abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131499290
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:09 schreef fokky100 het volgende:

[..]

Nou nou,
kom op zeg, we kijken gewoon allemaal weg.(zijn we toch zo goed in)
Wij pikken toch alles.
Ik weet het
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_131499346
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:39 schreef Thomas B. het volgende:
Dit document is afkomstig van de European Council on Tolerance and Reconciliation. Dit is een, ik dacht Isrealische, NGO die hooguit advies kan uitbrengen, maar geen enkele wetgevende of uitvoerende macht heeft. Het is GEEN EU initiatief
Bij "blood libel" ging er bij mij al een dergelijk belletje rinkelen. ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_libel
pi_131499390
Fijn als de overheid voor je gaat bepalen wat je moet denken. En anders naar de bak of een heropvoedingskamp. Dat hebben ze in Noord-Korea ook heropvoedingskampen, kom je ook te zitten als je tegen het regime bent.
pi_131499619
quote:
Jongens, kijk eens even verder dan je neus lang is. Dit document is afkomstig van de European Council on Tolerance and Reconciliation. Dit is een, ik dacht Isrealische, NGO die hooguit advies kan uitbrengen, maar geen enkele wetgevende of uitvoerende macht heeft. Het is GEEN EU initiatief en het gaat never-nooit door het parlement komen.
:D Al die druktemakers :')
pi_131499705
klote EU :r
pi_131499957
Wat is het voor tekst?

Zo te zien is het iets van het Europees Parlement. Wat precies?

Als het is aangenomen, welke partijen hebben er dan mee ingestemd?

Vragen, vragen, vragen...

Edit:
quote:
Jongens, kijk eens even verder dan je neus lang is. Dit document is afkomstig van de European Council on Tolerance and Reconciliation. Dit is een, ik dacht Isrealische, NGO die hooguit advies kan uitbrengen, maar geen enkele wetgevende of uitvoerende macht heeft. Het is GEEN EU initiatief en het gaat never-nooit door het parlement komen.
Ah ok. :)

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2013 23:32:25 ]
pi_131500088
Weer zo'n fijn LXIV-topic. Ongeïnformeerd brallen en blaten. _O_
pi_131500179
Ondanks dat is het voor mij wel veelzeggend dat het mij niet verbaasde.
  maandag 23 september 2013 @ 23:44:31 #59
104871 remlof
Europees federalist
pi_131500382
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 23:35 schreef Xa1pt het volgende:
Weer zo'n fijn LXIV-topic. Ongeïnformeerd brallen en blaten. _O_
Hij zou eens moeten solliciteren bij de PVV :')
pi_131500799
quote:
Goede aanvulling. Het blijft echter belangrijk dat we er voor waken dat dit soort figuren niet stiekem hun agenda kunnen doordrukken.
Krekker is de bom!
pi_131501023
Precies, Israeli die zeggen dat we niet mogen discrimineren :')
pi_131501262
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Goede aanvulling. Het blijft echter belangrijk dat we er voor waken dat dit soort figuren niet stiekem hun agenda kunnen doordrukken.
Het is geen aanvulling. Het is een reactie op de sloot gelogen onzin waar TS mee komt. Maar die is nu te schijterig om op te reageren.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2013 00:16:35 ]
pi_131501458
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef LXIV het volgende:
Om de wereld een betere plaats te maken van blije en volgzame mensen die hand-in-hand dansen onder een regenboog van gekleurde macaroni heeft de EU een proclamatie afgekondigd die ervoor zal zorgen dat de EU-onderdanen niet alleen het juiste doen, maar ook het juiste zullen denken.

Centraal in deze proclamatie staat het begrip tolerantie. En als die tolerantie er niet vanzelf komt dan zal zij afgedwongen worden.

Lees en huiver:
http://www.europarl.europ(...)ework_statute_en.pdf

Een paar puntjes: Het wordt een misdaad om vooroordelen tegen een bepaalde groep uit te spreken, IRL of op internet. Een opmerking als "Roma zijn dieven" wordt een misdaad op zichzelf!

[..]

Voor de volwassenen volgen dan gevangenisstraffen. Maar de jeugd krijgt nog een tweede kans, die mag een staats-gesponsord hersenspoelprogramma volgen:

[..]

"To instill in them a culture of tolerance". Die Gedanken sind frei, maar helaas niet meer in de EU vanaf nu.

Natuurlijk wordt het gewoon verplicht om zwakke groepen (alles behalve blanke mannen dus) bijzondere voorrechten te geven. Maar het wordt nu ook verboden dit niet toe te juichen!

[..]

Indoctrinatie op scholen wordt verplicht. Van de kleuterschool tot aan de universiteit

[..]

Voor de mensen die niet meer op school zitten is er een fijn programma om te zorgen dat ze op de juiste manier gaan denken:

[..]

Wat vinden jullie ervan? Is het een taak van de overheid om ervoor te zorgen dat haar burgers het goede denken? Of mag dit vrij gelaten worden? En moeten mensen die er niet in slagen op de juiste manier de gevangenis of een rehabilitatieprogramma in om ze te herprogrammeren of is buitensluiting uit de maatschappij voldoende?
Doet me denken aan South Park - Death Camp of Tolerance :D
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_131502035
quote:
Ik vind het eerlijk gezegd nogal een enge gedachte dat zo'n dubieus clubje een stem in "Brussel" heeft...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_131502103
What the fuck? Dit is een grap neem ik aan?
There are only 151 Pokémon.
pi_131502118
Ik heb weer gelachen. Foktopics over de EU _O_.
pi_131502120
quote:
This text was prepared under the aegis of the European Council on Tolerance and
Reconciliation by a Group of Experts composed of Yoram Dinstein (Chair), Ugo
Genesio, Rein Mȕllerson, Daniel Thȕrer and Rȕdiger Wolfrum/
Niks EU dus.

En de European Council on Tolerance and Reconciliation heeft als doel:
quote:
The European Council on Tolerance and Reconciliation (also ECTR) was established in Paris, France on October 7, 2008 to monitor tolerance in Europe. The Chairman of the Council was former President of Poland Aleksander Kwaśniewski (until 2013), and the Co-chairman is President of the European Jewish Congress Viatcheslav Moshe Kantor.

As a tolerance watchdog, the ECTR prepares practical recommendations to governments and international organisations on improving interreligious and interethnic relations on the continent. The Council is one of few international organisations focused on fighting xenophobia, antisemitism and racial discrimination in the modern world.
I´m back.
pi_131502365
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef LXIV het volgende:

Wat vinden jullie ervan?
Dit idee is politiek strategisch. Als de EU zich impopulair maakt door deze implementatie, kan de lokale politiek in elk Europees land er populair door worden in korte tijd (laten dit nu juist de sp en pvv zijn, de anti EU partijen), omdat als dit werkelijk gaat worden geimplementeert zal er weer verzet tegen gaan onstaan. 'De EU kan dit ons trouwens niet opleggen', wij stemden met een meerderheid tegen de EU grondwet. Juist hierom zal Brussel dit plan nog harder doordrukken, om zichzelf nog impopulairder te maken bij miljoenen, en wordt de houding tegen Brussel /EU groter, en de anti EU partijen spinnen er garen bij. De EU lijkt op de premiers en presidenten, zichzelf verzwakken om de radicalere partijen die aan het opkomen zijn door heel Europa te versterken (want de kiezers schuiven mee, die zien niet hoe dit uitwerkt op hen, die zien niet dat zij in strijd worden gebracht en georganiseert)
pi_131502904
Gewoon helemaal niet lezen ook, waarom zou je?
pi_131502948
Gelukkig mag je in het kader van de openbare orde nog wel steeds burka's en niqaabs verbieden. Ook mag je een sikh met baard weigeren om in een chocoladefabriek te werken.

Het komt er vooral op neer dat we liever moeten zijn voor joden.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2013 06:57:04 ]
pi_131502964
quote:
Dat vind ik alsnog vreemd. Waarom zou een Israëlische organisatie de Europese Unie moeten adviseren?
pi_131502974
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:57 schreef Ludd het volgende:

[..]

Zodat we liever zijn voor joden / meer geld aan Israel geven.
pi_131502980
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:59 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Zodat we liever zijn voor joden / meer geld aan Israel geven.
De vraag was serieus...
pi_131502985
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 07:00 schreef Ludd het volgende:

[..]

De vraag was serieus...
Mijn antwoord ook. Het is gewoon een Israelische lobbygroep. Punt.
pi_131503002
Tolerantie is voor mij nog altijd iets wat niet helemaal goed is, maar toch accepteert. Iets wat je in elkaar zet maar rammelt, maar toch (net) stevig genoeg is om niet in te storten.

De EU is gebouwd op tolerantie...
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')