yepquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Is het bij jullie trouwens ook zo mistig???
Toevallig, dat zei die sinaasappel net ook van jouquote:
Ik ben fris gewassen hoorquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Toevallig, dat zei die sinaasappel net ook van jou![]()
hier ook mistig ja, mooi
krachtsterretjes voor jouquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als die aidsrug en die tyfuskutschouders nu godverdomme niet heel snel kappen met hoeren ga ik ze patsen geven![]()
![]()
![]()
flut
Dan moet je hier de polder in gaan, smooiquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:56 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik ben fris gewassen hoor![]()
Ik vind het altijd zo mooi als de mist boven zo'n beekje hangt. Heb alleen nog nooit tijd gevonden (en een mooie plaats) om er foto's van te maken
Jullie mogen toch min of meer zelf je werkplek kiezen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:02 schreef Stormqueen het volgende:
Helaas zit ik sinds de verhuizing van drie weken geleden ergens anders en kijk ik nu uit op....
de parkeergarage![]()
![]()
(eerst keek ik uit op een weiland met koeien en een sloot en en en)
Ja, binnen een straal van xxx meter.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Jullie mogen toch min of meer zelf je werkplek kiezen?
Ok, er zit dus nog wel iets van systeem inquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, binnen een straal van xxx meter.
Althans, we hebben "dedicated area's" en eigenlijk is het de bedoeling dat je daar gaat zitten.
Ik kan best aan de andere kant van het gebouw gaan zitten, maar dan zit ik waarschijnlijk tussen de programmeurs (=autisten) en dan ga ik nog harder balen dan hier, tussen de mensen waar ik dagelijks mee werk
Ja dat wel, het is meer zo van "hier moet je ongeveer zitten"quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, er zit dus nog wel iets van systeem in
Ik weet wel bij welke club ik zou zitten jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat wel, het is meer zo van "hier moet je ongeveer zitten"
De ekten autisten zoals mijn collega die altijd op dezelfde plek willen zitten beginnen daarom gewoon om 7 uur, dan is er nog geen hond en dan kun je altijd op je favoriete plekje kamperen.
Mensen die het wat minder interesseert (wtf om 7 uur is mijn wekker nog niet eens af) gaan zitten op de plekken die later op de ochtend nog over zijn
Dat verbaast me weinigquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik weet wel bij welke club ik zou zitten ja![]()
Volgens mij komen ze van fokkersquote:
Ermahgerd dat doen ze hier ook en ik hoor steevast: Half dagje??? Als ik om 4u weggaquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zou je dan ook GOEDEMIDDAG gaan roepen naar mensen die om 9 uur beginnen?
ja, jij hebt ook verwonderlijke collegaequote:Op dinsdag 24 september 2013 10:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ermahgerd dat doen ze hier ook en ik hoor steevast: Half dagje??? Als ik om 4u weggaterwijl ik om half 8 begin
Tuurlijk niet, 9 uur is ochtendquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
Zou je dan ook GOEDEMIDDAG gaan roepen naar mensen die om 9 uur beginnen?
dat klinkt echt fantastischquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Vanmorgen fietsen in de mist, keiengik kon amper 3 meter ver zien en hoorde ineens overal om me heen geluiden
en dan lekker in donkere steegjes moeten fietsen en langs een park zonder verlichting
Welke?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:53 schreef Mss het volgende:
Ik had die webshop met die $100+ aan verzendkosten gemaild of dat wel klopte want het is zo'n hoog bedrag.
Hun reactie: ja ermahgerd het is een internationale order dus ermahgerd daarom die prijs.
Mag ik een emoslinger?
quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Je ochtend besteden aan het photoshoppen van Chinezen
Goeden rel daar:quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
https://www.facebook.com/GeweldigePagina
quote:Kap jij eens even met plaatjes jatten!!!Verzin zelf eens iets!
Lekker brutaal om ze te jatten een ander maakt ze en jij jat ze weg en zet dan ook nog ff je eigen logo er in!Beetje steilloos om met de eer te gaan strijken!
Gejat van De LaCh FaBrieK mensen ga daar maar eens kijken,dan zie je dat heel veel plaatjes die hier staan,daar al eerder op hebben gestaan!Niet erg netjes...deel ze dan gewoon ipv ze weg te jatten en met de eer te gaan strijken!
Ja kostelijk he!quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden rel daar:
[..]
De eer van dat soort plaatjes
Ik ook nietquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom kijk je mij aan, ik gebruik niet eens zout in m'n eten![]()
![]()
Ja? Dus gewoon een tijd laten opstaan? En dan tomaat in zijn geheel er in flikkeren (ik bedoel; hoeft niet te pellen oid? )quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens dikken tomaten vanzelf in als je ze ff laat pruttelen. Ik zou zelf gewoon alles in 1 pan mieteren, flink laten sudderen en dan in de wrap flikkeren.
Indien te smaakloos kun je zo'n zakje fajita seasoning mix kopen bij de appie
Nee, hoeft niet perse, tenzij je die velletjes vies vindt.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja? Dus gewoon een tijd laten opstaan? En dan tomaat in zijn geheel er in flikkeren (ik bedoel; hoeft niet te pellen oid? )
Klinkt goedquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, hoeft niet perse, tenzij je die velletjes vies vindt.
Ik zou het wel even in stukjes snijden
Maar dan krijg je meer een dikkige vleesgroenteprut uiteindelijk die je dan in je wrap kan rollen
Ik zou niet weten hoe je zoiets zelf kan maken maar wat wel net zo lekker is als van dat pakje..quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
ik neem aan dat ze voor een iets gezondere optie wilden gaan
Dan moet je dat pakje eten, als je alleen maar dat wil eten.quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe je zoiets zelf kan maken maar wat wel net zo lekker is als van dat pakje..
Ja, ik vind dat pakje lekker
quote:Op dinsdag 24 september 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je dat pakje eten, als je alleen maar dat wil eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |