Lekker is dat jaquote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat moment dat je een blouse die je maandagavond aanhad van de stoel pakt waar hij overheen gedrapeerd lag en je gelijk een zweem van de - behoorlijk lekkere - parfum van datemevrouw ruikt.
Wat me eraan doet denken dat ik zo eens wat concreets in wil plannen met 'r.
Als ze dat op die manier zeggen is het einde oefening. Tenminste in 100% van de gevallen dat ik zo'n reactie krijg.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hahaha, dat blijft echt de grootste smoes ooit..:
- Ik ben druk..
- Ja, moeten we even kijken wanneer.. Ik kom erop terug..
- Weet ik nog niet.. Laat het je weten..
Ik heb het vaker druk genoeg om niet te reageren op een berichtje in welke vorm dan ook. Op dat moment heb ik betere dingen te doen. Lezen van BV paiq doe ik regelmatig in de file. Net als reageren op BV fok.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hahaha, dat blijft echt de grootste smoes ooit..:
- Ik ben druk..
- Ja, moeten we even kijken wanneer.. Ik kom erop terug..
- Weet ik nog niet.. Laat het je weten..
Heerlijk altijd!!!quote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat moment dat je een blouse die je maandagavond aanhad van de stoel pakt waar hij overheen gedrapeerd lag en je gelijk een zweem van de - behoorlijk lekkere - parfum van datemevrouw ruikt.
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk altijd!!!
Of als je na een leuk weekend weer alleen in bed ligt en haar haar ruikt in je kussen
Inderdaadquote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Andersom kan ook, dat een mislukte date al weg is maar zijn aftershave nog in je huisje hangt, zo naar, alle ramen open ondanks de eventuele vrieskou/muggenquote:Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef Rickario het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Daarom moet je het effect van aftershave ook niet onderschatten.
Altijd leuk om van date te horen: "Ik ruik je nog"
Ohh en nog ietsquote:Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef fokgekkieNEW het volgende:
Tadah, compleet (niet) nieuw hier na al een lange tijd meelezen.
Eindelijk eens mijn eigen ervaring posten. Ben 6 maanden geleden begonnen op Paiq. Eerst als gratis lid, maar vervolgens toch gaan betalen. Voordeel is het iedere avond krijgen van een match én de "punten" die je krijgt voor photocheat óf (en nu komt het) versturen van oneliners.
Want dat heb ik veel gedaan: foto's beoordeeld, als je de foto leuk vindt op de "oneliner sturen" klikken en dan zien of het misschien een match is (op score). Zo ja: Leuke tekst sturen.
Dat werkte goed, een paar leuke dates gehad. Maar toch lukte het niet. Lieve vrouwen, maar eigenlijk te jong, ik werd er niet warm van of ze ging voor lange tijd naar het buitenland voor werk.
En nu op Pepper. Prijs is bij lang abo gelijk aan Paiq. Gelijk de eerste avond heel veel leuke matches. Merk wel dat als je aanklikt dat je best van reizen houdt, je allemaal matches hebt met wereldreizigers die overal geweest zijn, terwijl ik gewoon een vakantie buiten Nederland bedoel :-)
Vind het fijn dat je gelijk ziet wat iemand zijn beroep is en of ze het niet erg vinden dat je een kind hebt. Überhaupt vond ik dat van Paiq lastig, wanneer vertel je je dat je al een dochter hebt. Nu bij Pepper staat er gewoon een hele leuke foto van haar op mijn profiel.
Volgende week eerste date via Pepper. Leuk
Zo. Ik zal iedereen op de hoogte houden.
Precies, dat is het dan ook..quote:Op woensdag 25 september 2013 20:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Als ze dat op die manier zeggen is het einde oefening. Tenminste in 100% van de gevallen dat ik zo'n reactie krijg.
Ik niet want ik schijn toch dateable te zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
Wie van jullie doet er mee met the undateables van BNN btw
quote:Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heerlijk altijd!!!
Of als je na een leuk weekend weer alleen in bed ligt en haar haar ruikt in je kussen
Vrouwenhaar/shampoo luchtenquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wij mannen kunnen ook best gevoelig zijnquote:Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:
[..]![]()
En verder iedereen die erop reageerde ookWat een romantische zielen blijken hier ineens te zitten, ik word er helemaal blij van!
Joh, je moest eens wetenquote:Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:
[..]![]()
En verder iedereen die erop reageerde ookWat een romantische zielen blijken hier ineens te zitten, ik word er helemaal blij van!
Dit worden weer nachtmerries vannacht.quote:
Gewoon aan mooie tietjes denken. Komt alles goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit worden weer nachtmerries vannacht.
Dit. Werkt altijd.quote:Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Gewoon aan mooie tietjes denken. Komt alles goed.
Verklaar je naderquote:Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit worden weer nachtmerries vannacht.
Hoezo, heb je weer met je ex aan liggen pappen dan?quote:Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
Ex was net hier; zat net te paiqen toen ze aanbelde. Doet me eraan denken om date van afgelopen weekend te vertellen dat het daarbij blijft. Confusing shit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |