Inderdaad.quote:
Dan heel graag. Zal je een pb sturen voor adres en betaalgegevens.quote:
Wow ziet er goed uit vind ik! Ik heb ook nog nooit appeltaart gemaakt (staat al jaren op de planningquote:Op woensdag 28 mei 2014 17:19 schreef BlauweTijger het volgende:
MIJN EERSTE APPELTAART OOIT.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thxquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wow ziet er goed uit vind ik! Ik heb ook nog nooit appeltaart gemaakt (staat al jaren op de planning) maar ik vermoed dat die van mij er niet half zo goed uit zou zien
Ik spiekte even in je profiel, ik kan me gewoon niet voorstellen dat je als veertiger nog nooit een appeltaart gebakken hebtquote:Op woensdag 28 mei 2014 19:50 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wow ziet er goed uit vind ik! Ik heb ook nog nooit appeltaart gemaakt (staat al jaren op de planning) maar ik vermoed dat die van mij er niet half zo goed uit zou zien
Dankje. Een Tupperware doos kan neem ik aan ook?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:31 schreef Spuuglokje het volgende:
De gedecoreerde cupcakes kun je prima buiten de koelkast bewaren, als je ze in een (taart-) doosje stopt
Tuurlijk!quote:Op zondag 22 juni 2014 15:13 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Dankje. Een Tupperware doos kan neem ik aan ook?
heb je geen cupcake-drager?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:05 schreef Tinuviel het volgende:
Ik ga vandaag cupcakes bakken en die gaan morgen gedecoreerd mee naar werk. Wat doe ik het beste met de decoratie (marsepein en fondant)? Op de afgekoelde cupcakes en dan bewaren of apart bewaren? En buiten dekoelkast of erin?
Nee helaas niet. Ik zal ze in tupperware doosjes transporteren en dan daar op grote borden uitstallen.quote:
Niet helemaal mijn ding, maar de taart ziet er echt prachtig uit! Wat voor smaken heb je gebruikt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:17 schreef SV-tje het volgende:
Vandaag een hele leuke, leerzame en gezellige workshop gehad bij The little cake shop van Suuz Verhoef.
Ondanks het weer, wat het niet makkelijk maakt om een taart strak af te smeren en te bekleden, niet heel ontevreden.
[ afbeelding ]
Dank je! Omdat het een workshop was niet gevuld. Is ook cake ipv biscuit anders is het niet zo te snijden en afgesmeerd met amerikaanse botercreme.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 21:39 schreef Unites het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding, maar de taart ziet er echt prachtig uit! Wat voor smaken heb je gebruikt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |