abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 september 2013 @ 19:53:18 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131562946
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat moment dat je een blouse die je maandagavond aanhad van de stoel pakt waar hij overheen gedrapeerd lag en je gelijk een zweem van de - behoorlijk lekkere - parfum van datemevrouw ruikt.

Wat me eraan doet denken dat ik zo eens wat concreets in wil plannen met 'r.
Lekker is dat ja :Y

Morgen mijn date eens concretiseren bij het kegelcentrum in Oirschot :P

EDIT: Sterker nog, net gedaan en even met haar de details doorgesproken. 6 oktober gaan we samen kegelen en kijken of we het goed kunnen vinden samen :D *O*

[ Bericht 15% gewijzigd door TheStigsDutchCousin op 25-09-2013 20:10:51 ]
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131563715
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hahaha, dat blijft echt de grootste smoes ooit..:
- Ik ben druk..
- Ja, moeten we even kijken wanneer.. Ik kom erop terug..
- Weet ik nog niet.. Laat het je weten..
Als ze dat op die manier zeggen is het einde oefening. Tenminste in 100% van de gevallen dat ik zo'n reactie krijg.
  woensdag 25 september 2013 @ 20:14:08 #228
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131563851
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 19:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Hahaha, dat blijft echt de grootste smoes ooit..:
- Ik ben druk..
- Ja, moeten we even kijken wanneer.. Ik kom erop terug..
- Weet ik nog niet.. Laat het je weten..
Ik heb het vaker druk genoeg om niet te reageren op een berichtje in welke vorm dan ook. Op dat moment heb ik betere dingen te doen. Lezen van BV paiq doe ik regelmatig in de file. Net als reageren op BV fok.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 25 september 2013 @ 20:21:55 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131564216
quote:
Dat moment dat je een blouse die je maandagavond aanhad van de stoel pakt waar hij overheen gedrapeerd lag en je gelijk een zweem van de - behoorlijk lekkere - parfum van datemevrouw ruikt.

Heerlijk altijd!!!
Of als je na een leuk weekend weer alleen in bed ligt en haar haar ruikt in je kussen O+
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131564239
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Heerlijk altijd!!!
Of als je na een leuk weekend weer alleen in bed ligt en haar haar ruikt in je kussen O+
Zeer herkenbaar :)
pi_131564321
quote:

Inderdaad _O_
Daarom moet je het effect van aftershave ook niet onderschatten.
Altijd leuk om van date te horen: "Ik ruik je nog O+ "
pi_131564551
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:24 schreef Rickario het volgende:

[..]

Inderdaad _O_
Daarom moet je het effect van aftershave ook niet onderschatten.
Altijd leuk om van date te horen: "Ik ruik je nog O+ "
Andersom kan ook, dat een mislukte date al weg is maar zijn aftershave nog in je huisje hangt, zo naar, alle ramen open ondanks de eventuele vrieskou/muggen ;(
Why do dishes when you can do daiquiris?
  woensdag 25 september 2013 @ 21:05:12 #233
412707 fokgekkieNEW
New and improved
pi_131566070
Tadah, compleet (niet) nieuw hier na al een lange tijd meelezen.
Eindelijk eens mijn eigen ervaring posten. Ben 6 maanden geleden begonnen op Paiq. Eerst als gratis lid, maar vervolgens toch gaan betalen. Voordeel is het iedere avond krijgen van een match én de "punten" die je krijgt voor photocheat óf (en nu komt het) versturen van oneliners.

Want dat heb ik veel gedaan: foto's beoordeeld, als je de foto leuk vindt op de "oneliner sturen" klikken en dan zien of het misschien een match is (op score). Zo ja: Leuke tekst sturen.
Dat werkte goed, een paar leuke dates gehad. Maar toch lukte het niet. Lieve vrouwen, maar eigenlijk te jong, ik werd er niet warm van of ze ging voor lange tijd naar het buitenland voor werk.

En nu op Pepper. Prijs is bij lang abo gelijk aan Paiq. Gelijk de eerste avond heel veel leuke matches. Merk wel dat als je aanklikt dat je best van reizen houdt, je allemaal matches hebt met wereldreizigers die overal geweest zijn, terwijl ik gewoon een vakantie buiten Nederland bedoel :-)
Vind het fijn dat je gelijk ziet wat iemand zijn beroep is en of ze het niet erg vinden dat je een kind hebt. Überhaupt vond ik dat van Paiq lastig, wanneer vertel je je dat je al een dochter hebt. Nu bij Pepper staat er gewoon een hele leuke foto van haar op mijn profiel.

Volgende week eerste date via Pepper. Leuk

Zo. Ik zal iedereen op de hoogte houden.
  woensdag 25 september 2013 @ 21:12:38 #234
412707 fokgekkieNEW
New and improved
pi_131566402
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:05 schreef fokgekkieNEW het volgende:
Tadah, compleet (niet) nieuw hier na al een lange tijd meelezen.
Eindelijk eens mijn eigen ervaring posten. Ben 6 maanden geleden begonnen op Paiq. Eerst als gratis lid, maar vervolgens toch gaan betalen. Voordeel is het iedere avond krijgen van een match én de "punten" die je krijgt voor photocheat óf (en nu komt het) versturen van oneliners.

Want dat heb ik veel gedaan: foto's beoordeeld, als je de foto leuk vindt op de "oneliner sturen" klikken en dan zien of het misschien een match is (op score). Zo ja: Leuke tekst sturen.
Dat werkte goed, een paar leuke dates gehad. Maar toch lukte het niet. Lieve vrouwen, maar eigenlijk te jong, ik werd er niet warm van of ze ging voor lange tijd naar het buitenland voor werk.

En nu op Pepper. Prijs is bij lang abo gelijk aan Paiq. Gelijk de eerste avond heel veel leuke matches. Merk wel dat als je aanklikt dat je best van reizen houdt, je allemaal matches hebt met wereldreizigers die overal geweest zijn, terwijl ik gewoon een vakantie buiten Nederland bedoel :-)
Vind het fijn dat je gelijk ziet wat iemand zijn beroep is en of ze het niet erg vinden dat je een kind hebt. Überhaupt vond ik dat van Paiq lastig, wanneer vertel je je dat je al een dochter hebt. Nu bij Pepper staat er gewoon een hele leuke foto van haar op mijn profiel.

Volgende week eerste date via Pepper. Leuk

Zo. Ik zal iedereen op de hoogte houden.
Ohh en nog iets oO< : Vet irritant dat als je dan de vrouw van je dromen vindt op Paiq (bij het beoordeling van foto's), dat ze dan te veel oneliners heeft.... Ik denk dan; "Maar misschien is ze wel nou net juist op zoek naar mij.... :@ ". Laat zo'n foto dan gewoon niet zien. Etters bij Paiq.
Of je 29 punten afnemen terwijl je maar 1 foto krijgt te zien, die dan gelijk is aan de foto van de oneliner 8)7
pi_131567122
Hoe kiezen jullie eigenlijk je foto's? Kiezen jullie minder perfecte foto's of de foto's waarop je er het best uitziet? Ik heb er nu een recente foto van goede kwaliteit opstaan waarop mijn gezicht frontaal en duidelijk zichtbaar is, maar waar het licht wel redelijk gunstig is.
pi_131567193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Als ze dat op die manier zeggen is het einde oefening. Tenminste in 100% van de gevallen dat ik zo'n reactie krijg.
Precies, dat is het dan ook.. :{
  woensdag 25 september 2013 @ 21:28:24 #237
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131567216
Wie van jullie doet er mee met the undateables van BNN btw :P
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 september 2013 @ 21:30:39 #238
Brabo Bastard
pi_131567343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:28 schreef SilentChaos het volgende:
Wie van jullie doet er mee met the undateables van BNN btw :P
Ik niet want ik schijn toch dateable te zijn 8-)
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131567511
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 20:21 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Heerlijk altijd!!!
O+ Mannenlucht in bed O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 25 september 2013 @ 21:36:46 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131567688
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ Mannenlucht in bed O+
Vrouwenhaar/shampoo luchten O+
pi_131568123
quote:

O+

En verder iedereen die erop reageerde ook :* Wat een romantische zielen blijken hier ineens te zitten, ik word er helemaal blij van! :D
pi_131568346
Die ochtend dat ze weg is, je naar de badkamer loopt en aan de handdoek ruikt alvolgens kokhalsend van de verschraalde bier en sigaretten lucht richting toiletpot loopt waar je uitglijdt over de resten braaksel en je oog valt op het enorme remspoor dat ze achter gelaten heeft in je handdoek.

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Wie dit leest is een lezer van dit.
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 september 2013 @ 21:47:50 #243
Brabo Bastard
pi_131568357
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

O+

En verder iedereen die erop reageerde ook :* Wat een romantische zielen blijken hier ineens te zitten, ik word er helemaal blij van! :D
Wij mannen kunnen ook best gevoelig zijn :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131568540
quote:
17s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:44 schreef mugumquomp het volgende:

[..]

O+

Joh, je moest eens weten ;)
pi_131568863
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:33 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ Mannenlucht in bed O+
Dit worden weer nachtmerries vannacht. ;(
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131569036
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Gewoon aan mooie tietjes denken. Komt alles goed.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 september 2013 @ 21:59:55 #247
Brabo Bastard
pi_131569070
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Gewoon aan mooie tietjes denken. Komt alles goed.
Dit. Werkt altijd.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131569824
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 21:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Verklaar je nader :P
  woensdag 25 september 2013 @ 22:16:18 #249
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131570104
Ex was net hier; zat net te paiqen toen ze aanbelde. Doet me eraan denken om date van afgelopen weekend te vertellen dat het daarbij blijft. Confusing shit weer.
pi_131571128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 22:16 schreef BeamofLight het volgende:
Ex was net hier; zat net te paiqen toen ze aanbelde. Doet me eraan denken om date van afgelopen weekend te vertellen dat het daarbij blijft. Confusing shit weer.
Hoezo, heb je weer met je ex aan liggen pappen dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')