Nee, met eentje heb ik het contact zelf verbroken omdat ik vlinders in m'n buik van de ander kreeg en nu neemt zij opeens flinke afstand. Karma blijkbaar.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je was er toch meerdere aan het daten? Niemand meer over?
Heb ik ook een keer gehad. Met 2 vrouwen contact waarvan ik er eentje heel erg leuk begon te vinden. Die ander toen afgekapt en 2 weken later werd ik zelf afgekapt door degene die ik zo leuk vondquote:Op donderdag 26 september 2013 13:02 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Nee, met eentje heb ik het contact zelf verbroken omdat ik vlinders in m'n buik van de ander kreeg en nu neemt zij opeens flinke afstand. Karma blijkbaar.
Supertof.quote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef MangoLotion het volgende:
Na de eerste date vanavond weer uiteten geweest methet was erg
![]()
![]()
uiteraard weer heerlijk gezoend. Hij is zo lief en zorgzaam...en groot, ik voel me echt een klein meisje bij hem <3
We hebben elkaar nu maar een aantal keer gezien, maar vandaag had ik moeite om doei te zeggen![]()
![]()
Met de dokter gaat het toch ook nog goed? Of heb ik weer wat gemist.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef firefly3 het volgende:
Weer een "De Dokter" verhaal. Het gaat niet lang duren is mijn mening. Veel te plakkerig imho
Daarvoor moet je bij Yuki zijn en anders even enkele topics teruglezenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met de dokter gaat het toch ook nog goed? Of heb ik weer wat gemist.
Jammer! En degene waarmee je het contact verbrak is geen optie meer?quote:Op donderdag 26 september 2013 13:02 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Nee, met eentje heb ik het contact zelf verbroken omdat ik vlinders in m'n buik van de ander kreeg en nu neemt zij opeens flinke afstand. Karma blijkbaar.
Voor mij niet. Ik denk dat ik de rest van de dag wel een beetje ga mokken.quote:Op donderdag 26 september 2013 13:29 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jammer! En degene waarmee je het contact verbrak is geen optie meer?
Time to hit the boozequote:Op donderdag 26 september 2013 13:36 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik denk dat ik de rest van de dag wel een beetje ga mokken.
Kroeg in duikenquote:Op donderdag 26 september 2013 13:36 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Voor mij niet. Ik denk dat ik de rest van de dag wel een beetje ga mokken.
quote:
Dat is inmiddels het plan. Zal morgenochtend wel zwaar worden.quote:
Dan maar eens kijken wat ik vanavond allemaal kapot kan makenquote:Op donderdag 26 september 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken
Waarheid. Zal vanavond in elk geval kijken of er nog wat leuks rondloopt.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Onderschat de kracht van drank niet he?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Gebruik je de notifier van Paiq? Zie je meteen wie er online is of komt en kan je er meteen op inspringen.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
Hoe Paiq weer een profielensite wordt: Heb de laatste tijd matches gekregen die daadwerkelijk online zijn af en toe en berichten sturen maar nu wil het euvel weer dat je dan een soort lange berichten wisseling krijgt, net als op een profielensite, omdat je steeds niet tegelijk online bent. Het leuke is dat de foto dan nog steeds niet zichtbaar isNa ja, houdt het interessant, zitten wel een paar leuke tussen tot nu toe. Heb er eentje gevraagd om eens real time te gaan chatten.
Soms, met de nadruk op soms, vind ik die uitgerekte berichtenwisseling zelfs prettiger dan het chatten. Het jammere is nu alleen dat er opeens een aantal dames zijn die één keer gereageerd hebben, en op de wedervraag die ik dan weer heb achtergelaten komt geen antwoord, omdat ze dan opeens al dagen niet meer online zijn geweest.quote:Op donderdag 26 september 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
Hoe Paiq weer een profielensite wordt: Heb de laatste tijd matches gekregen die daadwerkelijk online zijn af en toe en berichten sturen maar nu wil het euvel weer dat je dan een soort lange berichten wisseling krijgt, net als op een profielensite, omdat je steeds niet tegelijk online bent. Het leuke is dat de foto dan nog steeds niet zichtbaar isNa ja, houdt het interessant, zitten wel een paar leuke tussen tot nu toe. Heb er eentje gevraagd om eens real time te gaan chatten.
Dat gebeurt wel vaker. Ik heb eens een match gehad die ik gewoon vergeten was en 4 maanden niet online was geweest. En ineens kreeg ik een bericht van d'r dat ze er weer was. Ik moest na gaan denken wie het ook al weer wasquote:Op donderdag 26 september 2013 16:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Soms, met de nadruk op soms, vind ik die uitgerekte berichtenwisseling zelfs prettiger dan het chatten. Het jammere is nu alleen dat er opeens een aantal dames zijn die één keer gereageerd hebben, en op de wedervraag die ik dan weer heb achtergelaten komt geen antwoord, omdat ze dan opeens al dagen niet meer online zijn geweest.
De Prins op de witte tractor.quote:Op donderdag 26 september 2013 16:31 schreef Seikcid het volgende:
Die hebben in de tussentijd 'lekker gek' gedaan natuurlijk en zijn nu weer op zoek naar die ene prins.
quote:Op donderdag 26 september 2013 09:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh... Whatever she is having, give me one of those!
Hihiquote:Op donderdag 26 september 2013 10:27 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Je wil ook heerlijk zoenen met een grote man en je een klein meisje voelen?
Als ze overal rekening mee gaan houden dan hou je geen speeddates meer over.quote:Op donderdag 26 september 2013 17:35 schreef Capstan het volgende:
Soms zou het ook wel fijn zijn als dat Paiq-systeem óók bij speeddates rekening zou houden met de lengte van de deelnemers, in plaats van alleen maar bij matches. Die matches zijn toch bij voorbaat al nooit wat, maar om nu meer dan de helft van de tijd dan ook bij de speeddates nog dames van 1.83 tegen te komen...
Of het nu vanwege deze centimetersproblematiek vaak op niets uitdraait, of ze er helemaal niet zijn, zal dus onder aan de streep geen verschil opleverenquote:Op donderdag 26 september 2013 17:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ze overal rekening mee gaan houden dan hou je geen speeddates meer over.
Ik mag dan toch hopen op een groene, voor minder dan een John Deere doen we het nietquote:Op donderdag 26 september 2013 16:51 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De Prins op de witte tractor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |