Terecht, natuurlijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:38 schreef arjan1112 het volgende:
Geert gaat dus over 5 minuten naar de kroeg ofzo
Dus de PvdD heeft verdeeld gestemd, Thieme voor, die ander tegen. Of is die ander er niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:39 schreef superworm het volgende:
31 vs. 113. Verworpen. Er zijn dus zes man te lui om te komen?Al waren er een paar in het buut'nland.
Roemer komt nogquote:Op woensdag 25 september 2013 11:39 schreef Ryan3 het volgende:
Het gaat nu verder meer nergens over idd....
Huilen, hij heeft een punt dat Azie opkomt op het gebied van onderzoek en onderwijs.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:41 schreef Ryan3 het volgende:
En hoeveel werklozen per dag erbij, Zijlstra?
quote:Op woensdag 25 september 2013 11:33 schreef superworm het volgende:
11.31 uur - SP stemt voor PVV-motie
SP-leider Emile Roemer ligt toe waarom de SP voor de motie van wantrouwen van Geert Wilders gaat stemmen: 'Het is een ongelukkig moment om een motie in eerste termijn al ingediend te zien, maar hij ligt er en de Kamer heeft ons ertoe gedwongen een uitspraak hierover te doen. Ik kan niet ontkennen dat wij geen vertrouwen hebben in dit kabinet. De manier waarop de motie is ingediend, dat was niet mijn stijl, maar het gaat om de inhoud van de tekst. Aangezien mijn fractie de inhoud kan steunen zal mijn fractie voor de motie stemmen.'
Dat is niet van dit jaar hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:43 schreef themole het volgende:
[..]
Huilen, hij heeft een punt dat Azie opkomt op het gebied van onderzoek en onderwijs.
Paar bankjes redden.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:45 schreef themole het volgende:
Zijlstra heeft zowaar een overtuigender verhaal dan Rutte.
Nee, maar je moet op een of andere manier er mee omgaan. Met vooruitschuiven ga je op de korte termijn vooruit, maar op de lange termijn veel harder achteruit.quote:
Op de lange duur win je dat nooit hoor.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:47 schreef themole het volgende:
[..]
Nee, maar je moet op een of andere manier er mee omgaan. Met vooruitschuiven ga je op de korte termijn vooruit, maar op de lange termijn veel harder achteruit.
Nee, hij heeft gelijk dat er teveel wordt geleend en dat de rente nu extreem laag is. Niet over alles.quote:
Dan wil je dus zeker geen schuld hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Op de lange duur win je dat nooit hoor.
Omdat alles duurder is geworden en voordeeltjes wegvallen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef themole het volgende:
Maar de meeste mensen kunnen hun eigen financiën niet eens op orde krijgen, laat staan dat ze kunnen beslissen over iets ingewikkelds als een lange termijn begroting van een land.
Ga jij maar op geert stemmen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, als er een turk in de vvd zit, die stemmen nl. vooral cliëntelistisch.
Dan moet je geen banken redden, die de boel zelf verneukt hebben.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:49 schreef themole het volgende:
[..]
Dan wil je dus zeker geen schuld hebben.
Hoezo?quote:Op woensdag 25 september 2013 11:50 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Ga jij maar op geert stemmen.
Dan moet je de mensen eens horen. 'Ik heb x.000 euro in een deposito zitten en ben nu mijn geld kwijt'quote:Op woensdag 25 september 2013 11:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dan moet je geen banken redden, die de boel zelf verneukt hebben.
Ja, maar goed, dat geldt natuurlijk ook voor Rutte, Schippers, Opstelten, en vooral Schutlzquote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef venomsnake het volgende:
Ongelooflijk dat een kneusje als Zijlstra zo'n hoge positie binnen de VVD heeft.
Hij probeerde net een flink deel van het parlement inderdaad buiten de discussie te zetten. Lekker democratisch bezig.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef danos het volgende:
Zijlstra had een goed verhaal maar kan niet debatteren..
Ja, Icesafe? Rente van >5%... duh... maar goed heb nooit veel geld gehad, en dus die verleiding niet gekend, misschien was ik met veel geld ook zo bijgoochem geweest hoor met internet bij de hand... maar goed het is gewoon een structureel probleem geweest afgelopen 30 jaar....quote:Op woensdag 25 september 2013 11:52 schreef themole het volgende:
[..]
Dan moet je de mensen eens horen. 'Ik heb x.000 euro in een deposito zitten en ben nu mijn geld kwijt'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een groot deel van het parlement wilde zichzelf buiten de discussie zetten.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef superworm het volgende:
[..]
Hij probeerde net een flink deel van het parlement inderdaad buiten de discussie te zetten. Lekker democratisch bezig.
Dus motie van wantrouwen/afkeuring betekent dat je geen mening meer hebt? Lijkt me dat je dan júist een duidelijke mening hebt, namelijk een afkeurende/wantrouwende.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een groot deel van het parlement wilde zichzelf buiten de discussie zetten.
De PVV heeft dat al gedaan door de gebruikte toon.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een groot deel van het parlement wilde zichzelf buiten de discussie zetten.
Wantrouwen kan ook na een discussie waarin je geen perspectief meer ziet. Ze hebben niet eens een poging gedaan om iets bij te dragen.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef superworm het volgende:
[..]
Dus motie van wantrouwen/afkeuring betekent dat je geen mening meer hebt? Lijkt me dat je dan júist een duidelijke mening hebt, namelijk een afkeurende/wantrouwende.
Of die lompe Fred Teeven..quote:Op woensdag 25 september 2013 11:54 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Ja, maar goed, dat geldt natuurlijk ook voor Rutte, Schippers, Opstelten, en vooral Schutlz
Voor een VVD'er is het een logisch iets om te zeggen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef venomsnake het volgende:
"Je baan verliezen is het ergste wat je kan overkomen"...
Die gast heeft echt nooit ellende mee gemaakt in zijn miezerige leventje he?.
Dat is zo..quote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef superworm het volgende:
[..]
Voor een VVD'er is het een logisch iets om te zeggen.
Een klasbak als Halbe heeft zo weer een nieuwe baan.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:01 schreef alors het volgende:
Ik stel een ontslag voor Halbe Zijlstra voor. Moet ie maar even doorheen.
zijn vader was bij de politie, zijn opa had een café hij had zelf een management buro... en hij doet aan duiven sport... en zijn favo band = Metallicaquote:Op woensdag 25 september 2013 12:02 schreef venomsnake het volgende:
"Je baan verliezen is het ergste wat je kan overkomen"...
Die gast heeft echt nooit ellende mee gemaakt in zijn miezerige leventje he?.
Ja dat inteeltgroepje zorgt wel goed voor elkaar.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef Reya het volgende:
[..]
Een klasbak als Halbe heeft zo weer een nieuwe baan.
Nee hoor, Halbe heeft gewoon de juiste kwaliteiten.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat inteeltgroepje zorgt wel goed voor elkaar.
Opbokken met tweets.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:06 schreef superworm het volgende:
Christian Bokhove @cbokhove 10s
@Martijncda @FarshadBashir Wel eng dat zo veel 'democraten' menen dat na n motie van wantrouwen niet meer met democratie mag meedoen #apb
Welke inhoud?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:08 schreef superworm het volgende:
[..]
De inhoud komt je niet welgevallig uit?
Nou, dezelfde strekking als in deze tweet:quote:
quote:Danielle Hermans @DanielleHermans 17s
Het kleuterklas-principe. Als een kleuter in de zandbak poept, mag niemand meer in de zandbak. #apb #zelfstandigenaftrek
Zwaar leven gehad dus.....quote:Op woensdag 25 september 2013 12:04 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
zijn vader was bij de politie, zijn opa had een café hij had zelf een management buro... en hij doet aan duiven sport... en zijn favo band = Metallica
http://nl.wikipedia.org/wiki/Halbe_Zijlstra
Nee hij bedoeld vast de vrijheid die je hebt in zorgland....quote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef superworm het volgende:
Liberaal beleid is wat dit land nodig heeft natuurlijk, Zijlstra heeft volledig gelijk. Vooral het liberale beleid aangaande veiligheid, spionage, oorlogsvoering en al die andere liberale dingen is werkelijk fantastisch.
er word anders wel bezuinigd op het leger en de aivdquote:Op woensdag 25 september 2013 12:11 schreef superworm het volgende:
Liberaal beleid is wat dit land nodig heeft natuurlijk, Zijlstra heeft volledig gelijk. Vooral het liberale beleid aangaande veiligheid, spionage, oorlogsvoering en al die andere liberale dingen is werkelijk fantastisch.
En de Amerikanen, die meer dan ooit aan wereldwijde spionage uitgeven, worden geen strobreed in de weg gelegd. Een ander het vuile werk laten opknappen betekent niet dat je dat vuile werk niet legitimeert.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:12 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
er word anders wel bezuinigd op het leger en de aivd
ze sluiten wel een deal met het cda of met d66 en groenlinksquote:Op woensdag 25 september 2013 12:14 schreef venomsnake het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit kabinet de rit uit gaat zitten, ik geef ze nog een jaartje, hooguit..
Nee, als het nu niet klapt dan zitten ze het uit. Kan op de JSF, eerste kamer of koppigheid.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:14 schreef venomsnake het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit kabinet de rit uit gaat zitten, ik geef ze nog een jaartje, hooguit..
Heb tot nu toe behalve de nazi-ikbengeennazi-retoriek nog weinig argumenten gehoord die een kabinet zouden kunnen laten vallen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, als het nu niet klapt dan zitten ze het uit. Kan op de JSF, eerste kamer of koppigheid.
Nou ja de discussie nu is blijkbaar de crux. 4 miljard of 6 miljard, ze ontmoeten elkaar op 5 , 1 miljard extra onderwijs en het is beklonken.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Heb tot nu toe behalve de nazi-ikbengeennazi-retoriek nog weinig argumenten gehoord die een kabinet zouden kunnen laten vallen.
Ik hoop dit najaar al fini.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:14 schreef venomsnake het volgende:
Hoppa!twitter:keesvdstaaij twitterde op woensdag 25-09-2013 om 12:14:32Veel dank voor de hartverwarmende reacties vanwege de media-aandacht rond overspel-sites. Vandaag zal ik het in de Tweede Kamer bespreken. reageer retweet
Alsof het iets met de begroting te maken heeftquote:Op woensdag 25 september 2013 12:17 schreef Friek_ het volgende:
Hoppa!twitter:keesvdstaaij twitterde op woensdag 25-09-2013 om 12:14:32Veel dank voor de hartverwarmende reacties vanwege de media-aandacht rond overspel-sites. Vandaag zal ik het in de Tweede Kamer bespreken. reageer retweet
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:17 schreef Friek_ het volgende:
Henk de Haan diende in 2000 een motie in om Griekenland uit de eurozone te houden. Het lukte hem niet om toenmalig premier Kok, minister Zalm van Financiën en de rest van de Tweede Kamer te overtuigen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wilders is zelf de grootste hypocriet. De man heeft als VVD-kamerlid voor de Euro gestemd.
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Henk de Haan diende in 2000 een motie in om Griekenland uit de eurozone te houden. Het lukte hem niet om toenmalig premier Kok, minister Zalm van Financiën en de rest van de Tweede Kamer te overtuigen.
Henk de Haan for president !!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_de_Haan_(econoom)
quote:Op woensdag 25 september 2013 12:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wilders is zelf de grootste hypocriet. De man heeft als VVD-kamerlid voor de Euro gestemd.
Bij Henk de Haan denk ik alleen aan die Broezende voetballer.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:20 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Henk de Haan diende in 2000 een motie in om Griekenland uit de eurozone te houden. Het lukte hem niet om toenmalig premier Kok, minister Zalm van Financiën en de rest van de Tweede Kamer te overtuigen.
Henk de Haan for president !!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Henk_de_Haan_(econoom)
Dus die Euro was slecht?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |