gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 24 september 2013 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik kom mij even snel melden met baby.
om 13:07 is onze 2e dochter geboren
2385gram. ze ligt een dag te observatie in de couveuse.
Lief dat je eraan dacht! Thanksquote:Op woensdag 25 september 2013 07:10 schreef Kursor het volgende:
Coco, ik duim voor een mooie echo voor je vandaag!
Zolang hij maar met een zak snoep thuis komt en niet met een kratje bier, maakt het niet uit wat de echte reden wasquote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
he! balen mawaba, slechte nachten zijn echt niet fijn he. Dat breekt je zo op als je een paar van die nachten hebt
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:41 schreef Oognip het volgende:
Het knappe dochtertje van f_r
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 september 2013 09:41 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat een poppetjequote:Op woensdag 25 september 2013 09:41 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
pf..hopen dat het nu minder lang duurt hoor. moet je gewoon elke dag werken?quote:Op woensdag 25 september 2013 09:40 schreef Mabawa. het volgende:
[..]Nacht nummer 4 nu. Doet me terugdenken aan het begin van de zwangerschap, toen had ik dat ook ongeveer 2 of 3 weken.
Welkom hier Enf!
Ze lijkt op EANquote:Op woensdag 25 september 2013 09:41 schreef Oognip het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hahaha laat ze het niet horen!quote:Op woensdag 25 september 2013 09:07 schreef ProjSkippy het volgende:
FR, gefeliciteerd met je meisje! Wat moet het fijn voor je zijn dat de zwangerschap voorbij is. Ik meld me ook alvast aan voor de naam-PM.
---
Onze Bonobo-aapvrouw een goede SEO!
---
Ze weten het dus niet.. Heel lastig. Ik weet dat je tegen prikkelhoest noscapine kan gebruiken maar daar is ook geen schadelijkheid over bekend. Heb ik ook gebruikt in mn vorige zwangerschap..quote:Lidocaïne kan de placenta passeren. Bij hoge dosering kan foetale depressie niet worden uitgesloten. Over het orale gebruik van de bestanddelen tijdens zwangerschap bij de mens en over de effecten in de dierproef bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen.
Ik hoest helemaal nietquote:Op woensdag 25 september 2013 10:01 schreef Pvoesss het volgende:
ik zou gewoon gaan voor het zuigen op snoepjes, en veel drinken net zo effectief.
Dat er geen aanwijzingen zijn dat het schadelijk is dat zou voor mij nog geen reden zijn om het te gebruiken.
Hoestdranken en keelpijn snap ik niet zo goed? Heb je alleen keelpijn of ook een vorm van hoest?
ik word er dus niet echt wijzer vanquote:Trachitol zuigtabletten kunnen tijdens de periode van borstvoeding gebruikt worden. Er zijn geen aanwijzingen dat Trachitol niet tijdens de zwangerschap gebruikt zou kunnen worden. Desalniettemin wordt zwangeren aangeraden advies te vragen aan arts of apotheker voordat men een geneesmiddel inneemt
Ik vind van die tijmsiroop altijd wel lekker als ik keelpijn heb, maar geen idee of het iets helptquote:Op woensdag 25 september 2013 11:26 schreef Fazzoletti het volgende:
[..]
Ik hoest helemaal nietoke, waarom ik dan aan hoestdrank dacht weet ik ook niet meer
![]()
Heb dus alleen last van keelpijn
Wat was er nou aan de hand dat het een spoedopname is geworden? Echt heftig namelijk.quote:Op woensdag 25 september 2013 11:53 schreef marel88 het volgende:
Wat een prachtig klein poppetje, FR! Ik ben ook heel benieuwd naar de naam.
Ik ben lekker thuis in m'n eigen bed. Goed geslapen vannacht, ik kan weer zonder duizeligheid rechtop zitten. En ik heb me verplaatst naar het "en dan gaat het mis"-topic.
Goede zwangerschappen gewenst en in het bijzonder de LLM's: jips, bubs, ymme en gotc, succes met de LL!
Dat zet ik in het andere topic tzt, als ik zin heb om achter de laptop te kruipen. iPad typt niet lekker (en ik heb nog geen puf voor laaaaaaang verhaalquote:Op woensdag 25 september 2013 11:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat was er nou aan de hand dat het een spoedopname is geworden? Echt heftig namelijk.
Of komt dat nog in het andere topic? Dan lees ik daar wel bij
Fijn dat je weer thuis bent en je (fysiek) wat beter voelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |