Ja. Ik hoor 'm wel eens in de stad en dan wil je ook meteen meezingen en dansenquote:Op maandag 23 september 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jahet is zo'n lekker vrolijk liedje
voor ons allebeiquote:
jaquote:
Nevahquote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
omg link naar je twitter![]()
jaquote:Op maandag 23 september 2013 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Ik hoor 'm wel eens in de stad en dan wil je ook meteen meezingen en dansen
quote:
De vraag die iedereen bezighoudtquote:
Volgend jaar moet je wel!!!!quote:
error, fout antwoord, probeer opnieuwquote:
Ja, dat is waarquote:Op maandag 23 september 2013 21:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Volgend jaar moet je wel!!!!
Ik ben net klaar met werkenquote:Op maandag 23 september 2013 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
error, fout antwoord, probeer opnieuw
Anders gaan we je straffen hoorquote:
Dat kan best spannend zijnquote:Op maandag 23 september 2013 21:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Anders gaan we je straffen hoor
Zeg..quote:
Ik was om 8.15 thuis en klaar met werken even na half 8quote:
Ik heb vandaag de hele dag (was er al om half 11) bij een vriendin op de bank.gehangen, tv gekeken, gekletst over niksquote:
Sheer lazyquote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de hele dag (was er al om half 11) bij een vriendin op de bank.gehangen, tv gekeken, gekletst over niks
Even mijn vraag herformuleren.quote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik was om 8.15 thuis en klaar met werken even na half 8
Ik zie je welquote:Op maandag 23 september 2013 21:33 schreef Stuart het volgende:
Slechte foto inderdaad wel op Twitter maar ik stond boven achter het glas waar het niet zo koud was
[ afbeelding ]
I felt like I deserved a day like that8-)quote:
jaquote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef supersof het volgende:
stu's achtergrond is wel intimiderend.
I love youquote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik stuur echt allemaal berichten naar Stuart merk ik
Absoluutquote:Op maandag 23 september 2013 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
I felt like I deserved a day like that8-)
quote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
voorzieningenrechterkaderrichtlijntoewijzingsplancapaciteitsopbouw
Wat
Dat staat dus in het groene boekje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 23 september 2013 21:38 schreef essnhills het volgende:
When you move me everything is groovy
Ja, nou..quote:
Watquote:Op maandag 23 september 2013 21:39 schreef d4v1d het volgende:
voorzieningenrechterkaderrichtlijntoewijzingsplancapaciteitsopbouw
Wat
Dat staat dus in het groene boekje
het leven is hard, mien jongquote:Op maandag 23 september 2013 21:43 schreef d4v1d het volgende:
Oh wacht
Ik had zo'n txt bestand gedownload maar daar blijkt dus geen reet van te kloppen
Mede Provinciaaltje gespotquote:
Nu naar mij danquote:Op maandag 23 september 2013 21:35 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik stuur echt allemaal berichten naar Stuart merk ik
Amsterdam en Rotterdam zijn ook welquote:
Rotterdam ligt in een andere provincie.quote:Op maandag 23 september 2013 21:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam zijn ook wel
Maar dat volk wat er soms rondloopt
Ik heb een hele harde worstquote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
Toto heeft een zoet pittig worstje.
Echt waar?quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rotterdam ligt in een andere provincie.
welke hoek?quote:
En het heet bifiquote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef Spatieloos het volgende:
Toto heeft een zoet pittig worstje.
Zeker ook nog een hoesje om heen?quote:Op maandag 23 september 2013 21:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een hele harde worst
quote:Op maandag 23 september 2013 21:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zeker ook nog een hoesje om heen?
hiquote:
Treinquote:Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
Het internet in trein 1 ging nog wel, maae in trein 2...nu maar mobiel internet.dan
Hhwaard achtig?quote:
quote:
Hontquote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
OMG, mijn hont gaat zo maar op mijn voeten liggen, en hij is zo lekker warm
Honten
Mijn hontx1000
hontenquote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Honten
Mijn hontx1000
Zit niet echt in een hoek.quote:
quote:
wat voor hont heb je?quote:
nee.quote:
quote:
quote:
Een kooiker hontjequote:
d zaanstreek?quote:Op maandag 23 september 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zit niet echt in een hoek.Meer in midden Noord-Holland, ter hoogte van Amsterdam ongeveer. Iets hoger zelfs.
cutequote:
quote:
Die omgeving ong., ja.quote:Op maandag 23 september 2013 21:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
d zaanstreek?ik kom uit west-friesland
de hoek.vsn enkhuizen
die van de vriendin waar ik vandaag was sprong na het eten gezellig bij me op schootquote:Op maandag 23 september 2013 21:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Honten
Mijn hontx1000
een kooiker?quote:
quote:
Nee ik woon nu in Delftquote:Op maandag 23 september 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die omgeving, ja.Woon je daar nog steeds? Is best ver van, ja, alles.
Ik niet, je oma wel.quote:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik niet, je oma wel.
Ooh burn ekte swek allez
en nu pics van jou?quote:
Ik zou ook op je schoot springenquote:Op maandag 23 september 2013 22:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
die van de vriendin waar ik vandaag was sprong na het eten gezellig bij me op schoot
Mist ie niet hoorquote:Op maandag 23 september 2013 22:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
lijkt wel alsof die hond een oog mist
Ja allez hè, we moeten echt gaan. Komaan nu!quote:Op maandag 23 september 2013 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik niet, je oma wel.
Ooh burn ekte swek allez
mag het ook.andersom?quote:
quote:
Dikke swekquote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
En ik
[ afbeelding ]
Die luxe heb ik niet eensquote:Op maandag 23 september 2013 21:54 schreef essnhills het volgende:
Het internet in trein 1 ging nog wel, maae in trein 2...nu maar mobiel internet.dan
quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef d4v1d het volgende:
Al die jongens doen gewoon hun hand zo om hun puistje te verbergenHelemaal geen swek
alsof mensen hier 'swek' hebbenquote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef d4v1d het volgende:
Al die jongens doen gewoon hun hand zo om hun puistje te verbergenHelemaal geen swek
Ik ken wel mensen die 'trek' hebben?quote:
trek hebben of lekker trekken?quote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die 'trek' hebben?
De hond is het knapstquote:Op maandag 23 september 2013 22:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[ afbeelding ]
En ik
[ afbeelding ]
Smeerpijpquote:
Meh, vaak is ie zo traag dat je er alsnog geen donder aan hebt..quote:Op maandag 23 september 2013 22:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die luxe heb ik niet eens
Miles Kane heeft swekkar.quote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je UI heeft alle swek hier meegenomen
Ik heb het over de WiFiquote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, vaak is ie zo traag dat je er alsnog geen donder aan hebt..
Lekkere trekquote:
Provider?quote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het over de WiFi3G heb ik gelukkig genoeg
Ik had het ook over de wifi :pquote:Op maandag 23 september 2013 22:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb het over de WiFi3G heb ik gelukkig genoeg
In jouw UI past geeneens swek. Daarvoor is die te dikquote:Op maandag 23 september 2013 22:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je UI heeft alle swek hier meegenomen
quote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
In jouw UI past geeneens swek. Daarvoor is die te dik
OOOH DIISSSSS.
ohquote:Op maandag 23 september 2013 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had het ook over de wifi :p
Dit haal ik ook niet, dus boeiequote:
Ik heb een yotabyte HDDquote:Op maandag 23 september 2013 22:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb een harddisk met 1TB.
KOM HATEN DAN
geen idee wat dat betekentquote:Op maandag 23 september 2013 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb een yotabyte HDD
Kom maar![]()
1000TBquote:
Haat haatquote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
Ik heb meer dan genoeg.aan 200mb per maand. KOM HATEN DAN
HAAT HAATquote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef essnhills het volgende:
Ik heb meer dan genoeg.aan 200mb per maand. KOM HATEN DAN
Good, good, let the hatred flow through youquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Good, good, let the hatred flow through you![]()
Pr0nquote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
waar heb je dat in hemelsnaam voor nodig?
Geen idee, google opslaan ofzo?quote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
waar heb je dat in hemelsnaam voor nodig?
Dan ga je half liggen half zittenquote:Op maandag 23 september 2013 22:21 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben moe maar als ik ga liggen dan stuiter ik en heb ik nog gewoon energie
Daar ben.jij nog veel te jong.voorquote:
Mooi nietquote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar ben.jij nog veel te jong.voor
dat is heul niet aan jou om te bepalenquote:
Heul welquote:Op maandag 23 september 2013 22:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
dat is heul niet aan jou om te bepalen
Sorryquote:Op maandag 23 september 2013 22:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Niet eens weten van wat
quote:
Ben je die arme.jongen aan het stalken?quote:
essi heb je MKR gezien?quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je die arme.jongen aan het stalken?
quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga maar eens fappen slapen, ben doodop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Blijf dromenquote:Op maandag 23 september 2013 22:29 schreef d4v1d het volgende:
Omg omg omg omg omg
Stu, volg mij ook omg omg
Ik ben alleen wel mijn twitternaam vergeten
Stalken? Ik lees niets op Twitter johquote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je die arme.jongen aan het stalken?
nee : ik ga morgen de herhaling kijkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
That's what she said!quote:Op maandag 23 september 2013 22:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stalken? Ik lees niets op Twitter joh
Obviously. Alleen volg ik niemand terugquote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De volgers van stu komen allemaal door terugvolg-accounts. Die dude is helemaal niet populier
Ik voel me plots spesjaalquote:Op maandag 23 september 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Obviously. Alleen volg ik niemand terug
Stuwie is idd geen.boom neequote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De volgers van stu komen allemaal door terugvolg-accounts. Die dude is helemaal niet populier
Het laat zien dat er genoeg gekloot kan worden met aantal volgers. Waarom zou ik 4,500 volgers hebben als ik minder dan 150 mensen volgquote:Op maandag 23 september 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me plots spesjaal
Doe voorzichtigquote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zo op Delft dus ik.moet zo ff naar huis fietsen
quote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee : ik ga morgen de herhaling kijkendan zal ik niets verklappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
waarom zou je dat willenquote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Wat.
Ik kan 2 keer tegelijk mn voicemail bellen
Noodlesquote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
eerst nog mijn noodlesoep op eten en dan ben ik pas weg
kennelijkquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik niets verklappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Jaquote:
quote:
Dat kan heul nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Ik nomineer mijzelf tot tofste user van dit jaar
quote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Ik nomineer mijzelf tot tofste user van dit jaar
Roar, roar, roar, ROAAAAARquote:
rawr.quote:
KNORquote:
Sowieso de liefste, leukste en meest behulpzame. En meest intelligente en meest ondergewaardeerdequote:
Heb je het nou over mij?quote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sowieso de liefste, leukste en meest behulpzame. En meest intelligente en meest ondergewaardeerde
Newbiesquote:Op maandag 23 september 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Tofste user is toch wel LompeHorkBitterlemon komt er ook dicht in de buurt.
En de arrogantstequote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sowieso de liefste, leukste en meest behulpzame. En meest intelligente en meest ondergewaardeerde
Ik maak zeker kans in die categoriequote:
Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op maandag 23 september 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak zeker kans in die categorie![]()
Zekerquote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn we het daar in ieder geval over eens
Die heeft dit jaar nauwelijks gepostquote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik nomineer Moeraskat tot user van het jaar![]()
Kan mij wat jeukenquote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die heeft dit jaar nauwelijks gepost
Mod met een dood forumquote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik nomineer mezelf tot kut mod.
Gelijk heb jequote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik nomineer mezelf tot baas mod.
HEUYquote:
Macaarennnaaaaaaaquote:
Je doet daar niets want er is niets te doenquote:
Daar ga ik wel in meequote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik nomineer mijzelf tot FC Emmen supporter van het jaar
Iemand moet het zeggenquote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zegt er een wat over zich zelf![]()
Zeg dat niet te hard hierquote:Op maandag 23 september 2013 23:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik nomineer mijzelf tot FC Emmen supporter van het jaar
Ik kan best scherp uit de hoek komen jaquote:
Waarom nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard hier
Niet tegen mij hoop ikquote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan best scherp uit de hoek komen ja
quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
Ik ben best goed in mensen boos maken
quote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
That dependsquote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Niet tegen mij hoop ik
Ik nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
Miniempjequote:
Pillennnnnquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 23:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook onze Princes
quote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik ben irl waarschijnlijk de netste en best gemanierde persoon
Jij kent mij irl heul nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
Ik ben irl waarschijnlijk de netste en best gemanierde persoon
Neu, want die Engelse lui zijn altijd zo bekakt enzo xDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |