abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131553343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef BeamofLight het volgende:
YES! Voor het eerst geloof ik een mail binnen van een Russische. Ze excuseert zich ervoor dat ze geen Deens spreekt, dus daar matchen we ook lekker op. Ze wil mijn vrouw worden ofzo.
Heet de dame toevallig Irina? Anders hebben we een probleempje hahah :P
  woensdag 25 september 2013 @ 15:22:04 #202
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131553379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:20 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

weet ik zo niet, maar jij mag het geld naar Rusland sturen iedere maand, dan doe ik haar af en toe wel prikken
pi_131553402
Svetlana is ook lief.
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131553427
quote:
[..]

weet ik zo niet, maar jij mag het geld naar Rusland sturen iedere maand, dan doe ik haar af en toe wel prikken
Klinkt als een strak plan
  woensdag 25 september 2013 @ 15:24:42 #205
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131553462
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:20 schreef Phyxcius het volgende:

[..]

Kreeg vandaag ook een mailtje van Irina die geen Deens spreekt, zou er een database ergens gehackt zijn? Of doorverkocht. Geadresseerd aan mn username die ik op allerlei sites gebruik dus kon zo niet herleiden welke.
Grijp ze!
pi_131553481
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:24 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Kreeg vandaag ook een mailtje van Irina die geen Deens spreekt, zou er een database ergens gehackt zijn? Of doorverkocht. Geadresseerd aan mn username die ik op allerlei sites gebruik dus kon zo niet herleiden welke.
Het schijnt dat er zoiets bestaat als spam.
  woensdag 25 september 2013 @ 15:26:08 #207
402989 japiedevlugge
pi_131553511
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Het schijnt dat er zoiets bestaat als spam.
Ja, maar die username i.c.m. e-mail adres zijn in principe niet publiek beschikbaar.

En het is m'n date username overigens.
Grijp ze!
pi_131554020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:26 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Ja, maar die username i.c.m. e-mail adres zijn in principe niet publiek beschikbaar.

En het is m'n date username overigens.
Misschien een combinatie van factoren dan. En het zou mij weinig verbazen als veel datingsites kleine lettertjes hebben waarin staat dat ze je gegevens door mogen verkopen aan derden e.d.
pi_131554457
Ik lees hier al eventjes mee, omdat ik aan het denken was om me ook in te schrijven ergens. Zeker omdat de scharrel uit mijn buurdorp(die donkere) steeds 'smoesjes' heeft dat ze niet kan afspreken. Toch ben ik haar zaterdag weer in de discotheek tegengekomen en hebben we weer gekust :')

Maar daarvoor had ik me dus afgelopen vrijdag ingeschreven bij OKCupid. Dat werd hier soms aangeraden en is ook gratis. Wel fijn om daarmee te beginnen dus.
Ik had nog amper wat vragen ingevuld of er kwam al iemand in mijn matchingslijst. Heel toevallig herkende ik haar van een eerder bijbaantje waar ik al 2 jaar niet meer werk. Toch heb ik zelden met haar gesproken tijdens dat werk. Ook omdat ze 4 jaar ouder is dan mij :')
Haar toch een berichtje gestuurd, maar ze herkende me niet direct. Na wat meer uitleg volgens mij wel. Na ongeveer 10 korte berichten/OKCmails gestuurd te hebben vroeg ik haar af te spreken. Dat vond ze goed en ook meteen haar telefoonnr gekregen. Dus nu gaan we komende vrijdag al afspreken.

Wel een bazenactie natuurlijk dat het zo snel al lukt en bij de eerste en enigste poging al wil afspreken 8-)
Verder staat er eigenlijk ook niemand op OKCupid waar ik mee af zou willen spreken. Allemaal wonen ze te ver weg(deze woont 10km verderop, andere 30+km), of te oud, te lelijk.
Dus ik ben wel weer benieuwd naar vrijdag.

Ik baal alleen dat mijn huidige scharrel steeds niet wil afspreken. Zij is echt leuk en erg knap. Zelfs de mensen van mijn extreem klein dorp(1800inw) vinden haar echt knap. Dat is vooral raar omdat meestal niemand iets van buiterlanders moet hebben, zeker ook geen negerinnen.
  woensdag 25 september 2013 @ 15:57:00 #210
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131554695
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef JAOC het volgende:
Ik baal alleen dat mijn huidige scharrel steeds niet wil afspreken. Zij is echt leuk en erg knap. Zelfs de mensen van mijn extreem klein dorp(1800inw) vinden haar echt knap. Dat is vooral raar omdat meestal niemand iets van buiterlanders moet hebben, zeker ook geen negerinnen.
Heb af en toe echt het gevoel dat je in 1800 leeft daar in Brabant. Overigens ook precies de reden waarom ik dat gebied op m'n 18e ben ontvlucht.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 25 september 2013 @ 16:12:36 #211
242666 BeamofLight
pi_131555239
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Heb af en toe echt het gevoel dat je in 1800 leeft daar in Brabant. Overigens ook precies de reden waarom ik dat gebied op m'n 18e ben ontvlucht.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neerkant
  woensdag 25 september 2013 @ 16:52:56 #212
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131556661
Ik zou een date hebben binnen kort, maar die ga ik afzeggen. Ze had mij een bericht gestuurd waar ik nog niet op gereageerd had en de dag er op had ze foto's toegevoegd. Daar krijg ik een melding van dus ik dacht wtf alweer een bericht?!?!? Maar waren foto's dus. Niet gereageerd want stond in de file. Vandaag alweer een bericht met de vraag of ik toch noet ging afhaken en of de foto's zo tegen vielen! Pfff doe relaxt zeg!! Dit soort gedrag weert zwaar tegen in mijn geval.

Net als, "weet geen idee wanneer we moeten afspreken. Maar komende 2 weken zijn mijn weekende vrij!"

Wtf dan weet je het dus wel :{w
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131556952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:52 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou een date hebben binnen kort, maar die ga ik afzeggen. Ze had mij een bericht gestuurd waar ik nog niet op gereageerd had en de dag er op had ze foto's toegevoegd. Daar krijg ik een melding van dus ik dacht wtf alweer een bericht?!?!? Maar waren foto's dus. Niet gereageerd want stond in de file. Vandaag alweer een bericht met de vraag of ik toch noet ging afhaken en of de foto's zo tegen vielen! Pfff doe relaxt zeg!! Dit soort gedrag weert zwaar tegen in mijn geval.

Net als, "weet geen idee wanneer we moeten afspreken. Maar komende 2 weken zijn mijn weekende vrij!"

Qua spelling zijn jullie wel gewaagd aan elkaar. Ik zou het nog een kans geven.
  woensdag 25 september 2013 @ 17:02:33 #214
402989 japiedevlugge
pi_131557006
quote:

Is dat zo erg? Volgens mij zie je haar dan gewoon niet zitten. Als iemand enthousiast over je is, is dat alleen maar in je voordeel als jij de ander ook ziet zitten. En anders had je ook al wel eerder gereageerd lijkt me, je hebt haar tot 3 dagen toe genegeerd als ik het goed begrijp.
Grijp ze!
  woensdag 25 september 2013 @ 17:34:50 #215
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131558053
quote:

Zo erg is dat toch niet :P het is wel een beetje hoe de toon is, maar dat kan je niet zien in een bericht, wat het kut maakt :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 25 september 2013 @ 18:07:29 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131559092
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Qua spelling zijn jullie wel gewaagd aan elkaar. Ik zou het nog een kans geven.
Je valt in herhaling. Zal ik nog een keer in herhaling vallen..... Dislecty :W

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Is dat zo erg? Volgens mij zie je haar dan gewoon niet zitten. Als iemand enthousiast over je is, is dat alleen maar in je voordeel als jij de ander ook ziet zitten. En anders had je ook al wel eerder gereageerd lijkt me, je hebt haar tot 3 dagen toe genegeerd als ik het goed begrijp.
Ik ben de laatste dagen druk geweest dus geen tijd om te reageren. Heb ik ook aangegeven dat ik er nog op terug zal gaan komen.

Maar elke keer berichtjes sturen en conclussies gaan trekken vind ik dodelijk vermoeiend. Daar kan ik slecht tegen ;)

quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 17:34 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zo erg is dat toch niet :P het is wel een beetje hoe de toon is, maar dat kan je niet zien in een bericht, wat het kut maakt :P
Het komt mij veel te "wanhopig" en dringent over. Heb 1x eerder zo iets mee gemaakt, wat een drama. Constant vragen wat ik ging doen, met wie, hoe last ik terug zal zijn, wat is morgen, overmorgen en volgende week ging doen.....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  woensdag 25 september 2013 @ 18:21:57 #217
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131559470
Tja... Het hoeft niet altijd zo te lopen natuurlijk :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 september 2013 @ 18:22:10 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131559475
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het komt mij veel te "wanhopig" en dringent over. Heb 1x eerder zo iets mee gemaakt, wat een drama. Constant vragen wat ik ging doen, met wie, hoe last ik terug zal zijn, wat is morgen, overmorgen en volgende week ging doen.....
Oh God. Controlfreak alert. Alsof je alles al weet wat je gaat doen. De volgende dag kan ik me voorstellen, maar ik weet echt niet wat ik volgende maand ga doen op een doordeweekse woensdagavond.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131559617
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef ook_gek het volgende:

Je valt in herhaling. Zal ik nog een keer in herhaling vallen..... Dislecty :W

En lui. Kan ik hier nog wel begrijpen maar op die datingsites zou ik toch echt wat moderne hulpmiddelen inschakelen zoals spellingscontrole.
  woensdag 25 september 2013 @ 18:48:33 #220
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131560231
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:22 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Oh God. Controlfreak alert. Alsof je alles al weet wat je gaat doen. De volgende dag kan ik me voorstellen, maar ik weet echt niet wat ik volgende maand ga doen op een doordeweekse woensdagavond.
Precies! Dat was ze dus ook heel erg. En ik herken in deze het zelfde gedrag.... Begin ik niet aan :)
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:27 schreef Seikcid het volgende:

[..]

En lui. Kan ik hier nog wel begrijpen maar op die datingsites zou ik toch echt wat moderne hulpmiddelen inschakelen zoals spellingscontrole.
Niet meteen conclussies trekken. Je slaat namelijk de plank mis.
  woensdag 25 september 2013 @ 18:59:12 #221
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131560657
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Precies! Dat was ze dus ook heel erg. En ik herken in deze het zelfde gedrag.... Begin ik niet aan :)

[..]

Niet meteen conclussies trekken. Je slaat namelijk de plank mis.
Best vreemd om een eerdere date op een nieuwe date te projecteren. Daarnaast snap ik het ook wel een beetje, als je uitkijkt naar een date denk je er toch meestal wel aan om even te antwoorden, in ieder geval dezelfde dag nog.
pi_131561362
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Best vreemd om een eerdere date op een nieuwe date te projecteren. Daarnaast snap ik het ook wel een beetje, als je uitkijkt naar een date denk je er toch meestal wel aan om even te antwoorden, in ieder geval dezelfde dag nog.
Er zijn ook genoeg dames die niet dezelfde dag reageren.. (er zou zomaar iets aan de hand kunnen zijn, weet jij veel.. ) Naarmate de tijd vordert, krijg je steeds beter in de gaten hoe iemand is met reageren.. Of dezelfde dag of een dag later.. Geduld is een schone zaak :) (Ik pen het er nu heel makkelijk neer, maar dit heb ik ook "moeten" leren :@ )
  woensdag 25 september 2013 @ 19:18:34 #223
242666 BeamofLight
pi_131561428
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef eefje801 het volgende:

[..]

nee joh, hij was druk. Waarschijnlijk die dagen ook geen tanden gepoetst, laat staan gegeten.
pi_131561560
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:18 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee joh, hij was druk. Waarschijnlijk die dagen ook geen tanden gepoetst, laat staan gegeten.
Hahaha, dat blijft echt de grootste smoes ooit..:
- Ik ben druk..
- Ja, moeten we even kijken wanneer.. Ik kom erop terug..
- Weet ik nog niet.. Laat het je weten..
pi_131562610
Dat moment dat je een blouse die je maandagavond aanhad van de stoel pakt waar hij overheen gedrapeerd lag en je gelijk een zweem van de - behoorlijk lekkere - parfum van datemevrouw ruikt.

Wat me eraan doet denken dat ik zo eens wat concreets in wil plannen met 'r.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')