dus wat doet u volgende keer?quote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
hahha sorry. ik val graag met de deur in huis.
en ja negeren probeer ik wel, maar uiteindelijk ben ik niet zo hard en trap ik er altijd weer in.
een rondje rennen en whatsapp negerenquote:Op maandag 23 september 2013 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
dus wat doet u volgende keer?
Maak er een leermoment van
quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
een rondje rennen en whatsapp negeren
hartstikke goed!quote:Op maandag 23 september 2013 22:23 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
een rondje rennen en whatsapp negeren
quote:Op maandag 23 september 2013 22:30 schreef Molo het volgende:
Godsamme, oud collega van me plaatst een foto van haar met haar inmiddels overleden vader die toen ziek was, eerste reactie "Jezus wat ziet Harry eruit, teveel gezopen?"
De mogelijkhedenquote:Op maandag 23 september 2013 22:58 schreef Molo het volgende:
Gewoon in een willekeurig winkelcentrum gaan staan met een bord met toastjes/koekjes/snoep/drankjes met gif erin. Rijendik staan ze te wachten, NIEMAND denkt na
nu ben je groen en doe je broadwaydansjes?quote:Op maandag 23 september 2013 23:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
Masker iets te lang laten zitten volgens mij.
quote:Op maandag 23 september 2013 23:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nu ben je groen en doe je broadwaydansjes?
Mental image van Lin met cavia op d'r tetten.quote:
HOE komt je aan die mental image?quote:Op maandag 23 september 2013 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mental image van Lin met cavia op d'r tetten.
ah vandaar, ja daar was ik niet bijquote:Op maandag 23 september 2013 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Goeden meet in SQ's tuin was dat!
omnomnom.quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nadeel van sinaasappels..hele fucking bureau onder de sap
en ze stinkenquote:Op dinsdag 24 september 2013 09:45 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nadeel van sinaasappels..hele fucking bureau onder de sap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |