Of zou dat moeten zijn. Ik maakte net de fout even op okcupid te kijken en zit nu te chatten... op schoolquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:10 schreef JAOC het volgende:
[..]
Het lijkt me dat er overdag ook veel minder mensen online zijn.
Iedereen is nu toch gewoon aan het werk
Oh.. god.. nee!!!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:24 schreef mugumquomp het volgende:
en zit nu te chatten... op school![]()
Zo ging het bij mij ook altijd, 's avonds even een speeddate. Maar sinds ik dus 27 ben geworden en mn profiel heb geupdate wil niemand mij meer hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet beter. Zo is het altijd al gegaanEn ik zit er ook alleen savonds op ja.
Dat helpt altijd. En als je een rare gebruikersnaam hebt zou ik die ook veranderen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook altijd, 's avonds even een speeddate. Maar sinds ik dus 27 ben geworden en mn profiel heb geupdate wil niemand mij meer hebben.
Misschien moet ik mijn bitterness factor wat omlaag schroeven.
Klinkt KorteGeileMan1951 niet aantrekkelijk dan?quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:14 schreef MissGump het volgende:
[..]
Dat helpt altijd. En als je een rare gebruikersnaam hebt zou ik die ook veranderen.
Sneaky bitchesquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:12 schreef MissGump het volgende:
Als ik inlogde op Paiq op het werk was het altijd om te kijken of mijn collega's en ik dezelfde mannen in ons lijstje hadden. Met als gevolg dat mijn kamergenoten sowieso mee stonden te kijken, een geluidje meer of minder maakt dan ook niet meer uit
Grote borsten, met van die ENORME tepels eropquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:37 schreef japiedevlugge het volgende:
Krijg ook af en toe berichtjes van Surinaamse dameszien er vaak echt leuk uit, beetje volslank, lief gezichtje en grote borsten
![]()
Alleen ja, de andere kant van de wereld, Iets te hoge drempel. En dat taalgebruik
Nee nee. Er zijn ook gewoon echt leuke fijnzinnige dametjes hoor.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grote borsten, met van die ENORME tepels erop
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:08 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Zo ging het bij mij ook altijd, 's avonds even een speeddate. Maar sinds ik dus 27 ben geworden en mn profiel heb geupdate wil niemand mij meer hebben.
Misschien moet ik mijn bitterness factor wat omlaag schroeven.
Die had ik op Badoo een paar. Mijn God, ik had een woordenboek nodig om de boel te kunnen begrijpenquote:Op dinsdag 24 september 2013 13:37 schreef japiedevlugge het volgende:
Krijg ook af en toe berichtjes van Surinaamse dameszien er vaak echt leuk uit, beetje volslank, lief gezichtje en grote borsten
![]()
Alleen ja, de andere kant van de wereld, Iets te hoge drempel. En dat taalgebruik
Whehe, Surinamers vallen bij mij sowieso af, net als Turken en Marokkanen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 13:37 schreef japiedevlugge het volgende:
![]()
Het eerste woord dat ze leren.quote:
quote:
En Indo's?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, Surinamers vallen bij mij sowieso af, net als Turken en Marokkanen.
Die vallen niet bij voorbaat af.quote:
Die gaan wel allemaal vreemd is mijn ervaringquote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vallen niet bij voorbaat af.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die vallen niet bij voorbaat af.
M'n broertje is al met een pinda getrouwd, dus in het kader van de multiculturele familie vallen die afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |