abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131532428
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:29 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je schrijfstijl blijft geniaal _O_
Hoe heb je haar gezegd dat je het niet zag zitten? :@
Door gewoon heel ''diplomatiek'' te zeggen dat ik het gezellig had gehad, maar niet anders als in bijvoorbeeld een avond met vrienden. Ik zweette wel peentjes geloof ik op dat moment. Voor hetzelfde geld wilde ze nog een afscheidsknuffel geven en ik had er twee keer ingepast. Zie je dan nog maar eens te bevrijden.

Overigens heb ik nog wel gewoon een tijdje vriendschappelijk contact met haar gehad op facebook en ze woont inmiddels samen zelfs! Met een ander Paiq-contact, dat wel. O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoe snel gaan de meesten hier nou op date? Is ongetwijfeld al eens eerder ter sprake gekomen hier.

Maar ik heb zojuist na een 2e skype avond (tekst), haar maar gewoon op date gevraagd. Ze ging er over nadenken, zal voor haar de eerste date via internet worden. Verder heel positief wel. Maarja, ik heb gewoon echt geen trek in dat lange opbouwen om na een date van een koude kermis thuis te komen :P
Die vraag is inderdaad al 368.897 keer in de voorgaande 400 delen ter sprake gekomen, maar er valt simpelweg geen ander antwoord op te geven dan dat dat iets is wat je aanvoelt. Als een gesprek goed loopt, je merkt dat ze interesse heeft in je, gemeend lacht om je malle strapatsen en ze zelf het contact initieert (ook een belangrijke) zit het wel goed.

Ik heb het echt nog nooit meegemaakt dat iemand nee zei op een voorstel tot date. Je weet gewoon of dat goed zit of niet. Tenminste, ik heb dat wel.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131532757
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou, nee. Ik moet aan mijn allereerste paiq-date denken, waaaay back...

Was mijn allereerste match daar zelfs, begon al tegen me aan te lullen voor ik de kans had die vragen eens goed in te vullen aan het begin. Wij raakten aan de praat, lagen elkaar wel, foto's vrijgeluld etc. Dus ik zag haar foto's, niks mis mee. Dacht ik. Al viel het me op dat het allemaal gezichtsfoto's waren en ze steeds vanuit dezelfde hoek waren gemaakt. Enfin, ik zocht er als dating-n00b toen niks achter, leuke meid. Afgesproken bij een kroegje hier in de buurt, zij woonde iets verderop. Ik zit daar buiten te wachten op een bankje. De kroeg bevond zich in een nogal smalle steeg.

Niet veel later dacht ik een zonsverduistering mee te mogen maken, maar dat bleek de schaduw van een ENORME vrouw te zijn die me vastbesloten naderde. En dan bedoel ik het enorme niet qua persoonlijkheid...

Dus ik dacht nog, nee he... Is ze dat?
Ja hoor. Ineens werd me duidelijk waarom die foto's allemaal vanuit dezelfde hoek waren geschoten, namelijk de meest gunstige voor haar. Ik zie die massa lillend vlees die zich langs de wanden van die steeg naar voren stuwt en mij langzaam maar zeker nadert, en ik hóór haar nog zeggen, met een zware shag-stem; IK VIND JOU LEUK!!!

Ik (overdonderd, net nieuw in datingland en iets minder uitgesproken dan ik nu zou zijn) heb me goed gehouden, ben zelfs nog naar binnen gegaan met haar (ze paste nét door de deuropening) voor een drankje en wat gekletst. Was uiteindelijk nog best gezellig ook! Maar heb wel gezegd dat dit hem niet ging worden voor me. Want eh, dat was wel een beetje veel vrouw om van te houden als het ware.

God, ze was op de fiets gekomen en ze vertrok er weer mee, dat weet ik nog wel. Je zag heel dat zadel niet meer en ik had gewoon medelijden met dat piepende, krakende ding... de fiets dus. Het was net zo'n circus-act. Sindsdien ben ik wat alerter geworden zou je kunnen zeggen. :')
Damn, ik had niet graag in je schoenen gestaan op het moment dat je haar zag :D.

Ik probeer toch meestal vantevoren wel iets meer te weten te komen of meer foto's te achterhalen op één of andere manier dan alleen van haar gezicht. Meestal heb ik aan facebook dan al voldoende.
pi_131532842
Dikke vrouwen kunnen dan wel weer bijzonder goed pijpen. Heb ik van horen zeggen.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 22:27:35 #154
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131533396
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoe snel gaan de meesten hier nou op date? Is ongetwijfeld al eens eerder ter sprake gekomen hier.

Maar ik heb zojuist na een 2e skype avond (tekst), haar maar gewoon op date gevraagd. Ze ging er over nadenken, zal voor haar de eerste date via internet worden. Verder heel positief wel. Maarja, ik heb gewoon echt geen trek in dat lange opbouwen om na een date van een koude kermis thuis te komen :P
Ligt eraan. Soms binnen een paar weken en soms sneller. Hangt er vanaf of ik tijd heb of niet :P

In all seriousness: ik probeer wel snel af te spreken tenzij ik merk dat ze er nog geen behoefte aan heeft. Dan stel ik het gewoon voor en dan zie ik wel wat het antwoord is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 22:30:18 #155
Brabo Bastard
pi_131533563
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dikke vrouwen kunnen dan wel weer bijzonder goed pijpen. Heb ik van horen zeggen.
* El_Thijs denkt even terug aan een pijnlijke herinnering
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131533636
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:30 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

:D
pi_131533678
quote:

[..]

Dit vraagt natuurlijk om uitleg!
pi_131533690
quote:

[..]

Ze had honger en beet erin?
pi_131533759
quote:

[..]

Nou vertel.

Een hoop vrouwen kunnen totaal niet pijpen. Het mag best een beetje sensueel gebeuren namelijk. Niet alsof je met je dronken harses uit de kroeg komt rollen en thuis nog uitgehongerd een leverworst staat te verorberen die je uit de koelkast plukt, dat idee.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 22:42:59 #160
Brabo Bastard
pi_131534257
quote:
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

Dit vraagt natuurlijk om uitleg!
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:32 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ze had honger en beet erin?
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Nou vertel.

Een hoop vrouwen kunnen totaal niet pijpen. Het mag best een beetje sensueel gebeuren namelijk. Niet alsof je met je dronken harses uit de kroeg komt rollen en thuis nog uitgehongerd een leverworst staat te verorberen die je uit de koelkast plukt, dat idee.
Ik zei tegen d'r: "Let op met je tanden."

De woorden waren nog niet koud of ik voelde haar gebit wegzinken in mijn genotsknots. Ik moest heel erg op mijn tanden bijten om niet te schreeuwen van de pijn en iedereen wakker te maken in het huis. Als een echte vent verbeet ik de pijn en keek ik haar aan en gebaarde haar te stoppen.

"Vond je het lekker?" vroeg ze nog. Met moeite kon ik uitbrengen dat ik niet zo'n zin meer had en wonderwel had ze daar begrip voor.

De afdruk heeft er dagen gezeten.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131534575
pi_131534759
Ik dacht heel even dat je het over een hond had, tot ik las dat ze je een vraag stelde. En ik heb jou nu eenmaal nooit voor een Dr. Dolittle aangezien.

Maar waarom sloeg je haar gebit niet uit? Op voorhand?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 22:56:48 #163
Brabo Bastard
pi_131535086
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:51 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik dacht heel even dat je het over een hond had, tot ik las dat ze je een vraag stelde. En ik heb jou nu eenmaal nooit voor een Dr. Dolittle aangezien.

Maar waarom sloeg je haar gebit niet uit? Op voorhand?
Ik hou dan wel van doggystyle maar niet op die manier.

En ik blijf altijd netjes en beleefd, en omdat ze het daarna nooit meer gedaan heeft (het bijten dat is) is haar gebit intact gebleven.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131535322
Zo, vandaag ben ik zowaar ook weer eens digitaal mee uitgevraagd door een vrouw om een drankje te gaan drinken ergens.

Contact begon bij Knuz, paar keer berichtjes sturen over en weer, nog 3 x een uurtje chatten op Skype en in da pocket.

Op zich is de basis prima: lange sportieve dame die er leuk uit ziet, alleen heb ik bij de laatste chat op de valreep net nog even wat in haar rugzak zitten roeren en daaruit bleek dat ze een jaar geleden een burn-out (veroorzaakt door werk, sportverslaving, ex-vriend) heeft gehad als directie-secretaresse, thuis heeft gezeten en nu tijdelijk inpakwerk en vrijwilligerswerk doet ...

Ik heb in de chat aangegeven dat ik wel interesse heb in psycholgie/relaties e.d. dus ik ben heel benieuwd of het een date gaat worden of meer een lange Dr. Phil sessie. :D

Overigens heb ik met een knipoog gezegd dat ik er nog een nachtje over zou slapen, dus ik kan er sowieso nog wel onderuit.

Wat denken jullie, alarmbellen code rood? Of kan een drankje doen nooit kwaad (ze woont maar 10 km bij mijn werk vandaan) en levert het misschien een leuk verhaal op voor hier op het forum. ;)

[ Bericht 4% gewijzigd door Moogwai10 op 24-09-2013 23:11:52 ]
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:12:17 #165
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131535800
Tenzij zij zelf er een groot issue maakt, zou ik gewoon op date gaan.
Grijp ze!
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:13:25 #166
412103 Lorde
We'll never be royals
pi_131535860
Je kan toch een drankje doen? Is het niets dan ben je zo weer weg.
pi_131535929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef Moogwai10 het volgende:
Wat denken jullie, alarmbellen code rood? Of kan een drankje doen nooit kwaad (ze woont maar 10 km bij mijn werk vandaan) en levert het misschien een leuk verhaal op voor hier op het forum. ;)
Alleen vanwege de burn-out? Overkomt zoveel mensen. Tis in ieder geval geen luilak :9 Als ze je leuk lijkt gewoon gaan! *O*
pi_131535939
Gewoon doen.
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:15:37 #169
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131535961
Kom op RP ook mensen tegen die met een BN'er op de foto staan _O-

Tot nu toe Gerard Joling en Johan Cruijf gespot.
Grijp ze!
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:16:26 #170
412103 Lorde
We'll never be royals
pi_131536012
Ik heb last van een soort paiq sleur. Alle gesprekken zijn het zelfde. Wat doe je, waar kom je vandaan blah blah.

Zijn maar zelden leuke spontane gesprekken.
pi_131536166
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef Lorde het volgende:
Ik heb last van een soort paiq sleur. Alle gesprekken zijn het zelfde. Wat doe je, waar kom je vandaan blah blah.

Dan heb je een lang leuk spontaan gesprek met iemand, en dan weet je achteraf eigenlijk nog steeds niks over 'm :')
pi_131536239
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:16 schreef Lorde het volgende:

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dan heb je een lang leuk spontaan gesprek met iemand, en dan weet je achteraf eigenlijk nog steeds niks over 'm :')
Ja dat dus! Beide niet ideaal. Zit niet meer op paiq. Heb t ook niet echt geprobeerd trouwens, 2x een avondje haha. Nog wel een FOK!er tegen gekomen :9
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:23:49 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131536377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:02 schreef Moogwai10 het volgende:
Zo, vandaag ben ik zowaar ook weer eens digitaal mee uitgevraagd door een vrouw om een drankje te gaan drinken ergens.

Contact begon bij Knuz, paar keer berichtjes sturen over en weer, nog 3 x een uurtje chatten op Skype en in da pocket.

Op zich is de basis prima: lange sportieve dame die er leuk uit ziet, alleen heb ik bij de laatste chat op de valreep net nog even wat in haar rugzak zitten roeren en daaruit bleek dat ze een jaar geleden een burn-out (veroorzaakt door werk, sportverslaving, ex-vriend) heeft gehad als directie-secretaresse, thuis heeft gezeten en nu tijdelijk inpakwerk en vrijwilligerswerk doet ...

Ik heb in de chat aangegeven dat ik wel interesse heb in psycholgie/relaties e.d. dus ik ben heel benieuwd of het een date gaat worden of meer een lange Dr. Phil sessie. :D

Overigens heb ik met een knipoog gezegd dat ik er nog een nachtje over zou slapen, dus ik kan er sowieso nog wel onderuit.

Het roeren in het rugzakje en het psycholoog spelen van de koude grond daar kies je uiteindelijk zelf voor. Zou gewoon afspreken en het een beetje luchtig houden.
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:28:34 #174
412103 Lorde
We'll never be royals
pi_131536578
Daar heb je wel een punt. Maar ik heb liever een leuk gesprek en dan komt de broodnodige informatie wel een daarop volgende keer.

Ik had laatst een date. Was opzich wel ok. Die gozer was 196 en ik ben 162 dus dat was hem al niet helemaal.
Na afloop zei ik; nou oke, dat was apart. Vervolgens hem bedankt en gezegd dat hij even moest appen als ie thuis was.

Krijg ik rond middernacht een lading appjes binnen, een en al drama. Hij had uren lang liggen nadenken over wat ik nu bedoelde met apart. Ik kreeg allemaal verwijten van hem en dat als ik hem niet leuk vond ik dat moest zeggen ipv hem valse hoop geven.

Ik bedoel apart niet perse negatief maar na dat gezeik was ik er wel klaar mee.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 23:29:26 #175
Brabo Bastard
pi_131536612
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:28 schreef Lorde het volgende:
Daar heb je wel een punt. Maar ik heb liever een leuk gesprek en dan komt de broodnodige informatie wel een daarop volgende keer.

Ik had laatst een date. Was opzich wel ok. Die gozer was 196 en ik ben 162 dus dat was hem al niet helemaal.
Na afloop zei ik; nou oke, dat was apart. Vervolgens hem bedankt en gezegd dat hij even moest appen als ie thuis was.

Krijg ik rond middernacht een lading appjes binnen, een en al drama. Hij had uren lang liggen nadenken over wat ik nu bedoelde met apart. Ik kreeg allemaal verwijten van hem en dat als ik hem niet leuk vond ik dat moest zeggen ipv hem valse hoop geven.

Ik bedoel apart niet perse negatief maar na dat gezeik was ik er wel klaar mee.
Jullie zijn wel oud! :o
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')