abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:31:23 #176
412103 Lorde
We'll never be royals
pi_131536687
quote:
12s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Jullie zijn wel oud! :o
Ha ha.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 23:35:41 #177
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131536880
Maar hij maakte er wel een hoop stampij over wat blijkbaar niet eens nodig was. Wat vond je apart dan?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131536917
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:28 schreef Lorde het volgende:
Daar heb je wel een punt. Maar ik heb liever een leuk gesprek en dan komt de broodnodige informatie wel een daarop volgende keer.

Ik had laatst een date. Was opzich wel ok. Die gozer was 196 en ik ben 162 dus dat was hem al niet helemaal.
Na afloop zei ik; nou oke, dat was apart. Vervolgens hem bedankt en gezegd dat hij even moest appen als ie thuis was.

Krijg ik rond middernacht een lading appjes binnen, een en al drama. Hij had uren lang liggen nadenken over wat ik nu bedoelde met apart. Ik kreeg allemaal verwijten van hem en dat als ik hem niet leuk vond ik dat moest zeggen ipv hem valse hoop geven.

Ik bedoel apart niet perse negatief maar na dat gezeik was ik er wel klaar mee.
Dat wist je van te voren toch al wel of niet dan?
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:44:30 #179
412103 Lorde
We'll never be royals
pi_131537246
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:35 schreef El_Thijs het volgende:
Maar hij maakte er wel een hoop stampij over wat blijkbaar niet eens nodig was. Wat vond je apart dan?
Ik wist na afloop nou niet of ik onze meet up leuk vond of niet. Ken je dat?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 23:46:00 #180
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131537333
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:44 schreef Lorde het volgende:

[..]

Dat ken ik. Al zou ik het misschien niet apart noemen en had ik het eerlijk gezegd, maar dat is verschillend per persoon natuurlijk. Neemt niet weg dat hij zich niet zo kinderachtig had moeten gedragen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:49:14 #181
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131537480
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:44 schreef Lorde het volgende:

[..]

"apart" is wel een bijzondere benaming daarvoor. Maar hij had achteraf beter gelijk kunnen vragen wat je daarmee bedoelde.
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:50:57 #182
412103 Lorde
We'll never be royals
pi_131537562
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

"apart" is wel een bijzondere benaming daarvoor. Maar hij had achteraf beter gelijk kunnen vragen wat je daarmee bedoelde.
Ja, foute woordkeus van mijn kant. Al weet ik niet hoe ik het anders had moeten noemen. Haha volgende keer houd ik mijn mening voor mij.
pi_131538718
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Inderdaad. "Apart" is wel een bijzonder negatieve woordkeus. Beetje "ronduit kut, maar dat wil ik eigenlijk niet zeggen". Zeker voor de man bijt hond kijker :P
  woensdag 25 september 2013 @ 00:49:59 #184
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131539424
quote:
Daar heb je wel een punt. Maar ik heb liever een leuk gesprek en dan komt de broodnodige informatie wel een daarop volgende keer.

Ik had laatst een date. Was opzich wel ok. Die gozer was 196 en ik ben 162 dus dat was hem al niet helemaal.
Na afloop zei ik; nou oke, dat was apart. Vervolgens hem bedankt en gezegd dat hij even moest appen als ie thuis was.

Krijg ik rond middernacht een lading appjes binnen, een en al drama. Hij had uren lang liggen nadenken over wat ik nu bedoelde met apart. Ik kreeg allemaal verwijten van hem en dat als ik hem niet leuk vond ik dat moest zeggen ipv hem valse hoop geven.

Ik lul over van alles op de standaard vragen na.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131540994
quote:

Vat dit net verkeerd op, ik ken je totaal niet.. :@. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet omgaan met vage woordkeuze en niet duidelijk zijn.. En ja, sommige mensen gaan erover malen en andere niet.. Tegenwoordig ben ik zelf zover dat ik aan het einde van de date gewoon vraag waar we staan.. (aangezien je dat binnen 10 sec na aanvang allang weet ;) ).

En je mening voor je houden? Waarom? :'(. Zo creëer je alleen nog maar meer onduidelijkheid mijns inziens.. Je zou bijvoorbeeld toch gewoon kunnen zeggen: "Vond het heel gezellig, maar ik heb geen klik.." Niets meer en niet minder..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2013 06:52:19 ]
pi_131541778
quote:

Die zou ik meteen afkappen joh. Te wanhopig bezig :P
pi_131541809
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 06:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vat dit net verkeerd op, ik ken je totaal niet.. :@. Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet omgaan met vage woordkeuze en niet duidelijk zijn.. En ja, sommige mensen gaan erover malen en andere niet.. Tegenwoordig ben ik zelf zover dat ik aan het einde van de date gewoon vraag waar we staan.. (aangezien je dat binnen 10 sec na aanvang allang weet ;) ).

En je mening voor je houden? Waarom? :'(. Zo creëer je alleen nog maar meer onduidelijkheid mijns inziens.. Je zou bijvoorbeeld toch gewoon kunnen zeggen: "Vond het heel gezellig, maar ik heb geen klik.." Niets meer en niet minder..
Klopt, duidelijkheid ben ik zelf ook wel van, maar dit klonk wel heel erg wanhopig. Zeker na een 1e date zie ik het wel. Dan heb ik gauw genoeg in de gaten of ze het nog ziet zitten of niet. Pas als ik een paar dates achter de rug heb en ik echt iemand leuk begin te vinden ga ik er pas naar vragen. D.w.z als ik het gevoel krijg dat het contact langzaam aan het afnemen is bij die ander.
  woensdag 25 september 2013 @ 09:23:57 #188
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_131542651
Hmmm, 3 keer date gehad, na 2e en 3e date lekker gezoend.
Eerste twee waren uit eten, laatste keer was samen wandelen en heerlijk paar uur op terras gezeten.

Krijg ik gister een berichtje dat ze het allemaal leuk vindt, maar toch een bepaald gevoel mist.
Net terwijl ik tijdens de derde date een kriebeltje voelde... -O-
pi_131543211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:23 schreef Vinno het volgende:
Eerste twee waren uit eten, laatste keer was samen wandelen en heerlijk paar uur op terras gezeten.

Krijg ik gister een berichtje dat ze het allemaal leuk vindt, maar toch een bepaald gevoel mist.
Au. herkenbaar, herkenbaar. Ook al diverse keren meegemaakt helaas. Om precies dezelfde reden ook.
pi_131543540
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:23 schreef Vinno het volgende:

Been there, done that

En om eerlijk te zijn: van beide kanten...
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  woensdag 25 september 2013 @ 10:06:19 #191
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_131543629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Au. herkenbaar, herkenbaar. Ook al diverse keren meegemaakt helaas. Om precies dezelfde reden ook.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:02 schreef Clicks_nl het volgende:

[..]

Been there, done that

En om eerlijk te zijn: van beide kanten...
Mja het was ook te mooi om waar te zijn misschien :P
Eerste date via Paiq (sowieso eerste keer via online) en dan meteen de liefde van je leven vinden :)
Had zelf na de eerste date wel wat twijfels, maar de tweede en derde date waren gewoon echt super leuk.

Moet zeggen dat ik het gister wel ff kut vond, toen ze het zei. Maar dat het nou ook weer niet zo kut voelt vandaag, als dat ik gedacht had... :)

Heb haar gewoon gezegd dat ik het erg jammer vind en dat ze een leuk meisje is.
Ze wilde nog wel wat afspreken, maar maandag gaat ze een maand backpacken in Thailand.
Misschien dat ik haar van het weekend nog een appje stuur om een fijne vakantie te wensen en dat we na de vakantie nog een keertje bijkletsen, want dat was juist het fijne met haar. De vele raakvlakken en de gesprekken daarover...
Maar om nu nog voor haar vakantie af te spreken zie ik niet zo zitten denk ik.

We zien het wel weer :)
  woensdag 25 september 2013 @ 10:10:32 #192
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_131543728
Hier 3x gechat, 4e chat werd uiteindelijk 1e echte date en gelijk raak :)
Het kan dus wel :)
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_131544414
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:48 schreef Less_Than_Three het volgende:

[..]

Pffft, ik zie er toevallig ook tijdens het sporten bijzonder charmant uit :P
Dat zeggen ze allemaal, maar zolang je geen fotoboek hebt blijft er natuurlijk altijd twijfel ;)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131544498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou vertel.

Een hoop vrouwen kunnen totaal niet pijpen. Het mag best een beetje sensueel gebeuren namelijk. Niet alsof je met je dronken harses uit de kroeg komt rollen en thuis nog uitgehongerd een leverworst staat te verorberen die je uit de koelkast plukt, dat idee.
In plekjes snijden, likje mayo er op en 3/4 al op voor je weer op de bank zit?

:?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_131548974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 10:06 schreef Vinno het volgende:

[..]

[..]

Mja het was ook te mooi om waar te zijn misschien :P
Eerste date via Paiq (sowieso eerste keer via online) en dan meteen de liefde van je leven vinden :)
Had zelf na de eerste date wel wat twijfels, maar de tweede en derde date waren gewoon echt super leuk.

Moet zeggen dat ik het gister wel ff kut vond, toen ze het zei. Maar dat het nou ook weer niet zo kut voelt vandaag, als dat ik gedacht had... :)

Heb haar gewoon gezegd dat ik het erg jammer vind en dat ze een leuk meisje is.
Ze wilde nog wel wat afspreken, maar maandag gaat ze een maand backpacken in Thailand.
Misschien dat ik haar van het weekend nog een appje stuur om een fijne vakantie te wensen en dat we na de vakantie nog een keertje bijkletsen, want dat was juist het fijne met haar. De vele raakvlakken en de gesprekken daarover...
Maar om nu nog voor haar vakantie af te spreken zie ik niet zo zitten denk ik.

We zien het wel weer :)
Ja vrouwen en gevoel joh... Ik kan er ook nooit hoogte van krijgen. Het zijn complexe wezens. Gewoon na de vakantie nog eens wat sturen en dan maar kijken of ze reageert.
pi_131549887
Als vrouw zijnde vind ik het zelf ook verdomde lastig, dat gevoel enzo.
  woensdag 25 september 2013 @ 14:01:14 #197
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_131550660
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 13:03 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja vrouwen en gevoel joh... Ik kan er ook nooit hoogte van krijgen. Het zijn complexe wezens. Gewoon na de vakantie nog eens wat sturen en dan maar kijken of ze reageert.
Ja iets in die vorm gaat het worden ja, thnx voor je reacties, waardeer ik :)
pi_131553014
quote:
14s.gif Op woensdag 25 september 2013 14:01 schreef Vinno het volgende:

[..]

Ja iets in die vorm gaat het worden ja, thnx voor je reacties, waardeer ik :)
Geen probleem. ;) Ik weet precies hoe het voelt. Heb het nu ook al diverse keren meegemaakt. Moet wel zeggen dat hoe vaker ik het meemaak, hoe relaxter ik er verder in sta. In het begin was ik redelijk geforceerd er mee bezig. Nu chat of mail ik zo nu en dan met iemand en zie ik vanzelf wel of er een date uit voortkomt of niet.
  woensdag 25 september 2013 @ 15:18:02 #199
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131553236
YES! Voor het eerst geloof ik een mail binnen van een Russische. Ze excuseert zich ervoor dat ze geen Deens spreekt, dus daar matchen we ook lekker op. Ze wil mijn vrouw worden ofzo.
pi_131553341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 15:18 schreef BeamofLight het volgende:
YES! Voor het eerst geloof ik een mail binnen van een Russische. Ze excuseert zich ervoor dat ze geen Deens spreekt, dus daar matchen we ook lekker op. Ze wil mijn vrouw worden ofzo.
Haha. _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')