Netjes m8!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gister A++ presentatie gehad btw, over de klassieke nijlculturen en het ontstaan hiervan. Toegespitst op een KB 1-publiek, dus compleet met de mummificatie van mijn twee presentatiebuddies met wc-papier.
Beste presentatie so far, complimenten voor mijn open houding en assertiviteit gehad. Persoonlijke verbeterpuntjes: te autoritair, minder op de man spelen als iemand in de klas niet oplette. Mag niet zeggen dat ze de farao "in een sarcofaag flikkerden", anders verwoorden.
Al met al tevreden. De eerste puntjes zijn al binnen. 420blazeitfaggots
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Deze boi heeft 1k googly eyes gekocht en gaat deze samen met een paar meidjes door de school heen opplakken op alles wat er daarna mongool uitziet.
Best studie so far, en ik kan het weten
gewoon zelfde als de andere 2?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:21 schreef MineraalWater het volgende:
zo 3de beeldscherm besteld. Verwacht em dinsdag ofzo
yup Dell Ultrasharp U2312HMquote:Op zaterdag 28 september 2013 17:23 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
gewoon zelfde als de andere 2?
Die negatieve punten had ik je ook wel kunnen vertellen heb je geen leraar voor nodig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gister A++ presentatie gehad btw, over de klassieke nijlculturen en het ontstaan hiervan. Toegespitst op een KB 1-publiek, dus compleet met de mummificatie van mijn twee presentatiebuddies met wc-papier.
Beste presentatie so far, complimenten voor mijn open houding en assertiviteit gehad. Persoonlijke verbeterpuntjes: te autoritair, minder op de man spelen als iemand in de klas niet oplette. Mag niet zeggen dat ze de farao "in een sarcofaag flikkerden", anders verwoorden.
Al met al tevreden. De eerste puntjes zijn al binnen. 420blazeitfaggots
Ja deze man weet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:57 schreef vogelkooi het volgende:
En plex je moet gewoon extra computer kopen, een extra scherm met iets erop vreet weer snelheid. en nu kan je als een computer crahst/sloom/kapot is gewoon lekker door typen.
cool. Maar ieder scherm kost toch rekenkracht van gpu/cpu?quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
yup Dell Ultrasharp U2312HM
Zal niet zoveel zijn toch? Tenzij je erop gaat gamen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:03 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
cool. Maar ieder scherm kost toch rekenkracht van gpu/cpu?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:12 schreef vogelkooi het volgende:
Nu moet je steeds je zus haar menstruatie vocht van de lul van je pa afsnoepen.
Alsnog pics van je zusje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja heb trouwens helemaal geen zus
Hij zit helemaal niet op mijn account, zotquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Curlbrah het volgende:
Aldie ga eens van vogelkooi's account af.
oeps dat was van mijn verkeerde accountquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hij zit helemaal niet op mijn account, zot
De uitlaat van een john deere penetreren met je penor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:07 schreef MineraalWater het volgende:
Ohja heb trouwens helemaal geen zus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |