quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:03 schreef Titi90 het volgende:
Sinds vorige week ook weer wat actiever op Paiq. Had gister het volgende:
"Maar ik ga even het een en ander doen
spreek je nog wel x"
Dan weet je eigenlijk hoe laat het is toch?
Kan beide kanten op. Heb dit meer gehoord en in sommige gevallen werd ik verwijderd en in andere gevallen kwam ze ook daadwerkelijk terugquote:Op dinsdag 24 september 2013 00:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee hoezo? Miss zit ze al enige tijd achter de pc en wilt ook nog andere dingen doen? De wereld stopt niet spontaan als je een leuk persoon spreekt
quote:
Je kunt ook gaan speeddaten op Paiqquote:Op dinsdag 24 september 2013 06:42 schreef b4kl4p het volgende:
[..]morge!
Nog 7 dagen voordat ik weer een match op paiq krijg
ja daar was ik altijd een kei in, maar sinds ik 27 ben en in de oude range val wil niemand dat meer.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:00 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Je kunt ook gaan speeddaten op Paiq
Ik ben 31 en heb nu iemand van 30 gematchtquote:Op dinsdag 24 september 2013 07:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ja daar was ik altijd een kei in, maar sinds ik 27 ben en in de oude range val wil niemand dat meer.
Nergens problemen mee en ik ben 30.quote:Op dinsdag 24 september 2013 07:04 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
ja daar was ik altijd een kei in, maar sinds ik 27 ben en in de oude range val wil niemand dat meer.
Dan ga ik nog eens even mijn instellingenlijstje door, want dit kan niet natuurlijkquote:Op dinsdag 24 september 2013 08:51 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Nergens problemen mee en ik ben 30.
Krijg ook alleen maar jongere dames tusen 25-30quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:10 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Dan ga ik nog eens even mijn instellingenlijstje door, want dit kan niet natuurlijk
Wat je is je truc? Een specifiek tijdstip?quote:Op dinsdag 24 september 2013 09:47 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Krijg ook alleen maar jongere dames tusen 25-30
En dit is nu al bijna een week zoquote:Helaas, we hebben op dit moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens!
Miss je zoek afstand en leeftijd categorie vergroten?quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:41 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
En dit is nu al bijna een week zo
Eens even kijken...quote:Op dinsdag 24 september 2013 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Miss je zoek afstand en leeftijd categorie vergroten?
Goed te horen H_J! Wanneer is de 2e date?quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
Net terug van RP-date met de vrolijke krullenbol. Veel later dan mijn bedoeling was op een doordeweekse dag, en morgen ga ik het vast voelen als ouwe lul. Maar het werd nogal gezellig, to say the least. En ach, sommige dingen zijn het waard.![]()
Met een smile van oor tot oor teruggereden en die fuckin' ban is in ieder geval gebroken. Tweede date staat in de planning.
Het lijkt me dat er overdag ook veel minder mensen online zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat je is je truc? Een specifiek tijdstip?
Geen idee, ik weet niet beter. Zo is het altijd al gegaanquote:Op dinsdag 24 september 2013 10:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Wat je is je truc? Een specifiek tijdstip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |