Heet de dame toevallig Irina? Anders hebben we een probleempje hahahquote:Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef BeamofLight het volgende:
YES! Voor het eerst geloof ik een mail binnen van een Russische. Ze excuseert zich ervoor dat ze geen Deens spreekt, dus daar matchen we ook lekker op. Ze wil mijn vrouw worden ofzo.
weet ik zo niet, maar jij mag het geld naar Rusland sturen iedere maand, dan doe ik haar af en toe wel prikkenquote:Op woensdag 25 september 2013 15:20 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Heet de dame toevallig Irina? Anders hebben we een probleempje hahah
Klinkt als een strak planquote:[..]
weet ik zo niet, maar jij mag het geld naar Rusland sturen iedere maand, dan doe ik haar af en toe wel prikken
Kreeg vandaag ook een mailtje van Irina die geen Deens spreekt, zou er een database ergens gehackt zijn? Of doorverkocht. Geadresseerd aan mn username die ik op allerlei sites gebruik dus kon zo niet herleiden welke.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:20 schreef Phyxcius het volgende:
[..]
Heet de dame toevallig Irina? Anders hebben we een probleempje hahah
Het schijnt dat er zoiets bestaat als spam.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:24 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Kreeg vandaag ook een mailtje van Irina die geen Deens spreekt, zou er een database ergens gehackt zijn? Of doorverkocht. Geadresseerd aan mn username die ik op allerlei sites gebruik dus kon zo niet herleiden welke.
Ja, maar die username i.c.m. e-mail adres zijn in principe niet publiek beschikbaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:25 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het schijnt dat er zoiets bestaat als spam.
Misschien een combinatie van factoren dan. En het zou mij weinig verbazen als veel datingsites kleine lettertjes hebben waarin staat dat ze je gegevens door mogen verkopen aan derden e.d.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:26 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Ja, maar die username i.c.m. e-mail adres zijn in principe niet publiek beschikbaar.
En het is m'n date username overigens.
Heb af en toe echt het gevoel dat je in 1800 leeft daar in Brabant. Overigens ook precies de reden waarom ik dat gebied op m'n 18e ben ontvlucht.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef JAOC het volgende:
Ik baal alleen dat mijn huidige scharrel steeds niet wil afspreken. Zij is echt leuk en erg knap. Zelfs de mensen van mijn extreem klein dorp(1800inw) vinden haar echt knap. Dat is vooral raar omdat meestal niemand iets van buiterlanders moet hebben, zeker ook geen negerinnen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Neerkantquote:Op woensdag 25 september 2013 15:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb af en toe echt het gevoel dat je in 1800 leeft daar in Brabant. Overigens ook precies de reden waarom ik dat gebied op m'n 18e ben ontvlucht.
Qua spelling zijn jullie wel gewaagd aan elkaar. Ik zou het nog een kans geven.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:52 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou een date hebben binnen kort, maar die ga ik afzeggen. Ze had mij een bericht gestuurd waar ik nog niet op gereageerd had en de dag er op had ze foto's toegevoegd. Daar krijg ik een melding van dus ik dacht wtf alweer een bericht?!?!? Maar waren foto's dus. Niet gereageerd want stond in de file. Vandaag alweer een bericht met de vraag of ik toch noet ging afhaken en of de foto's zo tegen vielen! Pfff doe relaxt zeg!! Dit soort gedrag weert zwaar tegen in mijn geval.
Net als, "weet geen idee wanneer we moeten afspreken. Maar komende 2 weken zijn mijn weekende vrij!"
Wtf dan weet je het dus wel
Is dat zo erg? Volgens mij zie je haar dan gewoon niet zitten. Als iemand enthousiast over je is, is dat alleen maar in je voordeel als jij de ander ook ziet zitten. En anders had je ook al wel eerder gereageerd lijkt me, je hebt haar tot 3 dagen toe genegeerd als ik het goed begrijp.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:52 schreef ook_gek het volgende:
Ik zou een date hebben binnen kort, maar die ga ik afzeggen. Ze had mij een bericht gestuurd waar ik nog niet op gereageerd had en de dag er op had ze foto's toegevoegd. Daar krijg ik een melding van dus ik dacht wtf alweer een bericht?!?!? Maar waren foto's dus. Niet gereageerd want stond in de file. Vandaag alweer een bericht met de vraag of ik toch noet ging afhaken en of de foto's zo tegen vielen! Pfff doe relaxt zeg!! Dit soort gedrag weert zwaar tegen in mijn geval.
Net als, "weet geen idee wanneer we moeten afspreken. Maar komende 2 weken zijn mijn weekende vrij!"
Zo erg is dat toch nietquote:Op woensdag 25 september 2013 16:52 schreef ook_gek het volgende:
Je valt in herhaling. Zal ik nog een keer in herhaling vallen..... Dislectyquote:Op woensdag 25 september 2013 17:01 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Qua spelling zijn jullie wel gewaagd aan elkaar. Ik zou het nog een kans geven.
Ik ben de laatste dagen druk geweest dus geen tijd om te reageren. Heb ik ook aangegeven dat ik er nog op terug zal gaan komen.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:02 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Is dat zo erg? Volgens mij zie je haar dan gewoon niet zitten. Als iemand enthousiast over je is, is dat alleen maar in je voordeel als jij de ander ook ziet zitten. En anders had je ook al wel eerder gereageerd lijkt me, je hebt haar tot 3 dagen toe genegeerd als ik het goed begrijp.
Het komt mij veel te "wanhopig" en dringent over. Heb 1x eerder zo iets mee gemaakt, wat een drama. Constant vragen wat ik ging doen, met wie, hoe last ik terug zal zijn, wat is morgen, overmorgen en volgende week ging doen.....quote:Op woensdag 25 september 2013 17:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo erg is dat toch niethet is wel een beetje hoe de toon is, maar dat kan je niet zien in een bericht, wat het kut maakt
Oh God. Controlfreak alert. Alsof je alles al weet wat je gaat doen. De volgende dag kan ik me voorstellen, maar ik weet echt niet wat ik volgende maand ga doen op een doordeweekse woensdagavond.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het komt mij veel te "wanhopig" en dringent over. Heb 1x eerder zo iets mee gemaakt, wat een drama. Constant vragen wat ik ging doen, met wie, hoe last ik terug zal zijn, wat is morgen, overmorgen en volgende week ging doen.....
En lui. Kan ik hier nog wel begrijpen maar op die datingsites zou ik toch echt wat moderne hulpmiddelen inschakelen zoals spellingscontrole.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:07 schreef ook_gek het volgende:
Je valt in herhaling. Zal ik nog een keer in herhaling vallen..... Dislecty
Precies! Dat was ze dus ook heel erg. En ik herken in deze het zelfde gedrag.... Begin ik niet aanquote:Op woensdag 25 september 2013 18:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh God. Controlfreak alert. Alsof je alles al weet wat je gaat doen. De volgende dag kan ik me voorstellen, maar ik weet echt niet wat ik volgende maand ga doen op een doordeweekse woensdagavond.
Niet meteen conclussies trekken. Je slaat namelijk de plank mis.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:27 schreef Seikcid het volgende:
[..]
En lui. Kan ik hier nog wel begrijpen maar op die datingsites zou ik toch echt wat moderne hulpmiddelen inschakelen zoals spellingscontrole.
Best vreemd om een eerdere date op een nieuwe date te projecteren. Daarnaast snap ik het ook wel een beetje, als je uitkijkt naar een date denk je er toch meestal wel aan om even te antwoorden, in ieder geval dezelfde dag nog.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Dat was ze dus ook heel erg. En ik herken in deze het zelfde gedrag.... Begin ik niet aan
[..]
Niet meteen conclussies trekken. Je slaat namelijk de plank mis.
Er zijn ook genoeg dames die niet dezelfde dag reageren.. (er zou zomaar iets aan de hand kunnen zijn, weet jij veel.. ) Naarmate de tijd vordert, krijg je steeds beter in de gaten hoe iemand is met reageren.. Of dezelfde dag of een dag later.. Geduld is een schone zaakquote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Best vreemd om een eerdere date op een nieuwe date te projecteren. Daarnaast snap ik het ook wel een beetje, als je uitkijkt naar een date denk je er toch meestal wel aan om even te antwoorden, in ieder geval dezelfde dag nog.
nee joh, hij was druk. Waarschijnlijk die dagen ook geen tanden gepoetst, laat staan gegeten.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:59 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Best vreemd om een eerdere date op een nieuwe date te projecteren. Daarnaast snap ik het ook wel een beetje, als je uitkijkt naar een date denk je er toch meestal wel aan om even te antwoorden, in ieder geval dezelfde dag nog.
Hahaha, dat blijft echt de grootste smoes ooit..:quote:Op woensdag 25 september 2013 19:18 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee joh, hij was druk. Waarschijnlijk die dagen ook geen tanden gepoetst, laat staan gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |