Wordt die gelivestreamed?quote:Op vrijdag 27 september 2013 07:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nog even snel een presentatie in elkaar puzzelen
Die van t album?>quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yo bob had je mijn post gezien?
GAM / [Minecraft SC #334] GTA v heuy!
Oh jaquote:
t/m morgen is er in (vrijwel) alle winkels een 25% kortingsactie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Kost dat nou? Lego dan he? Moet ik binnenkort ook kopen voor iemand hier thuis.
ik begreep hier echt niets van.quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:59 schreef vogelkooi het volgende:
Die man heeft wel een huge ass chainsaw, lekker met dora met haar koffie kop praten en zagen!
thanks.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
t/m morgen is er in (vrijwel) alle winkels een 25% kortingsactie.
en wat kost het, bovenstraande modellen was ik 157.48 aan kwijt.. het zijn beide wel de was meer exclusive modellen en dus duurdere modellen..
uiteraard heb je standaard doosjes vanaf een euro of 10
Je ondertse plaatje, rechts onder het hout hok ding, staat limp bizkit met zijn rode pet en een kettingzaag dame ernaast is dora. (the explorer)quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik begreep hier echt niets van.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
thanks.
Dit wordt dan het project van de toekomst in huize sosua.
http://www.mugglenet.com/app/news/show/6552
[ afbeelding ]
Ik heb thuis nog een pakket van harry potterquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
thanks.
Dit wordt dan het project van de toekomst in huize sosua.
http://www.mugglenet.com/app/news/show/6552
[ afbeelding ]
Hmh, zat er zelf laatst ook aan te denken. Maar ik zou het eigenlijk alleen gebruiken om eventjes een stream op te zetten of chat windows.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:31 schreef MineraalWater het volgende:
Hmm jongons zou ik een 3de scherm kopen?
doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:31 schreef MineraalWater het volgende:
ik zou een 4de kopen als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:31 schreef MineraalWater het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |