hehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:12 schreef casper019 het volgende:
http://www.boekenvoordeel(...)11ffa873f5-239219097
koekjes bakken voor je hond tis bakgekte in nederland
Die kan je nog prima gebruikenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:55 schreef casper019 het volgende:
Nu ga ik morgen bij een vreidnin eten en wil voor haar en haar ouders een appeltaart bakken
nu benik appels aan te schillen maar ondertussen zijn de 1e paar geschilde compleet bruin geworden
kan ik die nog wel gebruiken? (of zien ze er nu alleen minder aantrekkelijk uit en maakt het verder niet uit)
haha nee ze hebben n halfuurtje gelegen , maar heb een appelschiller dus die maakt er gelijk plakken van dus ze zijn dan gelijk TOTAAL bruin..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die kan je nog prima gebruiken. Tenzij je een paar dagen geleden al begonnen bent met schillen, dan is het beter om opnieuw te beginnen
ja hoor. Volgende keer een beetje citroensap opdoen direct na het schillen, dan worden ze niet (zo snel) bruin.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:16 schreef casper019 het volgende:
[..]
haha nee ze hebben n halfuurtje gelegen , maar heb een appelschiller dus die maakt er gelijk plakken van dus ze zijn dan gelijk TOTAAL bruin..
maar dat maakt dus niet uit?
Ok thx, nja als t qua smaak niet uitmaakt dan hoeft die cutroen ook niet perse!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:22 schreef kvd het volgende:
[..]
ja hoor. Volgende keer een beetje citroensap opdoen direct na het schillen, dan worden ze niet (zo snel) bruin.
Ik durf over de smaak niets te zeggen als ze bruin zijn geworden, die van mij worden dat meestal nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:04 schreef casper019 het volgende:
[..]
Ok thx, nja als t qua smaak niet uitmaakt dan hoeft die cutroen ook niet perse!
Taart is perfect gelukt volgens mij, lastig om nu te laten staan.. ruikt zo lekker!!
maar ik denk dat het raar staat alsi k morgen aankom met een taart met een punt missend
Oh klinkt lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef _Liek het volgende:
Vers uit de oven: hazelnootkoekjes met chocolade, cacao nibs en kaneel. [ afbeelding ]
Ziet er goed uit!quote:
wow die ziet er lekkernuit, heb je die gewoon op een grote bakplaat gemaakt??quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:09 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ziet er goed uit!
Hierbij mijn kersenplaatkoek. Hij is echt heel lekker geworden.![]()
[ afbeelding ]
Sure, zal 'm morgen overtypen uit mijn kookboek. En ja, op een bakplaat. De plaat was alleen te groot en de randjes waren verbrand, maar goedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:10 schreef casper019 het volgende:
[..]
wow die ziet er lekkernuit, heb je die gewoon op een grote bakplaat gemaakt??
mag k miss t recept
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door Xaryna op 04-10-2013 07:57:18 ]Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Mooie appeltaart, zeker die bovenkant.quote:
Boh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:02 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
NY salted chocolate caramel cheesecake
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:12 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Sure, zal 'm morgen overtypen uit mijn kookboek. En ja, op een bakplaat. De plaat was alleen te groot en de randjes waren verbrand, maar goed
Recept Kersenplaatkoek:Thx moet ik toch ook maar is maken zon plaatkoek!! =)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat een leukerdjesquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:26 schreef Anne het volgende:
Normaal ben ik van de cakes, maar vandaag toch eens koekjes gebakken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |