abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131523150
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:17 schreef Rickario het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij is zijn schoenveters vergeten volgens mij, wat ik er uit haal.
pi_131523201
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

? :o
Zoals Thijs al zei, gaat idd niet door.
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131523204
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:19 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hij is zijn schoenveters vergeten volgens mij, wat ik er uit haal.
'Fucking bitches' volgens mij.
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:21:00 #129
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_131523212
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:38 schreef theKiD het volgende:
Alsof ik het wist }:| 1 uur voor ik zou vertrekken }:|

:')
Je voelde 'm al wel een beetje aankomen? Zat er iets niet helemaal lekker?
Grijp ze!
pi_131523285
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:21 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Je voelde 'm al wel een beetje aankomen? Zat er iets niet helemaal lekker?
Ik had al een voorgevoel. Maar dat had niks met haar te maken eigenlijk.. Ze leek echt heel erg leuk op de chat en op de app.. Is iets anders tussen gekomen, helaas. MAar ja, zal wel een voorteken zijn geweest. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131523648
Sinds mijn ontdekking van gisteren ben ik nogal argwanend over dames die alleen een foto van hun hoofd op Paiq gebruiken :')
pi_131523785
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:31 schreef Rickario het volgende:
Sinds mijn ontdekking van gisteren ben ik nogal argwanend over dames die alleen een foto van hun hoofd op Paiq gebruiken :')
En terecht. Van die onduidelijke foto's hebben ze vaak een goede reden voor...
pi_131523924
Weer iemand afgewezen op Paiq na het zien van de foto's.
En dan vragen ze ook wat me niet aanstaat aan hun foto's, alsof zoiets te beantwoorden is :')
Je voelt je aangetrokken tot iemand, of je voelt je dat niet, lijkt mij.

En zitten er alleen maar MBO'ers op Paiq? :'(
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 19:38:29 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131523961
quote:
Meestal kan je aan het hoofd ook al zien wat het postuur van iemand is. Niet altijd, maar meestal wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131523967
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:37 schreef PG18 het volgende:
En dan vragen ze ook wat me niet aanstaat aan hun foto's, alsof zoiets te beantwoorden is :')

Wordt het misschien aan je eigen studie gelinkt? Ik vind alleen maar HBO-WOers
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 september 2013 @ 19:40:13 #136
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131524036
quote:

Dat heb je soms ;)

En nee, er zit in mijn ervaring van alles :)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131525748
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Meestal kan je aan het hoofd ook al zien wat het postuur van iemand is. Niet altijd, maar meestal wel.
Nou, nee. Ik moet aan mijn allereerste paiq-date denken, waaaay back...

Was mijn allereerste match daar zelfs, begon al tegen me aan te lullen voor ik de kans had die vragen eens goed in te vullen aan het begin. Wij raakten aan de praat, lagen elkaar wel, foto's vrijgeluld etc. Dus ik zag haar foto's, niks mis mee. Dacht ik. Al viel het me op dat het allemaal gezichtsfoto's waren en ze steeds vanuit dezelfde hoek waren gemaakt. Enfin, ik zocht er als dating-n00b toen niks achter, leuke meid. Afgesproken bij een kroegje hier in de buurt, zij woonde iets verderop. Ik zit daar buiten te wachten op een bankje. De kroeg bevond zich in een nogal smalle steeg.

Niet veel later dacht ik een zonsverduistering mee te mogen maken, maar dat bleek de schaduw van een ENORME vrouw te zijn die me vastbesloten naderde. En dan bedoel ik het enorme niet qua persoonlijkheid...

Dus ik dacht nog, nee he... Is ze dat?
Ja hoor. Ineens werd me duidelijk waarom die foto's allemaal vanuit dezelfde hoek waren geschoten, namelijk de meest gunstige voor haar. Ik zie die massa lillend vlees die zich langs de wanden van die steeg naar voren stuwt en mij langzaam maar zeker nadert, en ik hóór haar nog zeggen, met een zware shag-stem; IK VIND JOU LEUK!!!

Ik (overdonderd, net nieuw in datingland en iets minder uitgesproken dan ik nu zou zijn) heb me goed gehouden, ben zelfs nog naar binnen gegaan met haar (ze paste nét door de deuropening) voor een drankje en wat gekletst. Was uiteindelijk nog best gezellig ook! Maar heb wel gezegd dat dit hem niet ging worden voor me. Want eh, dat was wel een beetje veel vrouw om van te houden als het ware.

God, ze was op de fiets gekomen en ze vertrok er weer mee, dat weet ik nog wel. Je zag heel dat zadel niet meer en ik had gewoon medelijden met dat piepende, krakende ding... de fiets dus. Het was net zo'n circus-act. Sindsdien ben ik wat alerter geworden zou je kunnen zeggen. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131525856
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Was mijn allereerste match daar zelfs, begon al tegen me aan te lullen voor ik de kans had die vragen eens goed in te vullen aan het begin. Wij raakten aan de praat, lagen elkaar wel, foto's vrijgeluld etc. Dus ik zag haar foto's, niks mis mee. Dacht ik. Al viel het me op dat het allemaal gezichtsfoto's waren en ze steeds vanuit dezelfde hoek waren gemaakt. Enfin, ik zocht er als dating-n00b toen niks achter, leuke meid. Afgesproken bij een kroegje hier in de buurt, zij woonde iets verderop. Ik zit daar buiten te wachten op een bankje. De kroeg bevond zich in een nogal smalle steeg.

Niet veel later dacht ik een zonsverduistering mee te mogen maken, maar dat bleek de schaduw van een ENORME vrouw te zijn die me vastbesloten naderde. En dan bedoel ik het enorme niet qua persoonlijkheid...

Ja hoor. Ineens werd me duidelijk waarom die foto's allemaal vanuit dezelfde hoek waren geschoten, namelijk de meest gunstige voor haar. Ik zie die massa lillend vlees die zich langs de wanden van die steeg naar voren stuwt en mij langzaam maar zeker nadert, en ik hóór haar nog zeggen, met een zware shag-stem; IK VIND JOU LEUK!!!

Ik (overdonderd, net nieuw in datingland en iets minder uitgesproken dan ik nu zou zijn) heb me goed gehouden, ben zelfs nog naar binnen gegaan met haar (ze paste nét door de deuropening) voor een drankje en wat gekletst. Was uiteindelijk nog best gezellig ook! Maar heb wel gezegd dat dit hem niet ging worden voor me. Want eh, dat was wel een beetje veel vrouw om van te houden als het ware.

God, ze was op de fiets gekomen en ze vertrok er weer mee, dat weet ik nog wel. Je zag heel dat zadel niet meer en ik had gewoon medelijden met dat piepende, krakende ding... de fiets dus. Het was net zo'n circus-act. Sindsdien ben ik wat alerter geworden zou je kunnen zeggen. :')
_O-
pi_131526024
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je schrijfstijl blijft geniaal _O_
Hoe heb je haar gezegd dat je het niet zag zitten? :@
pi_131529422
quote:
Je bent niet de enige :9

Ik had een foto op okcupid staan waarop ik sport en ik dus een strak pakkie aan heb. Ik dacht is leuk een foto waarop ik 'iets doe', maar ik zie er wanneer ik sport dus uit als een bezwete tomaat met verwaaid haar ;( dus die had ik er later weer afgehaald. En ik kreeg meteen veel minder berichtjes!

Pas toen ik in drie berichtjes achter elkaar iets over mn leuke hoofd te horen kreeg ging er een lichtje branden: ik heb er nu alleen nog maar twee foto's van mn hoofd op staan, je kan dus niet weten wat voor lijf ik heb. :|W

Toch visueel ingesteld die kerels. :D :o En blijkbaar hebben ze nog liever mijn mislukte sportfoto dan dat ze in het duister tasten hahaha. Ook bang voor het lellende vlees waar het fietszadel in verdwijnt.
pi_131529945
quote:
the facebookangle :?
pi_131529989
quote:

Nee :')
Ook mensen met HBO en een uni Propedeuse _O-
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:43:56 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131530371
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:27 schreef mugumquomp het volgende:
ik zie er wanneer ik sport dus uit als een bezwete tomaat met verwaaid haar ;(
Zo ziet elke vrouw eruit hoor. En mannen kunnen daar best mee omgaan als je ondanks je bezwete tomatenhoofd een prima figuur hebt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_131530708
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zo ziet elke vrouw eruit hoor. En mannen kunnen daar best mee omgaan als je ondanks je bezwete tomatenhoofd een prima figuur hebt.
Pffft, ik zie er toevallig ook tijdens het sporten bijzonder charmant uit :P
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:49:56 #145
402989 japiedevlugge
pi_131530856
Hoe snel gaan de meesten hier nou op date? Is ongetwijfeld al eens eerder ter sprake gekomen hier.

Maar ik heb zojuist na een 2e skype avond (tekst), haar maar gewoon op date gevraagd. Ze ging er over nadenken, zal voor haar de eerste date via internet worden. Verder heel positief wel. Maarja, ik heb gewoon echt geen trek in dat lange opbouwen om na een date van een koude kermis thuis te komen :P
Grijp ze!
pi_131531327
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:43 schreef Silenus het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:48 schreef Less_Than_Three het volgende:

[..]

Pffft, ik zie er toevallig ook tijdens het sporten bijzonder charmant uit :P
Ja ik ken ze wel, van die meisjes met pareltjes die er na een halve marathon nog als een porseleinen popje uitzien :*

Zo zie ik er nooit uit, en doe ik mijn best ook niet eens voor dus ik klaag niet hoor! Maaaarrrr misschien ook niet iets om per se op het wereld wijde web te delen.
pi_131531710
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef japiedevlugge het volgende:
Hoe snel gaan de meesten hier nou op date? Is ongetwijfeld al eens eerder ter sprake gekomen hier.

Maar ik heb zojuist na een 2e skype avond (tekst), haar maar gewoon op date gevraagd. Ze ging er over nadenken, zal voor haar de eerste date via internet worden. Verder heel positief wel. Maarja, ik heb gewoon echt geen trek in dat lange opbouwen om na een date van een koude kermis thuis te komen :P
Nou ik heb nog maar één internetdate gehad en dat ging heel vlot, in anderhalve dag ofzo? Ik geloof dat ik alleen met iemand ga daten die ik heel graag wil ontmoeten en dat weet je best snel toch? Maar wie weet verandert dat nog wel, who knows :D

Vind het meeste internet- date-geneuzel trouwens echt suf en ik laat nu ook meteen weten als ik geen interesse heb ipv eerst hele gesprekken, kostte me gewoon teveel tijd. Maar soms! is het echt heel leuk ook al ga je iemand niet ontmoeten. Heb al best veel leuke films en muziek enzo aangeraden gekregen door mensen van over de hele wereld. Awesome. :D
pi_131531736
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:49 schreef japiedevlugge het volgende:

Ik ben nog niet zo'n ervaren internetdater (morgenavond m'n tweede eerste date sinds ik wat actiever op de datingsites zit) maar heb met beiden niet te lang gewacht. Het is zo'n deceptie als je eerst heel lang communiceert via digitale kanalen om vervolgens tijdens een date niks te zeggen te hebben. (één keer gehad met een dame waar ik heel lang mee heb gesmst (ja, dat deden we toen nog...). Zit je samen een avond van ongemakkelijke stiltes aan elkaar te staren...)
pi_131531951
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 21:56 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

[..]

Ja ik ken ze wel, van die meisjes met pareltjes die er na een halve marathon nog als een porseleinen popje uitzien :*

Zo zie ik er nooit uit, en doe ik mijn best ook niet eens voor dus ik klaag niet hoor! Maaaarrrr misschien ook niet iets om per se op het wereld wijde web te delen.
Haha, ik ook niet hoor. Ik heb foto in sportoutfit staan maar die is van de pre-tomaatfase ;)
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:05:13 #150
402989 japiedevlugge
pi_131531967
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:02 schreef Less_Than_Three het volgende:

[..]

Ik ben nog niet zo'n ervaren internetdater (morgenavond m'n tweede eerste date sinds ik wat actiever op de datingsites zit) maar heb met beiden niet te lang gewacht. Het is zo'n deceptie als je eerst heel lang communiceert via digitale kanalen om vervolgens tijdens een date niks te zeggen te hebben. (één keer gehad met een dame waar ik heel lang mee heb gesmst (ja, dat deden we toen nog...). Zit je samen een avond van ongemakkelijke stiltes aan elkaar te staren...)
Nou inderdaad.

Wat ik bij de mijne een beetje voelde was dat als ik geen initiatief zou nemen dat zij nog rustig een paar weken zou willen skypen. Iemand weet dan gewoon niet hoe dat kan zijn in het echt, begrijpelijk wel, maar dan heb je alleen even een ervaringsconflict. Maar denk dat ik haar wel een beetje heb kunnen overtuigen door het delen van mijn ervaring ermee.
Grijp ze!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')