Ja, is best een rustige zaal, nee ik heb nog niet echt foto's. Misschien morgenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef kciR het volgende:
[..]
Heb je foto's? Ik las dat het afol gedeelte gescheiden is van alle schreeuwerige ellende, dat is gunstig!
Wij nemen altijd elk jaar een ander thema mee die we aankleden. Ben het met je eens dat het merendeel elk jaar hetzelfde is. Als ik een moc maak, heb ik hem na 2 maanden wel weer gezien.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:54 schreef Da hopman het volgende:
Dit was voor mij voorlopig de laatste legoworld. Behoorlijk teleurgesteld in de presentatie. Officiële legogedeelte vond ik minimaal aangekleed. Ja de showkasten die er al jaren staan waren er wel, maar weinig niuw spektakel. Bij de afols ook weinig nieuws onder de zon. Veel bouwwerken die eerder ook al te zien waren en ook behoorlijk wat stands met mensen die alleen maar laten zien wat ze hebben gekocht en minder moc's. Wel ws het mooi ruim opgezet.
in een kast, al kwam ik er vandaag achter dat de 42009 niet samen met een ander model op de plank pastquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:26 schreef sararaats het volgende:
waar hebben jullie eigenlijk al de LEGO staan? ik heb hem nu nog half afgemaakt in de bergplaats staan omdat ik geen plaats heb.
binnenkort eens plaats maken want wil er een LEGO City van maken
die is mooi!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:21 schreef Da hopman het volgende:
Ik was trouwens wel erg onder de indruk van de bouwwerken van Bosman
Vooral de Amsterdamse straathoek en In den vergulde turk
[ afbeelding ]
die tram, tofquote:Op zondag 20 oktober 2013 10:21 schreef Da hopman het volgende:
Ik was trouwens wel erg onder de indruk van de bouwwerken van Bosman
Vooral de Amsterdamse straathoek en In den vergulde turk
[ afbeelding ]
leuke set.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:13 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Net op internet nog eens naar de details zitten kijken...... uhh vergapen.
dank je!!!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:37 schreef BugWorks het volgende:
Daar zijn 2 manieren voor.
De eerste is in het ontwerpscherm, waar je hem dus bouwt. In het menu "Tool Box" kies je de optie "Take a screenshot" (1 na laatste optie).
De tweede is in het scherm "View mode", rechtsboven middelste optie. Daarna in linksboven op het meeste linkse icoon. Maak je ook een screenshot.
Ik was er gisteren ook voor het eerst. Helaas was het wel zo dat mijn zoon verkouden en moe was anders wel wat langer gebleven maar goed. Afol gedeelte idd het leukst. Maar idd sommige standhouders staan gelijk aan Fok! zolder autisten. Wil er zelf ook wel staan, ben met een groot project bezig (al 2 jaar) een vrachtschip op minifig formaat. Begint al wat te worden maar veel stukjes nodig die ik nog niet heb.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Gisteren voor het eerst bij legoworld geweest. Erg leuk, vooral het afol gedeelte. Ik vraag me alleen af; wat beweegt mensen om daar te gaan staan? Sommigen waren aan het ouwehoeren, dan is het wel leuk, maar ik zag ook een aantal standeigenaren verveeld met LDD klooien
Dat vraag ik me ook wel eens bij mezelf afquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:43 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik vraag me alleen af; wat beweegt mensen om daar te gaan staan?
Opgeruimd in bakkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 11:26 schreef sararaats het volgende:
waar hebben jullie eigenlijk al de LEGO staan? ik heb hem nu nog half afgemaakt in de bergplaats staan omdat ik geen plaats heb.
binnenkort eens plaats maken want wil er een LEGO City van maken
Invoice is rekening, dus je krijgt dan idd gewoon de factuur + betaal instructies..quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:16 schreef 2cv het volgende:
Ik heb de 21103 besteld via Shop @ Home. De betaling zou gaan d.m.v. een 'invoice'. Ik vermoed dat dat een papieren rekening is die je bij aflevering ontvangt en dan (uiteraard) moet betalen. Klopt dat ?
ik betaal altijd met creditcard, lekker makkelijkquote:Op maandag 28 oktober 2013 00:32 schreef 2cv het volgende:
Mooi, dan weet ik zeker dat ik niets vergeten heb of over het hoofd gezien heb. Bedankt !
ik kan daar zo voor 300-400 euro aan spulletjes bestellen (treinen wil ik gemotriseerd hebben, laatste winter set wil ik hebben, de 3 minecraft modellen wil ik hebben...)quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:40 schreef 2cv het volgende:
Ik heb geen CC
Omdat mijn bestelling onder de 55 euro zat heb ik nog wat pick-a-brick-spul bij elkaar geshopt. Resutlaat: ik zat ruim over de 55 euro, hoefde geen verzendkosten te betalen, krijg dubbele punten en ook nog een gratis kerst-setje
Zijn er 3 minecraft modellen!? Btw, zitten op die VW camper ook vip punten (onderhand al meer dan een jaar geleden gekocht). Dat is namelijk het 1e wat ik sinds een jaar of 6 gekocht heb, dus ik weet niet hoe het daarmee zit; met die punten. Hoe werkt dat precies?quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan daar zo voor 300-400 euro aan spulletjes bestellen (treinen wil ik gemotriseerd hebben, laatste winter set wil ik hebben, de 3 minecraft modellen wil ik hebben...)
maar dat doe ik niet.. want dure maanden komen eraan...
yup. minecraft microworld, village en nether microworldquote:
VIP punten krijg je alleen bij de lego shops of de Shop@home webshop van lego, als je geen VIP lid bent krijg je bij je eerste bestelling een kaartje om je aan te melden, ben je wel al aangemeld krijg je automatisch de punten..quote:Btw, zitten op die VW camper ook vip punten (onderhand al meer dan een jaar geleden gekocht). Dat is namelijk het 1e wat ik sinds een jaar of 6 gekocht heb, dus ik weet niet hoe het daarmee zit; met die punten. Hoe werkt dat precies?
Ik vind die modellen echt nergens op lijken, dus ik hoef ze niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 00:47 schreef mschol het volgende:
e 3 minecraft modellen wil ik hebben...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |