De Town Hall was toch ook duurder? Verkocht die minder goed dan?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:40 schreef bleiblei het volgende:
Nee, dat is het nu juist. 150 euro is een redelijk magische grens. Daarboven verkopen dozen best moeilijk. Relatief gezien dan hé.
Probeer het hier in te vullen:quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:03 schreef Coelho het volgende:
Wat zou een tweedehands set lego duplo zonder dozen nog mogen kosten?
5609 trein
3774 brug
3775 wissels
5544 Thomas trein (niet meer te koop)
Jep, die is minder verkocht. Heb ik iig. ooit ergens gelezen, weet niet meer waar.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
De Town Hall was toch ook duurder? Verkocht die minder goed dan?
Zondequote:Op vrijdag 11 oktober 2013 14:02 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, die is minder verkocht. Heb ik iig. ooit ergens gelezen, weet niet meer waar.
Mooie winkel. Nu nog één in Nederlandquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:37 schreef sararaats het volgende:
dit is de LEGO winkel in Wijnegem Shopping Center
[ afbeelding ]
zonde van al die nette lego steentjesquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Werkende aan een mijn nieuwe trein automatiseringsproject knalden een paar treinen op elkaar (programmeerfoutje) Dat gaf me het idee om even een echte train crash te maken. Daarbij wilde ik dat de treinen ook frontaal op elkaar zouden botsen, hierdoor moest ik een deel van de rails isoleren van de rest bij het kruispunt omdat ze anders niet richting elkaar willen rijden... Zie hier het resultaat
onbekrast?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
Oh ze hebben het allemaal overleefd hoor
bij de andere modellen in de kast, daar heb ik nog wel wat plankjes overquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:45 schreef AlmightyArjen het volgende:
Och, al zitten er een paar krasjes op: daar lig ik echt niet wakker van
En waar gaat de hijskraan heen als de Express daar moet komen?
WOW! eigenlijk zie ik geen blokjes vliegenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 00:02 schreef AlmightyArjen het volgende:
Werkende aan een mijn nieuwe trein automatiseringsproject knalden een paar treinen op elkaar (programmeerfoutje) Dat gaf me het idee om even een echte train crash te maken. Daarbij wilde ik dat de treinen ook frontaal op elkaar zouden botsen, hierdoor moest ik een deel van de rails isoleren van de rest bij het kruispunt omdat ze anders niet richting elkaar willen rijden... Zie hier het resultaat
die horizon express is trouwens lekker sturdy.. die blijft lang recht op de railsquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
WOW! eigenlijk ziek geen blokjes vliegen
Ik had ook het idee om een paar treinen wat "losser" op te bouwen, maar dan moest ik ze eerst weer afbreken en daar had ik geen zin inquote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:48 schreef sararaats het volgende:
[..]
WOW! eigenlijk zie ik geen blokjes vliegen
Da's verreweg de zwaarste trein, daarnaast heeft hij achterin ook nog een motor zitten en die maakte nog vrij lang contact met de rails...quote:Op woensdag 16 oktober 2013 12:56 schreef mschol het volgende:
die horizon express is trouwens lekker sturdy.. die blijft lang recht op de rails
wel tof om te zienquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik had ook het idee om een paar treinen wat "losser" op te bouwen, maar dan moest ik ze eerst weer afbreken en daar had ik geen zin in
http://www.jubi-toys.nl/quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:26 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mooie winkel. Nu nog één in Nederland
das geen officiele lego retailer..quote:Op woensdag 16 oktober 2013 16:21 schreef theKiD het volgende:
[..]
http://www.jubi-toys.nl/
Oisterwijk, Noord-Brabant. Online shop + daadwerkelijke lego-shop.
Ik was net opbouwen, exposeer morgen tot en met woensdag.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:14 schreef kciR het volgende:
Zijn er nog mensen op Lego World dit weekend?
Ik moet in de Jaarbeurs werken op vrijdag, zaterdag en zondag. Heb nog wel een paar uurtjes vrij aan het eind vd dag om rond te lopen. Ik ben erg benieuwd, het is zo'n 8 jaar geleden dat ik er voor het laatst was..
Heb je foto's? Ik las dat het afol gedeelte gescheiden is van alle schreeuwerige ellende, dat is gunstig!quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was net opbouwen, exposeer morgen tot en met woensdag.
Hoe werkt dat eigenlijk? Kan je je daarvoor aanmelden, word je daarvoor gevraagd? Schuift het nog wat? (quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:34 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik was net opbouwen, exposeer morgen tot en met woensdag.
de ultieme diefstal: tienduizendende euro's aan lego gestolenquote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Kan je je daarvoor aanmelden, word je daarvoor gevraagd? Schuift het nog wat? ()? En hoe weet je dat je halve lego collectie 's nachts niet wordt gejat?
Ik ga er met m'n neefje heen. Die is 14. Kan die dan wel mee naar het afol-gedeelte ? Of bedoel je dat de afol's die exposeren niet tussen de commerciële stands staan ?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:45 schreef kciR het volgende:
[..]
Heb je foto's? Ik las dat het afol gedeelte gescheiden is van alle schreeuwerige ellende, dat is gunstig!
Ik bedoel het laatste. Lego World is primair op kinderen gericht.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 03:33 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik ga er met m'n neefje heen. Die is 14. Kan die dan wel mee naar het afol-gedeelte ? Of bedoel je dat de afol's die exposeren niet tussen de commerciële stands staan ?
Daarvoor kan je je aanmelden, en helaas schuift het niks. Wel gratis eten en drinken en af en toe een cadeautjequote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk? Kan je je daarvoor aanmelden, word je daarvoor gevraagd? Schuift het nog wat? ()? En hoe weet je dat je halve lego collectie 's nachts niet wordt gejat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |