Dat zou ik vreemd vinden, ik zie niet in wat voor eigenbelang Israël hierbij zou hebben. Daarnaast zou het ook wel Ironisch zijn omdat het, met alle respect, in Israël ook niet al te tolerant is tussen de verschillende bevolkingsgroepen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:02 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mijn antwoord ook. Het is gewoon een Israelische lobbygroep. Punt.
Ongevraagd advies. Dit is zo'n praatclubje dat om de zoveel de tijd aan komt zetten met een setje aanbevelingen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 06:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Dat vind ik alsnog vreemd. Waarom zou een Israëlische organisatie de Europese Unie moeten adviseren?
Toepasselijke username wel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
De scholen in NL zijn al jaren vervuild met linkse propaganda.
Zie b.v. iemand heeft Pim Fortuyn vermoord in plaats van Folkert van der Graaf een persoon met extreem links gedachtengoed heeft Pim Fortuyn vermoord.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:12 schreef Ludd het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik zie sowieso nergens staan dat dit Israëlische groep is, het zal wel gewoon een Europese groep zijn.
Gewoon normaal doen tegen anderen en geen complete bevolkingsgroepen over een kam scheren, beschouw jij als linkse propaganda? Ik vind het goddomme gewoon normaal fatsoen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zie b.v.b. "iemand heeft Pim Fortuyn vermoord" in plaats van Folkert van der Graaf een persoon met extreem links gedachtengoed heeft Pim Fortuyn vermoord.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:48 schreef 3-voud het volgende:
Kan er niet wijs uit worden. Is dit nu een advies aan de EU of een plan van de EU opgesteld door ECTR?
quote:This text was prepared – under the aegis of the European Council on Tolerance and
Reconciliation – by a Group of Experts composed of Yoram Dinstein (Chair), Ugo
Genesio, Rein Mȕllerson, Daniel Thȕrer and Rȕdiger Wolfrum.
quote:SUBMITTED WITH A VIEW TO BEING
ENACTED BY THE LEGISLATURES
OF EUROPEAN STATES
Behalve PVV'ers. Die mogen van jou de zee in geveegd worden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen tegen anderen en geen complete bevolkingsgroepen over een kam scheren, beschouw jij als linkse propaganda? Ik vind het goddomme gewoon normaal fatsoen.
Dat eerste volgens mij.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:48 schreef 3-voud het volgende:
Kan er niet wijs uit worden. Is dit nu een advies aan de EU of een plan van de EU opgesteld door ECTR?
Dat idee heb ik ook. Wel lekker vaag.quote:
De zee? Auschwitz heropenen voor die gasten, zul je bedoelen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Behalve PVV'ers. Die mogen van jou de zee in geveegd worden.
Intolerante tolerantie... das ook een uitvinding van linksen zoals jij.
Ik bedoelde het eerstequote:Op dinsdag 24 september 2013 08:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook. Wel lekker vaag.
Het eerste. Een advies aan de EU, in de vorm van een kant en klaar wetsvoorstel.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:48 schreef 3-voud het volgende:
de VVD had een klacht ingediend omdat er in een schoolboek stond; bij de pvda zorgen we voor elkaar en bij de VVD zoekt iedereen het zelf uitquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:22 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Zie b.v.b. "iemand heeft Pim Fortuyn vermoord" in plaats van Folkert van der Graaf een persoon met extreem links gedachtengoed heeft Pim Fortuyn vermoord.
Waarom zet de EU dat op hun website als relevant document?quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:53 schreef freako het volgende:
[..]
Het eerste. Een advies aan de EU, in de vorm van een kant en klaar wetsvoorstel.
Transparantie heet dat.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom zet de EU dat op hun website als relevant document?
Blijf het vaag vinden.
wees blij dat ze dat doen, als ze dat niet deden, was er pas echt een probleemquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Waarom zet de EU dat op hun website als relevant document?
Blijf het vaag vinden.
Die volg ik niet.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:56 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
wees blij dat ze dat doen, als ze dat niet deden, was er pas echt een probleem
Als ze het niet deden, dan zou dat betekenen dat ze dit soort shit er in het geniep doorheen drukken. Nu kan iedereen het document inzien. Overigens wijst niets erop dat de EU het advies omarmt, maar goed.quote:
Als dergelijke praatclubjes geen effect zouden hebben, zouden ze ook niet bestaan. Ik vind dergelijke lobbygroepjes afbreuk doen aan de sowieso al niet bijster indrukwekkende vorm van "democratie" die we er tegenwoordig op nahouden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ongevraagd advies. Dit is zo'n praatclubje dat om de zoveel de tijd aan komt zetten met een setje aanbevelingen.
Dergelijke lui heb je op alle bestuursniveaus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |