Haha, ja.. Het klinkt wel erg.. schimmig ofzoquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:06 schreef roos85 het volgende:
Ik kreeg gisteren post, op de enveloppe stond: uwnota.nl ik dacht meteen oh de Polen hebben mij ook gevonden voor een spookfactuur.. bleek het eentje van de tandarts te zijn![]()
Ja tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ja.. Het klinkt wel erg.. schimmig ofzo
Het kan wel! Sowieso een vol sportpark. Zin in.quote:Op vrijdag 27 september 2013 06:26 schreef iBenny het volgende:
Wel een leuke tegenstander voor Excelsior, Vaduz. Zou tof zijn als ze Heracles kunnen verslaan...
verbrandenquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef iBenny het volgende:
Het tuincentrum hierzo heeft nu al kerstrotzooi
quote:Op zondag 29 september 2013 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zou maar bij jullie in de rij staan!
Ja, want zo doe ik altijd inderdaadquote:Op zondag 29 september 2013 13:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Je zou maar bij jullie in de rij staan!
Jij bent...raar.quote:Op maandag 30 september 2013 12:22 schreef Renesite het volgende:
Er stond op het werk nog ravigotte saus. Combineren met kaas en kipfilet. Nomnomnom
Tis wat!quote:Op maandag 30 september 2013 21:42 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk he... Is Hilversum best een toffe stad
Jij met je zoetgevooisde stem. Ik zou dat niet mogen en kan dat niet maken tegenover de bezoekersquote:
Ik ben als laatste. Zo rond een uur of half 4. Als de eigenaar vindt dat iedereen naar huis moet.quote:Op maandag 30 september 2013 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij met je zoetgevooisde stem. Ik zou dat niet mogen en kan dat niet maken tegenover de bezoekers
daagon!quote:
Calculatie, boekhouden en bedrijfsadministratie.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Calculatie, boekhouden en bedrijfsadministratie.
Dus mantelpakjes ftw
Met wie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]!
Je bent een inspiratie. Zat in de auto en praatte over je
"Hmmm, is ook wel wat om te gaan doen met vijf jaar of zo"
Ooh, carpool/collegaatje. "Oh. Die ken je niet" zei ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Met wie?
Nou ja of ik ga voor mezelf wat beginnen dan, maar sowieso kans op betere banen
Was je k.o.?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik deed vmbo, havo, lsw, ko, dh, sjd en nu msz
BEAT THAT!
Ja school.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ooh, carpool/collegaatje. "Oh. Die ken je niet" zei ik!
Maar 8000 euro kost een MBA lees ik
Ow ja bloed irritantquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:00 schreef PatriQue89 het volgende:
1 minuut en 5 seconde reclame op sbs gemist... Het is het bijna niet meer waard om online terug te kijken om reclame te omzeilen
Ik keek net (nu niet meer, ik kon het niet meer aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |