Maar klopt wel bij de UIquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:10 schreef franklop het volgende:
vind je ondertitel beetje gevaarlijk schat
Tof hequote:
Dan kan je hier wel mee beginnen:quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef iBenny het volgende:
Voortaan ga ik me ook maar gedragen als Miley Cyrus
What the...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan kan je hier wel mee beginnen:
[ afbeelding ]
Vet!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dan kan je hier wel mee beginnen:
[ afbeelding ]
En duckfacefoto's te makenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:22 schreef franklop het volgende:
Ik zag die clip van dr tijdje terug. Wat is het met die ontspoorde jeugd om maar hele tijd hun tong uit te steken
Zoveel funquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:09 schreef roos85 het volgende:
Ja, had op advies van hun de betaling naar beneden bijgesteld, op leegstand gezet (dan betaal je 45 pleuri per maand). Maar heb net even naar de meterstanden gekeken nadat het op erven kwam en naar de standen die ik heb doorgegeven, zit 1372 KWh verschil tussendus lijkt mij een fout van hun kant.
Jeutje, das wel erg veelquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef roos85 het volgende:
Oh my... krijg net de eindafrekening van Essent binnen, was huis van mijn pa.. ik ben echt met stomheid geslagen
Moet meer dan 1100 euro bij betalen, pand was onbewoond. Het enige is dat ik de thermostaat op 17 graden had ingesteld en dat er in de avond een lampje brandde middels een tijdschakelaar en regelmatig stofzuigen. Dus ik begrijp totaal niet waar dit vandaan komt..
Jeuzes. Het is ook niet een klein beetjequote:Op zaterdag 5 oktober 2013 18:58 schreef roos85 het volgende:
Oh my... krijg net de eindafrekening van Essent binnen, was huis van mijn pa.. ik ben echt met stomheid geslagen
Moet meer dan 1100 euro bij betalen, pand was onbewoond. Het enige is dat ik de thermostaat op 17 graden had ingesteld en dat er in de avond een lampje brandde middels een tijdschakelaar en regelmatig stofzuigen. Dus ik begrijp totaal niet waar dit vandaan komt..
Nou inderdaad, ga morgen gelijk bellen en mochten ze niet mee willen werken pleur ik het op de social mediaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jeuzes. Het is ook niet een klein beetje
Bring it on!quote:Op zondag 6 oktober 2013 13:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ga morgen gelijk bellen en mochten ze niet mee willen werken pleur ik het op de social media
Pff ik krijg mijn vogels niet eens zover dat ze hun kooi ingaan als ik het wilquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:21 schreef iBenny het volgende:
Kijk die website dan...
http://www.sugarbushsquirrel.com/
ja gruwelijk. Allemaal mensen die zelf niks voorstellen dus moeten de kids dat welquote:Op maandag 7 oktober 2013 11:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pff ik krijg mijn vogels niet eens zover dat ze hun kooi ingaan als ik het wilal zou ik ze sowieso niet in kleding hijsen
Ik zag daarstraks dat Toddlers & Tiara's.....die moeders moeten ze ook opsluiten, wat een kindermishandeling. Alsof een kind van nog 2jr dit echt wil
Oh, leukquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh..kijk ik niet.
Ik heb over 3 maanden een sixpack..!
quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh..kijk ik niet.
Ik ook, mijn lijnen aan de zijkant van mijn buik beginnen al te tonenquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh..kijk ik niet.
oh mah gawd.. sooooo sexyyyyy!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 06:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, mijn lijnen aan de zijkant van mijn buik beginnen al te tonen
ohw zo ja...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 07:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3x per week werken is 3x per week keiharre workout
Duurt het zo lang voordat de supermarkt de voorraad weer heeft aangevuld?quote:Op maandag 7 oktober 2013 20:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh..kijk ik niet.
Ik werk al een tijdje niet meer in een supermarkt hoor!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duurt het zo lang voordat de supermarkt de voorraad weer heeft aangevuld?
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:39 schreef iBenny het volgende:
Laren's kakkiemeneer krijgt een boete voor reizen zonder vervoersbewijs. Daar moet natuurlijk op geprotesteert worden...
"Ik betaal verdomme genoeg belasting om vrij te mogen reizen"
'Klopt. Maar dan wel met een vervoersbewijs. Fijne dag,meneer'
Ha!
Ik heb eev stuk van 1 aflevering gezien, meer lukt me echt niet hoorquote:Op maandag 7 oktober 2013 19:25 schreef iBenny het volgende:
Die t&t's-aflevering met die tienermoeder
Wat een loser zegquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:39 schreef iBenny het volgende:
Laren's kakkiemeneer krijgt een boete voor reizen zonder vervoersbewijs. Daar moet natuurlijk op geprotesteert worden...
Ha!
quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 08:39 schreef iBenny het volgende:
Ha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |