, als ze 1.90 kan ze gerust 80 kilo wegen zonder dik te zijn. Is het dan ook een no go?
Jonge dan kom ik mijn bed nieteens meer uitquote:Op maandag 23 september 2013 21:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan pas je niet meer door m'n deur
Maar als je gezond leeft voelt dat zo lekker uiteindelijk.quote:Op maandag 23 september 2013 21:42 schreef Raene het volgende:
Ja nou, maakt niet uit toch?quote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja uitzonderingen zijn er altijd, maar ik hoef geen vrouw van 1.90m en 120 kilo, ongeacht hoe leuk ze verder is
Voor wie? Gaat hier toch niet om mijn smaak?quote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Lijkt mij geen probleem.quote:Op maandag 23 september 2013 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 september 2013 21:46 schreef Faxie het volgende:
Oke nu ga ik eerst die warme chocomel maken die ik een uur geleden al wilde maken
Garpje hihiquote:
Feedersquote:Op maandag 23 september 2013 21:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Jonge dan kom ik mijn bed nieteens meer uit!!!
Lekker de hele dag noodles vreten en geld verdienen door je lichaam te verkopen voor programmas over extreme eetgewoontes en dikheid.
Voor Fax, omdat hij die grens van 80 stelde.quote:Op maandag 23 september 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja nou, maakt niet uit toch?
[..]
Voor wie? Gaat hier toch niet om mijn smaak?
1: Eat lots of foodquote:Op maandag 23 september 2013 21:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Jonge dan kom ik mijn bed nieteens meer uit!!!
Lekker de hele dag noodles vreten en geld verdienen door je lichaam te verkopen voor programmas over extreme eetgewoontes en dikheid.
Je quote mij.quote:Op maandag 23 september 2013 21:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Voor Fax, omdat hij die grens van 80 stelde.
En van al die profit koop ik de liposuctie en buikwandcorrectie die ik altijd al wildequote:
Is het soms verboden een voorkeur te hebben?quote:Op maandag 23 september 2013 21:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja nou, maakt niet uit toch?
[..]
Voor wie? Gaat hier toch niet om mijn smaak?
Mja nu is het alweer kouder geworden.quote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef Vinniiee het volgende:
Helemaal niet, was vandaag zo'n 20 graden
I know, maar ik reageerde op jouw argument met een eigen argument. Ik dacht dat we het samen over Fax hadden.quote:
Ik zeg toch juist van niet kutbelg.quote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is het soms verboden een voorkeur te hebben?
Flikker op, als het goed is blijft het nog een paar dagen mooi weerquote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mja nu is het alweer kouder geworden.
En een collega steekt iedereen aan, stomme hont.
Ik verdedigde faxie juist, over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.quote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
I know, maar ik reageerde op jouw argument met een eigen argument. Ik dacht dat we het samen over Fax hadden.
Maar mijn excuses, ik zal het vervolgens laten.
yeeeequote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Flikker op, als het goed is blijft het nog een paar dagen mooi weer
Ow zo leek het wel bosche bolquote:Op maandag 23 september 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zeg toch juist van niet kutbelg.
WAT ZEG JE?quote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Communicatie gaat lastig vandaag hier.
Ik las je helemaal verkeerd danquote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik verdedigde faxie juist, over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.
Godver. Ik weet dat jij hem verdedigde, maar ik gaf een tegenargument. Damn gozer.quote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik verdedigde faxie juist, over smaak valt nou eenmaal niet te twisten.
quote:
Gaat makkelijker als je je pener uit haar oor haaltquote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
autisten anomousquote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Daar geloof ik geen reet van.quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
bij 1.80+ wordt voor mij het verschil in lengte al een beetje te erg.. Maar 1.90 en dan maar 80 kilo wegen.. Das nieteens zo veel dan hoor...
Trouwens.. Dat is helemaal niet veel.. Zeefje zit ook tussen de 75 en 80 kilo..
Kusje erop?quote:
Je kunt smaak niet beargumenteren. Enkel definieren.quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Godver. Ik weet dat jij hem verdedigde, maar ik gaf een tegenargument. Damn gozer.
Die zit nog wel onder de 75 hoor.quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
bij 1.80+ wordt voor mij het verschil in lengte al een beetje te erg.. Maar 1.90 en dan maar 80 kilo wegen.. Das nieteens zo veel dan hoor...
Trouwens.. Dat is helemaal niet veel.. Zeefje zit ook tussen de 75 en 80 kilo..
Waarop?quote:Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kusje erop?
[..]
Je kunt smaak niet beargumenteren. Enkel definieren.
Waarom gaat het nou weer over dat mokkelquote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Trouwens.. Dat is helemaal niet veel.. *beeeep* zit ook tussen de 75 en 80 kilo..
Je kan je definitie toch beargumenteren?quote:Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kusje erop?
[..]
Het ging niet om de smaak, maar de grens van 80 kilo ... Ik neem aan dat die grens er is omdat iemand boven 80 kilo te dik zou zijn. Ik gaf aan dat dit niet altijd het geval is. Maar als zijn smaak slechts betreft '80 kilo en minder', dan hou ik erover op.quote:Op maandag 23 september 2013 21:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kusje erop?
[..]
Je snoetje viezerik.quote:
Eeeeeh ?quote:Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan je definitie toch beargumenteren?
Ter voorbeeld, om Fax te laten zien dat het dus helemaal niet zo veel is..quote:Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom gaat het nou weer over dat mokkel.
Faxie zou iemand van 1,20 en 80 kg zo doen jongequote:Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging niet om de smaak, maar de grens van 80 kilo ... Ik neem aan dat die grens er is omdat iemand boven 80 kilo te dik zou zijn. Ik gaf aan dat dit niet altijd het geval is. Maar als zijn smaak slechts betreft '80 kilo en minder', dan hou ik erover op.
Euh nouja faxie noemde een 'grens' en ik zou dat persoonlijk wel als smaak willen bestempelen want het is geen algemeen goed dat iedereen die grens heeft.quote:Op maandag 23 september 2013 21:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Het ging niet om de smaak, maar de grens van 80 kilo ... Ik neem aan dat die grens er is omdat iemand boven 80 kilo te dik zou zijn. Ik gaf aan dat dit niet altijd het geval is. Maar als zijn smaak slechts betreft '80 kilo en minder', dan hou ik erover op.
Blijkbaar.quote:Op maandag 23 september 2013 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie zou iemand van 1,20 en 80 kg zo doen jonge
Weewomen?quote:Op maandag 23 september 2013 21:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Faxie zou iemand van 1,20 en 80 kg zo doen jonge
Ik geef het op. Jij wint, oké?quote:Op maandag 23 september 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh nouja faxie noemde een 'grens' en ik zou dat persoonlijk wel als smaak willen bestempelen want het is geen algemeen goed dat iedereen die grens heeft.
Wij praten altijd langs elkaar heen. Zo frustrerend. Al heb ik dat irl nooit gemerkt.quote:Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd tussen ons he.
Nee want in het cafe ging je gauw met een ander kletsen.quote:Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Wij praten altijd langs elkaar heen. Zo frustrerend. Al heb ik dat irl nooit gemerkt.
Hij noemt een gewicht als grens maar hij noemt geen lengte... dan loopt die hele lengte/gewicht ratio scheefquote:Op maandag 23 september 2013 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Euh nouja faxie noemde een 'grens' en ik zou dat persoonlijk wel als smaak willen bestempelen want het is geen algemeen goed dat iedereen die grens heeft.
Just trying to keep the peace.quote:Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee want in het cafe ging je gauw met een ander kletsen.
Jaquote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zullen we maar gaan praten over blote buikjes?
Ik heb er één. En jij?quote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het wordt winter, dan zie je die niet meerquote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Neequote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ookquote:
Goed.quote:
Ik niet. Ik heb een shirt aan.quote:
Jammer altijd.quote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het wordt winter, dan zie je die niet meer
Er zijn zoveel oorlogen jongeeequote:
Nee die van mij is te mooi om te postenquote:
Piemels.quote:
True dat.. Of je moet naar 't zwembad gaan..quote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed.
Post een mooie.
[..]
Ik niet. Ik heb een shirt aan.
[..]
Jammer altijd.
Nou ik weet niet hoor, ik ben zelf net iets meer dan 80quote:Op maandag 23 september 2013 21:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ter voorbeeld, om Fax te laten zien dat het dus helemaal niet zo veel is..
Het klinkt alleen veel..
Graaaaapjeeeee.quote:
Ik ook, maar daar zit 'ie onder.quote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed.
Post een mooie.
[..]
Ik niet. Ik heb een shirt aan.
[..]
Jammer altijd.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:53 schreef muhahaha het volgende:
Faxie zou een brok vlees van 80 kilo nog vol yoghuren.
Te laat schatje.quote:
Present.quote:Op maandag 23 september 2013 21:58 schreef Raene het volgende:
Piiiiiieeeeeeeeeemmmeeeeeeeelllllllsssssss
Kom maarquote:Op maandag 23 september 2013 21:58 schreef Raene het volgende:
Piiiiiieeeeeeeeeemmmeeeeeeeelllllllsssssss
haha prutserquote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Collega van mij heeft nog wel wat over, die had zo'n 2 liter te veel olie in z'n blok zitten
Doofusquote:Op maandag 23 september 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
haha prutser
Gast had een motor bij de instructeur gekocht, belt ie later op; ja volgens mij zit er geen olie in. Die instructeur van; huh ik heb dat ding net gevult. Beetje praten en toen vroeg ie; staat ie soms op zijn zij-standaard?!
Ik volg 'm niet?quote:Op maandag 23 september 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
haha prutser
Gast had een motor bij de instructeur gekocht, belt ie later op; ja volgens mij zit er geen olie in. Die instructeur van; huh ik heb dat ding net gevult. Beetje praten en toen vroeg ie; staat ie soms op zijn zij-standaard?!
Haha faalquote:Op maandag 23 september 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
haha prutser
Kortom, ze moet gewoon een lekker figuur hebben.quote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, bij een korter iemand gaat het max toelaatbaar gewicht ook omlaag ja
Moet wel in verhouding blijven he
Beetje chubby mag welquote:Op maandag 23 september 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Kortom, ze moet gewoon een lekker figuur hebben.
Een motor moet je olie peilen als hij recht staat, dus niet als ie op z'n zijstandaard/schuin staatquote:
Wutquote:Op maandag 23 september 2013 22:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
haha prutser
Foto's met voorbeeldenquote:Op maandag 23 september 2013 22:01 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, bij een korter iemand gaat het max toelaatbaar gewicht ook omlaag ja
Moet wel in verhouding blijven he
Ow op die manierquote:Op maandag 23 september 2013 22:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je de olie checked moet ie wel op de bok staan, anders zakt al het olie weg.
Je moet niet te kieskeurig zijn hequote:Op maandag 23 september 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje chubby mag welMits niet te lang
Chubby kan ook lekker zijn.quote:Op maandag 23 september 2013 22:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Beetje chubby mag welMits niet te lang
Ik zou een moord plegen voor dat lichaam.quote:
Waarom lijken ze altijd 12?quote:
Dit dit dit dit dit en dit, daar moet een vrouw aan voldoen. Verder ben ik niet kieskeurig.quote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Je moet niet te kieskeurig zijn he.
Ik ben niet kieskeurig, vraag maar aan Muquote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef Raene het volgende:
[..]
Je moet niet te kieskeurig zijn he.
Omdat Aziatenquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Chubby kan ook lekker zijn.Ligt er ook een beetje aan hoe het verdeeld is.
Klinkt net als die vrouwen die zeggen niet oppervlakkig te zijn..quote:Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dit dit dit dit en dit, daar moet een vrouw aan voldoen. Verder ben ik niet kieskeurig.
Ik vind Aziaten altijd zo'n rotkop hebbenquote:Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vin, GMTA
Al heb ik niks tegen Aziaten
Dit klopt. Fax zou nog 2 kipvleugels bij de slager halen voor een avondje vertier.quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben niet kieskeurig, vraag maar aan Mu
Dat iddquote:Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit dit dit dit dit en dit, daar moet een vrouw aan voldoen. Verder ben ik niet kieskeurig.
Dat jaquote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat Aziaten
Zien er uit alsof ze 18 zijn totdat ze 55 zijn. Dan zien ze er ineens uit alsof ze 100 zijn.
Aziaten zijn binair.
Lol, daar heb ik eens een 9gag plaatje van gezien idd.quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat Aziaten
Zien er uit alsof ze 18 zijn totdat ze 55 zijn. Dan zien ze er ineens uit alsof ze 100 zijn.
Aziaten zijn binair.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit klopt. Fax zou nog 2 kipvleugels bij de slager halen voor een avondje vertier.
Veel beterquote:
Inderdaadquote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klinkt net als die vrouwen die zeggen niet oppervlakkig te zijn..
Zo'n buik, daar train ik voor.quote:
Nooit niet nee?quote:Op maandag 23 september 2013 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
InderdaadVrouwen zijn nooit niet-oppervlakkig
Volgens mij haal je nu Faxie en mij door elkaar.quote:Op maandag 23 september 2013 22:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dit klopt. Fax zou nog 2 kipvleugels bij de slager halen voor een avondje vertier.
Ik ga morgen sportenquote:
Nee hoor, jij hebt ze het liefst op rolletjes.quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu Faxie en mij door elkaar.
Double negative is a positive.quote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je moet het even in de goede context lezen
Ik ben onplaagbaarquote:Op maandag 23 september 2013 22:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry kerel, jou plagen vind ik grappig.
Kom op, kom op, kom op nou!quote:
LOLquote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, jij hebt ze het liefst op rolletjes.
Klopt, mij lukt het met 1 filetje ook nog welquote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij haal je nu Faxie en mij door elkaar.
nee nee, ik heb de foto nog gezien tijntje.quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
LOLVetrolletjes welteverstaan
Jammer dat je meestal een hangbuik krijgt als je meer als 10 kg kwijt moetquote:
Heb je wel eens een biefstuk geprobeerd? Lekker bloederig enzo.quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt, mij lukt het met 1 filetje ook nog wel
Kut basic fitquote:
Da's niet, mijn deuren zijn hermetisch afgeslotenquote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha helemaal niet, jij hebt tig veel opendeuren.
quote:
I know.quote:
Geweldige buik.quote:
Ben je nu een chubje dan?quote:
Niet te veel in één keer afvallen en spiertraining doen.quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef Raene het volgende:
[..]
Jammer dat je meestal een hangbuik krijgt als je meer als 10 kg kwijt moet
Niet voor mijn knots.quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Da's niet, mijn deuren zijn hermetisch afgesloten
Nee.quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef Koen66 het volgende:
![]()
@Raene, weet je de ultieme wraak al?
Je vaart toch ook niet door de rode zee?quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel eens een biefstuk geprobeerd? Lekker bloederig enzo.
Is nog goedkoper ook.quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt, mij lukt het met 1 filetje ook nog wel
Welke foto?quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
nee nee, ik heb de foto nog gezien tijntje.
You're no man.quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je vaart toch ook niet door de rode zee?
Zeker geen schipper jij?quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jawel, ik ben een eckte kapitein.quote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat, maar als ik ga dan ga ik niet langzamer als ik te hard ga denk ikquote:Op maandag 23 september 2013 22:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet te veel in één keer afvallen en spiertraining doen.
Niet door mijn bruine zee maat.quote:Op maandag 23 september 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Schipper mag ik over varen, ja of nee?
Overvaren moet aan elkaar.quote:Op maandag 23 september 2013 22:10 schreef Vinniiee het volgende:
Schipper mag ik over varen, ja of nee?
Nog fouterquote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde mijn goedendag.
[..]
Van jij en je date.
quote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet ik, ik bedoelde mijn goedendag.
[..]
Van jij en je date.
Wtf. Ik gebruik m'n hand wel voor een vijfvoudig orgasme als je vies bent van een beetje bloed.quote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alleen als de dame rauwe oesters door d'r keel laat glijden
Ben je een vrouw?quote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ach fax, jij zou geen nee tegen mij zeggen. Ik ben lichter dan 80 kilo
quote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wtf. Ik gebruik m'n hand wel voor een vijfvoudig orgasme als je vies bent van een beetje bloed.
Bonkjes en sliertjesquote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Wtf. Ik gebruik m'n hand wel voor een vijfvoudig orgasme als je vies bent van een beetje bloed.
Gewoon sporten, komt vanzelf goed. Je gaat toch geen kilo's per week eraf knallen. Of je moet trainen zoals die lui in TBL.quote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja dat, maar als ik ga dan ga ik niet langzamer als ik te hard ga denk ik..
quote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Lekker samen op walvisjacht.quote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kan een walvis harpoeneren met die ellebogen
Niet haten.quote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die kan een walvis harpoeneren met die ellebogen
Valt reuze mee hoor. Zeker als ze aan de pil is, dan is het niet eens een echte menstruatie.quote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes
Nooit van dichtbij hoeven meemaken overigens, dus zou het eigenlijk niet weten
Photoshop... kijk haar hoofdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |