Een man die weet wat je nodig hebtquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Zonder dat ik het vroeg heHij stond ineens op: "Ik ga naar de pomp. Snoep halen voor je.
"
En we hebben net een Familyfix besteld en een maandbox luiers via bol.com

.
. 

Dit was echt leuk en gezellig. En ook echt nuttige info.
  Dit was echt leuk en gezellig. En ook echt nuttige info. Best een heftig verhaal. Kindje moet paar dagen na de bevalling al geopereerd worden en een tijd in het zkh blijven en er is geloof ik ook een kans dat het gehandicapt is
 Best een heftig verhaal. Kindje moet paar dagen na de bevalling al geopereerd worden en een tijd in het zkh blijven en er is geloof ik ook een kans dat het gehandicapt is  

De kwaliteit van de echo was net super, maar we hebben wel weer een handje, kloppende hartjes, ruggenraatjes en beweging gezien.
 De kwaliteit van de echo was net super, maar we hebben wel weer een handje, kloppende hartjes, ruggenraatjes en beweging gezien.  Momenteel liggen ze samen met hun hoofdjes naar beneden. Op naar de 20 weken echo over twee weken (eerste dag van mijn 21ste week).
 Momenteel liggen ze samen met hun hoofdjes naar beneden. Op naar de 20 weken echo over twee weken (eerste dag van mijn 21ste week).  De uitslagen van het bloed- en urineonderzoek waren ook goed. De vermoeidheid komt gewoon door de zwangerschap en niet door bloedarmoede.
 De uitslagen van het bloed- en urineonderzoek waren ook goed. De vermoeidheid komt gewoon door de zwangerschap en niet door bloedarmoede.  Daar ben ik heel blij mee.
 Daar ben ik heel blij mee. 

En die weet wat hij zelf nodig heeft: even vijf minuten rustquote:Op dinsdag 24 september 2013 21:34 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Een man die weet wat je nodig hebt
Mooie bestellingen!
Hier net een warme douche genomen, nu op bed met een kop kamillethee. Hopelijk kan ik vannacht wél slapen.

goed zeg!!
 goed zeg!!  
  Gefeliciteerd
 Gefeliciteerd  

Waarschijnlijk jaquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En die weet wat hij zelf nodig heeft: even vijf minuten rust

Hoop op een fijne nacht voor je
 !
!  

gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij even snel melden met baby.
om 13:07 is onze 2e dochter geboren
2385gram. ze ligt een dag te observatie in de couveuse.

gefeliciteerd met je dochter. Hopelijk voel je je goed nu!
 gefeliciteerd met je dochter. Hopelijk voel je je goed nu! 

Lief dat je eraan dacht! Thanksquote:Op woensdag 25 september 2013 07:10 schreef Kursor het volgende:
Coco, ik duim voor een mooie echo voor je vandaag!

Ben ook heul benieuwd naar de naam!
 Ben ook heul benieuwd naar de naam!

lief he als mannen zo meedenkend zijn
 lief he als mannen zo meedenkend zijn 

Zolang hij maar met een zak snoep thuis komt en niet met een kratje bier, maakt het niet uit wat de echte reden wasquote:
 Succes bij de vk vanavond!
 Succes bij de vk vanavond! 

Gister een vaag streepje maar vanochtend toch een heel duidelijk streepje!
 Gister een vaag streepje maar vanochtend toch een heel duidelijk streepje!  

quote:Op woensdag 25 september 2013 09:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
he! balen mawaba, slechte nachten zijn echt niet fijn he. Dat breekt je zo op als je een paar van die nachten hebt
 Nacht nummer 4 nu. Doet me terugdenken aan het begin van de zwangerschap, toen had ik dat ook ongeveer 2 of 3 weken.
  Nacht nummer 4 nu. Doet me terugdenken aan het begin van de zwangerschap, toen had ik dat ook ongeveer 2 of 3 weken. 

Ynske

Ynske

quote:Op woensdag 25 september 2013 09:41 schreef Oognip het volgende:
Het knappe dochtertje van f_r
[ link | afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |