Ik wil helemaal niet stoken, maar het is niet voor niets je ex...quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
Ex was net hier; zat net te paiqen toen ze aanbelde. Doet me eraan denken om date van afgelopen weekend te vertellen dat het daarbij blijft. Confusing shit weer.
Wat leuk!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef MangoLotion het volgende:
Na de eerste date vanavond weer uiteten geweest methet was erg
![]()
![]()
uiteraard weer heerlijk gezoend. Hij is zo lief en zorgzaam...en groot, ik voel me echt een klein meisje bij hem <3
We hebben elkaar nu maar een aantal keer gezien, maar vandaag had ik moeite om doei te zeggen![]()
![]()
Dat klinkt erg veelbelovend voor jullie twee! Leuk meidquote:Op woensdag 25 september 2013 22:46 schreef MangoLotion het volgende:
Na de eerste date vanavond weer uiteten geweest methet was erg
![]()
![]()
uiteraard weer heerlijk gezoend. Hij is zo lief en zorgzaam...en groot, ik voel me echt een klein meisje bij hem <3
We hebben elkaar nu maar een aantal keer gezien, maar vandaag had ik moeite om doei te zeggen![]()
![]()
quote:
Jullie zijn ook zoooo liefquote:Op woensdag 25 september 2013 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat klinkt erg veelbelovend voor jullie twee! Leuk meid
Of de vlekjes vinden aan "haar" kant van je bedquote:Op woensdag 25 september 2013 21:47 schreef b4kl4p het volgende:
Die ochtend dat ze weg is, je naar de badkamer loopt en aan de handdoek ruikt alvolgens kokhalsend van de verschraalde bier en sigaretten lucht richting toiletpot loopt waar je uitglijdt over de resten braaksel en je oog valt op het enorme remspoor dat ze achter gelaten heeft in je handdoek.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe moet het beschreven zijn als het volgens jou wel lang gaat duren dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef firefly3 het volgende:
Weer een "De Dokter" verhaal. Het gaat niet lang duren is mijn mening. Veel te plakkerig imho
Haha lekker positiefquote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef firefly3 het volgende:
Weer een "De Dokter" verhaal. Het gaat niet lang duren is mijn mening. Veel te plakkerig imho
Daarvoor moet je een hoop topics terug zijn.quote:Op donderdag 26 september 2013 00:19 schreef MangoLotion het volgende:
Wat is een "de dokter" verhaal?
Slap en misselijk figuur dat je bent.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:23 schreef firefly3 het volgende:
Eh... Whatever she is having, give me one of those!quote:Op woensdag 25 september 2013 23:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook zoooo lief![]()
![]()
Zoveel liefde hier![]()
Je wil ook heerlijk zoenen met een grote man en je een klein meisje voelen?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh... Whatever she is having, give me one of those!
XTC? Of een liefdespilletje?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh... Whatever she is having, give me one of those!
Even kijken wat ik precies quote. Het klonk alsof ze aan het spacen was.quote:Op donderdag 26 september 2013 10:27 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Je wil ook heerlijk zoenen met een grote man en je een klein meisje voelen?
Niet nodig.quote:
Ah ja maar ik kreeg de indruk dat het heerlijke zoenen met de grote man de oorzaak waren van haar blijdschap/het spacen...quote:Op donderdag 26 september 2013 10:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Even kijken wat ik precies quote. Het klonk alsof ze aan het spacen was.
Je was er toch meerdere aan het daten? Niemand meer over?quote:Op donderdag 26 september 2013 06:07 schreef Gatenkaas het volgende:
Inmiddels weer zonder date. Wat kan dat snel gaan zeg.
Ook al is dit Fok, we kunnen best lief zijn voor elkaarquote:Op woensdag 25 september 2013 23:29 schreef MangoLotion het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn ook zoooo lief![]()
![]()
Zoveel liefde hier![]()
Pfff.... dat moet je aan Pinkdwarf vragen.quote:Op donderdag 26 september 2013 11:00 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Ah ja maar ik kreeg de indruk dat het heerlijke zoenen met de grote man de oorzaak waren van haar blijdschap/het spacen...
Uiteraard, we zitten ook bijna allemaal in hetzelfde schuitje dus dat scheelt ook hequote:Op donderdag 26 september 2013 11:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook al is dit Fok, we kunnen best lief zijn voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |