wa kost da?quote:Op donderdag 26 september 2013 14:41 schreef vogelkooi het volgende:
http://www.bd.com/scripts(...)urope&dcTitle=Europe
Kwijl mooie opstelling.
quote:
quote:
voetjes omhoog via de 5.1 receiver op 52". En leuk met vrienden gran turismo e.d.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:49 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wist niet dat jullie allemaal van die dingen hadden. (consoles)
GT, wat een tering spelquote:Op donderdag 26 september 2013 16:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
voetjes omhoog via de 5.1 receiver op 52". En leuk met vrienden gran turismo e.d.
quote:Op donderdag 26 september 2013 17:44 schreef mschol het volgende:
[ afbeelding ]
nu nog even dat ding op de pc aan de praat krijgen
als dat niet lukt moet ik een 2de bestellen, en dat vind ik zonde van m'n geld
quote:
Die mobs vinden nu zelf wel een weg naar binnen, bij mij kwamen ze ook via mn thaumcraft toren mn mainbase in lopen. Zolang er ergens een opening is komen ze wel binnen.quote:Op donderdag 26 september 2013 20:26 schreef Ame_thyst het volgende:
Gelijk weer helemaal genoeg van dat tekkit of hoe heet die mod shit, fucking ff koffie drinken in mijn base, staat compleet vol gespammed met torches, kom ik terug, dood gegaan en alles kwijt. Fuck that shit
paar dagen terug de 10K unieke mensen gepasseerdquote:Op donderdag 26 september 2013 18:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Time flies.. Nu is het shaderon/flodder
Netjes m8quote:Op donderdag 26 september 2013 20:52 schreef shaderon het volgende:
[..]
paar dagen terug de 10K unieke mensen gepasseerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |