Obviously. Alleen volg ik niemand terugquote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De volgers van stu komen allemaal door terugvolg-accounts. Die dude is helemaal niet populier
Ik voel me plots spesjaalquote:Op maandag 23 september 2013 22:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Obviously. Alleen volg ik niemand terug
Stuwie is idd geen.boom neequote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De volgers van stu komen allemaal door terugvolg-accounts. Die dude is helemaal niet populier
Het laat zien dat er genoeg gekloot kan worden met aantal volgers. Waarom zou ik 4,500 volgers hebben als ik minder dan 150 mensen volgquote:Op maandag 23 september 2013 22:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me plots spesjaal
Doe voorzichtigquote:Op maandag 23 september 2013 22:36 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zo op Delft dus ik.moet zo ff naar huis fietsen
quote:Op maandag 23 september 2013 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee : ik ga morgen de herhaling kijkendan zal ik niets verklappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:
waarom zou je dat willenquote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef d4v1d het volgende:
Wat.
Ik kan 2 keer tegelijk mn voicemail bellen
Noodlesquote:Op maandag 23 september 2013 22:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
eerst nog mijn noodlesoep op eten en dan ben ik pas weg
kennelijkquote:
quote:Op maandag 23 september 2013 22:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zal ik niets verklappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jaquote:
quote:
Dat kan heul nietquote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Ik nomineer mijzelf tot tofste user van dit jaar
quote:Op maandag 23 september 2013 23:04 schreef Stuart het volgende:
Ik nomineer mijzelf tot tofste user van dit jaar
Roar, roar, roar, ROAAAAARquote:
rawr.quote:
KNORquote:
Sowieso de liefste, leukste en meest behulpzame. En meest intelligente en meest ondergewaardeerdequote:
Heb je het nou over mij?quote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sowieso de liefste, leukste en meest behulpzame. En meest intelligente en meest ondergewaardeerde
Newbiesquote:Op maandag 23 september 2013 23:06 schreef LittleBrownie het volgende:
Tofste user is toch wel LompeHorkBitterlemon komt er ook dicht in de buurt.
En de arrogantstequote:Op maandag 23 september 2013 23:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sowieso de liefste, leukste en meest behulpzame. En meest intelligente en meest ondergewaardeerde
Ik maak zeker kans in die categoriequote:
Zijn we het daar in ieder geval over eensquote:Op maandag 23 september 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik maak zeker kans in die categorie![]()
Zekerquote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn we het daar in ieder geval over eens
Die heeft dit jaar nauwelijks gepostquote:Op maandag 23 september 2013 23:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik nomineer Moeraskat tot user van het jaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |